ING Bank Śląski – opinie i recenzja

Nasza ocena

4.5/5

Ocena klientów

3.2/5

Siedziba firmy

ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Dane firmy

KRS: 0000005459
NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909

Chcesz poznać prawdziwe oblicze ING Banku Śląskiego, jednej z najbardziej rozpoznawalnych instytucji finansowych w Polsce? Zastanawiasz się, czy ich oferta jest tak atrakcyjna, jak sugerują reklamy? Zgłębimy dziś opinie klientów i dokładnie przeanalizujemy ofertę banku z pomarańczowym lwem w logotypie, aby odpowiedzieć na te i inne pytania.

ing bank śląski - opinie i recenzja

Kluczowe informacje

  • ING Bank Śląski został założony w 1988 roku jako wyodrębnienie z Narodowego Banku Polskiego. Aktualnie podmiotem zarządzającym jest holenderski ING Bank NV, który posiada 75% udziałów.
  • Bank oferuje różnorodne produkty finansowe, od kont osobistych, przez kredyty i pożyczki, aż po inwestycje i oszczędności. W ofercie znajdują się również produkty skierowane do różnych grup wiekowych oraz przedsiębiorców. 
  • Bank współpracuje z trzema dużymi towarzystwami ubezpieczeniowymi: Allianz, Nationale Nederlanden i PZU, oferując szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych.
  • ING prowadzi działalność charytatywną przez swoje fundacje i oferuje produkty, które wspierają zrównoważony rozwój, jak np. Konto Future.

O banku ING

Założony w 1988 roku jako wyodrębnienie z Narodowego Banku Polskiego, Bank Śląski przeszedł długą drogę, by stać się dzisiejszym ING Bankiem Śląskim. Pierwsze lata funkcjonował jako bank państwowy, by w 1991 stać się spółką akcyjną i w 1994 zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych. Kluczowe zmiany przyniósł rok 1996, gdy holenderska ING Groep (skrót ING wywodzi się od Internationale Nederlanden Groep) nabyła większość udziałów. Fuzja w 2001 z ING Bank N.V. Oddział w Warszawie tylko zacementowała te zmiany i sprawiła, że powstał bank, który działa do dzisiaj, nosząc też funkcjonującą od tamtego czasu nową, oficjalną nazwę – ING Bank Śląski.

Siedziba banku ING w Warszawie
Siedziba banku ING – Warszawa ul. Puławska. Źródło: https://media.ing.pl/mediateka 2

Dziś ING Bank Śląski to duży bank komercyjny o uniwersalnym profilu. Swoje usługi kieruje zarówno do klientów detalicznych, czyli osób prywatnych, jak i przedsiębiorców, przedstawicieli dużych instytucji, a także osób szukających usług z gatunku tzw. Private Banking.

Jaka jest nasza opinia o ING Banku Śląskim?

ING Bank Śląski to nie tylko światowa potęga finansowa, ale również instytucja, która zyskała duże zaufanie na polskim rynku. Choć nie można mu odmówić efektywnej strategii marketingowej (któż nie kojarzy reklam ING z doskonałym Markiem Konradem?), to jednak prawdziwą wartość dla klienta tworzy głęboko przemyślana oferta produktowa. W przypadku ING, nie jest ona korzystna dla wszystkich. Z oferty kredytu hipotecznego nie skorzystają, chociażby ci, którzy liczyli na rządowe dopłaty w ramach programu Bezpieczny Kredyt 2% czy też ci, którym nie udało się zebrać 20% wkładu własnego. 

cytat-Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego cytowany przez ISBnews, zapytany o udział Banku ING w programie Bezpieczny Kredyt

Mamy bardzo dużo pytań i wątpliwości. Dla nas pryncypium jest przejrzystość i świadomość klientów konsekwencji podejmowanych przez nich decyzji. Nie wiemy, czy jesteśmy w stanie skonstruować tego typu mechanizm, który sprawi, że konsumenci zrozumieją konsekwencje tego produktu. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji (co do uczestnictwa w programie), czekamy na ostateczny kształt 1.

Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego cytowany przez ISBnews, zapytany o udział Banku ING w programie Bezpieczny Kredyt

Warto z kolei zwrócić uwagę na intuicyjną i estetycznie zaprojektowaną stronę internetową banku, która nie tylko przyciąga wzrok, ale również ułatwia zrozumienie złożonych produktów finansowych. Nie mogę również pominąć aplikacji mobilnej, która w mojej opinii, stanowi znaczącą konkurencję dla innych banków o ugruntowanej pozycji, takich jak: mBank czy Bank Millennium.

