VeloBank (dawniej Getin Bank) — opinie i recenzja

Nasza ocena
4.0
Ocena użytkowników
3.7
Zobacz opinie użytkowników

Siedziba banku

Adres:

VeloBank S.A.

Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C

00-843 Warszawa

Dane kontaktowe

Dane banku

KRS:0000991173
NIP:7011105189
REGON:523075467
Produkty

30 września 2022 r. okazał się czarnym piątkiem dla sektora polskiej bankowości. Tego dnia rynek obiegła wieść, że znany polski Getin Noble Bank został poddany przymusowej restrukturyzacji i wkrótce będzie działać pod nową nazwą VeloBank.

Dlaczego Getin Bank upadł? I czym jest VeloBank? Czy jest bezpieczny? Kto jest jego właścicielem? Czy warto założyć tam konto? Na te i inne pytania odpowiem dzisiaj w tej krótkiej recenzji.

Historia VeloBanku

Dwa lata temu w podobnych okolicznościach upadł inny bank Leszka Czarneckiego, Idea Bank. Został przejęty przez Pekao S.A. A VeloBank? Skąd się to wzięło i czym w ogóle jest?

Historia VeloBanku jest krótka: powstał dopiero w momencie przymusowej restrukturyzacji Getin Noble Banku. Podmiot ten nie istniał nigdy wcześniej, nie miał żadnej infrastruktury, pracowników, placówek, produktów — nic. Po prostu był sobie Getin Noble Bank S.A., ale nagle przestał istnieć i w jego miejsce pojawił się VeloBank.

Podkreślam fakt: Getin Bank nie upadł. Gdyby upadł, to BFG musiałby wypłacić klientom depozytowym gwarancje (do 100 000 euro). Getin „tylko” został poddany przymusowej restrukturyzacji, czyli zmienił się właściciel, zarząd, nazwa banku, produkty. Większość klientów została przeniesiona niemal bezboleśnie z Getin Banku do VeloBanku. Nadal mogą bez problemu korzystać ze swoich pieniędzy, mają dostęp do bankowości internetowej, spłacają kredyty.

Kto jest właścicielem VeloBanku?

3.10.2022 r. działalność podstawowa Getinu została przekazana do dwóch podmiotów. Dotychczasowy zarząd został rozwiązany, a rada nadzorcza straciła wpływ na jakiekolwiek decyzje.

Właścicielami nowo utworzonego VeloBanku są:

  • Bank BFG S.A., należący do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Objął 51% akcji nowego banku.
  • System Ochrony Banków Komercyjnych S.A. (SOBK) z pakietem 49% akcji. SOBK tworzy osiem największych banków komercyjnych w Polsce, czyli: Alior Bank, Millennium, Pekao S.A., BNP Paribas, ING, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska.

Co stało się z klientami Getin Banku?

Klienci indywidualni, firmowi i z sektora publicznego

Do VeloBanku przeniesione zostały produkty klientów indywidualnych, firmowych, z bankowości prywatnej i sektora publicznego: depozytowe (konta, rachunki oszczędnościowe, lokaty itp.) oraz kredytowe w złotówkach.

Dla tych klientów nic tak naprawdę się nie zmieniło. Nadal korzystają z dotychczasowych produktów na tych samych warunkach. Nie zmieniły się numery kont, loginy i hasła do bankowości internetowej czy warunki cenowe prowadzonych produktów.

Klienci z kredytami w złotówkach nadal muszą spłacać swoje zobowiązania na te same konta w dotychczasowej wysokości.

Strona internetowa Getin Banku została podmieniona na stronę VeloBanku, chociaż trzeba przyznać, że wizualnie niemal się nie różnią. Nawet nazwy niektórych produktów zostały takie same (np. Elastyczne Konto Oszczędnościowe).

Klienci hipoteczni z kredytami w walucie obcej

Klienci hipoteczni z kredytami w walucie obcej nie zostali przeniesieni. Nadal pozostają w Getin Noble Banku. Działanie te nie jest przypadkowe i za chwilę wyjaśnię, dlaczego tak się stało.

Co z akcjami Getin Banku?

Akcjonariusze to nie klienci, ale warto o nich wspomnieć. Getin Noble Bank emitował akcje oraz obligacje i był notowany na GPW. W momencie przymusowej restrukturyzacji jedne i drugie zostały umorzone i wycofane z obiegu. Jednym słowem: kto je miał, został z dnia na dzień z ręką w nocniku. Te osoby mogą ewentualnie dochodzić swoich praw w sądzie.

