Klikając "Akceptuję pliki cookies", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie zgodnie z
polityką prywatności
na swoim urządzeniu.
Dzięki temu poprawimy nawigację strony, analizę jej wykorzystania i wspomożemy nasze działania marketingowe.
Większość instytucji w sektorze bankowym oferuje praktycznie identyczne usługi. Kredyty, konta osobiste i lokaty, o które można wnioskować zarówno online, jak i w placówkach stacjonarnych. To, co naprawdę odróżnia te banki od siebie, to umiejętne dostosowywanie różnych parametrów, takich jak opłaty czy koszty prowadzenia konta. Niektóre z nich wychodzą poza ten ustalony schemat i prowadzą swoją działalność w zupełnie inny sposób, tak jak robi to właśnie Bank Pocztowy.
Kluczowe informacje
Bank Pocztowy utrzymuje swoją niezmienioną formę od samego początku działalności, unikając fuzji czy poważnych zmian.
Działa w placówkach pocztowych, ale nie tylko. Instytucja posiada sieć oddziałów w różnych miejscowościach Polski, zwłaszcza tych niewielkich.
Bank Pocztowy oferuje szeroką gamę produktów bankowych, w tym konta osobiste, kredyty, pożyczki, karty płatnicze, ubezpieczenia, inwestycje i oszczędności.
Mimo skupienia się głównie na klientach preferujących obsługę stacjonarną, Bank Pocztowy rozwija swoją bankowość internetową i mobilną, co pozwala na wygodne zarządzanie finansami z dowolnego miejsca.
Opinia Czerwonej Skarbonki o Banku Pocztowym jest pozytywna. Polecamy usługi tej instytucji dla osób, którym zależy na tradycyjnych produktach bankowych.
Bank Pocztowy to rzadki przypadek w świecie bankowości. Instytucja utrzymuje bowiem swoją niezmienioną formę od samego początku, unikając fuzji czy innych, poważnych zmian. Firma spółki akcyjnej o nazwie Bank Pocztowy została zarejestrowana w 1990 roku, a jego siedziba od samego początku znajduje się w Bydgoszczy.
Bank obsługuje zarówno klientów indywidualnych, przedsiębiorców, jak i duże instytucje, co nie wyróżnia go od innych placówek. Bank Pocztowy początkowo skupiał się na obsłudze samorządów i firm, ale z czasem rozszerzył swoją działalność na klientów indywidualnych.
Jednym z unikalnych elementów działalności Banku Pocztowego jest współpraca z Pocztą Polską. Działa on głównie w placówkach pocztowych, chociaż prowadzi również osobne placówki. I pomimo tego, że instytucja skupia się głównie na klientach preferujących obsługę stacjonarną, to dość mocno rozwija swoją bankowość internetową.
Jaka jest nasza opinia o Bank Pocztowy?
Bank Pocztowy stanowi ciekawą alternatywę względem innych komercyjnych banków. Choć nie posiada może najnowocześniejszej strony internetowej, to dał się poznać jako bezpieczna i stabilna instytucja, która oferuje dostęp do podstawowych usług finansowych dla dużej rzeszy Polaków. Z oferty mogą skorzystać zwłaszcza te osoby, których nie interesują skomplikowane produkty finansowe i które nie chcą np. zakładać kont maklerskich, nabywać obligacji czy korzystać z pomocy doradców inwestycyjnych.
To w jaki sposób widzimy Bank Pocztowy może się jednak niedługo zmienić. Wskazuje na to, chociażby nowa strategia instytucji znana pod hasłem „Bank blisko Ciebie i Twoich potrzeb”, ustalona na lata 2023-2026. Plan zakłada przede wszystkim modernizację kluczowych systemów i przyspieszenie procesu cyfryzacji.
Wdrożymy bardzo ciekawą ofertę dla podmiotów z rynku e-commerce, która ułatwi nie tylko finansowanie zakupów, ale także samą dostawę towarów. Będziemy także rozwijać portfolio produktów dla sektora mieszkalnictwa. Ponadto bank będzie nadal odważnie, ale co dla mnie szczególnie ważne – także odpowiedzialnie – inwestował w nowe technologie, między innymi w rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję.
Jakub Słupiński, prezes zarządu Banku Pocztowego
Aktualnie na szczególną uwagę zasługuje kredytowa oferta banku, a w szczególności małe pożyczki gotówkowe, które mogą przyciągnąć uwagę osób szukających alternatyw wobec pożyczek pozabankowych. Pewną innowacją są również karty biometryczne dla klientów detalicznych. Te umożliwiają wypłatę gotówki i dokonywanie płatności za zakupy bez konieczności podawania numeru PIN.
