Jak zamknąć konto w Credit Agricole?

Credit Agricole to bank z francuskim kapitałem, który ma prawie 2 miliony klientów1 oraz kilkaset placówek w całej Polsce. Sprawdźmy, jak skutecznie zamknąć konto w tym banku, gdy pojawi się taka potrzeba.

Planujesz zmienić bank, ale nie wiesz, gdzie otworzyć konto?

Sprawdź nasz ranking kont osobistych! W jednym miejscu znajdziesz zestawienie zalet, wad i kosztów prowadzenia konta we wszystkich bankach w Polsce.

Jak zamknąć konto w Credit Agricole?

Zamknięcie jest możliwe tylko przy wykorzystaniu bardzo tradycyjnych metod. Są to:

  • wysłanie wniosku na adres banku,
  • wizyta w oddziale.

Takim stanem rzeczy na pewno nie będą zachwyceni klienci, którzy przyzwyczajeni są do załatwiania spraw telefonicznie lub przy wykorzystaniu internetowych platform bankowych. Opiszmy teraz pokrótce dwa dostępne sposoby na likwidację rachunku w tej instytucji finansowej.

Korespondencyjne zamknięcie konta w Credit Agricole

Credit Agricole honoruje tylko pisemne formy wycofania się klientów ze współpracy. Pierwszą opcją jest przygotowanie odpowiedniego wniosku o zamknięcie konta i przesłanie go na adres:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D

53-605 Wrocław

Niestety bank z francuskim kapitałem nie przygotował na swojej stronie internetowej żadnego wzoru wypowiedzenia, dlatego wniosek można sporządzić samodzielnie. Warto zawrzeć w nim takie informacje, jak:

  • aktualna data,
  • imię i nazwisko, PESEL, adres, numer i seria dowodu,
  • numer konta, które chce się zamknąć,
  • numer rachunku, na który zostanie przelana nadwyżka środków,
  • prośba o wycofanie zgód marketingowych i usunięcie danych osobowych.

Jeśli nie chcesz przygotowywać wniosku samodzielnie, możesz skorzystać z naszych gotowych wzorów wypowiedzenia.


Listy z dyspozycją zamknięcia konta zawsze powinny być wysyłane przesyłką poleconą. Dzięki temu otrzymamy potwierdzenie wysyłki i dodatkowo będziemy w stanie określić, od kiedy bank liczy okres wypowiedzenia.

Likwidacja konta w Credit Agricole podczas wizyty w oddziale

Zamiast na pocztę można udać się do najbliższej placówki Credit Agricole z przygotowanym wypowiedzeniem. Należy mieć ze sobą dowód osobisty i najlepiej dwa egzemplarze wniosku – jeden egzemplarz warto zachować (gdy zostanie podpisany przez pracownika banku), bo może się on przydać w przyszłości.

Kontakt twarzą w twarz z konsultantem pozwala na wypytanie go o kwestie, które nie są dla nas dostatecznie jasne, takie jak na przykład: ilość środków, które warto pozostawić na koncie czy sposób wycofania zgód marketingowych.

Zamknięcie konta w Credit Agricole – o czym należy pamiętać?

  • Okres wypowiedzenia trwa 30 dni i właśnie po tym czasie konto zostanie zamknięte.
  • Bank nie zamknie konta z debetem – należy zostawić na nim niewielką nadwyżkę środków, w przypadku gdyby instytucja naliczyła dodatkową opłatę.
  • Chcąc zamknąć kartę do rachunku, warto napisać o tym we wniosku lub zadzwonić na infolinie banku Credit Agricole (801 33 00 00 / +48 71 35 49 009).
  • Z chwilą wypowiedzenia umowy, klient powinien zwrócić do banku otrzymaną wcześniej kartę płatniczą oraz token.

Konto w Credit Agricole nie spełniło Twoich oczekiwań? Sprawdź nasz ranking kont osobistych, aby znaleźć najlepszy rachunek dostosowany do Twoich potrzeb:

