Alior Bank – opinie i recenzja

Siedziba banku

Adres:

Alior Bank SA

ul. Łopuszańska 38D

02-232 Warszawa

Dane banku

KRS:0000305178
NIP:1070010731
REGON:141387142
Produkty

Bankowość to jedna z najbardziej wszechobecnych dziedzin w otaczającym nas życiu. Co więcej – jest ona wyjątkowo konkurencyjna. O to, aby udzielić nam kredytu, zaoferować limit na karcie, lokatę długoterminową, a także konto osobiste z kartą debetową, zabiega wiele banków. Jednym z nich jest Alior Bank, jeden z najmłodszych i najszybciej rozwijających się graczy na rynku finansowym. Przyjrzyjmy mu się z bliska.

Alior Bank jest jednym z najczęściej reklamowanych banków, zarówno w przestrzeni telewizyjnej, jak i radiowej oraz prasowej. Przekłada się to na duże zainteresowanie konsumentów szczegółami jego oferty. Pytania na ten temat są różne – w końcu i różne potrzeby oraz oczekiwania można mieć wobec usług danego banku. Z tego względu rozkładamy na czynniki pierwsze najważniejsze informacje na temat Alior Bank i przedstawiamy wszystkie obszary, na jakich działa.

Sprawdź najnowsze promocje bankowe

Alior Bank – historia i podstawowe informacje

Pod nazwą Alior Bank kryje się polski bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie, który świadczy rozbudowane i zróżnicowane usługi o nieprofilowanym charakterze. Innymi słowy, opisywany bank kieruje swoją ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, przedstawiając różne produkty przewidziane w Prawie bankowym. Co więcej, Alior Bank świadczy swoje usługi zarówno w formie stacjonarnych placówek umieszczonych w kilkuset polskich miastach, jak i pod postacią bankowości internetowej. Zainteresowani konsumenci mogą też skorzystać z kantoru walutowego w wersji online.

Alior Bank jest w gronie najmłodszych reprezentantów swojego sektora w Polsce. Działalność rozpoczął 17 listopada 2008 roku, jako siedzibę obierając Warszawę. Biura centrali, poza polską stolicą, Alior posiada także w Krakowie oraz Gdańsku. Omawiany bank jest spółką akcyjną notowaną na warszawskiej giełdzie – najwięcej, bo 32% akcji posiada polska Grupa PZU. Jest to zarazem jeden z najdynamiczniej rozwijających się banków w Polsce, charakteryzujący się nie tylko rosnącymi zyskami i dużym współczynnikiem rentowności, ale i szybkim rozwojem sieci placówek i obsługiwanych klientów.

Jako spółka sektora bankowego Alior Bank bez wątpienia odniósł sukces. Pozyskał on także zaufanie tysięcy klientów, którzy to w nim zdecydowali się ulokować swoje oszczędności lub pozyskać finansowanie na potrzebne wydatki. Czym jednak dla potencjalnego klienta może się wyróżnić instytucja reklamująca się hasłem „wyższa kultura bankowości”? Sprawdźmy to.

Załóż darmowe konto osobiste w Alior Banku

Opinie o Alior Bank

W dobie wzrostu znaczenia internetu jako niezawodnego źródła informacji i rosnącej popularności bankowości internetowej, niczym dziwnym jest fakt, że sporo liczba konsumentów zainteresowanych skorzystaniem z usług danego banku najpierw chętnie poszukuje o nim obszernych informacji w sieci. Poza solidnie scharakteryzowaną ofertą, którą przedstawiamy poniżej, wiele osób poszukuje też informacji o odczuciach dotychczasowych klientów, związanych ze współpracą z tą instytucją finansową. Pomóc ma w tym hasło „Alior Bank opinie”.

Wpisując taką frazę do wyszukiwarki, możemy się dowiedzieć, że bank ten cieszy się uznaniem klientów za elastyczne wartości kredytów, nowoczesny wygląd aplikacji mobilnej i przejrzysty system internetowy. Z drugiej strony można natknąć się na negatywne głosy dotyczące np. pracy infolinii lub sposobu logowania się do bankowości internetowej.

Z czego składa się oferta Alior Banku?