Biorąc pod uwagę politykę Banku Pocztowego, trudno jednak zauważyć wyraźną zachętę do korzystania z kredytów hipotecznych. Bank wymaga od swoich klientów wniesienia wkładu własnego na poziomie 20% i nie daje im możliwości wykupienia ubezpieczenia niskiego wkładu. Dodatkowo nie uczestniczy w programie Bezpieczny Kredyt 2%, co tym bardziej wskazuje na to, że te produkty hipoteczne, nie są głównym priorytetem sprzedażowym tej instytucji.
To nasza opinia o Banku Pocztowym, a co o nim myślą nasi użytkownicy? Zajrzyj do sekcji z komentarzami, na końcu strony!
Jakie produkty bankowe znajdziemy w ofercie Banku Pocztowego?
Bank Pocztowy to instytucja finansowa, która może pochwalić się szeroką ofertą produktów bankowych skierowaną do indywidualnych klientów. Możesz założyć tutaj konto osobiste (nawet dla dzieci od 13 r.ż.), złożyć wniosek o kartę z darmowym ubezpieczeniem zakupów, czy skorzystać z funduszy inwestycyjnych.
Bank Pocztowy – oferta dla klientów indywidualnych
Konta osobiste – oferta Banku Pocztowego
Odnajdziesz tutaj dwa rodzaje kont osobistych, dostosowanych do potrzeb, a przede wszystkim do wieku klientów:
Konto w Porządku Start – dla osób od 13 do 25 r.ż. – pierwsze darmowe konto osobiste, które umożliwia dokonywanie płatności zarówno kartą jak i BLIK-iem, telefonem, zegarkiem czy opaską.
Konto w Porządku – rachunek dla osób dorosłych od 26 r. ż. – działa na podobnej zasadzie, co rachunek dla młodych z tą różnicą, że posiadacz może korzystać z dodatkowych opcji.
Kredyty i pożyczki
W Banku Pocztowym dostępne są kredyty na dowolny cel, kredyty mieszkaniowe oraz kredyt konsolidacyjny, który umożliwia połączenie kilku zobowiązań w jedno. Oto szczegółowa oferta banku:
Kredyt na szybkie wydatki do 10 000 zł;
Prosty Kredyt bez Prowizji – od 20 000 do 60 000 zł;
Kredyt dobrze policzony – od 300 do 100 000 zł;
Kredyt online – do 50 000 zł;
Kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem – do 100 000 zł;
Kredyt hipoteczny – do 80% wartości nieruchomości, okres spłaty do 35 lat;
Pożyczka hipoteczna – od 50 000 do 500 000 zł;
Lekki kredyt konsolidacyjny – do 200 000 zł;
Kredyt hipoteczny konsolidacyjny – do 1 mln złotych.
Z oferty kredytów gotówkowych mogą skorzystać zarówno nowi jak i stali klienci Banku Pocztowego. Dla nowych przygotowano jednak specjalną ofertę z zerową prowizją i niższym RRSO. Kredyt na szybkie wydatki jest dostępny tylko dla osób, którzy otworzą rachunek w Banku Pocztowym S.A. i uruchomią usługę bankowości mobilnej przed podpisaniem umowy kredytowej.
Karty płatnicze wydawane są do rachunku osobistego. Klient może zawnioskować o kartę:
wirtualną,
biometryczną,
tradycyjną MasterCard z logiem Poczty Polskiej lub Caritas.
Dodatkowo dostępna jest karta kredytowa Mastercard, z okresem bezodsetkowym wynoszącym 55 dni z limitem do 20 000 zł. Aby zawnioskować o kartę kredytową należy mieć dochód na minimalnym poziomie 1251 zł netto.
Oferuje również szeroki zakres ubezpieczeń, które pozwalają klientom zabezpieczyć siebie i swoje mienie przed różnymi ryzykami. W ofercie znajdują się m.in.:
Ubezpieczenia podróżne – Bank Pocztowy oferuje polisy ubezpieczeniowe, które obejmują ochronę w trakcie wyjazdów zagranicznych w sytuacjach awaryjnych, takich jak: utrata bagażu czy nagła choroba;
Ubezpieczenia majątkowe – umożliwia dodatkowo klientom zabezpieczenie swojego mienia, w tym mieszkania czy samochodu. Oferowane polisy obejmują ochronę przed ryzykiem takim jak: pożary, kradzieże, zalania czy kolizje drogowe;
Ubezpieczenia na życie – polisa pomaga zabezpieczyć przyszłość finansową klienta i jego rodziny.
Ubezpieczenie dla rolników – w ofercie znajduje się, chociażby OC rolników czy ubezpieczenie budynków rolniczych.
