Nest Bank infolinia i dane kontaktowe

Nest Bank infolinia

Nest Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych




godziny pracy:
pon – sob: 7:00 – 24:00, ndz: 08:00 – 20:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Polski Bank powstały z przekształcenia Fm Banku i Polskiego Banku Przedsiębiorczości z ofertą dla klientów indywidualnych i firmowych. Jeden z najlepszych banków oferujących obsługę dla klientów detalicznych.

Sprawdź też:

Nest Bank kontakt

Nest Bank to instytucja przeznaczona dla Klientów indywidualnych, rodzin, a także wyjątkowo przyjazna przedsiębiorcom. Charakteryzuje się przejrzystymi warunkami finansowymi oraz urozmaiconą ofertą, która – jak pokazują statystyki – przypada do gustu coraz większej ilości Polaków.

Aktualnie Klienci mogą skorzystać między innymi z konta osobistego czy firmowego. Należy podkreślić, że prowadzenie takiego rachunku nie oznacza żadnych wydatków! Jest to jedna z cech rozpoznawczych tej instytucji. Ciekawą propozycją jest również konto oszczędnościowe, które pozwala zbierać pieniądze na tak zwaną „czarną godzinę”. Nest Bank chce uchodzić za przedsiębiorstwo, które gwarantuje spokój i bezpieczeństwo. Nic więc dziwnego, że mamy tutaj do czynienia z licznymi sposobami na pomnażanie swojego kapitału. Chodzi między innymi o lokaty czy oferty inwestycyjne. Oczywiście, każdy może skorzystać z szerokiej gamy kredytów. Maksymalna kwota, która może być pożyczona to aż 550 000 zł. Nest Bank oferuje bankowość internetową i mobilną, atrakcyjną wymianę walut, a także doradztwo unijne. Ten ostatni wariant pomaga Klientom sięgnąć po środki z Unii Europejskiej na prowadzenie własnego biznesu.

Przedsiębiorstwo zostało założone w 1995 roku. Początkowo funkcjonowało jako FM Bank SA. W 2013 roku nastąpiła fuzja tej instytucji z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości. Od listopada 2016 roku w obiegu funkcjonuje nazwa Nest Bank. Nie jest ona przypadkowa. Trzeba bowiem podkreślić, że słowo „nest” z angielskiego oznacza gniazdo i ma kojarzyć się z Klientem jako miejsce bezpieczne i godne zaufania. Sprawdź, jak Nest Bank wypada w naszym rankingu kont osobistych!

Komentarze (27)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • M
    M
    Marcin
    05.11.2019, 10:57

    Beznadziejna infolinia!!!!! Zero możliwości kontaktu!!! 8 razy próbowałem się dodzwonić i straciłem ponad godzinę wisząc i słuchając tej tępej gadki maszyny. Nikt nie odebrał telefonu i nie chce mi się wierzyć ze wszyscy „ pseudo konsultanci” byli zajęci….
    Po prostu żenada!!!!!!!!!!!

  • K
    K
    Klotylda
    10.10.2019, 19:45

    Beznadzieja. Nie wiem kto pracuje w głównym oddziale w Warszawie. Tydzień temu US po przez ogniwo odblokował konto jednocześnie wysłał pismo do banku oraz ja osobiście dostarczyłam do banku pismo z US a konto dalej zajęte. Banda tumanów

  • M
    M
    Magdalena
    02.09.2019, 11:57

    Zdecydowanie nie polecam ani Nest banku ani firmy z grupy – Faktoria Sp. z o.o., na podstawie umów na fikcyjne usługi przejmują środki klientów, sprawa zgłoszona do działu policji gospodarczej, US – nieprawidłowe wykazywanie rozliczeń klientów, podawanie nieprawdziwych danych na dokumentach finansowych i KNF.

  • D
    D
    Damian
    23.07.2019, 17:23

    Nest Bank bezprawnie blokuje środki… Nie pomagają żadne ponaglenia oraz pisma
    Nie polecam złodziei.
    Kontakt jest utrudniony można dzwonić tylko na infolinię, A w przypadku problemów nie ma żadnej innej drogi kontaktu. Działy pomiędzy sobą kontaktują się przez email co jest śmieszne
    Środki zablokowali dwa tygodnie temu, bez żadnej podstawy zostawili mnie bez pieniędzy.
    Wysłałem do dnia dzisiejszego 47 ponaglen i 27 reklamacji zero odzewu … leci skarga do KNF

    • J
      J
      Julia
      02.08.2019, 05:16

      Zablokowali mi wszystkie środki nie ma za co żyć A mam troje dzieci sprawę daje do sądu

    • I
      I
      Iwona
      20.11.2019, 17:00

      Nie mogę się dodzwonić. Ciągle mi gada że konsultanci zajęci. A ja chcę tylko poinformować że nie chcę tego konta. Nie dostałam emaila z loginem. Nie mogę się zalogować. Masakra

    • a
      a
      angela
      13.08.2019, 09:25

      Mam tak samo, pobrali mi bezpodstawnie już kilkaset złotych, oczywiście odpowiedzi brak od 18 lipca i nie dają gwarancji że jak przyjdzie następny przelew nie pobiorą znów.

  • S
    S
    Sylwester
    07.05.2019, 11:12

    39 minut oczekiwania na konsultanta. Nie doczekałem się…

  • K
    K
    Krzysztof
    10.04.2019, 11:14

    Bez problemu dodzwoniłem się i wyjaśniłem sprawę

  • B
    B
    Beata
    09.04.2019, 20:37

    Wlasnie czekałam na połączenie 23 minuty,zjadło mi to 16 zł…nie doczekałam się :(

  • A
    A
    Alicja
    09.03.2019, 21:13

    Infolinia nie działa – dzwoniłam z dwóch numerów, przez pół godziny – zero reakcji. W dodatku jak się okazuje koszt tych połączeń wyniósł prawie 30 zł. Gratulacje. Zmieniam bank.

  • L
    L
    Lukasz
    04.03.2019, 19:32

    infolinia nie dziala to jest chore

  • a
    a
    ada64
    04.03.2019, 18:32

    Bank ma gdzieś swoich klientów ,Kontakt z bankiem niemożliwy .Ciągle sygnał zajęty , lub połączenie odrzucane.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Podobne artykuły
NOWOŚĆ
pobierz-pwa

Pobierz aplikacje

czerwona-skarbonka.pl

x