ING Bank Śląski to instytucja, którą warto mieć na radarze niezależnie od tego, czy jesteś indywidualnym klientem, przedsiębiorcą czy reprezentujesz większą organizację. Szeroka i elastyczna oferta produktowa sprawia, że jest to bank, który można śmiało rozważyć zarówno w kontekście kredytów, jak i kont osobistych czy lokat oszczędnościowych. Na uwagę zasługuje również zdanie klientów ING. Opinie na temat banku są w większości pozytywne, szczególnie w kontekście obsługi klienta. 

To nasze zdanie o ING Banku Śląskim, a co o nim myślą nasi użytkownicy? Zajrzyj do sekcji z komentarzami, na końcu strony!

Jakie produkty bankowe znajdziemy w ofercie ING Bank Śląski?

ING oferta dla klientów indywidualnych

W dzisiejszych czasach wybór odpowiedniego banku, w którym będziemy mogli nie tylko przechowywać środki, ale również je pomnażać, czy korzystać z produktów kredytowych, to nie jest proste zadanie. Dlaczego? Od instytucji finansowej oczekujemy już nie tylko dobrej oferty, ale również możliwości korzystania z rabatów czy innych przywilejów. ING Bank Śląski oferuje swoim aktualnym i przyszłym klientom, szeroką gamę produktów bankowych dostosowanych do różnorodnych potrzeb. Oto większość z nich.

Konta osobiste

Konta bankowe to podstawowe produkty finansowe dostępne w każdym banku. Czym w takim razie wyróżniają się te, które stanowią ofertę ING? Jak możemy przeczytać na stronie internetowej, ING oferuje rachunek bez dodatkowych opłat. To oznacza, że klient nie ponosi kosztów za wydanie i użytkowanie karty, krajowe przelewy online w złotówkach (oprócz opcji Express ELIXIR, BlueCash, SORBNET) oraz wypłatę środków z bankomatów ING i Planet Cash.

ING konto – przegląd ofert:

  • Konto Direct – tradycyjny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy;
  • Konto Mobi dla Młodych 13-17 lat – produkt dla młodzieży, właścicielami konta są jednak rodzice;
  • Konto Mobi dla Młodych 18-26 lat – oferta, z której mogą skorzystać studenci lub młodzież, stawiająca pierwsze kroki na rynku pracy;
  • Konto Future – użytkownicy tego konta mogą w łatwy sposób wspierać zrównoważony rozwój;
  • Konto Komfort – polecane jako konto wspólne;
  • Konto Active – dla osób, które często podróżują;
  • Konto walutowe – dostępne w 3 walutach EUR, USD lub GBP,
  • Konto PRP – Podstawowy Rachunek Płatniczy, zgodny z ustawą o usługach płatniczych – mogą go założyć tylko osoby, które nie mają żadnego, innego konta płatniczego.
  • Konto dla uchodźców – konto pomocowe, które zostaje założone na maksymalnie 12 miesięcy. Posiadacz może w prostszy sposób zaspokajać podstawowe potrzeby życiowe i korzystać z pomocy finansowej skierowanej do uchodźców.

Kredyty i pożyczki

W ofercie ING Banku Śląskiego znajdziesz wachlarz produktów kredytowych, zaprojektowanych z myślą o różnych potrzebach i możliwościach klientów. Od kredytów hipotecznych, przez pożyczki gotówkowe, aż po karty kredytowe.

  • Superpożyczka – oferta dla osób, które nie korzystały jeszcze z finansowania w ING;
  • Oferta specjalna pożyczki – pożyczka gotówkowa ze stałym oprocentowaniem;
  • Pożyczka na lepsze – idealna na większe potrzeby (pożyczka udzielana jest na kwotę powyżej 15 000 zł). Co ciekawe – za okazanie faktury zakupów możesz otrzymać dodatkowe 500 zł nagrody);
  • Pożyczka gotówkowa w Moim ING – stałe oprocentowanie na 3 lata;
  • Pożyczka z konsolidacją – umożliwia spłatę aż do 7 zobowiązań, a dodatkowo stałe oprocentowanie dla pożyczek z okresem spłaty powyżej 3 lat;
  • Kredyt hipoteczny – na zakup lub budowę nieruchomości, potrzebny wkład własny wynosi min. 20%;
  • Kredyt hipoteczny na budowę domu energooszczędnego – kredyt na budowę lub zakup domu, który ma udokumentowane niskie zużycie energii;
  • Pożyczka hipoteczna – umożliwia uzyskanie dodatkowej gotówki na dowolny cel, pod warunkiem ustanowienia zabezpieczenia kredytu na nieruchomości;
  • Karty kredytowe Visa i Mastercard z limitami do nawet 200 000 zł (limit zadłużenia premium dostępny dla platynowej karty Mastercard z negocjowanym limitem);
  • Limit zadłużenia w koncie – max. może wynosić 50 000 zł (do 6 krotności Twoich dochodów);
  • Pensja na już – limit zadłużenia na koncie do 15 dni, do 3 500 zł.