Jak wspomnieliśmy już wyżej, Alior Bank to instytucja finansowa o profilu uniwersalnym, czyli taka, która oferuje wszystkie usługi bankowe przewidziane w polskim prawie (określonym przez Prawo bankowe). Co za tym idzie, usługi Alior Banku nie mają określonego profilu i są odpowiedzią na niezwykle zróżnicowane potrzeby zarówno konsumentów prywatnych, jak i tych biznesowych. Oto jakie produkty bankowe oferuje Alior Bank.

  • Konta osobiste.
  • Karty kredytowe.
  • Lokaty bankowe.
  • Karty debetowe.
  • Limity odnawialne.
  • Konta oszczędnościowe.
  • Kredyty ratalne.
  • Pożyczki negocjowane.
  • Wirtualny kantor walut.
  • Kredyty hipoteczne.
  • Pożyczki internetowe.
  • Kredyty konsolidacyjne.
  • Ubezpieczenia.
  • Biuro maklerskie.
Alior Bank

Przegląd świadczonych usług

Aby dokładniej przyjrzeć się szczegółowej ofercie Alior Banku, warto sprawdzić stronę internetową tej instytucji finansowej. Można tam znaleźć obszerne informacje na temat każdej kategorii usług, których ten bank proponuje aż dziesięć. Wyżej scharakteryzowaliśmy je w pobieżny, orientacyjny sposób. Teraz pora sprawdzić każdą z kategorii z bliższej perspektywy.

  1. Konto osobiste.
    – Podstawowe konto osobiste (Konto Jakże Osobiste).
    – Konto walutowe.
    – Konto internetowe.
    – Podstawowy rachunek płatniczy.
  2. Oszczędności.
    – Konto oszczędnościowe (Konto Mega Oszczędnościowe).
    – Konto oszczędnościowe klasyczne.
    – Lokata specjalna (Lokata na nowe środki).
    – Lokata 1,3% na 19 miesięcy.
    – Standardowa lokata.
  3. Kredyty i pożyczki.
    – Pożyczka klasyczna (Pożyczka z mikrokosztami).
    – Pożyczka internetowa z 0% prowizji.
    Kredyty gotówkowe w Alior Banku.
    – Pożyczka negocjowana.
    – Limit odnawialny na rachunku.
  4. Kredyty konsolidacyjne.
    – Kredyt konsolidacyjny.
  5. Kredyty hipoteczne.
    – Kredyt mieszkaniowy.
    – Kredyt w ramach programu Mieszkanie dla Młodych.
    – Dobrowolna sprzedaż nieruchomości.
    – Fundusz Wsparcia Kredytobiorców.
  6. Karty.
    – Karta kredytowa Mastercard OK!
    – Karta kredytowa Word Elite Mastercard.
    – Mastercard Masterpass.
    – Karta kredytowa Mastercard Tu i Tam.
    – Mastercard Bezcenne Chwile.
  7. Ubezpieczenia.
    – Ubezpieczenie na życie kredytobiorców.
    – Ubezpieczenie turystyczne.
    – Pakiet z Nationale Nederlanden.
    – Ubezpieczenie domu i mieszkania.
    – Ubezpieczenie nieruchomości od kredytów hipotecznych.
    – Pakiet z Generali Zdrowie.
    – Pakiet z MetLife.
    – Ubezpieczenie samochodu.
  8. Inwestycje.
    – Usługi Biura Maklerskiego.
    – Produkty strukturyzowane (Zielona Energia 2Y).
    – Produkty wycofane z oferty.
    – Fundusze inwestycyjne.
    – Lokata z ubezpieczeniem inwestycyjnym.
    – Ubezpieczenia inwestycyjne.
    – Inwestycje w obligacje komercyjne.
  9. Usługi.
    – Google Pay.
    – Garmin Pay.
    – Apple Pay.
    – Fitbit Pay.
    – BLIK.
    – E-urząd.
    – Kantor internetowy.
    – Wpłatomaty.
  10. Promocje.
    – Tutaj Alior Bank zamieszcza informacje o aktualnych promocjach.

