Bank Millennium – opinie i recenzja

Nasza ocena

4.5/5

Ocena klientów

3.7/5

Dostępne produkty

Siedziba firmy

Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Dane firmy

KRS: 0000010186
NIP: 5260212931
REGON: 001379728

Bank Millennium zdobywa coraz więcej zwolenników na polskim rynku finansowym. Ale czy zasługuje również na Twoją uwagę i zaufanie? Aby pomóc Ci odpowiedzieć na to pytanie sprawdziłam opinie klientów, którzy skorzystali już z produktów Banku Millennium oraz dokładnie przyjrzałam się ofercie tej instytucji. 

Kluczowe informacje

  • Bank Millennium oferuje różnorodne produkty finansowe, od kont osobistych i kredytów, po produkty oszczędnościowe i inwestycyjne. Bank dostosowuje swoją ofertę do różnych grup wiekowych i potrzeb finansowych klientów.
  • Instytucja przeszła kilka kluczowych fuzji, w tym z Euro Bankiem w 2019 roku, co bez wątpienia wpłynęło na jej pozycję. Aktualnie głównym udziałowcem banku jest portugalska firma Banco Comercial Português.
  • Bank Millennium stosuje wszystkie najważniejsze zabezpieczenia wymagane od instytucji finansowych. Jednak jest drugim bankiem (zaraz po PKO BP) pod względem wartości brutto portfela kredytów hipotecznych opartych na CHF, co może jednak stanowić pewne ryzyko.
  • Instytucja, aby ułatwić swoim klientom proces wnioskowania o kredyt hipoteczny, stworzyła aplikację e-Operat, ktora umożliwia przeprowadzenie elektronicznego procesu wyceny nieruchomości. 

O Banku Millennium

Bank Millennium, z siedzibą w Warszawie, to uniwersalny bank komercyjny oferujący szeroki wachlarz usług, zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców. Instytucja przez lata zyskała silną pozycję na rynku, głównie dzięki kilku znaczącym fuzjom.

Historia banku sięga 1989 roku, kiedy jeszcze funkcjonował jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. W 1997 roku BIG SA i Bank Gdański SA połączyły się, tworząc BIG Bank Gdański. Rok później, marka „Millennium” zaczęła być używana dla określenia oferty skierowanej jedynie do indywidualnych klientów.

W 2003 roku Bank Millennium przyjął swoją obecną nazwę, a głównym udziałowcem została portugalska spółka Banco Comercial Português (BCP). W maju 2019 roku, Bank Millennium S.A. zakupił niemal wszystkie akcje Euro Banku od Société Générale. Po otrzymaniu zezwolenia od Komisji Nadzoru Finansowego we wrześniu tego samego roku, banki oficjalnie się połączyły. Proces fuzji zakończył się 11 listopada 2019 roku, kiedy to na poziomie operacyjnym obie instytucje stały się jednym bankiem. 

Jaka jest nasza opinia o Banku Millennium?

Duża część osób kojarzy Bank Millennium z reklam telewizyjnych, w których występuje Radosław Kotarski — dziennikarz i twórca kanału Polimaty. Wybór twarzy kampanii reklamowych z pewnością nie jest przypadkowy. Postać ta znana jest konkretnej grupie odbiorców. Przede wszystkim tworzą ją osoby młode, które chętnie konsumują treści o charakterze edukacyjnym. 

Czy to jedyny ukłon w stronę młodego pokolenia? I tak i nie. Sporo do życzenia pozostawia, chociażby sama strona internetowa, która w moim poczuciu ze względu na sporą dawkę informacji, jest mało czytelna. Z drugiej jednak strony, bank wyróżnia się intuicyjną aplikacją mobilną, z której poziomu można nie tylko zlecać przelewy, ale też wykupić dodatkowe produkty (np. ubezpieczenia), zapłacić za autostradę czy bilet tramwajowy. Dodatkowo Millennium jest właścicielem aplikacji ze zniżkami i rabatami – Goodie oraz wprowadza coraz więcej cyfrowych udogodnień w proces wnioskowania o kredyt hipoteczny. Można więc przyjąć, że proces rewolucji banku trwa.

cytat-Daria Rek, ekspertka portalu Czerwona Skarbonka

Bank Millennium oferuje szeroką gamę produktów finansowych, od kont osobistych po inwestycje, co sprawia, że jest atrakcyjny dla różnych grup klientów. Na uwagę zasługuje jednak nie tylko jego wszechstronność, ale przede wszystkim podejście do rozwoju produktów i usług, które nie należą do grona finansowych. Przykładem jest, chociażby aplikacja do księgowości czy e-Operat do elektronicznej wyceny nieruchomości.