Inwestycje i oszczędności

ING Bank Śląski umożliwia swoim klientom korzystanie z produktów, które mogą pomóc im w pomnażaniu środków. W ofercie banku znajdują się m.in.:

  • produkty typowo inwestycyjne (lokata z funduszem, inwestycyjna lokata terminowa, konto funduszowe, konto maklerskie, obligacje skarbowe itd.);
  • inwestycje dla klientów premium (propozycja przeznaczona dla klientów, którzy zgromadzili w banku ponad 200 tys. złotych lub zainwestowali 100 tys.).
  • produkty emerytalne (IKE, IKZE, Fundusze Goldman Sachs);
  • oszczędności (Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dorosłych i dzieci, Smart Saver);
  • inwestycje dla klientów private banking (dla klientów, którzy zgromadzili w ING ponad 1 mln złotych lub zainwestowali min. 500 tys. złotych).

Karty i płatności

ING Bank Śląski oferuje szeroką gamę kart i metod płatności, które ułatwiają zarządzanie finansami. Klienci indywidualni mogą wybrać:

  • Karty dla konta i karty przedpłacone (karta do konta Visa, karta do konta w euro, karta wirtualna, czy karta przedpłacona dla dziecka);
  • Karty kredytowe (Visa, Mastercard, Złota karta, Platynowa karta);
  • Płatności telefonem i zegarkiem (Visa Mobile, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, BLIK);
  • Przelewy (w złotówkach i walutach obcych z podziałem na ekspresowe, standardowe, stałe zlecenie, czy płatności mobilne kodem BLIK).

Ubezpieczenia

ING Bank Śląski współpracuje z trzema dużymi graczami na rynku towarzystw ubezpieczeniowych, a mianowicie z: Allianz, Nationale Nederlanden i PZU. Dzięki temu może zaproponować szeroki katalog produktów ubezpieczeniowych, w tym:

  • polisę na życie i ubezpieczenie produktów bankowych,
  • ubezpieczenie turystyczne,
  • ubezpieczenie samochodu.

Produkty dla firm i przedsiębiorców

Analizując ofertę produktów w ING Banku Śląskim, nie sposób nie przyjrzeć się bliżej także i rozwiązaniom skrojonym na miarę potrzeb klientów biznesowych. Przedsiębiorcy i firmy mogą liczyć na dedykowane kredyty, leasingi, lokaty i wreszcie – konta. Podobnie zresztą jak i indywidualni, mają prawo korzystać też z bankowości internetowej i szeregu dodatkowych produktów.

Czym wyróżnia się ING Bank Śląski?

ING Bank Śląski z powodzeniem stworzył platformę, która nie tylko umożliwia mu rozbudowę bazy klientów, ale także pozwala na wybijanie się spośród konkurencyjnych instytucji. Choć banki często oferują podobne produkty i korzystają z tych samych narzędzi finansowych, różnice między nimi mogą być znaczące. Oto kluczowe elementy, które pozwalają ING Bankowi Śląskiemu rywalizować z innymi graczami na rynku.

  • ING zdobył 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w konkursie Mobile Trends Awards 2022 za rozwój aplikacji mobilnej.
  • Do banku ING należą dwie fundacje – Fundacja ING Dzieciom oraz Fundacja Sztuki Polskiej ING.
  • Na stronie internetowej banku ING można znaleźć zakładkę Społeczność ING, która przekierowuje do sekcji pozwalającej na poszerzanie wiedzy o bankowości i zadawanie pytań za pomocą forum.
  • ING Banku Śląskiego należy także ING Commercial Finance, które zajmuje się szeroko pojętymi usługami faktoringu. Sprawdź: ING Faktoring opinie
  • W grudniu 2019 roku ING Bank Śląski S.A. został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez klientów” w ramach badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
  • W ramach zorganizowanej w 2020 roku akcji charytatywnej we współpracy z Fundacją ING Dzieciom zebrano ponad 330 tysięcy złotych. Środki te przeznaczono na polskie szpitale i ośrodki medyczne.
  • W grudniu 2018 roku ING Bank Śląski został wyróżniony nagrodą „Lider elektromobilności” za zaangażowanie w rozwój rynku samochodów elektrycznych w Polsce. Tytuł nadało Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.
  • Długoletnią twarzą kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego jest słynny polski aktor Marek Kondrat. Choć artysta wycofał się już ze sceny teatralnej, wciąż można oglądać go w reklamach banku.