VeloBank to tylko przejściowy etap

Istnienie VeloBanku to sytuacja przejściowa. Docelowo ma on zostać sprzedany. Czy ktoś zdecyduje się go kupić? Czas pokaże. Piotr Tomaszewski, prezes BFG, w wywiadzie z Forbes ujął to następująco:

VeloBank ma 18 miesięcy na znalezienie nabywcy, a jeśli taki się nie pojawi, to ma zostać stworzony plan uporządkowanej likwidacji.1

I tu leży odpowiedź na pytanie, dlaczego klienci hipoteczni z kredytami w walutach obcych (czyli szczególnie w CHF, których Getin miał bardzo dużo w swoim portfelu) nie zostali wcieleni do VeloBanku. Procesy wytaczane przez frankowiczów, liczymy w tysiącach. Kto chciałby kupić bank, który być może będzie musiał wypłacać horrendalne odszkodowania?

Dlaczego Getin Bank upadł i powstał VeloBank?

W internecie krążą dwie wersje tego, dlaczego Getin Bank upadł.

Jako oficjalną przyczynę podaje się złą sytuację finansową. Niezaprzeczalnym faktem jest, że już od 2016 roku Getin Noble Bank kończył każdy rok ze stratą. Nie pomagał duży udział kredytów CHF w portfelu (wg szacunków mogło to być nawet ok. 40% wszystkich kredytów mieszkaniowych o wartości ok. 9 mld zł), konieczność założenia rezerwy na ryzyko prawne z nimi związanymi, wakacje kredytowe i ogólnie zła sytuacja banku, spowodowana osłabieniem gospodarczym.

Jest też druga wersja tego zdarzenia. Były właściciel Getin Noble Banku, Leszek Czarnecki, wydał oświadczenie, w którym wyjaśnia, jak wg niego doszło do nielegalnego przejęcia Getinu. W swoim oświadczeniu pisze, że 4 lata temu otrzymał od byłego szefa KNF, Marka Chrzanowskiego propozycję łapówki (Czarnecki miał ją zapłacić, oczywiście) oraz plan przejęcia Getin Banku za złotówkę w razie odmowy. Wg tego oświadczenia, w sprawę zamieszany był również szef NBP, Adam Glapiński. Faktem jest, że pan Chrzanowski został z KNF odwołany, spędził 2 miesiące w areszcie i toczy się wobec niego postępowanie.

Treść tego oświadczenia dostępna jest w internecie.

Co oferuje VeloBank?

Konto osobiste w VeloBanku

Sztandarowym produktem jest konto osobiste VeloKonto, które zastąpiło getinowskie Konto Proste Zasady. Aby pozyskać jak największą liczbę nowych klientów indywidualnych, rachunek ten oferowany jest w promocji z 10% moneybackiem za płatności kartą lub BLIKiem, maksymalnie do 600 zł zwrotu. Moim zdaniem, jest to powód, dla którego warto założyć VeloKonto.

Najważniejsze parametry VeloKonta:

  • Darmowe — za prowadzenie konta osobistego nic nie płacisz.
  • Wpłaty i wypłaty BLIKiem ze wszystkich bankomatów i wpłatomatów za 0 zł.
  • Wypłaty kartą z bankomatów Planet Cash za darmo.
  • Karta debetowa za 0 zł pod warunkiem, że wykonasz nią, telefonem lub BLIKiem min. 5 płatności w miesiącu. Inaczej opłata wyniesie 7 zł.
  • Po wykonaniu tych 5 płatności miesięcznie zyskujesz darmowe wypłaty kartą z pozostałych bankomatów.
  • Założysz je online, na selfie, przez aplikację mObywatel, za pośrednictwem kuriera lub w placówce.

-> Polecamy: Jak zamknąć konto w VeloBanku?


Konto oszczędnościowe

Getin Bank przyciągał klientów indywidualnych przede wszystkim dobrą ofertą konta oszczędnościowego. VeloBank również proponuje wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe o nazwie Elastyczne Konto Oszczędnościowe (tak samo nazywał się rachunek oferowany w dawnym Getin Banku).

