Nest Bank infolinia i dane kontaktowe

nest bank infolinia

Nest Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: pon-sob: 7:00-24:00 ndz: 8:00-20:00):

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Polski Bank powstały z przekształcenia Fm Banku i Polskiego Banku Przedsiębiorczości z ofertą dla klientów indywidualnych i firmowych. Jeden z najlepszych banków oferujących obsługę dla klientów detalicznych.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC Nest Bank

Nest Bank kontakt

Nest Bank to instytucja przeznaczona dla Klientów indywidualnych, rodzin, a także wyjątkowo przyjazna przedsiębiorcom. Charakteryzuje się przejrzystymi warunkami finansowymi oraz urozmaiconą ofertą, która – jak pokazują statystyki – przypada do gustu coraz większej ilości Polaków.

Aktualnie Klienci mogą skorzystać między innymi z konta osobistego czy firmowego. Należy podkreślić, że prowadzenie takiego rachunku nie oznacza żadnych wydatków! Jest to jedna z cech rozpoznawczych tej instytucji. Ciekawą propozycją jest również konto oszczędnościowe, które pozwala zbierać pieniądze na tak zwaną „czarną godzinę”. Nest Bank chce uchodzić za przedsiębiorstwo, które gwarantuje spokój i bezpieczeństwo. Nic więc dziwnego, że mamy tutaj do czynienia z licznymi sposobami na pomnażanie swojego kapitału. Chodzi między innymi o lokaty czy oferty inwestycyjne. Oczywiście, każdy może skorzystać z szerokiej gamy kredytów. Maksymalna kwota, która może być pożyczona to aż 550 000 zł. Nest Bank oferuje bankowość internetową i mobilną, atrakcyjną wymianę walut, a także doradztwo unijne. Ten ostatni wariant pomaga Klientom sięgnąć po środki z Unii Europejskiej na prowadzenie własnego biznesu.

Przedsiębiorstwo zostało założone w 1995 roku. Początkowo funkcjonowało jako FM Bank SA. W 2013 roku nastąpiła fuzja tej instytucji z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości. Od listopada 2016 roku w obiegu funkcjonuje nazwa Nest Bank. Nie jest ona przypadkowa. Trzeba bowiem podkreślić, że słowo „nest” z angielskiego oznacza gniazdo i ma kojarzyć się z Klientem jako miejsce bezpieczne i godne zaufania.

Autor wpisu: Stanisław

12.06.2018|Banki|
Dodaj komentarz

16 komentarzy

Sortuj: od najstarszych | od najnowszych

  1. Marcin 5 listopada 2019 at 10:57 - Odpowiedz

    Beznadziejna infolinia!!!!! Zero możliwości kontaktu!!! 8 razy próbowałem się dodzwonić i straciłem ponad godzinę wisząc i słuchając tej tępej gadki maszyny. Nikt nie odebrał telefonu i nie chce mi się wierzyć ze wszyscy „ pseudo konsultanci” byli zajęci….
    Po prostu żenada!!!!!!!!!!!

  2. Klotylda 10 października 2019 at 19:45 - Odpowiedz

    Beznadzieja. Nie wiem kto pracuje w głównym oddziale w Warszawie. Tydzień temu US po przez ogniwo odblokował konto jednocześnie wysłał pismo do banku oraz ja osobiście dostarczyłam do banku pismo z US a konto dalej zajęte. Banda tumanów

  3. Magdalena 2 września 2019 at 11:57 - Odpowiedz

    Zdecydowanie nie polecam ani Nest banku ani firmy z grupy – Faktoria Sp. z o.o., na podstawie umów na fikcyjne usługi przejmują środki klientów, sprawa zgłoszona do działu policji gospodarczej, US – nieprawidłowe wykazywanie rozliczeń klientów, podawanie nieprawdziwych danych na dokumentach finansowych i KNF.

  4. Damian 23 lipca 2019 at 17:23 - Odpowiedz

    Nest Bank bezprawnie blokuje środki… Nie pomagają żadne ponaglenia oraz pisma
    Nie polecam złodziei.
    Kontakt jest utrudniony można dzwonić tylko na infolinię, A w przypadku problemów nie ma żadnej innej drogi kontaktu. Działy pomiędzy sobą kontaktują się przez email co jest śmieszne
    Środki zablokowali dwa tygodnie temu, bez żadnej podstawy zostawili mnie bez pieniędzy.
    Wysłałem do dnia dzisiejszego 47 ponaglen i 27 reklamacji zero odzewu … leci skarga do KNF

    • angela 13 sierpnia 2019 at 09:25 - Odpowiedz

      Mam tak samo, pobrali mi bezpodstawnie już kilkaset złotych, oczywiście odpowiedzi brak od 18 lipca i nie dają gwarancji że jak przyjdzie następny przelew nie pobiorą znów.

    • Julia 2 sierpnia 2019 at 05:16 - Odpowiedz

      Zablokowali mi wszystkie środki nie ma za co żyć A mam troje dzieci sprawę daje do sądu

  5. Sylwester 7 maja 2019 at 11:12 - Odpowiedz

    39 minut oczekiwania na konsultanta. Nie doczekałem się…

  6. Krzysztof 10 kwietnia 2019 at 11:14 - Odpowiedz

    Bez problemu dodzwoniłem się i wyjaśniłem sprawę

  7. Beata 9 kwietnia 2019 at 20:37 - Odpowiedz

    Wlasnie czekałam na połączenie 23 minuty,zjadło mi to 16 zł…nie doczekałam się :(

  8. Alicja 9 marca 2019 at 21:13 - Odpowiedz

    Infolinia nie działa – dzwoniłam z dwóch numerów, przez pół godziny – zero reakcji. W dodatku jak się okazuje koszt tych połączeń wyniósł prawie 30 zł. Gratulacje. Zmieniam bank.

  9. Lukasz 4 marca 2019 at 19:32 - Odpowiedz

    infolinia nie dziala to jest chore

  10. ada64 4 marca 2019 at 18:32 - Odpowiedz

    Bank ma gdzieś swoich klientów ,Kontakt z bankiem niemożliwy .Ciągle sygnał zajęty , lub połączenie odrzucane.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. MAREK 28 lutego 2019 at 18:54 - Odpowiedz

    Rzeczywiście. Nie ma możliwości skontaktować się przez infolinię.

  12. Grazyna 12 lutego 2019 at 23:40 - Odpowiedz

    Kilka godzin spędziłam usilujac sie dodzwonic na infolinie. Po pierwszym zalogowaniu do nowej bankowosci juz nie dalo sie zalogowac ponownie. Strona tragiczna, mało czytelna. Bardzo wam dziekuje. Zmieniam bank na taki, z ktorym mozna sie skontaktowac !!!

    • Leszek 18 września 2019 at 14:32 - Odpowiedz

      Jak część osób pisze, że strona tragiczna – całkowicie się z tym zgadzam i potwierdzam beznadziejną stronę. Mam konta w innych bankach, ale tak złej strony nie widziałem.

  13. jarek 8 lutego 2019 at 18:33 - Odpowiedz

    Dziad bank nie ma możliwości o kontakt z infolinia. Nest bank najgorszy bank, nie polecam