Wady i zalety ING Banku Śląskiego

Decyzja o wyborze banku jest zawsze indywidualną kwestią i zależy od wielu czynników, takich jak potrzeby finansowe, oczekiwania wobec obsługi klienta czy preferencje związane z dostępnością różnych produktów i usług. ING Bank Śląski oferuje szeroką gamę produktów finansowych i nowoczesnych rozwiązań bankowych, co sprawia, że jest godnym rozważenia wyborem dla potencjalnych klientów.

Aby pomóc Ci w znalezieniu odpowiedzi na pytanie, czy warto planować swoją finansową przyszłość z ING, przedstawiamy największe zalety i wady tej instytucji. 

Zalety:

  • liczne oddziały (klienci mogą korzystać z ponad 200 placówek bankowych);
  • możliwość złożenia wniosku o kredyt gotówkowy i hipoteczny zdalnie, bez wychodzenia z domu;
  • bezwarunkowo darmowe konto bankowe;
  • konta walutowe i fundusze inwestycyjne, 
  • przejrzysta i funkcjonalna aplikacja mobilna, 
  • możliwość skorzystania z usług robota inwestycyjnego; 
  • społeczność ING – forum, które służy do wymiany wiedzy pomiędzy klientami a pracownikami banku; 
  • profesjonalna i pomocna obsługa klienta. 

Wady

  • kredyty hipoteczne udzielane są tylko tym osobom, które posiadają min. 20% wkładu własnego, 
  • ING Bank Śląski nie podpisał umowy z BGK o współpracy w zakresie Bezpiecznego Kredytu 2%. 

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Czy bank ING jest dobry?

ING Bank Śląski cieszy się dużym uznaniem klientów. Potwierdzić to mogą kolejne zdobywane wyróżnienia np. jako Najwyżej Oceniany Bank w Polsce. ING został laureatem tytułu „Organizacja Roku” w ośmiu różnych kategoriach, w tym: doskonała obsługa klienta w oddziale banku i na odległość.

Czy ING upada?

Na chwilę obecną nic nie wskazuje na to, że ING Bank Śląski byłby zagrożony bankructwem. Wręcz przeciwnie – instytucja radzi sobie całkiem nieźle. W drugim kwartale 2023 roku grupa ING Banku Śląskiego odnotowała wzrost zysku netto do 1,099 mld zł, przekraczając tym samym prognozy ekspertów. Wynik odsetkowy okazał się szczególnie imponujący, osiągając wartość ponad 2 mld zł.

Czy warto założyć konto w ING?

Konto osobiste Direct w ING Banku Śląskim wydaje się być atrakcyjną opcją dla osób, które szukają rozbudowanej oferty bankowej. Rachunek ten jest nie tylko bezpłatny, ale też oferuje dostęp do licznych dodatkowych produktów i usług. Możesz również korzystać z karty wielowalutowej i pakietów bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów na świecie.

Ile się płaci za konto w ING?

Podstawowe konto Direct jest bezpłatne. To oznacza, że nie musisz nic płacić za jego prowadzenie. Darmowe są również wypłaty środków (tylko bankomaty ING i Planet Cash) oraz używanie karty zbliżeniowej Visa (pod warunkiem wykonania transakcji na min. 300 zł).

Czy bank ING jest bankiem polskim?

Nie. Podmiotem zarządzającym jest ING Bank NV, który posiada 75% udziałów. Mimo że identyfikacja wizualna banku wyraźnie odwołuje się do jego holenderskiego właściciela, zachowano element polskości, reprezentowany przez nazwę „Bank Śląski”.

