Santander Bank Polska (dawniej BZWBK) infolinia i dane kontaktowe

Santander infolinia

Santander Bank Polska (dawniej BZWBK) Kontakt

Numery telefonów infolinii

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):



781 119 999 – z telefonów komórkowych
1 9999 z telefonów stacjonarnych
+48 61 81 1 9999 z zagranicy

godziny pracy:
24/7

Przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-18:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-18:00

Bankowość VIP (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Bankowość prestige (dostępność: 24/7):

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Sprawdź również:

Santander Bank Polska to bank specjalizujący się w przyjaznym nastawieniu do klienta, zarówno indywidualnego, jak i biznesowego. Każdy może znaleźć tutaj dla siebie dobrą opcję, jest to w całości nowoczesna bankowość elektroniczna, a sam Santander Bank Polska to pod względem wartości i aktywów oraz posiadanych placówek 3 największy bank w Polsce.

->Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC BZ WBK

Santander Bank Polska (dawniej BZWBK) kontakt

Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK) świadczy usługi skierowane w kierunku osób indywidualnych, ale nie tylko. Z oferty mogą bowiem śmiało skorzystać małe i średnie przedsiębiorstwa, a także duże korporacje.

Instytucja posiada bardzo dużo oddziałów i placówek partnerskich. Klienci mogą korzystać z rozwiniętej bankowości elektronicznej oraz mobilnej. Trzeba zaznaczyć, że osoby indywidualne mają szansę swobodnie wybrać spośród licznych kont osobistych, kart płatniczych, kredytów, ubezpieczeń, a także sektora dotyczącego oszczędności i Inwestycji. Jak to jest w przypadku przedsiębiorstw? Tutaj mamy do czynienia z kontami firmowymi, kartami i terminalami płatniczymi, kredytami gotówkowymi, lokatami, a także leasingiem czy faktoringiem. W zakresie przedsiębiorstw i korporacji BZ WBK oferuje też produkty służące finansowaniu handlu, działalności czy nieruchomości. Ponadto, Klienci także mogą skorzystać z faktoringu i leasingu. Na terenie Polski jest około 1000 placówek stacjonarnych tej instytucji.

Jaka jest historia powstania tego przedsiębiorstwa? Należy zaznaczyć, że BZ WBK powstał na skutek fuzji Banku Zachodniego z Wielkopolski Bankiem kredytowym. To wydarzenie nastąpiło w 2001 roku. Nie można nie wspomnieć, że w tym samym roku akcje instytucji zostały po raz pierwszy notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych zlokalizowanej w Warszawie. Istotną datą jest także 1 kwietnia 2011 roku. Wtedy to Bank Zachodni WBK dołączył do grupy Santander. Jest ona w tym momencie głównym udziałowcem przedsiębiorstwa, ponieważ posiada 70% akcji. W 2013 roku BZ WBK połączył się również z Kredyt Bankiem. Ciekawym faktem jest to, że bank jako pierwszy w naszym kraju wydawał karty z mikroprocesorem, a także karty do płatności bezstykowych.

Poznaj też: opinie o Santaderze wraz z naszą recenzją.

Komentarze (6)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • D
    D
    DIGITALMM
    23.04.2021, 18:36

    Witam!
    Mam taki problem, 19go stycznia 2021r zmarła moja mama.
    Miała konto w Santander Bank.
    Po zgłoszeniu zgonu konto zostało zablokowane.
    Załatwiłem wszystkie wymagane dokumenty u notariusza (podział spadku, ustalenie spadkobierców)
    Złożyłem wymagane dokumenty w banku 11go marca 2021r
    W celu odzyskania pieniędzy z konta mojej mamy.
    Dokumenty zostały przyjęte przez bank.
    Zostałem poinformowany przez pracownika banku że pieniądze zostaną mi przelane na konto po 30 dniach.
    Minęło już 43 dni, pieniędzy nie dostałem.
    Mimo moich wizyt w banku w celu ustalenia powodu braku przelewu.
    Nie uzyskałem odpowiedzi przyczyny zaistniałej sytuacji.
    Kazano mi czekać, zbywając mnie jednocześnie.
    To skandal, jak można zarabiać na ludzkim nieszczesciu.
    Bank zachowuje się jak chiena cmentarna.
    Jakiś czas jeszcze poczekam.
    Potem skieruje sprawę na drogę sądową.
    I opiszę zaistniałą sytuację w prasie.
    Aby przestrzec potencjalnych klientów.
    To skandal.
    Pozdrawiam
    Marek Michalak

  • R
    R
    Ryszard
    24.02.2020, 09:36

    Złożyłem dwa wnioski o konto. Pierwszy (z 20.02 bez skanu dowodu) został przyjęty. Drugi z 23.02 ze skanem dowodu , został odrzucony ?? Infolinia nie jest w stanie odpowiedzieć czy mam oczekiwać na kuriera ws. podpisania umowy? Infolinia wysyła mnie do oddziału – TO KOMPROMITACJA !!!!!!!!!!

  • K
    K
    Konrad
    17.11.2019, 15:33

    Ten bank to jakiś żart!!! Dzwonisz pod numer infolinia i zgłasza się pizzeria!!!

  • E
    E
    Ewa
    11.10.2022, 20:15

    W Bydgoszczy, przy ul. Szubińskiej, aby wjechać na parking trzeba gdzieś telefonować i aby wyjechać znów trzeba tam dzwonić. Jak przekroczysz 30 min. postoju, to dzwonisz gdzie indziej. Czy Santander w umowach bankowych wpisał obowiązek posiadania telefonu ? Przecież to jest strata czasu. Nie każdy ma telefon w zasięgu ręki prowadząc samochód. Miesiąc temu szlaban otwierał się automatycznie po podjechaniu w jego pobliże i tak samo szybko można było wyjechać. Jest to parking jakieś firmy, ale Santander chyba im płaci i może wyegzekwować poważniejsze traktowanie swoich klientów.
    Mniejszą kompromitacją banku byłoby zlikwidowanie infolinii niż posiadanie takiej jaka jest.

  • K
    K
    Klient
    25.05.2022, 14:25

    infolinia OKROPNOŚĆ 20 min na słuchawce, nic się nie dowiedziałem, łamana polszczyzna z drugiej strony. Ta infolinia to jakiś żart i brak szacunku dla klienta!!!

    • M
      M
      Magda
      14.06.2022, 14:40

      Niestety potwierdzam. Brak szacunku dla klienta, zero konkretow i rzucenie sluchawka na koniec rozmowy. bez komentarza !

Podobne artykuły