Nest Bank infolinia i dane kontaktowe

Nest Bank infolinia

Nest Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych




godziny pracy:
pon – sob: 7:00 – 24:00, ndz: 08:00 – 20:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Polski Bank powstały z przekształcenia Fm Banku i Polskiego Banku Przedsiębiorczości z ofertą dla klientów indywidualnych i firmowych. Jeden z najlepszych banków oferujących obsługę dla klientów detalicznych.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC Nest Bank

Nest Bank kontakt

Nest Bank to instytucja przeznaczona dla Klientów indywidualnych, rodzin, a także wyjątkowo przyjazna przedsiębiorcom. Charakteryzuje się przejrzystymi warunkami finansowymi oraz urozmaiconą ofertą, która – jak pokazują statystyki – przypada do gustu coraz większej ilości Polaków.

Aktualnie Klienci mogą skorzystać między innymi z konta osobistego czy firmowego. Należy podkreślić, że prowadzenie takiego rachunku nie oznacza żadnych wydatków! Jest to jedna z cech rozpoznawczych tej instytucji. Ciekawą propozycją jest również konto oszczędnościowe, które pozwala zbierać pieniądze na tak zwaną „czarną godzinę”. Nest Bank chce uchodzić za przedsiębiorstwo, które gwarantuje spokój i bezpieczeństwo. Nic więc dziwnego, że mamy tutaj do czynienia z licznymi sposobami na pomnażanie swojego kapitału. Chodzi między innymi o lokaty czy oferty inwestycyjne. Oczywiście, każdy może skorzystać z szerokiej gamy kredytów. Maksymalna kwota, która może być pożyczona to aż 550 000 zł. Nest Bank oferuje bankowość internetową i mobilną, atrakcyjną wymianę walut, a także doradztwo unijne. Ten ostatni wariant pomaga Klientom sięgnąć po środki z Unii Europejskiej na prowadzenie własnego biznesu.

Przedsiębiorstwo zostało założone w 1995 roku. Początkowo funkcjonowało jako FM Bank SA. W 2013 roku nastąpiła fuzja tej instytucji z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości. Od listopada 2016 roku w obiegu funkcjonuje nazwa Nest Bank. Nie jest ona przypadkowa. Trzeba bowiem podkreślić, że słowo „nest” z angielskiego oznacza gniazdo i ma kojarzyć się z Klientem jako miejsce bezpieczne i godne zaufania.

Komentarze (26)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od Łukasz
    Łukasz
    23.05.2020, 12:32

    Infolinia nieczynna w soboty i niedziele, a na stronie podają co innego. Porażka na całej linii.

  • Komentarz od Iza
    Iza
    19.05.2020, 16:16

    Strona internetowa nest banku nie działa już dobre kilka dni. Kiedy w końcu będzie można zrobić przelew?

  • Komentarz od Anna
    Anna
    10.02.2020, 19:30

    Szczerze nie rozumiem czy Wy ludzie zakładając konto w danym banku nie patrzycie nie czytacie? Ja jestem zadowolona i jestem z nimi związana od kilku lat. Jak sie bierze kredyt proponuje poczytać warunku umowy kredytowej a nie mieć pretensje. Nigdy nie miałam z nimi problemu. Mimo iż miałam dwie sprawy do rozwiązania zawsze mila obsługa i chętnie tłumaczą wszystko o co zapytam. Tez maja awarie ( zdarza sie ) też ulepszaja systemy itp. Więc jesli chodzi o mnie polecam Nest Bank.

  • Komentarz od Kamil
    Kamil
    10.02.2020, 18:26

    Nigdy w życiu.... Od 16:45 próbuje się połączyć z Nest Bank już jest godzina 18:24 i oczywiście nieczynne już nie pracują. Aukcja na Allegro już dawno minęła chciałem zrobić prezent dla żony. W tym dziwacznym Nest Bank facet który pracował w tym banku w Biskupcu deklarował swoje pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Bank już nie istnieje w Biskupcu

  • Komentarz od Aleksandra
    Aleksandra
    02.01.2020, 19:29

    Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia w Zyciu same utrudnienia i wydzwanienia ,albo bank dla tepych albo sami idioci pracuja w tym banku,to sa kpiny !!!

  • Komentarz od Pawel
    Pawel
    02.01.2020, 18:43

    Telefon o godz 18:40 infolinia nieaktywna ciekawe czemu piszecie ze aktywna do 24

  • Komentarz od Wanda
    Wanda
    11.12.2019, 14:06

    Wpłaciłam jednorazowo dwie raty kredytu,licząc na to,że wpłaty zostaną zaksięgowane na dwa miesiące.Nic z tego.Nadpłata pozostaje na koncie banku do końca okresu rozliczeniowego(u mnie jeszcze 2 lata),a przychodzą mi ponaglenia o zapłatę,wraz z odsetkami,które są ogromne.Dzwoniłam do banku,ale robią utrudnienia i twierdzą,że takie mają przepisy.Ciekawe ile odsetek dadzą za 2 lata,pewnie 2 lub 3 złote.Takie żenujące prawo możliwe jest chyba tylko w tym banku.Nigdy więcej.Z daleka od tego banku.

  • Komentarz od Krzysztof,
    Krzysztof,
    06.12.2019, 10:20

    Od Kilku Dni Nie Można Zalogować Się Do Systemu. Prawdopodobnie - NA BANK - Szykuje Się Bankructwo.

  • Komentarz od Ewa
    Ewa
    24.11.2019, 20:42

    Konczy mi się lokata, teraz jeszcze przeprawa z odzyskaniem pieniędzy i nigdy wiecej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kiedyś byl to fajny bank z życzliwą obsługą, bez problemow..teraz masakra,nie polecam wrogowi!

  • Komentarz od Marcin
    Marcin
    05.11.2019, 10:57

    Beznadziejna infolinia!!!!! Zero możliwości kontaktu!!! 8 razy próbowałem się dodzwonić i straciłem ponad godzinę wisząc i słuchając tej tępej gadki maszyny. Nikt nie odebrał telefonu i nie chce mi się wierzyć ze wszyscy „ pseudo konsultanci” byli zajęci.... Po prostu żenada!!!!!!!!!!!

Podobne artykuły