Elastyczne Konto Oszczędnościowe parametry

  • 8% na 3 miesiące.
  • Musisz posiadać konto osobiste i wyrazić zgody marketingowe.
  • Oferta dla nowych środków.
  • Możesz wpłacić dowolną kwotę, maksymalnie 400 000 zł.
  • Rachunek jest za darmo, pierwszy przelew w miesiącu również (pozostałe to koszt 9 zł).

Lokaty

Oprocentowanie lokat należy do tych najwyższych na rynku. Nic dziwnego: przed planowaną sprzedażą banku trzeba czymś przyciągnąć nowych klientów.

Aktualna oferta dostępna w banku to:

  • Lokata na nowe środki 8%. Do 150 000 zł na 2,3 lub 6 miesięcy. Wymaga wyrażenia zgód marketingowych i możesz ją założyć przez bankowość internetową. Jak sama nazwa wskazuje, to oferta tylko dla nowych środków.
  • Lokata mobilna na 8% do 50 000 zł na 2 miesiące. Możesz ją założyć pod warunkiem, że masz wyrażone zgody marketingowe i nie miałeś wcześniej aktywowanej bankowości mobilnej.
  • Lokata rentierska, do 6% w skali roku, na 18,24 lub 36 miesięcy.
  • Pozostałe lokaty, takie jak lokata tradycyjna czy walutowa w EUR USD.

Kredyty

W obecnej chwili klienci indywidualni banku mogą skorzystać z oferty kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych, samochodowych, limitu w rachunku oraz karty kredytowej. Dostępne są kredyty, gdzie oprocentowanie jest zmienne lub stałe.

->Zobacz opinie o kredycie gotówkowym VeloBanku.

Inwestycje i ubezpieczenia

Podobnie jak inne banki, również VeloBank oferuje dodatkowe produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe: fundusze, ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, do rachunku, karty debetowej czy kredytu.

Oferta dla klientów firmowych

W ofercie VeloBanku znajdziesz dodatkowo produkty dla firm, takie jak VeloKonto Firma, karty płatnicze do konta i kredytowe, kredyt w rachunku bieżącym czy obrotowy, terminale płatnicze, lokaty firmowe w PLN, EUR, USD, CHF czy rachunek lokacyjny.

Oferta dla klientów Premium i Private Banking

Dla klientów zamożnych VeloBank przygotował dedykowane oferty. Ta dla sektora Premium niewiele różni się od tej dla zwykłych klientów. Natomiast produkty Private Banking pozostają tajemnicą. Aby z nich skorzystać, trzeba umówić się na spotkanie z doradcą.

Czy VeloBank jest bezpieczny?

Jeśli pytasz o to, czy Twoje oszczędności są w tym banku bezpieczne, to odpowiem: tak, są bezpieczne, tak samo, jak w przypadku wszystkich innych banków. Do równowartości 100 000 euro środki zabezpiecza BFG.

Gdyby nawet nie udało się znaleźć kupca i VeloBank czeka likwidacja w perspektywie kilku najbliższych lat, to i tak masz gwarancję włożonego kapitału do 100 000 euro. Pamiętaj, że gwarancją nie są objęte produkty inwestycyjne, takie jak fundusze inwestycyjne.

Przyszłość VeloBanku — czym chce się wyróżnić na rynku?

1. Bezpieczeństwo

Na stronie internetowej VeloBanku możemy przeczytać: „W pierwszej kolejności naszym priorytetem jest zadbanie o to, by nasi klienci mieli pewność, że mogą na nas polegać.”2

Jak dla mnie, jest to jasny przekaz: Velo to nie Getin, możesz mu ufać. Tutaj Twoje pieniądze są bezpieczne.

Czy to się udało? Nooooo… Nie ujęłabym tego w taki sposób. Nowi właściciele VeloBanku poszli na skróty. Zapewne, jak zazwyczaj bywa w takich sytuacjach, chodziło o jak najmniejsze koszty. Żeby odciąć się od złych skojarzeń z poprzednim bankiem, trzeba byłoby całkowicie zmienić wizerunek. Tymczasem Velo buduje na tym, co miał Getin. Nie będę zagłębiać się w szczegóły, podam tylko dwa przykłady.

Po pierwsze: strona internetowa.

Na pierwszy rzut oka prawie nic się na niej nie zmieniło. Inne logo, niektóre produkty mają inne nazwy i to wszystko. Jak ktoś nie siedzi w internecie i nie śledzi wiadomości, mógłby pomyśleć, że bank po prostu zmienił sobie nazwę (jak robił to, chociażby Nest Bank).