Daria Rek, ekspertka portalu Czerwona Skarbonka

To nasza opinia o Banku Millennium, a co o nim myślą nasi użytkownicy? Zajrzyj do sekcji z komentarzami, na końcu strony!

Jakie produkty bankowe znajdziemy w ofercie Banku Millennium?

Bank Millennium to instytucja znana z bogatej oferty produktów dostosowanych do potrzeb finansowych różnych klientów. Co dokładnie znajdziemy w propozycji banku? Z całą pewnością będą to tradycyjne rachunki, kredyty, produkty oszczędnościowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe. 

Bank Millennium - oferta dla klientów indywidualnych

Konta osobiste w Banku Millennium

Bank Millennium proponuje różnorodne warianty kont osobistych:

  1. Millennium 360°. Konto z 0 zł opłatą za otwarcie i prowadzenie, a także zwrotami za zakupy sięgającymi nawet 25%.
  2. Millennium 360° (18-26 lat). Rachunek również za 0 zł (za otwarcie i prowadzenie) ze zwrotami za zakupy do 25%, ale przeznaczony dla osób w wieku od 18 do 26 lat.
  3. Konto 360° Junior (poniżej 18 lat). Użytkownicy za otwarcie konta i spełnienie warunków promocji mogą skorzystać z dodatkowych benefitów np. 150 zł do Parku Wodnego Suntago. 
  4. Konto walutowe. W ofercie znajdują się również rachunki, które można prowadzić w różnych walutach np.: EUR, USD, GBP i CHF. Do konta w EUR dostępna jest także karta debetowa.

Kredyty hipoteczne i gotówkowe

Bank Millennium oferuje szeroką gamę kredytów i pożyczek, dostosowanych do różnych potrzeb. Za pomocą dodatkowych środków, możesz opłacić wymarzony wyjazd, wyremontować mieszkanie czy nawet kupić dom. 

Oferty kredytowe w Banku Millennium: 

  1. Pożyczka gotówkowa. Możesz pożyczyć od 5000 zł do 40 000 zł z 0 zł prowizji za udzielenie i 0 zł za wcześniejszą spłatę. Oprocentowanie jest stałe.
  2. Pożyczka Online. Oferta dla nowych klientów, z możliwością pożyczenia od 1 000 zł do 40 000 zł, również z zerową prowizją za jej udzielenie.
  3. Pożyczka konsolidacyjna. Dzięki niej możesz połączyć kilka zobowiązań i spłacać jedną, wygodną ratę. 
  4. Kredyt hipoteczny. Środki możesz otrzymać na zakup mieszkania, domu lub spłatę innych kredytów mieszkaniowych. Finansowanie wynosi do 90% wartości nieruchomości. Niestety Bank Millenniyum nie bierze udziału w programie Bezpieczny Kredyt 2%. 
  5. Pożyczka hipoteczna. Na dowolny cel, z finansowaniem do 70% wartości nieruchomości.
  6. Hipoteczny kredyt konsolidacyjny. Na spłatę innych zobowiązań kredytowych, z elastycznym okresem kredytowania od 3 do 30 lat.
  7. Limit w koncie osobistym – dostęp do dodatkowej gotówki i 7 bezodsetkowych dni w miesiącu. 
Kredyt hipoteczny w Millennium – opinie i szczegóły oferty Sprawdź

Oszczędności 

Oszczędzanie i inwestowanie to dwa kluczowe elementy zarządzania finansami osobistymi. Klienci mogą skorzystać tutaj z wybranych produktów oszczędnościowych, które pomagają w efektywnym gromadzeniu kapitału.

