Alior Bank infolinia i dane kontaktowe

Alior Bank infolinia

Alior Bank Kontakt

Dla klientów indywidualnych i firm (dostępność: 24/7):

Zastrzeżenie karty (dostępność: pon-pt: 8:00-18:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-18:00

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Alior Bank to bank oferujący swoim klientom liczne nowości. Zdecydować można się na różnorodne kredyty gotówkowe, lokaty, konta oraz pożyczki dopasowane do potrzeb klientów.

Sprawdź też:

O Alior Bank

Ta marka jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród Polaków. Nie chodzi tylko o hasło „Bank nowości”, które jest często słyszalne w telewizji. Trzeba również podkreślić, że Alior Bank to przedsiębiorstwo uniwersalne i nowoczesne, które stale podnosi jakość swoich usług.

Do kogo jest skierowana oferta? Trzeba podkreślić, że Alior Bank współpracuje z Klientami indywidualnymi, osobami prowadzącymi własne działalności gospodarcze, a także małymi, średnimi oraz wielkimi firmami. Klienci indywidualni mogą korzystać z kont osobistych, kredytów, pożyczek, a także skutecznie inwestować własne pieniądze. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać najlepsze konta oszczędnościowe czy lokaty. Na uwagę zasługują także atrakcyjne w aspekcie finansowym ubezpieczenia. Osoby prowadzące własne firmy mogą liczyć dodatkowo na preferencyjne kredyty z bardzo niską marżą. Dzięki temu można zdobyć pieniądze na opłacenie bieżących wydatków, poprawić płynność finansową oraz zainwestować w nowe urządzenia czy maszyny itp. Warto nadmienić także o takich usługach, jak leasing, pomoc w uzyskaniu funduszów unijnych czy specjalistyczna oferta dla rolników.

Alior Bank łączy tradycyjną bankowość z nowoczesnymi rozwiązaniami. Klienci mają do dyspozycji rozbudowaną sieć placówek, bankowość internetową oraz mobilną. Nie można nie zaznaczyć, że przedsiębiorstwo obsługuje blisko 4 mln Klientów oraz 180 000 firm. Instytucja rozpoczęła swoją działalność 17 listopada 2008 roku. Jakie są inne ważne daty związane z historią banku? Trzeba podkreślić, że pod koniec grudnia 2012 roku Alior Bank zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych. Natomiast 30 czerwca 2015 roku nastąpiło połączenie prawne tego przedsiębiorstwa i Meritum Banku. Połączone przedsiębiorstwo działa pod nazwą Alior Bank.

Komentarze (23)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od Henryk
    Henryk
    17.04.2020, 17:33

    Czekam już 45 min. na połączenie z konsultantem, ileż można słuchać tej muzyczki? Jaja sobie robicie z klientów i nie tłumaczcie tego olewania trudnościami związanymi z pandemią . A jeszcze ten beznadziejny automat gadający bez sensu. Masakra. Z takim badziewiem dawno się nie spotkałem.

    2
    • Komentarz od Kaśka
      Kaśka
      20.04.2020, 20:30

      Oczekiwanie 40 min. Przełączanie od jednego do drugiego, bo jeden czy drugi ze swojej pozycji tego nie widzi!!! Po ponad godzinie i tak wychodzi na to że pieniądze które miały być zwrocone przez bank najwyraźniej zginęły w czasoprzestrzeni. .. Efekt mogę ich pocałować w d… tzn złożyć reklamacje

      1
  • Komentarz od Irena
    Irena
    28.07.2020, 16:41

    Proszę o podanie podstawy prawnej dla odmowy podania drogą telefoniczną ile rat zostało do zapłacenia.

    1
  • Komentarz od Marek
    Marek
    07.05.2020, 11:24

    Witam. Złożyłem dyspozycję 27.02.2020r. o zwrot kosztów kredytu. Poinformowano mnie że bank ma 60 dni na to. Dziś jest 07.05.2020 i zero odzewu. Na infolinie się dodzwonić to jak 6 w totka trafić. MASAKRA. A zwrotu jak nie było tak nie ma.

    1
  • Komentarz od Agnieszka
    Agnieszka
    31.08.2020, 12:58

    Witam. Chciałabym się dowiedzieć, czy wasza placówka jest w stanie uzyskać BIK włoski jeżeli jest to możliwe to proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję

    0
  • Komentarz od DANUTA MADALINSKA
    DANUTA MADALINSKA
    05.05.2020, 15:17

    Pytam grzecznie od 2 miesięcy co sie dzieje z moją emerytura do dzsiaj. Zero na koncie, prosze o odblokowanie srodków, bo nie mam z czego życ….całości nie wolno zajmowac są na to przepisy…to samo dotyczy 13 emerytury…prosze o odpowiedz, bo telefony codziennie na nic nie wpływają nikt nic nie wie, więc prosze o pomoc moze w ten sposób sie czegos dowiem..