VeloBank - strona internetowa
Jak widzimy VeloBank zachował identyczną szatę graficzną na stronie internetowej, co Getin Bank. Dla klientów nic się więc nie zmieniło, velobank.pl

Po drugie: pracownicy.

Z tego, co wiem, dotychczasowi pracownicy nie stracili swoich posad. Oczywiście, nie mówię, że to źle. Ale problem jest głębszy, niż się wydaje. Pracownicy Getin Noble Banku byli szkoleni w agresywnej, bezkompromisowej sprzedaży, często sprzecznej z podstawowymi zasadami, takimi jak dobro klienta czy zwykła ludzka przyzwoitość. Otrzymywali za to duże prowizje, ale wysokim kosztem. Nie wiem, jak zmienił się system prowizyjny w VeloBanku. Niestety mam takie odczucie, że wieloletni pracownik Getinu może mieć problem z odejściem od utartej ścieżki sprzedaży. Bez gruntownych szkoleń od zera trudno będzie zmienić nawyki. A przeszkolenie tylu pracowników oddziałów i Call Center to ogromne koszty.

Moim zdaniem przypomina to taką sytuację:

Masz zardzewiały samochód, który się wiecznie psuje. Boisz się nim udać nawet do pobliskiego sklepu. Ktoś odkupił od Ciebie to auto, zmienił kolor lakieru i teraz próbuje wszystkim wmówić, że bezpiecznie można tym autem jechać nawet do Chorwacji. Bez gruntownego remontu, maskując tylko wizualne niedoskonałości.

2. Pozostałe plany, czyli „Świat bardziej Velo”

Oprócz tego zarząd VeloBanku ma zamiar osiągnąć następujące cele:

  • W trzy lata pozyskać 400 tys. nowych aktywnych klientów.
  • Poprawić profil ryzyka nowej sprzedaży.
  • Osiągnąć skumulowany zysk w wysokości 1,5 mld zł.

Bank ma postawić na rozwój bankowości internetowej i zmienić aplikację mobilną (plany na IQ 2023). Dodatkowo zmianie ma ulec oferta, na przykład mają zostać wprowadzone nowe produkty oparte na współpracy w rządowych programach w pozyskaniu dotacji.

Opinie o VeloBanku — nasze spostrzeżenia

Czy warto mieć konto osobiste w VeloBanku? Biorąc pod uwagę to, że bank ma mało czasu na pozyskanie zakładanej liczby nowych klientów indywidualnych, w ofercie VeloBanku spodziewam się wielu atrakcji. Takich jak wspomniany już moneyback do konta osobistego czy wysokie oprocentowanie lokat. A ponieważ gwarancja BFG działa, ja o bezpieczeństwo środków bym się nie martwiła.

VeloBank — kontakt

Z VeloBankiem możesz skontaktować się na różne sposoby:

1. Infolinia. Jest czynna 24/7. Numery telefonów na infolinię VeloBanku to +48 664919797 lub +48 326043001.

2. Oddział. Getin Noble Bank miał rozbudowaną sieć placówek własnych i franczyzowych w całej Polsce, ponad 300.

3. Wiadomość. Możesz wypełnić formularz kontaktowy, dostępny na stronie banku, lub napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@velobank.pl

Źródła:

1. https://www.forbes.pl/finanse/upadek-getin-banku-prezes-bfg-mamy-18-miesiecy-aby-znalezc-inwestora-dla-velobanku/pmmwqz2

2. https://www.velobank.pl/

Opinie o Velo Bank (49)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • R
    R
    Ratibor
    22.12.2022, 22:37

    Dramat potwierdzam to co zostało już napisane. A niech sobie dzwoni co tam…
    Proponuje wszystkim OPUSZCZENIE tego Banku…
    UCIEKAĆ !

  • D
    D
    Darek
    08.12.2022, 10:22

    Brak kontaktu telefonicznego,można czekać godzinami i tak nikt nie podniesie telefonu,Dramat

    • P
      P
      Piotr
      16.12.2022, 09:49

      Obecnie jest jeszcze gorzej. Brak dostępu do swoich lokat na rachunku. UWAŻAJCIE!