Produkty oszczędnościowe dostępne w Banku Millennium: 

  1. Konto Oszczędnościowe Profit. Oferuje do 7% w skali roku przez 90 dni dla nowych środków do 100 000 zł.
  2. Lokaty terminowe. Gwarantują stałe oprocentowanie i zysk w skali roku 5,50% przez 6 miesięcy.
  3. Konto Oszczędnościowe Walutowe. Prowadzone w walutach EUR i USD, oferuje bezpieczny sposób przechowywania i pomnażania pieniędzy w walucie obcej.

Inwestycje

Bank Millennium oferuje swoim klientom wiele możliwości inwestycyjnych, w zależności od oczekiwanego poziomu ryzyka i zysku. 

Rodzaje produktów inwestycyjnych

  1. Lokaty Strukturyzowane.
  2. Plan Inwestycyjny Millennium. Trzy gotowe plany do wyboru z opłatą 0 zł za wpłaty i prowadzenie programu.
  3. Fundusze inwestycyjne. 12 różnych funduszy Millennium TFI.
  4. Doradztwo inwestycyjne. Usługa, dzięki której możesz dowiedzieć się, w które subfundusze inwestycyjne Millennium TFI warto aktualnie zainwestować.

Bankowość elektroniczna 

Dodatkowo instytucja oferuje standardową gamę usług w ramach bankowości internetowej. I podobnie jak w każdym innym banku, Millennium umożliwia swoim klientom dokonywania płatności zbliżeniowych BLIK oraz za pomocą Apple Pay, Google Pay czy Garmin Pay

Rodzaje usług dostępnych dla klientów banku Millennium:

  1. Aplikacja mobilna. Użytkownicy mogą wysyłać przelewy, sprawdzać historię transakcji czy płacić za autostrady, kiedy tylko chcą, dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej.
  2. Bankowość internetowa. Możliwość zarządzania własnymi finansami przez przeglądarkę internetową.
  3. Bank w bankomacie. Całodobowy dostęp do Twoich pieniędzy w bankomatach.
  4. Dodatkowe usługi, takie jak: zwroty za zakupy, kody doładowujące, doładowania do telefonów itd. 

Bank Millennium dla firm

Bank Millennium oferuje różnorodne produkty i usługi również dla przedsiębiorców. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w świecie biznesu, czy też jesteś już doświadczonym przedsiębiorcą – z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie. 

Rodzaje produktów dla firm

  1. Konto firmowe. Bank ma w swojej ofercie różne rodzaje rachunków bieżących, w tym Konto Mój Biznes, które często dorzuca premię pieniężną i inne benefity za otwarcie i spełnienie warunków aktywności.
  2. Karty płatnicze. Szeroka gama kart płatniczych dostosowanych do potrzeb firmy.
  3. Finansowanie potrzeb. Bank oferuje różne formy finansowania, w tym kredyty gotówkowe, kredyty w rachunku bieżącym czy gwarancja de minimis. 
  4. Leasing – przedsiębiorcy mogą skorzystać z leasingu dla firm i rozwijać flotę samochodową lub maszynową, bez obciążania finansów biznesu.
  5. Terminale płatnicze. Możliwość przyjmowania płatności od klientów dzięki aplikacji zainstalowanej na smartfonie czy tablecie. 
  6. Księgowość przez internet. Usługa księgowa połączona z kontem, dla uproszczenia prowadzenia firmy. Z oferty mogą skorzystać osoby, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, mają konto Mój Biznes i dostęp do Millenetu. 

Dbamy o to, aby oferowane naszym klientom narzędzia do codziennego zarządzania firmą oraz budowania nowoczesnego i konkurencyjnego biznesu były innowacyjne i spełniały oczekiwania w szybko zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości. Usługi księgowe powiązane z bankowością elektroniczną to wygodne rozwiązanie dla osób, które cenią swój czas i oczekują kompleksowych rozwiązań. To dla nas kolejny krok w budowaniu oferty dla klientów biznesowych w kanałach elektronicznych. Nasze dotychczasowe projekty w tym obszarze zostały dostrzeżone w tegorocznym rankingu World’s Best Digital Bank magazynu Global Finance i zdobyły nagrodę „Best SME Banking in Poland 1.

Paweł Idzikowski, kierownik zespołu bankowości elektronicznej dla przedsiębiorstw w Banku Millennium

Czym wyróżnia się Bank Millennium?