    1
    • Komentarz od Paulina Krupa
      Paulina Krupa
      05.05.2020, 16:50

      Emeryturę wypłaca ZUS i to właśnie ZUS decyduje o kwocie wypłacanej co miesiąc. I tak jak Pani pisze tzw. trzynasta emerytura jest wolna od wszelkich zajęć i powinna ją Pani otrzymać w całości. W takiej sytuacji, jeśli ciążą na Pani jakieś zadłużenia komornicze, to proszę jak najszybciej skontaktować się z komornikiem. Ten zajmując rachunek bankowy nie ma wglądu do konta – nie wie więc z jakiego tytułu otrzymuje Pani środki.
      Jeśli do zajęcia emerytury doszło z innych przyczyn, warto złożyć reklamacje do banku z zażaleniem o zaistniałej sytuacji. Pismo może Pani osobiście złożyć w placówce banku lub dzwoniąc pod wybrany numer: 19502, 12370 7000. Infolinia czynna jest przez 7 dni w tygodniu i 24h.

      1
  • Komentarz od JadwigaM
    JadwigaM
    29.04.2020, 17:37

    Złożyłam do banku wniosek o odroczenie spłat kredytu na 3 miesiące, w związku z sytuacją w kraju, otrzymałam SMS, że ktoś się ze mną skontaktuje. W końcu otrzymałam telefon z numeru 608-913-178, który należy do Alior Banku, jednakże kiedy się odzywam, połączenie zostaje automatycznie rozłączane. Usiłuję na ten numer dodzwonić się , jednakże nie ma połączenia. Taka sytuacja powtórzyła się kilkanaście razy. Z tego wynika, że bank nie ma w ogóle zamiaru umożliwić klientowi odroczenia spłat. Konsultowałam się z infolinią, pan kazał mi ponownie złożyć wniosek , ale co to da, sytuacja się pewnie powtórzy. Czy tak powinno się postępować w stosunku do swoich klientów? Otrzymałam kolejnego SMS, że z powodu braku ze mną kontaktu, sprawa zostaje odłożona.

    1
  • Komentarz od SŁAWOMIR
    SŁAWOMIR
    17.04.2020, 08:47

    Witam – rozumiem obecną sytuację, ale jednak jestem ogromnie zbulwersowany próbami kontaktu z konsultantem infolinii – masakra ! Uważam ,że potraktowano mnie niestosownie do zaistniałej sytuacji. Żaden bank tak nie postępuje – dlatego jeszcze dzisiaj przechodzę się do innego banku.

    1
    • Komentarz od Kaśka
      Kaśka
      20.04.2020, 20:27

      Szczerze nie polecam. 2 luty złożono dyspozycje o zwrot prowizji od wcześniej spłaconego kredytu. I…bank twierdzi że zwrócił a pieniądzy jak nie było tak NIE MA. Wmawiają że pewnie źle sprawdzilam, naprawdę chyba są przekonani że ktoś jest debilem. Na infolinii oczywiście twierdzą że nie mogą połączyć z osobą decyzyjna mogą reklamacje spisać i rozpatrzą w 30 dni?. Zapewne odpowiedź będzie taka że zwrócili. Nie wiem czy jakiś dziki zachód,Korea ? Coś mnie ominęło?

      1
      • Komentarz od Marek
        Marek
        07.05.2020, 11:20

        Niestety ja też złożyłem 27.02.2020 poinformowano mnie że mają 60 dni do zwrotu . Dziś jest 07.05.2020 i jak zwrotu nie było tak nie ma. A na infolinie się dodzwonić to tak jak 6 w totka trafić.MASAKRA

        1
  • Komentarz od Czesław
    Czesław
    03.04.2020, 14:31

    Witam-od 2 tygodni nie mogę korzystać z Bankowości internetowej.W dn.31.03.2020 byłem w banku w Poznaniu na ul. Szyperskiej z interwencja o odblokowanie konta. Pani, która mnie przyjęła stwierdziłą, że odblokowała moje konto. Po przyjściu do domu sprawdziłem, że prpblem pozostał. Wpisując login, loguje się, bank przesyła mi SMS, kod aktywacyjny, który wpisuje w rubrykę przy nazwisku. Mam informacje po wpisaniu, że kod jest niepoprawny. Ponawiałem 6 krotnie a rezultat starań bez efektu..

    1
  • Komentarz od Robert
    Robert
    31.01.2020, 15:37

    ta infolinia jest żałosna naciągacie klientów na rozmowę a ten wasz automat po podaniu danych rozłącza połączenie. kicha straszna, ostatni kredyt biorę w tym banku

    0
    • Komentarz od Edyta
      Edyta
      31.03.2020, 08:23

      Racja. Spłacam kredyt i nie chce miec nic wspólnego z tym bankiem,

      0
  • Komentarz od Andrzej
    Andrzej
    31.08.2019, 16:24

    Jesteście beznadziejni z tą waszą infolinią.

    0
Podobne artykuły