    • K
      K
      KKK
      23.12.2022, 22:57

      Nigdy nie spotkałem się z taką nieudolnościa i niekompetencja, usluga cashback nie działa, nie wiedzą dlaczego, kartę zastrzegli, też nie wiedzą dlaczego, Jedna wielka żenada, 8 godzin specjalny zespół pracował nad odpowiedzią i odpowiedzieli w końcu, że wysłali maila do oddziału, w którym bylem, potem cisza, kiedy poszedłem znowu do oddziału nic o żadnym mailu nie slyszeli. Kiedy napisałem do nich, a technicznie była to odpowiedz na ich maila to odpowiedzieli, że nie wiedzą kim jestem, czyli pisali do mnie, ale nie wiedzieli kim jestem, kpiny.

  • G
    G
    Grzegorz
    09.12.2022, 13:27

    W VELO banku nic nie działa. Założona lokata online, komunikat że wszystko przebiegło prawidłowo i mam czekać na email z numerem konta do wpłaty. Email nigdy nie dotarł (nawet do spamu). Kontakt telefoniczny – nie istnieje. Po godzinnym „słuchaniu muzyczki” na infolinii dałem sobie spokój i z lokatą i z tym bankiem.

    • K
      K
      Kolesie
      05.01.2023, 19:45

      Mi nie działa zmiana odnawialności lokat – klikamy Dalej i nic się nie dzieje.

    • R
      R
      Ryszard
      20.01.2023, 08:25

      Lokaty w Velo bank zakładam i przeglądam bez żadnych problemów w aplikacji mobilnej oraz na komputerze z Windows 7.Na laptopie z Windows 10 część funkcji z bankowości internetowej nie dziś . Coś mi się wydaje, że problem jest komputerze a nie w banku.

    • P
      P
      Przemek
      28.01.2023, 16:34

      Odgrzany kotlet Getin Banku prezentuje poziom jedzenia gorszego niż z bemaru w najtańszym barze mlecznym. Tyle jeśli chodzi o kulinarne porównanie. Reklama w tv nic nie pomoże , jak i cała restrukturyzacja tego „tworu”. Kontakt telefoniczny to jakaś kpina totalna, zero kompetencji odnośnie produktów , a przecież dzwoniąc klient wybiera odpowiedni temat rozmowy. Zero kompletne zero szacunku dla potencjalnego klienta , który chce założyć lokatę oszczędnościową. Email z informacją o lokacie nigdy nie dotarł. Wiedza konsultantów na żenującym poziomie , nie mówiąc już o kompetencjach do pracy i psychologicznej rozmowy z klientem. Końcowa próba wycofania wniosku, ze względu na „opieszałość” pracowników banku , to mega żenada. Jeden konsultant nie wiedział, o co w ogóle mi chodzi, mimo, iż opisywałem sprawę zrozumiałym językiem polskim. Kolejny konsultant
      po 30 minutowym czekaniu połączył z trzecim, który stwierdził, że nie ma możliwości i kompetencji do usunięcia wszelkich zgód marketingowych , które zaznaczyłem we wniosku on line, więc połączył z kolejnym !!!!!. Jeśli zależy Wam na żenującym kontakcie bez jakiejkolwiek kompetencji to polecam 😉😂😂😂. Jeśli natomiast szukacie poważnego Bonku to nie ten adres zdecydowanie. Zastanawia mnie tylko , po co tworzyć taki gniot, który ma w „pompie” indywidualnego klienta.

  • M
    M
    Max
    01.02.2023, 21:36

    Lokaty umorzyli ale kredyty ludzi zapomnieli. To się nazywa legalny wałek Czarneckiego. Legalne wypymanie klientów w świetle prawa. Emitują obligacje ludzie kupują i w tym samym czasie zaciągają kredyty we frankach na cokolwiek chcą. Bank wyprowadza kasę-czytaj Czarnecki do różnych szemranych spółek powiązanych-oczywiście legalnie nazywając to ”inwestycjami”. Potem kiedy worki zostają napełnione a bank w papierach wygląda jako strata kapitału następuje jak to się fajnie nazywa ”restrukturyzacja” ogłaszają niewypłacalność-czyli dokonują jawnego przestępstwa oszustwa. Umarzane zostają obligacje itd czyli goś co ludzie wykupili pakując się na minę. Kawałkinpapierów stają się bezwartościowe-bank przestaje być winien cokolwiek plus ludzie zostają z kredytami które muszą płacić hydrze wyodrębnionej z banku który……. Nie ma nic. Po co? By dalej was stukać 😂🤣😂🤣😂🤣

  • n
    n
    nietonie
    28.01.2023, 21:30

    ogólnie bank nie jest godny zaufania jeśli chodzi oferty oraz informacje uzyskiwane z infolinii. Przesyłają oferty na aplikacje mobilną lokat, które potem nie są realizowane. Mam kilka produktów w tym banku i zamierzam zamknąć konta po ich zapadalności. Mam dosyć tego ustrojstwa, nierzetelności i braku przejrzystości. Nie polecam.