Ostatnia aktualizacja: 28 Stycznia 2023
Konto Mobi z Moim ING z promocją do 200 zł
Tak
Promocja
Tak
? bankomaty własne i Planet Cash
Darmowe bankomaty - Polska
Tak
Darmowe konto
Tak
? transakcje kartą min 300 PLN miesięcznie
Bezplatna-karta
Nie
Darmowe bankomaty - za granicą
» SPRAWDŹ «
Dodaj do porównania
Usuń z porównania
eKonto
Tak
? 200zł w formie bonu podarunkowego do biedronki, do 200zł za otwarcie kontra i spełnienie warunków promocji, 50zł za otwarcie konta przez e dowód, 50zł za otwarcie konta dla dziecka, 2,2 % na rachunku oszczędnościowym.
Promocja
Tak
? od 100 zł
Darmowe bankomaty - Polska
Tak
Darmowe konto
Tak
? min. jedna transakcja w miesiącu
Bezplatna-karta
Tak
? do trzech wypłat w miesiącu
Darmowe bankomaty - za granicą
» SPRAWDŹ «
Dodaj do porównania
Usuń z porównania
Curve - karta walutowa
Tak
? bonusy za polecenia, przedłużony cashback za zakupy oraz bonus 50 zł na start
Promocja
Tak
Darmowe bankomaty - Polska
Tak
? wersja podstawowa - darmowa, wyższe pakiety są płatne
Darmowe konto
Tak
Bezplatna-karta
Tak
? limity miesięczne na bezpłatną wypłatę gotówki zależnie od pakietu
Darmowe bankomaty - za granicą
» SPRAWDŹ «
Dodaj do porównania
Usuń z porównania

Sprawdź również:

Źródła:

1. https://prnews.pl/raport-prnews-pl-liczba-klientow-w-bankach-i-kw-2019-443643

Komentarze (9)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • S
    S
    SAdam
    25.07.2020, 11:42

    Cerdit porażka totalna

  • E
    E
    E.M.
    07.07.2020, 16:22

    Witam. Bank Credit Agricole to najgorszy bank z jakim mialam do czynienia w swoim życiu. Kolejki zawsze bardzo długie. A Panie kreca sie z miejsca na miejsce zamiast obsługiwać. Kiedy bym nie poszla, nigdy nie maja waluty obcej przy sobie i zawsze znikaja na minimum 15 min. Niby ida po ta walute nawet 5 min po otwarciu placowki. Do tego oddzialu nie mozna sie dodzwonic bo nigdzie nie ma numeru telefonu. Telefonicznie też się nie da załatwić. Opłaty pobierane nie wiadomo za co. Nawet z zamknięciem konta problem. To nieprawda, że się da listownie. Mimo potwierdzenia, że przesyłka została odebrana twierdzą, że to nieprawda. Szybko pobierają za to kasę z konta. Nową kartę wystawiają 2 miesiące przed czasem, aby tylko kasę szybciej zgarnąć. Nie polecam

  • W
    W
    Wiesław
    08.04.2020, 14:14

    Czy nie można pisma podpisanego zeskanować i wysłać e-mailem?
    Obecnie z uwagi na pandemie koronawirusa odradzane są osobiste wizyty w instytucjach np. w bankach.

    • P
      P
      Paulina Krupa
      08.04.2020, 15:30

      W takim przypadku warto zadzwonić na infolinię Credit Agricole: 19 019 lub na numer: +48 71 35 49 009. W ten sposób najszybciej rozwieje Pan swoje wątpliwości, co do zamknięcia konta w inny sposób.

    • D
      D
      Doradca
      23.04.2020, 18:55

      Wkrótce już będzie możliwe przez bankowość internetową, trwa zakończenie prac.

    • E
      E
      E.M.
      07.07.2020, 16:23

      Witam. Bank Credit Agricole to najgorszy bank z jakim mialam do czynienia w swoim życiu. Kolejki zawsze bardzo długie. A Panie kreca sie z miejsca na miejsce zamiast obsługiwać. Kiedy bym nie poszla, nigdy nie maja waluty obcej przy sobie i zawsze znikaja na minimum 15 min. niby ida po ta walute nawet 5 min po otwarciu placowki. Do tego oddzialu nie mozna sie dodzwonic bo nigdzie nie ma numeru telefonu. Telefonicznie też się nie da załatwić. Opłaty pobierane nie wiadomo za co. Nawet z zamknięciem konta problem. To nieprawda, że się da listownie. Mimo potwierdzenia, że przesyłka została odebrana twierdzą, że to nieprawda. Szybko pobierają za to kasę z konta. Nową kartę wystawiają 2 miesiące przed czasem, aby tylko kasę szybciej zgarnąć. Nie polecam.

    • E
      E
      Ewa
      07.07.2020, 16:25

      Nadal nie można przez bankowość internetową.

  • P
    P
    Przemek
    16.01.2021, 09:23

    Witam.

    Credit Agricole zmienił swoją siedzibę na:
    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 48 bud. C-D
    54-202 Wrocław

    • P
      P
      Paulina Krupa
      18.01.2021, 08:49

      Dziękujemy za czujność. Poprawione!

Podobne artykuły