Idea Bank infolinia i dane kontaktowe

Idea Bank infolinia

Idea Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: pon-pt: 8:00-20:00):

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Idea Bank to najlepszy bank dla przedsiębiorców, w którym można założyć korzystne konta firmowe, ale też osobiste.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC Idea Bank

Idea Bank Kontakt

Idea Bank to podmiot, który ma na celu świadczyć profesjonalną obsługę finansową w stosunku do mikroprzedsiębiorstw, a także małych oraz średnich firm.

Instytucja chce przede wszystkim wspomagać osoby przedsiębiorcze, aby te mogły skutecznie realizować marzenia o efektywnym prowadzeniu własnego biznesu. Przedsiębiorstwo oferuje uniwersalny asortyment. Klienci mają bowiem do wyboru liczne produkty kredytowe, oszczędnościowe czy inwestycyjne. Idea Bank to instytucja przyjazna dla przedsiębiorców, którzy mogą korzystać z atrakcyjnych warunków finansowych. To jednak nie wszystko. Klienci mają szansę liczyć nie tylko na dobre produkty, ale również doradztwo wykwalifikowanych pracowników. Reprezentanci banku wskazują, jak należy optymalnie finansować działalność, obsługiwać księgowość czy finalnie pomnażać swój kapitał itd. Idea Bank idzie z duchem czasu. To oznacza, że Klienci mogą swobodnie korzystać z bankowości internetowej czy aplikacji mobilnych. Ciekawym rozwiązaniem jest również idea Cloud – to innowacyjna platforma do zarządzania własną firmą. Popularnością cieszy się również usługa Idea Hub, która stanowi darmową przestrzeń do pracy.

Bank rozpoczął działalność na terenie naszego kraju w 1991 roku. Od tego momentu operuje w Polsce w sposób nieprzerwany. W 2010 roku zmieniono zaś nazwę instytucji właśnie na Idea Bank SA (wcześniej placówka działała bowiem jako GMAC Bank Polska SA, Polbank SA, a także Opel Bank SA). Warto wiedzieć, że przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Getin Holding SA.

Autor wpisu: Stanisław

13.06.2018|Banki|
Dodaj komentarz

8 komentarzy

Sortuj: od najstarszych | od najnowszych

  1. Agnieszka 7 listopada 2019 at 08:41 - Odpowiedz

    Ja mam ten sam problem co państwo tutaj opisujecie. Masakra co w tym naszym kraju się odbywa.

  2. Jerzy 10 września 2019 at 11:24 - Odpowiedz

    Dałem się nabrać…..! Nie można dodzwonić się .Przez kilkanaście minut trzeba wysłuchiwać koncertu,którego nie chcę słuchać.Również ponoszę koszty połączeń.Ten Bank ,to wielka ściema medialna.Pilnujcie się wszyscy i nie ulegajcie namowom.

  3. Paul 7 września 2019 at 10:35 - Odpowiedz

    Systemy działają błędnie. Zablokowane konto internetowe mozna odblokować tylko w placówce. O godzinie 16:18 osoba z biura odblokowuje konto, po czym o 16:20 dostaje SMSa, że konto jest zablokowane i nikt nie wie czemu !!!! kpina jakaś. Na infolinii też nie wiedzą czemu i co ja mam teraz zrobić? Na szczęście nie miałam tam pieniędzy…ufff Omijać szerokim łukiem

  4. Tadek 30 maja 2019 at 10:57 - Odpowiedz

    Kontakt telefoniczny podobno przez 7 dni w tygodniu, od 8.00-20.00!!!!!!!!!!

    Dzwonie od poniedzialku na rozne podane telefony i… nikt sie nie zglasza!!!!

    Jaki Pan (Czarnecki) taki kram…

  5. Marta 4 kwietnia 2019 at 08:34 - Odpowiedz

    Dramat jakiś NIBY BANK za „0”
    Złożyłam dyspozycję zamknięcia rachunku ponad miesiąc temu, wszystko uregulowałam a dalej naliczane są opłaty za konto 15 zł.

    ZŁODZIEJE I TYLE! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM BANKU.

  6. kkk 28 marca 2019 at 09:39 - Odpowiedz

    Złożyłam dyspozycję zamknięcia rachunków wszystkich spłaciłam z zaległość na koncie przelewając więcej niż powinnam i jeszcze dodatkowo dopłaciłam wam 5 zł więcej bo wciąż było ma mało! Konto miało zostać zamknięte!!!!!!!!! a teraz dalej  dostaję informację ze mam zadłużenie na koncie 15 zł !!!!!!!!!!!!! CO TO MA BYĆ ZA ZŁODZIEJSTWO?! ile jeszcze będą wam płaciła za nic ?! ile bym wam nie przelała to wciąż mało!!!!!!!!!!!! Specjalnie pofatygowałam się do waszej placówki żeby zamknąć to j****e konto a (nie miałam po drodze ani blisko bo bank ma placówki tylko paru miastach w Polsce bo jest tak z****ny), zapewniono mnie że konto zostanie zamknięte składając pisane wypowiedzenie rachunku i opłacie z nadwyżką zaległości i co???? Dalej zaległość ! Skąd? Z d**y!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Andy 12 marca 2019 at 17:50 - Odpowiedz

    Zero możliwości dodzwonienia się. Całe szczęście że nie dałem się nabrać na te „super lokaty” bo w razie czego to można sobie dzwonić jajami o parapet.

    • Hieronim 4 listopada 2019 at 13:25 - Odpowiedz

      Od 21 pażdziernika próbuję założyć konto wymagane przy zakładaniu lokaty.Odbyłem 6 ,chyba płatnych rozmów oraz wizytę w oddziale banku. Za każdym razem żądano skanu dowodu osobistego.W tej sytuacji ten bank staje się niewiarygodny
      Szkoda bo w przeszłości korzystałem wielokrotnie z lokat i byłem bardzo sprawnie obsługiwany..Teraz chyba zrezygnuję