Inwestycje i oszczędności
Bank Pocztowy posiada za to dość okrojoną ofertę produktów finansowych, które pozwalają na efektywne zarządzanie oszczędnościami oraz inwestowanie na przyszłość. Klienci mogą jednak spośród lokat, kont oszczędnościowych czy funduszy, wybrać opcję najlepiej dopasowaną do swoich celów finansowych i profilu ryzyka.
Konta oszczędnościowe – darmowy rachunek, który można założyć przez internet, przez telefon lub w placówce.
Lokaty. Bank Pocztowy oferuje różne rodzaje lokat o zróżnicowanych okresach trwania i oprocentowaniu. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą bezpiecznie pomnażać swoje oszczędności.
Fundusze inwestycyjne. Klienci mogą inwestować swoje środki w różne fundusze inwestycyjne dostępne w ofercie Banku Pocztowego. Fundusze te pozwalają na rozproszenie ryzyka inwestycji i potencjalne osiągnięcie atrakcyjnych zysków.
Bank Pocztowy nie tylko oferuje produkty finansowe, ale także usługi, które mają na celu ułatwienie klientom zarządzania swoimi finansami i codziennymi sprawami.
Oto kilka z tych usług, które są dostępne w Banku Pocztowym:
Bankowość elektroniczna. Klienci mogą korzystać z nowoczesnych platform bankowości internetowej i mobilnej, które umożliwiają wygodne przeglądanie konta, dokonywanie przelewów, płatności rachunków i innych operacji finansowych z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
Płatności mobilne. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay;
Usługi pocztowe. Polecony do skrzynki (dzięki czemu nie musisz chodzić do placówki pocztowej, aby odebrać korespondencję), E-awizo;
E-urząd. Możliwość złożenia wniosku o świadczenie rodzinne 500+, środki na wyprawkę szkolną, dofinansowanie do żłobka itd.
Bank Pocztowy dla firm, wspólnot i instytucji
Instytucja proponuje też szeroką gamę produktów i usług dostosowanych do różnych rodzajów działalności gospodarczej, od małych firm po instytucje i wspólnoty. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z takich produktów jak:
Kredyty i pożyczki. Bank Pocztowy udziela kredytów i pożyczek dostosowanych do potrzeb biznesowych, w tym inwestycyjnych, obrotowych i na rozwój. Co więcej, oferuje dodatkowe rozwiązania kredytowe typowe dla wspólnot mieszkaniowych, np. kredyt remontowo-budowlany czy kredyt z premią BGK.
Rachunki firmowe. Firma może otworzyć w Banku Pocztowym tradycyjne rachunki biznesowe, które ułatwiają zarządzanie finansami i płatnościami.
Karty firmowe. Bank Pocztowy oferuje różne rodzaje kart płatniczych dla firm, które ułatwiają dokonywanie płatności i kontrolę wydatków.
Bankowość internetowa i mobilna. Firma może korzystać z nowoczesnych narzędzi bankowości online, które pozwalają na wygodne zarządzanie finansami z dowolnego miejsca.
Inwestycje i oszczędności. Bank Pocztowy oferuje produkty inwestycyjne i oszczędnościowe, które pozwalają na pomnażanie kapitału firmy.
Rozwiązania płatnicze. Firma może skorzystać z usług płatniczych, które ułatwiają przetwarzanie płatności od klientów i partnerów biznesowych.
Rachunki firmowe w walutach obcych. Dla firm działających na rynkach międzynarodowych, Bank Pocztowy oferuje rachunki w walutach obcych, co ułatwia obsługę transakcji zagranicznych.
Sprawdź TOP oferty rankingu kredytów dla firm
Nie znaleziono ofert spełniających kryteria wyszukiwania
Już pobieżne zapoznanie się z profilem działalności Banku Pocztowego kształtuje obraz nietypowej i nieszablonowej instytucji, która pod wieloma względami wyraźnie odróżnia się od konkurencji. Przyjrzyjmy się teraz bliżej najciekawszym aspektom, pod względem których szczególnie się ona wyróżnia – i o których wiedza raczej nie jest powszechna.
Bank Pocztowy umożliwia korzystanie ze swoich usług w ograniczonym lub pełnym zakresie nawet w 8 tysiącach pocztowych placówek w Polsce, będąc instytucją z najszerszą siecią bankowych punktów usługowych w kraju.
Omawiana instytucja sukcesywnie rozwija także sieć placówek niezależnych względem punktów pocztowych.
Jako jeden z nielicznych w Polsce, Bank Pocztowy nie posiada swojej głównej siedziby w stołecznej Warszawie, lecz w Bydgoszczy.
W 2017 roku Bank Pocztowy uruchomił swoją internetową markę Envelo Bank pozwalającą na korzystanie z obszernych usług z zakresu bankowości cyfrowej.