Alior Bank – reprezentatywny przykład kredytu

Przedstawiamy reprezentatywny przykład jednego z najpopularniejszych produktów bankowych Alior Banku – kredytu gotówkowego. Przedstawione parametry są aktualne w momencie tworzenia tekstu i mają na celu w orientacyjny sposób naświetlić charakterystyczne cechy kredytu w tym banku.

  • Produkt bankowy: Pożyczka z Mikrokosztami.
  • Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): 13,14%.
  • Oprocentowanie stałe: 8,99%.
  • Całkowita kwota pożyczki: 15 544 zł.
  • Prowizja: 1181,35 zł.
  • Odsetki: 3751,16 zł.
  • Całkowity koszt pożyczki: 4932,51 zł.
  • Całkowita kwota do zapłaty: 20 476,51 zł.
  • Liczba rat: 53.
  • Wysokość raty: 386,35 zł i ostatnia 386,31 zł.
  • Okres kredytowania: od 24 miesięcy do 60 miesięcy.

Jak pobrać wyciąg z konta Alior Bank?

Za pośrednictwem bankowości elektronicznej można w szybki i wygodny sposób pobrać wyciąg z konta w Alior Banku, co w kolejnych krokach przedstawiamy na poniższym schemacie.

Znajdując się na stronie głównej banku, należy zalogować się do swojego konta wybierając żółty przycisk w górnym prawym rogu.

wyciąg Alior Bank

Następnie Alior Bank prosi nas o wybranie panelu logowania. Będąc klientem prywatnym, należy wybrać ten po prawej stronie – Alior Online.

wyciąg Alior Bank

Do zalogowania się konieczne będzie podanie numeru identyfikatora, a w drugim kroku wspinanie hasła użytkownika.

wyciąg Alior Bank

Gdy wczyta się panel bankowości osobistej, należy wybrać odnośnik „zobacz całą historię.

wyciąg Alior Bank

Mając do wyboru cztery zakładki, wybieramy tę przedostatnią przekierowującą do oczekiwanych wyciągów.

wyciąg Alior Bank

Naszym oczom ukazuje się historia i spis. W tym miejscu należy już jedynie wybrać okres rozliczeniowy, z którego chcemy pobrać wyciąg, po czym należy wybrać przycisk „pobierz”.

Alior Bank w liczbach

  • 73 miliardy złotych – tyle wynoszą aktywa Alior Banku.
  • 713 milionów złotych – taki zysk wypracowano w 2018 roku.
  • 4 miliony – tylu klientów prywatnych aktualnie posiada.
  • 190 tysięcy – tylu klientów biznesowych obsługuje Alior Bank.
  • 8 tysięcy – tylu pracowników zatrudnia Alior Bank.
  • 861 – taką ma liczbę placówek.
  • O 51% – o tyle wzrosły jego zyski w 2018 roku.
  • 44 – tyle nagród w latach 2009-2019 otrzymał Alior Bank.
  • 1 – z tyloma bankami Alior połączył się od początku powstania.
Alior Bank

Czym wyróżnia się Alior Bank?

Poza działalnością zorientowaną przede wszystkim na sprzedawaniu szeroko pojętych produktów bankowych, Alior Bank koncentruje się także na wdrażaniu różnych, szeroko pojętych innowacji z zakresu obsługi klienta, przyszłości rozwoju finansów i bankowości internetowej. Wymieńmy najciekawsze aspekty, pod których względem wyróżnia się Alior Bank.

  • Jako pierwszy spośród działających na terenie Polski banków, Alior Bank uruchomił usługę tzw. wideoweryfikacji, polegającej na zdalnym sprawdzaniu tożsamości klienta, który chce założyć rachunek osobisty.
  • Alior Bank prowadzi badania nad takimi technologiami, jak blockchain, sztuczna inteligencja czy doradztwo klienta za pomocą robotów.
  • Podlegającą Alior Bankowi instytucją finansową są T-Mobile Usługi Bankowe, która działa od czerwca 2012 roku. Powstała ona w ramach strategicznego partnerstwa między opisywanym bankiem a dużym operatorem sieci komórkowej.
  • Pod koniec czerwca 2015 roku Alior Bank dokonał fuzji z innym popularnym polskim bankiem – Meritum Bank. W październiku tego samego roku powstała spółka akcyjna Alior Bank SA, która działa po dziś dzień.

