Idea Bank infolinia i dane kontaktowe

Idea Bank infolinia

Idea Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: pon-pt: 8:00-20:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-20:00

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Idea Bank to najlepszy bank dla przedsiębiorców, w którym można założyć korzystne konta firmowe, ale też osobiste.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC Idea Bank

Idea Bank Kontakt

Idea Bank to podmiot, który ma na celu świadczyć profesjonalną obsługę finansową w stosunku do mikroprzedsiębiorstw, a także małych oraz średnich firm.

Instytucja chce przede wszystkim wspomagać osoby przedsiębiorcze, aby te mogły skutecznie realizować marzenia o efektywnym prowadzeniu własnego biznesu. Przedsiębiorstwo oferuje uniwersalny asortyment. Klienci mają bowiem do wyboru liczne produkty kredytowe, oszczędnościowe czy inwestycyjne. Idea Bank to instytucja przyjazna dla przedsiębiorców, którzy mogą korzystać z atrakcyjnych warunków finansowych. To jednak nie wszystko. Klienci mają szansę liczyć nie tylko na dobre produkty, ale również doradztwo wykwalifikowanych pracowników. Reprezentanci banku wskazują, jak należy optymalnie finansować działalność, obsługiwać księgowość czy finalnie pomnażać swój kapitał itd. Idea Bank idzie z duchem czasu. To oznacza, że Klienci mogą swobodnie korzystać z bankowości internetowej czy aplikacji mobilnych. Ciekawym rozwiązaniem jest również idea Cloud – to innowacyjna platforma do zarządzania własną firmą. Popularnością cieszy się również usługa Idea Hub, która stanowi darmową przestrzeń do pracy.

Bank rozpoczął działalność na terenie naszego kraju w 1991 roku. Od tego momentu operuje w Polsce w sposób nieprzerwany. W 2010 roku zmieniono zaś nazwę instytucji właśnie na Idea Bank SA (wcześniej placówka działała bowiem jako GMAC Bank Polska SA, Polbank SA, a także Opel Bank SA). Warto wiedzieć, że przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Getin Holding SA.

Komentarze (16)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od bożena
    bożena
    28.04.2020, 12:18

    Pracując 40 lat jako główna księgowa nie miałam nigdy do czynienia z tak arogancką obsługą. Pan nie dał mi dojść do słowa wręcz mnie straszył,a chyba gdybym była w pobliżu to nie wiem czy by nie doszło do agresji. PANIE PREZESIE Idea Banku tak piszę do Pana, jak Pan może dopuszczać takich ludzi do pracy? Wiem, że rotacja w tym Banku jest ogromna, bo już trzecia osoba odeszła od lipca, która prowadziła sprawę. Jak taki Bank może się utrzymywać na rynku? Czy ten Bank nie ma nadzoru? Kto sprawdza jakość pracy tego Banku? Gdzie jest komisja nadzoru finansowego? Ale o co ja pytam, arogancja i chamstwo jest teraz w modzie przynajmniej w Polsce, bo na zachodzie tacy ludzie by nie mieli racji bytu. Może tym wpisem się pogrążam i nigdy nie załatwię poważnej sprawy, ale nie mogę być obojętna na takie traktowanie.

  • Komentarz od Henia
    Henia
    09.04.2020, 12:52

    26 marca poprosiłam o wakacje kredytowe, do chwili obecnej nikt się nie skontaktował. Ja dzwoniłam to nic nie wiedzą, a termin raty już 15 kwietnia. W innych bankach już dawno sprawa załatwiona, a tu jak zwykle.

  • Komentarz od tadeusz
    tadeusz
    17.01.2020, 10:28

    Omijajcie ten bank z daleka.

  • Komentarz od naiwny
    naiwny
    13.12.2019, 18:14

    Uzyskałem odszkodowanie do kredytu który wziąłem w tym okropnym banku, środki zgodnie z cesją miały być przeznaczone na spłatę kredytu a pozostała część zwrócona . Dostałem info od ubezpieczyciela że bank wskazał techniczne konto zamiast konto do spłąty kredytu i kasę wcięło!!! Zero kontaktu,informacji.... nic po prostu wzięli i już....druga sprawa to inny kredyt wzięty równolegle do pierwszego ....nie będe pisał o całej sprawie tylko zaznaczę że bank postąpił podle i natychmiast spłąciłem ten kredyt..następnie wszystkie pozostałę koszty jakie naliczyli po czym bank wypowiedział mi umowę rachunku i ....jak myślicie? tak ....od dwóch lat naliczają mi jakieś dziwne koszty do zamkniętego rachunku i kredytu który jest spłącony. Sprawa trafiła do sądu i mam nadzieję że coś ugram w tej kwestii.....reasumując...wdepnęliśmy w niezłe g....trzeba ostrzegać ludzi aby nie robili podobnego błędu i omijali ten bank z daleka

  • Komentarz od Gosia
    Gosia
    20.11.2019, 11:19

    1,5 h oczekiwania aby ktoś odebrał telefon na infolini i nic ,zrezygnowałam melodyjka będzie mnie teraz prześladować MASAKRA

  • Komentarz od karolina
    karolina
    19.11.2019, 14:37

    Kontakt telefoniczny masakryczny, jakaś muzyczka 10 min na linii i nic. Kto tam pracuje??

  • Komentarz od Agnieszka
    Agnieszka
    07.11.2019, 08:41

    Ja mam ten sam problem co państwo tutaj opisujecie. Masakra co w tym naszym kraju się odbywa.

  • Komentarz od Jerzy
    Jerzy
    10.09.2019, 11:24

    Dałem się nabrać.....! Nie można dodzwonić się .Przez kilkanaście minut trzeba wysłuchiwać koncertu,którego nie chcę słuchać.Również ponoszę koszty połączeń.Ten Bank ,to wielka ściema medialna.Pilnujcie się wszyscy i nie ulegajcie namowom.

  • Komentarz od Paul
    Paul
    07.09.2019, 10:35

    Systemy działają błędnie. Zablokowane konto internetowe mozna odblokować tylko w placówce. O godzinie 16:18 osoba z biura odblokowuje konto, po czym o 16:20 dostaje SMSa, że konto jest zablokowane i nikt nie wie czemu !!!! kpina jakaś. Na infolinii też nie wiedzą czemu i co ja mam teraz zrobić? Na szczęście nie miałam tam pieniędzy...ufff Omijać szerokim łukiem

  • Komentarz od Tadek
    Tadek
    30.05.2019, 10:57

    Kontakt telefoniczny podobno przez 7 dni w tygodniu, od 8.00-20.00!!!!!!!!!! Dzwonie od poniedzialku na rozne podane telefony i... nikt sie nie zglasza!!!! Jaki Pan (Czarnecki) taki kram...

Podobne artykuły