Bank Millennium to pierwszy bank w Polsce, który zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych. Ponadto był jednym z pionierów w oferowaniu infolinii obsługującej klientów mówiących w językach ukraińskim i rosyjskim. Czym może poszczycić się teraz? 

Millennium oferuje swoim klientom, którzy wnioskują o kredyt hipoteczny usługę e-Operat, czyli elektroniczny proces wyceny nieruchomości. Procedura polega na asystowaniu klientowi przez bank w zdobyciu dokumentu wyceniającego nieruchomość. Zadanie jest elektronicznie delegowane do przedsiębiorstwa specjalizującego się w oszacowaniu wartości. Cała operacja przebiega w ekspresowym tempie; klient odbiera gotowy operat w ciągu 3 do 4 dni po wizytacji nieruchomości i ma pełną swobodę w jego wykorzystaniu.

We wrześniu 2023 roku, bank wydał aplikację o nazwie Millennium Księgowość, która ma ułatwić zarządzanie księgowością, monitorowanie wydatków i efektywne odzyskiwanie należności. Platforma oferuje również opcję bezpiecznego magazynowania dokumentów oraz możliwość ich udostępniania księgowym. Dzięki integracji z internetowym systemem bankowym Banku Millennium, dostęp do aplikacji jest równie prosty jak logowanie się do własnego konta bankowego. W przyszłości, zintegrowanie z platformą bankową ma znacząco uprościć realizację i rozliczanie transakcji finansowych firmy.

Nie można zapominać o tym, że do grupy Banku Millennium należy spółka Millennium Goodie – właściciel bezpłatnej aplikacji mobilnej, w której znajdują się kupony zniżkowe, promocje oraz kody rabatowe. 

Goodie cashback – jak działa program korzyści Millennium Bank? Zobacz

Wady i zalety Banku Millennium

Bank Millennium, jak każda inna finansowa instytucja ma swoje mocne i słabe strony, które sprawiają, że pewna grupa klientów chętnie korzysta z jego oferty, a druga – niechętnie. Aby ułatwić Ci podjęcie decyzji, czy warto być klientem banku Millennium, zebrałam w całość jego najważniejsze wady i zalety. 

Zalety Millennium Banku: 

  • Szeroka oferta dopasowana do klientów indywidualnych w różnym wieku; 
  • Możliwość otrzymania zwrotu za zakupy (aż do 25%);
  • Bezpłatne prowadzenie konta; 
  • Możliwość skorzystania z tzw. Happy Hours. Jeśli zdecydujesz się założyć lokatę Millenet w PLN w czasie trwania promocji, możesz uzyskać wyższe oprocentowanie;
  • Możliwość korzystania z darmowych bankomatów Millennium;
  • Kalkulator hipoteczny i pożyczkowy dostępny na stronie banku. Dzięki narzędziu możesz samodzielnie obliczyć ratę potencjalnego zobowiązania lub sprawdzić swoją zdolność kredytową; 
  • Niski wymagany wkład własny przy kredycie hipotecznym; 
  • Możliwość złożenia wniosku o założenie konta osobistego, udzielenie pożyczki gotówkowej oraz wydania karty kredytowej przez internet. 

Wady Banku Millennium: 

  • Mało czytelna strona. Po wejściu na główną witrynę, użytkownik widzi dużą liczbę komunikatów, przez co ciężko się odnaleźć;
  • Możliwość korzystania z darmowych bankomatów w Polsce i za granicą dopiero po spełnieniu dodatkowych warunków; 
  • Brak możliwości złożenia wniosku o kredyt hipoteczny online, z poziomu bankowości elektronicznej.

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Czy Bank Millennium jest dobrym bankiem?

Bank Millenium zdaniem niektórych klientów jest bardzo dobrym bankiem z szeroką ofertą produktów finansowych. Instytucja chwali się zdobytą nagrodą Best Bank Awards za tytuł Najwybitniejszego Banku w Polsce oraz Złoty Bank 2023 – za najlepszą jakość obsługi klienta.

Czy Bank Millennium to bezpieczny bank?