  • Z
    Z
    Zbyszek
    28.01.2023, 16:24

    Zupełnie mają gdzieś klienta byłem nawet w placówce i też nie potrafią pomoc podobnie jak infolinia to już nie jest Getin Bank jak kiedyś po prostu SMS z banku nie dochodzi do mnie nie wiedzą dlaczego z innych banków dochodzą mają mnie gdzieś nikt się nie interesuje j

  • M
    M
    Małgorzata
    26.01.2023, 19:30

    Obsługa w Velo Banku jest na tak niskim poziomie, że odnoszę wrażenie, że komuś bardzo zależy na bankructwie tego banku.
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami niezadowolonych klientów,
    Dzisiaj tzn. 26.01. 2023 w oddziale przy Rondzie Daszyńskiego czekałam pół godziny, aby wpłacić pieniądze na konto. Nie było kolejki. Do obsługi 4 osoby, ale tylko jedna obsługiwała klienta. Pozostałe przekładały jakieś papiery przy swoich stanowiskach. Gdy zapytałam, czy jednak nie mogłabym zostać obsłużona, kasjerka opryskliwie odpowiedziała, że jak skończy to, co robi, to mnie zawoła. I żebym usiadła i cierpliwie czekała. Masakra. Kierowniczka tego oddziału też nic nie zrobiła, żeby usprawnić obsługę klientów. Najbardziej jednak dziwi „niemoc” prywatnego opiekuna konta, który stwierdził, że mogę jedynie napisać skargę.

  • A
    A
    Aisza
    25.01.2023, 12:54

    dopowiem,że VELO BANK następca Getinu Noble Bank nie oddał pieniędzy obligatoriuszom. Papiery wartościowe były wyemitowane za zgoda KFN I BGF !!! ludzie , glównie seniorzy starcili oszczędności zycia , bank to zagrabił 29.09.2022 i nie oddał , jest poszkodowaych ponad 12 tys ludzi – BANK IM SKRADŁ OSZCZEDNOŚCI ICH ZYCIA !!!!!

  • B
    B
    Beata
    25.01.2023, 07:24

    Nie polecam. Bardzo nie polecam. Brałam w Getin kredyt samochodowy 2 lata temu. Nie wiedziałam, że zamienili się na Velo. Mam ustawione alerty na BIK, przychodzi mi informacja o moim zobowiązaniu w banku velo. Co proszę? Nie znam. Nie brałam. Pisma o przejęciu banku nie dostałam. Późnym popołudniem dzwonię do banku. Niby kontakt całodobowy, ale niestety nie w tej sprawie. Czyli jakby ktoś kredyt wziął na mnie to załatwiać można od 8-rano… Rozmowa tragedia. Obcej babie z nie wiem jakiej instytucji musiałam podać oprócz imienia i nazwiska, pesel i teraz uwaga DATĘ URODZENIA. Dwa razy byłam pytana czy mam u nich konto jakieś. Mówię przecież już odpowiedziałam pani. Bez sensu. Brzmiało to jakbym rozmawiała z zaspaną nastolatką – no tak dzwoniłam o 8 rano. Dowiedziałam się, że przecież bank wysyłał zawiadomienia do wszystkich i jest to ogólnie znana wiadomość, a kredyt mam teraz w velo… Tylko ja się tym nie interesowałam, bo to tylko kredyt samochodowy spłacany co miesiąc przez ustawione polecenie zapłaty, czyli bezobsługowy…Zmotywowali mnie do wcześniejszej spłaty kredytu i odzyskania prowizji jak nikt nigdy :)

  • A
    A
    Asia
    24.01.2023, 13:06

    niech VELO bank – następca getin noble bank – ODDA PIENIĄDZE SENIOROM Z OBLIGACJI !!! INNYM INWESTOROM TEZ NIECH ODDA!!!! zachęcają do oszczędzania ..ale po co !!! niech zwrócą kapitał włożony 7 lat temu i niech nie udają ŻE NIC NIE WIEDZA !!!

Podobne artykuły