Bank Polskiej Spółdzielczości (BPS) infolinia i dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych oraz biznesowych:



+48 86 215 50 00
Z telefonów komórkowych
+48 71 335 5100
Z telefonów komórkowych i zagranicy

godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty:



(+48) 86 215 50 50
Z telefonów komórkowych i zagranicy

godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. kontakt

Bank BPS działa w Polsce już od 1992 roku. Początkowo, znany był on konsumentom pod nazwą Gospodarczy Bank Południowo-Zachodni S.A, nazwę Bank BPS przyjmując 27 marca 2002 roku. Obecnie centralna siedziba banku mieści się w Warszawie, a instytucja ta zrzesza aż 327 banków spółdzielczych, co czyni go największym zrzeszeniem banków spółdzielczych w kraju. Oprócz banków zrzeszonych współpracuje też z 14 innymi bankami spółdzielczymi.

BPS – bank inny niż wszystkie

Bank BPS ma zatem bardzo wyjątkowy profil działalności. Nie jest jedynie bankiem komercyjnym, z którego mogą korzystać konsumenci, ale jest też bankiem zrzeszającym. Ma więc szeroki zakres usług również dla innych banków spółdzielczych, ale jednocześnie jest też ich partnerem w biznesie, a nawet reprezentantem, jeśli tego potrzebują.

Sieć banku liczy 34 placówki, które oferują produkty finansowe dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw i klientów korporacyjnych. Korzystać z usług finansowych w tym banku mogą też rolnicy, firmy z branży rolno-spożywczej, rzemieślnicze, turystyczne czy po prostu samorządy, które również potrzebują bankowości.

Banki spółdzielce w Polsce są uznawane za najstarsze w Polsce. Nawet sprzed 150 lat można znaleźć pierwsze wzmianki o spółdzielczości oszczędnościowo-pożyczkowej, która miała za zadanie walczyć z lichwą. Obecnie ten sektor bardzo mocno się rozwinął, a banki spółdzielcze mają różnych klientów.

Komentarze (0)
Dodaj komentarz

Podobne artykuły