Informacje na temat spółki

ING Bank Śląski

 

ING Bank

Śląski SA

Rodzaj:
Bank komercyjny
Charakter działalności:
Bank uniwersalny
Utworzony:
1988
Numer REGON:
271514909
Numer KRS:
0000005459
Numer NIP:
6340135475
Adres siedziby:
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

 

Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 13 października 2023 roku.

Naszym celem jest dostarczanie użytkownikom wartościowych i wiarygodnych treści, które pomogą im podejmować świadome decyzje finansowe. Wszystkie artykuły publikowane na naszym portalu opierają się na sprawdzonych źródłach i są redagowane przez specjalistów z dziedziny finansów.

1 TVN24 Biznes

https://tvn24.pl/biznes/pieniadze/bezpieczny-kredyt-2-procent-ing-bank-slaski-ma-watpliwosci-prezes-brunon-bartkiewicz-wyjasnia-7114702

2 Media ING

https://media.ing.pl/mediateka

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.2/5 - (22 votes)
Komentarze (41)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • e
    e

    emil

    17.03.2023, 16:59

    Wyróżniający się komentarz

    Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

    Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.

  • K
    K

    Kinga

    24.02.2023, 22:09

    Wyróżniający się komentarz

    Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane.
    Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.

  • F
    F

    Franek

    24.02.2023, 03:50

    Wyróżniający się komentarz

    Ten bank to największa porażka!!! Infolinia tragedia, pracownicy kłamcy, każdy mówi coś innego. Kradną pieniądze zasłaniając się dziwnymi przepisami. Na odpowiedź na reklamacje czeka się miesiącami. Z daleka od nich!!!!

  • m
    m

    motyl

    13.02.2023, 20:16

    Wyróżniający się komentarz

    Dlaczego w tym banku pracują sami nieudacznicy-wpłatomat w Tarnowskich-Górach przy ul.Zagórskiej jest ciągle popsuty.Paranoja za nasze pieniądze zewnetrzna firma juz którys raz z koleji wymienia to badziewie i nic -Gdzie podziawają sie ci pseudo dyrektorzy którzy biorą po 100 tys. miesięcznie i nie umieją rozwiązać tak drobnrego problemu z naszej kasy niech nikt nie wpłaca tam kasy tylko tyle ile musi -sami pójdą z torbami.Najlepiej mniech zlikwidują ten bank jak i inne oddziały a reszta do odsnieżania tak jak było za komuny

  • k
    k

    klaudia

    08.02.2023, 12:19

    Wyróżniający się komentarz

    niedouczone osoby pracuja w tym banku ,nie polecam z calego serca omijac szerokim łukiem.

    • F
      F

      Franek

      24.02.2023, 03:52

      Wyróżniający się komentarz

      Z daleka, oszuści !!!!

  • T
    T

    Tomasz

    09.01.2023, 14:51

    Wyróżniający się komentarz

    O ING Banku Śląskim miałem jak najlepsze zdanie, uważałem że moje pieniądze są tam bezpieczne, ostatnio jednak przyszło zwątpienie gdy Netflix i Legimi pobrały opłaty przy pomocy nieaktywnej i przeterminowanej karty. Danych nowej karty im nie podałem, stara skończyła ważność ostatniego grudnia 2022, od 19 .12.2022 była już nie aktywna, mimo to w styczniu 2023 płatności zostały pobrane. Na infolinii Pani z która rozmawiałem zdawała się bagatelizować sprawę i sugerując że na pewno podałem nowe dane karty i zapomniałem. Mam już swoje lata ale do finansów podchodzę z najwyższą starannością.

  • K
    K

    Kasia

    12.09.2022, 14:48

    Wyróżniający się komentarz

    Bank wiedział, bo miał moją umowę, że potrzebuję decyzji banku (nawet negatywnej) w okresie 5 tygodni od złożenia wniosku o kredyt. Deklarował, że taką decyzję podejmie najpóźniej w ciągu 4 tygodni. Nie podjął żadnej, nie uprzedził, niczego nie wytłumaczył. Groziła mi utrata 100.000 zł. Czy można pozwać bank?
    Jeżeli ktoś szuka podobnych emocji, polecam ING, całkowity brak szacunku do klienta i narażanie go na duże straty bez żadnych skrupółów. Oferta dobra na papierze.