Alior Bank – nasza opinia

Tempo, w jakim utworzony w 2008 roku polski bank rozwinął skrzydła i zbudował swoją pozycję w lokalnym sektorze bankowym, jest imponujące. W niespełna dekadę Alior Bank stał się konkurencyjnym i godnym zainteresowania graczem, rozwijając niezwykle rozbudowane usługi – jak na bank uniwersalny przystało.

W ofercie tej instytucji znajdziemy produkty odpowiadające zarówno na potrzeby osób poszukujących wsparcia finansowego pod postacią kredytu, jak i odpowiedniego miejsca na ulokowanie swoich oszczędności, a także uzyskanie do nich szybkiego i bezpiecznego dostępu za pomocą karty płatniczej. Na uznanie zasługuje dość przejrzysta i nowocześnie wyglądająca strona internetowa, która jest wygodna w nawigacji i nie powinna stwarzać trudności w obsłudze dla dowolnego grona klientów. Warto dodać też niskie koszty kredytowania na przykładzie pożyczki z niskimi kosztami.

Choć konkurencja na rynku bankowości internetowej jest ogromna, to Alior Bank dzielnie stawia jej czoła. Dzięki rozbudowanym kampaniom reklamowym zwraca uwagę dziesiątek tysięcy klientów. Jesteśmy w stanie to zrozumieć, bo oferta Alior Banku może z powodzeniem sprostać oczekiwaniom bardzo szerokiego grona konsumentów. Warto poświęcić kilka minut i dokładnie przyjrzeć się szczegółom rozbudowanych usług tego banku, aby znaleźć satysfakcjonujące rozwiązania.

Dane kontaktowe

Infolinia dla klientów indywidualnych:

  • +48 12 370 70 00
  • 19 502

Infolinia dla klientów biznesowych:

  • +48 12 370 70 00 
  • 19 502

Infolinia Biura Maklerskiego:

  • 19 503 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych).
  • 12 19 503 (z telefonów klientów sieci Play).
  • +48 12 19 503 lub +48 12 370 74 00 (dla klientów zagranicznych).

Informacje na temat spółki

Alior Bank

Alior Bank SA

Rodzaj:
Bank komercyjny
Charakter działalności:
Bank uniwersalny
Utworzony:
Listopad 2008
Numer REGON:
141387142
Numer KRS:
0000305178
Numer NIP:
1070010731
Adres siedziby:
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa

 

Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 23 marca 2020 roku.

Opinie o Alior Bank (45)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • A
    A

    Animie

    16.06.2020, 17:03

    Wyróżniający się komentarz

    Po kilku latach korzystania z bankowości firmowej bank nagle stwierdził, że zmienia reguły gry i zmienił warunki i zaczął naliczać opłaty 25 zł za miesiąc za prowadzenie konta. Oczywiście nie powiadomił oficjalnie o zmianie tabeli opłat tylko poinformował zmianie dokumentów związanych z ofertą produktową. Czym uśpił pewnie nie tylko mnie ale i wielu innych klientów. Najśmieszniejsze, że nowi klienci dostają premie za założenie konta nawet do 1700 zł. Oczywiście klient posiadający rachunek firmowy w banku nie może założyć nowego konta i uzyskać premię. Starego klienta z pokaźnym saldem na rachunku traktują jak szmatę i wyciskają jak cytrynkę. Jaka z tego nauczka – zmieniać banki jak najczęściej – korzystać z promocji rok góra dwa i zmieniać na inny

