Kasa Stefczyka infolinia i dane kontaktowe

Skok Stefczyka kontakt

Dla klientów indywidualnych i firm:




godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-22:00
sob.:
8:00-20:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Pomocna infolinia w Kasie Stefczyka

Kasa Stefczyka posiada infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00, a także w soboty od 8:00 do 20:00. Dzięki doświadczonym pracownikom obsługującym połączenia, zarówno klienci indywidualni, jak przedsiębiorcy mogą zostać poinformowani w zakresie obowiązujących procedur i zasad.

Ponadto, infolinia Kasy Stefczyka udziela informacji także na temat mających pojawić się w przyszłości elementów oferty, jeżeli dzwoniącym jest osoba, która zainteresowana jest skorzystaniem z usług tej kasy oszczędnościowej.

Wysoka jakość obsługi wiąże się z szybkością realizacji połączenia. Opłata równa jest stawce operatora. Dla osób, mogących skontaktować się w porze nocnej, do dyspozycji jest wysłanie wiadomości elektronicznej.

Polska marka z tradycjami

Kasa Stefczyka jest instytucją finansową, która w dzisiejszej formie prezentuje nowoczesne sposoby obsługi klientów, bazując na tradycjach finansowych z przełomu XIX i XX wieku. Pierwotnie działająca jako spółdzielcza kasa oszczędnościowo – rozliczeniowa na terenie miasta Gdańsk, Kasa Stefczyka obsługiwała finanse pracowników przedsiębiorstw sektora morskiego.

Rozwijająca się instytucja, korzystająca z idei spółdzielczości, funkcjonowała do 1947 roku, kiedy to nastąpiła przerwa w ich funkcjonowaniu. Odrodzona na początku lat 90., Kasa Stefczyka stała się prężnie rozwijającą kasą oszczędnościową, bazującymi na stabilności kapitału, zgromadzonego przez członków, czyli klientów. Mimo zawirowań na rynku finansowym, środki, zgromadzone w Kasie Stefczyka są bezpieczne i chronione. 

Wysoka jakość obsługi, nowoczesna bankowość

Kasa Stefczyka jest uznaną marką na rynku usług finansowych, cieszącą się zaufaniem klientów indywidualnych, firm, organizacji, powierzających Kasie oszczędności, bieżące środki w ramach kont osobistych i firmowych. Kasa Stefczyka oferuje szereg usług pożyczkowych, ubezpieczenia, lokaty, a także produkty finansowe, takie jak karty debetowe.

Pracownicy licznych oddziałów pomagają dopasować ofertę do potrzeb klienta, natomiast zróżnicowane możliwości kontaktu pozwalają na stały dostęp do informacji oraz zapewniają kompleksową, rzetelną obsługę, związaną z udzieleniem odpowiedzi na pytania oraz nurtujące kwestie.

Kasa Stefczyka do dyspozycji klientów stworzyła infolinię, dzięki której można uzyskać informacje o działaniu ofert firmowych. Dostępni w oddziałach stacjonarnych pracownicy służą radą w godzinach otwarcia, natomiast przez całą dobę można kontaktować się za pośrednictwem formularza.

Komentarze (0)
Dodaj komentarz

Podobne artykuły