  • T
    T

    Tadeusz i Beata

    26.08.2022, 18:14

    Wyróżniający się komentarz

    Infilinia ING w dniu 26.08.2022 ok godz.17.
    Kobieta bezimienna —- koszmar i nigdy więcej na Nią trafić !!!
    Drugie połączenie Pan Dominik — rewelacja, duża klasa i wiedza w jednym.
    Bardzo Panu dziękujemy

  • u
    u

    ucziwy obywatel

    07.08.2022, 02:29

    Wyróżniający się komentarz

    Ten bank to jakieś wielkie nieporozumienie . Zamykasz konto i nie dostaniesz potwierdzenia zamknięcia . A jak chcesz potwierdzenie to płać 35 złotych za każdy kwitek ( za każde konto ) .No i na dodatek można zamknąć konto ale patrzcie co zamykacie bo w jednym koncie są jeszcze 3 lub 4 konta i wszystkie musisz zamknąć bo inaczej z opłat za nie zamknięte rachunki urosną ci odsetki i długi . Omijajcie ten bank z daleka ! Jak nie chcecie kłopotów.

    • K
      K

      Kalapigttf

      17.08.2022, 21:05

      Wyróżniający się komentarz

      Tylko nie konto w tym banku oszuści kłamcy i naciągacze zostajecie w swoich bankach

  • p
    p

    poszkodowana

    28.06.2022, 09:45

    Wyróżniający się komentarz

    UWAGA NA procedury w ING BANK- który nie traktuje poważnie klientów -nawet wieloletnich, którzy chcąc wywiązać się z wymaganych oświadczeń natknęli się na problemy i nie byli w stanie przeskoczyć procedur , gdyż system ”klienta zniszczył”. Jestem rozczarowana postępowaniem banku, który wypowiedział mi umowy rachunków w związku z brakiem oświadczeń, które dostarczyłam mimo pandemii, osobiście, listownie, zgłaszając problem na infolinii wielokrotnie płacąc wysokie sumy za połączenia z infolinią.
    Byłam klientem banku ING od 11 lat. Bank stwierdził,że nie uzupełniłam danych osobowych, mimo iż pracownik zrobił to osobiście,gdyż wcześniejsze moje wysyłane oświadczenia były nie wystarczające lub nie były przekierowane w odpowiednie miejsce na co nie miałam wpływu!!!
    Informacje o likwidacji mojego kont A NASTEPNIE składane reklamacje nie przynosiły skutku. Zamieszczone wiadomości o uzupełnieniu dokumentów dot. posiadania środków na koncie były niejasne na koncie internetowym bankowym . Złożyłam reklamacje, odwołnia przez infolinię i nadal sprawa była nie wyjaśniona, a z ING, ale nikt sie do mnie nie odezwał, ŻEBY SZCZEGÓŁOWO wyjaśnić w czym jest problem. Na infolinii nie mogli mi pomoc a pandemia ograniczała kontakt osobisty, więc musiałam brać urlop, żeby dotrzeć osobiście do banku a i tam złożone oświadczenie i zapewnienie pracownika , że wszystko już będzie w porządku okazało się tylko fikcją. DO KOŃCA NIE WIEM CZEGO ODEMNIE SIĘ WYMAGAŁO. Dopiero wczoraj po ostatniej wizycie osobistej u pracownika banku po wielu wspólnych przemyśleniach dlaczego,, bank wypowiada mi umowy w sytuacji gdy oświadzcenia byly składane,,, pracownik wyjaśnił mi prawdopodobieństwo zamknięcia konta spowodowany brakiem szczegółowych informacji dla banku ,,skąd i dokąd ,, wychodził, każdy przelew na kwotę powyżej 1000zł, gdzie z tytułu przelewu można było wywnioskować, że kana kwota pochodzi np.z odszkodowania z zakupu itp. Gdybym była nieuczciwym klientem lub pieniądze pochodziłyby z nielegalnego żródła to takie traktowanie by , jak zamknięcie konta , czy żądanie wyjaśnień nie zdziwiło by mnie ale w sytuacji gdzie wszystkie operacje są czytelnie między rachunkami w banku prowadzonymi od 11 lat to coś jest nie tak !!!!!!!!!!!! . Nie zycze nikomu tego co mnie spotkało i takiego traktowania klienta, który mimo iż próbował sprawę wyjaśnić na różne sposoby to i tak został potraktowany jak oszust, który obraca nie swoimi pieniędzmi. Czyli nie warto być uczciwym, lojalnym bo i tak zrobią jak chcą . Czuję się poszkodowana na wiele sposobów, bo muszę zmieniać nr kont, kart w wielu instytucjach, a DUŻY niesmak za MOJĄ uczciwość pozostał . Pozdrawiam

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
ING Bank Śląski
Sprawdź ofertę