  • U
    U

    Ula

    17.11.2020, 15:51

    Wyróżniający się komentarz

    Jestem klientką tego banku od prawie 10 lat. Jak do tej pory nie mogłam się skarżyć na obsługę w punkcie Nowe Miasto Lubawskie, ani w żadnym innym na terenie kraju do wczoraj tj. 16.10.2020. Pracownica tegoż punktu potraktowała mnie (delikatnie mówiąc bardzo nieprofesjonalnie). Pani Patrycja, o której mowa nie posiada za grosz kultury osobistej, nie wspominając o szacunku dla klienta. Cała sytuacja wyglądała następująco:
    Gdy weszłam do placówki Pani Patrycja poprosiła mnie o założenie maski, oczywiście w obecnej sytuacji jest to jak najbardziej na miejscu. Z tym że Pani kasjerka też nie miała maski i stwierdziła cyt. ” ja jestem za pleksą więc nie muszę poza tym mam przeciwwskazania od lekarza”. Na to ja odpowiedziałam P.Patrycji tak samo ale jednak okazując tej Pani szacunek zasłoniłam usta i nos chustką. Spokojnie czekałam na dalsze czynności związane z wypłatą gotówki. Natomiast Pani kasjerka z grymasem na twarzy oraz w ostentacyjny sposób uderzała myszką o blat biurka. Po zakończeniu transakcji, chcąc załagodzić sytuację powiedziałam do Pani kasjerki cyt. ” Było by miło gdyby się Pani czasem uśmiechnęła do klientów.” Na co ona odparła ” Nie Pani interes” Ja ze zdziwieniem i niedowierzaniem zapytałam : ” Jak to nie mój, przecież jestem klientką” Na to uniesionym głosem, z nieprzyjemnym grymasem na twarzy Pani Patrycja powiedziała do mnie cyt.” Proszę stąd wyjść!” Ja spojrzałam nadal nie dowierzając, totalnie mnie zatkało… Pani w tym czasie po raz kolejny wyprosiła mnie z banku.
    Nie polecam odwiedzania tej placówki.

    • v
      v

      vladimir

      28.12.2021, 17:50

      Wyróżniający się komentarz

      Heh, mantra kapitalizmu „nasz klient – nasz pan” tym razem ucichła. Okazuje się, że po drugiej stronie też są ludzie, którzy nie zawsze mają ochotę się płaszczyć. Szok.

  • d
    d

    darek

    03.07.2020, 15:50

    Wyróżniający się komentarz

    OSTRZEŻENIE DLA KLIENTÓW PRZED ALIOR BANK Szanowni Państwo, osobiście przestrzegam przed korzystaniem z usług Alior Bank, a w szczególności z obsługi w zakresie usługi restrukturyzacji kredytu w związku z COVID 19. Mimo pozytywnej decyzji mojego wniosku o zawieszenie spłaty rat kapitałowych (27.04) zostałem bezpodstawnie wpisany do BIK, o czym dowiedziałem się przy okazji bo bank w żaden sposób mnie nie poinformował. Liczne moje telefony do Banku ws podpisania aneksu kończyły się zapewnieniami że wszystko jest ok, że spłata kapitału jest zawieszona a aneks to tylko formalność i kazano mi czekać na kontakt ze strony banku. Czekałem 2 miesiące (przypominając sie X razy. Z kazdym razem byłem przepraszany, zapewniany że mam rację itd. Gdy okazało się że jestem wpisany do BIK (bezpodstawnie, kolejne telefony i kolejne przeprosiny i zapewnienia że już się zajmują sprawą) W tej sytuacji złożyłem oficjalną reklamację. Efekt, udało się podpisać aneks ale z BIKu mnie nie usunięto. Gdy byłem pewny, że już wszystko ok. (01.07 otrzymałem nowy harmonogram). Kolejna niespodzianka banku … list z ostatecznym wezwaniem do zapłaty pod groźbą wypowiedzenia umowy. ????. Suma zadłużenia niewiadome skąd Dramat. Dzwonię do banku i pytam jaki jest stan zadłużenia, odpowiedź jest zupełnie inna ?. Kolejne przeprosiny, wyjaśniania, zapewnienia ze strony banku.(wszystkie rozmowy są nagrywane) Po każdym takim zapewnieniu boje się bardziej, bo po tym doświadczam kolejnej „niespodzianki”. Sprawę kieruje do KNF Obawiam się że z bankiem spotkam się w sądzie. Kancelarie prawne, chcące zarobić w łatwy sposób zapraszam do kontaktu na priv. Kliencie, moje doświadczenie mówi, że słowa 'zaufanie, profesjonalizm, rzetelność w tym banku pozostają pustym echem. Więc uważaj … byś nie musiał dzielić się tym doświadczeniem. Słowa „uznania” dla zarządu Alior Bank-szczególna kultura bankowości

