Inteligo – infolinia i dane kontaktowe

Inteligo: kontakt

*Infolinia Inteligo dla klientów indywidualnych i firmowych dostępna jest w języku polskim.



800 121 121 – dla dzwoniących w kraju
+48 81 535 67 89 – kontakt z zagranicy
800 124 365 – z tym numerem połączysz się przez aplikację mobilną IKO w kraju

Zastrzeżenie karty (24/7)




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Inteligo: co to za bank?

To bank wirtualny, który od 2002 r. znajduje się pod skrzydłami PKO Banku Polskiego. Marka Inteligo narodziła się w roku 2000, kiedy to zespół programistów zaprojektował na wzór platformy Inteligo, system obsługi bankowości internetowej. Była to pierwsza w Polsce platforma do obsługi bankowej dedykowana, klientom indywidualnym.

Marka Inteligo w swojej ofercie posiadała głównie tanie i funkcjonalne konto Inteligo, które mogło przybrać formę rachunku osobistego, wspólnego, firmowego lub dla dziecka. Jej użytkownicy mogli też skorzystać z usług dodatkowych, np. debetu w koncie, otworzyć konto maklerskie, nabyć Obligacje Skarbu Państwa lub inwestować w fundusze inwestycyjne. Do dyspozycji klientów pozostawała także oferta kredytowa, oszczędnościowa i ubezpieczeniowa.

16 lutego 2024 r. Inteligo zaprzestał oferowania kont osobistych, wspólnych i dla dziecka. Od 2018 r. nie udostępnia już kart kredytowych. A od listopada 2024 r. wycofana została aplikacja mobilna serwisu Inteligo.

Naszym celem jest dostarczanie użytkownikom wartościowych i wiarygodnych treści, które pomogą im podejmować świadome decyzje finansowe. Wszystkie artykuły publikowane na naszym portalu opierają się na sprawdzonych źródłach i są redagowane przez specjalistów z dziedziny finansów.
4.5/5 - (2 votes)
Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
4.5/5 - (2 votes)