Alior Bank infolinia i dane kontaktowe

Alior Bank infolinia

Alior Bank Kontakt

Dla klientów indywidualnych i firm (dostępność: 24/7):

Zastrzeżenie karty (dostępność: pon-pt: 8:00-18:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-18:00

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Alior Bank to bank oferujący swoim klientom liczne nowości. Zdecydować można się na różnorodne kredyty gotówkowe, lokaty, konta oraz pożyczki dopasowane do potrzeb klientów.

Sprawdź też:

O Alior Bank

Ta marka jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród Polaków. Nie chodzi tylko o hasło „Bank nowości”, które jest często słyszalne w telewizji. Trzeba również podkreślić, że Alior Bank to przedsiębiorstwo uniwersalne i nowoczesne, które stale podnosi jakość swoich usług.

Do kogo jest skierowana oferta? Trzeba podkreślić, że Alior Bank współpracuje z Klientami indywidualnymi, osobami prowadzącymi własne działalności gospodarcze, a także małymi, średnimi oraz wielkimi firmami. Klienci indywidualni mogą korzystać z kont osobistych, kredytów, pożyczek, a także skutecznie inwestować własne pieniądze. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać najlepsze konta oszczędnościowe czy lokaty. Na uwagę zasługują także atrakcyjne w aspekcie finansowym ubezpieczenia. Osoby prowadzące własne firmy mogą liczyć dodatkowo na preferencyjne kredyty z bardzo niską marżą. Dzięki temu można zdobyć pieniądze na opłacenie bieżących wydatków, poprawić płynność finansową oraz zainwestować w nowe urządzenia czy maszyny itp. Warto nadmienić także o takich usługach, jak leasing, pomoc w uzyskaniu funduszów unijnych czy specjalistyczna oferta dla rolników.

Alior Bank łączy tradycyjną bankowość z nowoczesnymi rozwiązaniami. Klienci mają do dyspozycji rozbudowaną sieć placówek, bankowość internetową oraz mobilną. Nie można nie zaznaczyć, że przedsiębiorstwo obsługuje blisko 4 mln Klientów oraz 180 000 firm. Instytucja rozpoczęła swoją działalność 17 listopada 2008 roku. Jakie są inne ważne daty związane z historią banku? Trzeba podkreślić, że pod koniec grudnia 2012 roku Alior Bank zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych. Natomiast 30 czerwca 2015 roku nastąpiło połączenie prawne tego przedsiębiorstwa i Meritum Banku. Połączone przedsiębiorstwo działa pod nazwą Alior Bank.

Komentarze (26)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • C
    C
    Czesław
    03.04.2020, 14:31

    Witam-od 2 tygodni nie mogę korzystać z Bankowości internetowej.W dn.31.03.2020 byłem w banku w Poznaniu na ul. Szyperskiej z interwencja o odblokowanie konta. Pani, która mnie przyjęła stwierdziłą, że odblokowała moje konto. Po przyjściu do domu sprawdziłem, że prpblem pozostał. Wpisując login, loguje się, bank przesyła mi SMS, kod aktywacyjny, który wpisuje w rubrykę przy nazwisku. Mam informacje po wpisaniu, że kod jest niepoprawny. Ponawiałem 6 krotnie a rezultat starań bez efektu..

  • R
    R
    Robert
    31.01.2020, 15:37

    ta infolinia jest żałosna naciągacie klientów na rozmowę a ten wasz automat po podaniu danych rozłącza połączenie. kicha straszna, ostatni kredyt biorę w tym banku

    • E
      E
      Edyta
      31.03.2020, 08:23

      Racja. Spłacam kredyt i nie chce miec nic wspólnego z tym bankiem,

  • A
    A
    Andrzej
    31.08.2019, 16:24

    Jesteście beznadziejni z tą waszą infolinią.

  • M
    M
    Mateusz
    13.06.2019, 09:40

    Tragedia, żeby poważna instytucja jaką jest bank pozwoliła sobie na taką infolinię :/ godne pożałowania najpierw trzeba przebrnąć przez gąszcz pytań z automatem żeby następnie nie można było Nic załatwić bo automat nie zna odpowiedzi na 99% pytań jakie można było by mu zadać.

  • S
    S
    SYLWESTER
    16.04.2019, 01:34

    Kiedy dostanę terminarz spłaty kredytu zaciągniętego na zakupy przez ALLEGRO .

    • R
      R
      Robert
      02.04.2020, 09:03

      Ja też mam problem z tym bankiem, dostałem wypłatę na konto komornik zajął wynagrodzenie, powinno zostać wolna kwota od zajęć 1950 zł, mogłem pobrać tylko 800 zł w marcu i w kwietniu te zaległe 1000 zł. A nie ma ich na koncie, próbuje się dodzwonić do biura obsługi klienta, nie ma szans …

  • d
    d
    danuta
    13.04.2019, 13:18

    Proszę grzecznie od…..cie się z telefonami,namolnymi i głuchymi od waszych telemarketerów Wyższa Kulturo. Co na to RODO?

  • a
    a
    ania
    25.02.2019, 12:33

    Ten bank to porazka

    • U
      U
      Ula
      17.12.2019, 00:10

      Zgadzam się z Anią. To totalna porażka. Infolinia wiecznie zajęta. Muzyczka owszem, ale nie za to płacę abonament. I ta sterta pytań nikomu do niczego niepotrzebna. Chcę załatwić sprawę i tyle, po co to zbędne przedłużanie rozmów. Do tego oddziały banku w porządku, ale placówki partnerskie, jak w moim mieście, do niczego. Żadnej kompetencji, autonomii, decyzyjności, chyba że w sprawie kredytów, bo od tego jedynie są. Ostrzegam potencjalnych klientów, naprawdę nie warto.

  • A
    A
    Agnieszka
    28.01.2019, 14:59

    Banda złodziei ukradli 390 zł alimentów

    • U
      U
      Ula
      16.12.2019, 23:58

      Ten bank to porażka. Gdyby nie kredyt, w który dałam się wkręcić, dawno bym się przeniosła do innego banku. A Infolinia wiecznie zajęta, nic nie można załatwić. Kiedy słyszę komunikat o wydłużonym czasie oczekiwania mam chęć zniszczyć telefon. Do tego Infolinia bardzo droga, przynajmniej u mojego operatora. To bank nie wyższej ale najniższej jakości, uprzedzam potencjalnych klientów. Może ktoś jest zadowolony, bo ja nie.

Podobne artykuły