Tak. Bank Millennium stosuje wszystkie najważniejsze zabezpieczenia, które wymagane są od instytucji finansowych. Dodatkowo na stronie banku można znaleźć porady dotyczące bezpiecznego bankowania. 

Czy Bank Millennium może zbankrutować?

Polski system bankowy jest w dużej mierze zabezpieczony przed potencjalnymi problemami, dzięki obecności Bankowego Funduszu Gwarancyjnego (BFG). Mimo to, każdy system ma swoje ograniczenia i sytuacja na rynkach finansowych może być dynamiczna. Bank Millennium jest nieco bardziej obciążony ewentualnymi problemami, w odróżnieniu od konkurencji. Instytucja ta jest bowiem drugim bankiem pod względem wartości brutto potrfela kredytów hipotecznych opartych na CHF. 

Czy Millennium i mBank to, to samo?

Nie, są to dwa różne banki, niepowiązane ze sobą kapitałowo. Jedyne co łączy obie instytucje to fakt, że mBank wraz z PKO BP mają najgrubszy portfel hipotek frankowych. 

Czy Bank Millennium jest polskim bankiem?

Nie. Aktualnie akcjonariuszem Banku Millennium jest portugalski Banco Comercial Português. 
Naszym celem jest dostarczanie użytkownikom wartościowych i wiarygodnych treści, które pomogą im podejmować świadome decyzje finansowe. Wszystkie artykuły publikowane na naszym portalu opierają się na sprawdzonych źródłach i są redagowane przez specjalistów z dziedziny finansów.

1 Biuro prasowe Millennium Banku

https://www.bankmillennium.pl/o-banku/centrum-prasowe/informacje-prasowe/-/news-info/millennium-ksiegowosc-nowosc-dla-przedsiebiorcow-26-09-2023?news_articleId=31603035

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.7/5 - (23 votes)
Opinie o Millennium Bank (20)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • M
    M

    Margo

    04.07.2022, 00:37

    Wyróżniający się komentarz

    Niefachowa i nieuprzejma młoda obsługa (korzystałam głównie z oddziału na Grójeckiej w Wawie) spowodowała, że później fatygowałam się specjalnie na Marszałkowską i oczekiwałam na obsługę pani Dominiki Surała, pod wrażeniem której pozostaję i baardzo polecam. Pomimo młodego wieku panią Dominikę cechuje profesjonalizm, a poza tym wysoka kultura osobista, uprzejmość i słowność (gdy obiecała to oddzwoniła, i to dwukrotnie!). Wyrazy uznania i wdzięczność. Mam nadzieję, że bank doceni takiego pracownika bo nie ma, niestety, takich wielu!

  • S
    S

    Sylester

    21.06.2022, 14:49

    Wyróżniający się komentarz

    Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny, który wymaga obowiązkowego ubezpieczenia na życie.
    Kasę sami pobierają Ci z konta, jak nie ma to generują zadłużenie poniżej zera.
    Dużo nad tym nie myślałem, dopóki nie okazało się że za takie same ubezpieczenie mogę płacić 2 razy mniej. Wtedy postanowiłem wykupić ubezpieczenie na własną rękę.

    A więc w marcu kupuje ubezpieczenie i zanoszę do oddziału banku wraz z cesją.
    W drugiej połowię kwietnia dzwonię bo żadnych wieści. Okazało się, że pracownik podpiął ubezpieczenie na życie pod ubezpieczenie mieszkania i je odrzucili. Pracownik infolinii przepina dokument i informuje o kolejnych 2 tygodniach oczekiwania.
    Kolejny kontakt, okazało się, że potrzebują potwierdzenia płatności od polisodawcy za 1 miesiąc nowej polisy, mimo że płatność była robiona ich kartą z ich konta. Trzeba czekać aż dokument przetworzą.
    W maju dzwonię, wniosek przetworzony, hurra. Ale będzie potrzebna jeszcze jedna cesja, mimo że jedna była dostarczona z ubezpieczeniem. Trzeba iść do oddziału tam wydrukują dokument, który wysyła się do ubezpieczyciela żeby podpisał i odesłał.
    W czerwcu donoszę podpisaną przez ubezpieczyciela drugą cesję do oddziału, nie ma pani od kredytów hipotecznych więc pracownik mówi że dokument przekaże ale żeby przyjść po weekendzie bo jeszcze będzie potrzebne samo wypowiedzenie umowy starego ubezpieczenia.