  • A
    A

    Andrzej

    05.04.2023, 15:57

    Wyróżniający się komentarz

    Zawieszenie kredytu – COVID – 2021
    Mieliśmy jako firma kredyt 7000zł/mc z terminem spłaty 30.09.2021. Skorzystaliśmy z covidowskiego zawieszenia kredytu od 04 do 06.2021r. Bank dał nam aneks bez nowego harmonogramu z wysokością rat ale z z wydłużonym o 1 m-c terminem spłaty. Czyli przesunęli sobie termin spłaty o 4 miesiące z ta samą jak się okazało ratą. Czy dali nam w sumie kredyt w wysokości 3 rat = około 21 tys. zł za dodatkowe odsetki 7 tys zł na 1,5 roku. Najwyższy kredyt w tamtym czasie w ramach pomocy dla firm z powodu COVIDU. KNF po roku czasu, od grudnia 2022 do 01.2023 odpowiedział że w sumie to możemy iść do sądu ale nie polecają, bo będą dodatkowe koszty. Opiekun w Aliorbanku, który nas wówczas wspierał, po fakcie skomentował to że takiego wsparcia to by nie chciał. A sam z dyr, Oddziału się podpisał na umowie. Smutek i żal. Polska, polski rząd, polski premier, polski bank, polska w sumie mała firma skorzystała z pomocy w trudnym czasie na warunkach drogiego kredytu zamiast darmowego wsparcia tak reklamowanego w tamtym czasie. O postawie samego Aliorbanku nawet nie ma co wspominać. Sumaryczna kwota spłacanego kapitału się nie zmieniła, podwyższyli odsetki za pozostały czas spłaty po zawieszeniu tak że wyszła dokładnie jedna rata, drobne 7tys. więcej. Smutek i żal….. W tym banku uważajcie …

  • I
    I

    Iris

    21.02.2023, 14:42

    Wyróżniający się komentarz

    Jestem w szoku!
    Jestem obywatelką Polski od ponad 30 stu lat, mieszkam tu całe życie, praca, obywatelstwo, wszystkie szkoły! Urodziłam się niestety na Białorusi i poza tym nie mam nic z tym krajem wspólnego i dziś się dowiedziałam ,ze z tego powodu nie mogę skorzystać z żadnych ich usług !

    • R
      R

      Redakcja Czerwona-Skarbonka

      22.02.2023, 13:15

      Wyróżniający się komentarz

      Pani Iris, problem zapewne nie leży w tym, że urodziła się Pani na Białorusi, bo posiada Pani obywatelstwo polskie, a co za tym idzie, ma Pani pełne prawa jak każdy obywatel. Być może kłopot dla banku stanowi, niewystarczająca w Pani przypadku zdolność kredytowa.

  • A
    A

    Artur

    18.01.2023, 17:54

    Wyróżniający się komentarz

    Pierwsza wizyta w banku była rewelacyjna. Pracownik opowiedział o wielu promocjach, z których mogę skorzystać.
    Na koncie oszczędnościowym były w listopadzie wpływy 11tys. Nie uznali ich do promocji, ale wpływy w grudniu już tak. Dlaczego?
    Kolejny pracownik w banku nie przyjął reklamacji, odesłał do domu.

    Żeby zmienić limity przelewów, potrzebujesz numeru CIF. Ja dostałem go na infolinii, a narzeczona musi iść osobiście do oddziału, bo system sobie decyduje komu można pokazać, a komu nie.

    Aplikacja nieintuicyjna. Żeby wypłacić z oszczędnościowego, muszę wejść w osobiste, kliknąć z niego przelew i zmienić konto. I wiele innych rzeczy, których sam nie znajdziesz.
    Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem nawet kilkudniowym.

    Na infolinii najpierw rozmawiasz kilka minut z robotem, dopiero potem konsultant.

    Regulaminy tak zapisane, żebyś nie pamiętał wszystkiego. Nawet doradca w placówce musi je czytać, żeby Ci wszystkie warunki wytłumaczyć.
    A gdy masz pytania, dlaczego nie dostałeś promocji, każe Ci pisać reklamację w aplikacji, na której odpowiedź czekasz klika, a może nawet kilkanaście dni. Nie da się w odpowiedzi zadać kolejnego pytania, czyli prowadzić korespondencji, musisz zakładać nową reklamację.