    Przychodzę we wtorek po weekendzie, pani jest. Wypowiedzenia umowy podpisać nie można ponieważ analityk nie zanalizował czy dokument który sami wystawili jest dobry. Po dopytywaniu bo przecież to śmieszne okazało się, że może się okazać że będą chcieli jeszcze od firmy upoważnienie osoby podpisanej na drugiej cesji do podpisywania tych umów.

    Powiem tak, kredyt był tani ale z takimi procedurami i specjalnym utrudnianiem kolejnym razem zastanowiłbym się czy nie brać trochę droższego kredytu z normalnym bankiem.

  • W
    W

    Wkurzona

    17.06.2022, 20:12

    Wyróżniający się komentarz

    Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy dzwoniłam. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona.

  • S
    S

    Sylwester

    05.06.2022, 15:42

    Wyróżniający się komentarz

    Jednym słowem dno.
    Pozytywne opinie to chyba sami pracownicy , według mnie bank do zamknięcia.

  • P
    P

    Paulina

    02.06.2022, 20:43

    Wyróżniający się komentarz

    Bank Millennium
    plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROWNIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się „zablokował”,ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej „pomagała” odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.

  • D
    D

    DanielWroc

    31.05.2022, 09:32

    Wyróżniający się komentarz

    Brak kompetencji, podejścia do klienta, żetelności. założyłem konto firmowe tylko dla promocji 1800zl dla działalności w której między innymi obiecany był zwrot za transakcje dokonywane kartą płatniczą na stacjach benzynowych przez 6 miesięcy max zwrot 100zl. Bank nieudolnie próbował albo zwodził mnie z dostarczeniem karty do swojego własnego oddziału przez 3 miesiące z 6 w których działa promocja, uniemożliwiając mi korzystanie z promocji. Bank nie wiedział pomoc przez 3 miesiące co się dzieje z moją karta, centrala przez 3 miesiące nie potrafiła skontaktować z własnym oddziałem i dostawałem informacje zwrotne że oddizlq nie odbiera i nie odpisuje na maile albo że odział jest tak malutki że nawet nie ma telefonu. (jeden z większych oddziałów we Wrocławiu) kpina w kierunku klienta udzielając taką odpowiedź. Na reklamację dostałem informację że wszystko jest zgodnie z polityką banku i nie przedłużą mi okresu promocji i czas kiedy nie dostarczyli mi karty. Czyli polityka banku polega na ściąganiu klientów promocja z której nie dają możliwość skorzystania z tej promocji a przy okazji być nie kompetentnym. Ciekawe czy wysyłka dokumentów z danymi wrażliwymi klientów też tak wygląda że nie wiedzą co się z nimi dzieje i gdzie są.
    Nie polecam korzystania z usług banku przedsiębiorcą jak i osoba prywatnym

  • B
    B

    Beata

    26.02.2022, 01:42

    Wyróżniający się komentarz

    To najgorszy Bank

  • G
    G

    Gość

    10.12.2021, 13:56

    Wyróżniający się komentarz

    Uratowali mnie od oszustów, którzy chcieli mi pobrać wszystkie pieniądze z konta. Szybko zareagowali, więc jak najbardziej polecam.

  • R
    R

    Ron

    09.09.2021, 13:29

    Wyróżniający się komentarz

    Omijać z daleka. Zresztą już same reklamy w telewizji odpychają od skorzystania z ich oferty. Mają ludzi za idiotów.

  • A
    A

    Anna

    21.07.2021, 08:23

    Wyróżniający się komentarz

    Nie powiadomiono mnie o usterkch i że nie ma możliwości zapłaty kartą Millennium w danym dniu , niestety ale zatankowalam paliwo za 150zl na stacji i odmowa zapłaty kartą, zostałam bez pomocy, nie odbierają telefonów, człowiek zostaje bez pomocy, jeszcze aby sprawdzić czy bank prawidłowo działa zadzwoniłam na dział kredytów tam od razu odebrali, nie polecam tego banku zero pomocy w przypadku awarii z wypłatą i z kartą.

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Millennium Bank
Sprawdź ofertę