    Wszystko skomplikowane i ładne tylko w reklamie.
    Porażka…

  • D
    D

    DK

    04.10.2022, 18:10

    Wyróżniający się komentarz

    Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć nieziemską cierpliwość. Czeka się w kolejce jak na infolinii do przychodni NFZ. Dlatego ocena 1. Oferta miała być „bezpłatnym prowadzeniem konta firmowego”, a kilka razy w miesiącu pobierane są opłaty za każdym razem za coś innego (od 0,50 zł do 15 zł). 1 pkt na 5 za ofertę.
    Główną przyczyną rezygnacji z tego banku są: WIECZNE PROBLEMY Z APLIKACJĄ. Szału można dostać. Ciągle albo wyświetla się błąd techniczny, albo, że trwa naprawa, albo nie da się z jakiegoś magicznego powodu wysłać przelewu. Najgorszy i najczęściej występujący błąd to problem płatności blikiem. Jestem w tym banku od dwóch lat i od początku, średnio co 2 tygodnie na tydzień nie da się płacić blikiem, bo kiedy trzeba potwierdzić płatność, nie da się tego zrobić. Nie wyświetla się „okienko” potwierdzenia wykonania przelewu. Jak można tak długo nie móc naprawić tego błędu? 2 lata?!

  • S
    S

    Sergiusz

    26.08.2022, 18:57

    Wyróżniający się komentarz

    nie polecam oddział Siedlce, cały czas kolejki i obsługa absolutnie nie kompetentna. 8 sierpnia ze swego konta w kantorze walutowym wypłacił funty, po dwóch tygodniach chciałem wpłacić tę pieniądze z powrotem na konto bo wyjazd do Anglii został odwołany. Byłem mocno zaskoczony gdyż kasjerka w banku nie przyjęła banknoty które wydała mi dwa tygodnie wcześniej twierdząc że od dwóch miesięcy nie przyjmują starych kupiur funtów brytyjskich. Poinformowała mnie że w Anglii jeszcze można wymienić stare banknoty które ona mi wydała w kasie w BANKU w Siedlcach, dwa tygodnie wcześniej. Szok, dno, brak słów.

  • K
    K

    Konsument

    08.07.2022, 14:54

    Wyróżniający się komentarz

    Odradzam oddział na Malborskiej w Warszawie. Chciałam tylko założyć lokatę terminową. Od razu poinformowałam, że nie chcę wyrażać żadnych zgod marketingowych. Obsługująca mnie brunetka zlekceważyła to i podsuwając do podpisania umowe rachunku bankowego oświadczyła o konieczności podpisania całej listy zgód. W innym oddziale banku pracownicy potwierdzili, że nie było to warunkiem koniecznym założenia rachunku. Poza tym Pani na Malborskiej założyła mi nieadekwatny do moich potrzeb rachunek bankowy.

  • E
    E

    Ewelina

    10.05.2022, 08:24

    Wyróżniający się komentarz

    Dla mnie tragedia, od niedawna obsługują moją firmę i tak źle się z nimi współpracuje , jak nigdy dotąd z żadnym bankiem . Mam w umowie 5 przelewów natychmiastowych ,ale w momencie kiedy robię taki przelew – a jak wiadomo natychmiastowy – to chcę żeby wyszedł od razu , wstrzymują taki przelew bo nagle jest potrzebna dodatkowa weryfikacja. kiedyś nie mogłam odebrać i potwierdzić, bo byłam u klienta , to usunęli mój nr telefonu i już wcale nie mogłam zrobić żadnego przelewu. Trzeba było jechać 40 km do banku i od nowa wszystko wprowadzać, , mamy placówkę 7 km od miejsca zamieszkania,ale te panie , które tam pracują nie mogą prawie nic , więc wycieczka 40 km. poza tym na moją reklamację bank odpowiedział że wszystko robią dobrze i nie widzą uchybień, tak że nawet nie ma z kim rozmawiać. Szczerze odradzam , chyba że macie stalowe nerwy i czas ,żeby się z nimi użerać.

Podobne artykuły
Sprawdź ofertę!