Bank Pocztowy oferuje infolinię obsługującą klientów mówiących w języku ukraińskim, działającą w innych godzinach niż pozostałe.
Wady i zalety Banku Pocztowego
Bank Pocztowy ma wiele zalet, a główną z nich jest stabilność i partnerstwo z Pocztą Polską i PKO Bankiem Polskim. Jednak w mojej ocenie, brakuje mu pewnej innowacyjności, w porównaniu do innych, konkurencyjnych banków. Czy warto skorzystać z jego oferty? Ostateczny wybór zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Aby ułatwić Ci decyzję, zestawiliśmy najważniejsze zalety i wady tej instytucji.
Zalety:
duża liczba stacjonarnych placówek,
możliwość skorzystania z darmowego konta internetowego,
mocno ograniczona oferta kont osobistych i oszczędnościowych,
wysoki wkład własny potrzebny przy kredycie hipotecznym,
Bank Pocztowy nie bierze udziału w programie Bezpieczny Kredyt 2%.
FAQ: Najczęściej zadawane pytania
Czy Bank Pocztowy jest bezpieczny?
Tak. Z tego co można wyczytać na stronie internetowej banku – usługi e-bankowości spełniają wszystkie normy bezpieczeństwa.
Czy Bank Pocztowy upada?
Nie, Bank Pocztowy ma się całkiem dobrze. Akcjonariuszami banku są Poczta Polska oraz PKO Bank Polski – największy bank w kraju. Dodatkowo Bank Pocztowy stale się rozwija i wprowadza nowoczesne rozwiązania technologiczne. W przypadku, gdyby doszło do upadłości banku, Bankowy Fundusz Gwarancyjny gwarantuje wypłatę 100 procent depozytów o wartości do 100 000 euro.
Ile kosztuje utrzymanie konta w Banku Pocztowym?
Konta osobiste (W porządku oraz W porządku Start) są w pełni darmowe.
Do jakiego banku należy Bank Pocztowy?
Bank Pocztowy należy do Grupy Poczty Polskiej. Główny akcjonariusz Banku, Poczta Polska S.A., posiada 75% akcji, a drugim jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. – 25% akcji.
Czy komornik może zająć konto w Banku Pocztowym?
Tak. Komornik, jeśli zachodzi taka konieczność, może zająć konto w każdym banku, który przynależy do systemu OGNIVO.
Naszym celem jest dostarczanie użytkownikom wartościowych i wiarygodnych treści, które pomogą im podejmować świadome decyzje finansowe. Wszystkie artykuły publikowane na naszym portalu opierają się na sprawdzonych źródłach i są redagowane przez specjalistów z dziedziny finansów.
HR-owiec z wykształcenia, marketer z wyboru. Od kilku lat z pasją oddaje się szeroko rozumianemu marketingowi treści, w myśl zasady: Content is a king. Szczególną fascynacją darzy świat finansów, stawiając sobie za cel wyposażenie czytelnika w podstawową wiedzę, która pozwoli mu zadbać o budżet własnego gospodarstwa domowego. Prywatnie miłośniczka sushi i dobrej kawy, uważa, że dieta mogłaby się składać tylko z tych dwóch składników.
18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej – wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
M
M
Marcin Kowalczyk
08.05.2022, 13:48
Wyróżniający się komentarz
Jestem aktywnym klientem Banku Pocztowego od 2017 roku. Wcześniej miałem konta w PKO BP, w Millennium czy nieistniejącym już WBK.
Korzystałem z większości produktów oferowanych przez Bank Pocztowy – w tym kredyty, lokaty, konta oszczędnościowe.
Aktualnie wciąż rozwijana aplikacja mobilna Pocztowego, jest na naprawdę bardzo dobrym poziomie. Korzystam tylko z bankowości mobilnej. Genialnym rozwiązaniem jest opłacanie niewielkiego abonamentu miesięcznego, w ramach którego możemy korzystać z sieci wszystkich bankomatów w Polsce, różnych instytucji finansowych bez dodatkowych opłat. Kiedy zaś chcę wpłacić pieniądze na konto lub wypłacić znaczną sumę pieniędzy, czynię to na dowód osobisty w okienku każdej placówki pocztowej, znajdującej się na terenie całej Polski.
Osoby starsze, emeryci i renciści, mogą zażyczyć sobie przez telefon dostarczenie gotówki do domu przez listonosza. Tego żaden inny bank nie ma w swojej ofercie.
Lubię i polecam Bank Pocztowy.
M
M
Max
22.12.2023, 19:34
Wyróżniający się komentarz
Nigdy więcej! Trzeba się tłumaczyć z przelewania własnych pieniędzy. 8000 zablokowali, bo tak…
M
M
Maro
06.12.2023, 12:15
Wyróżniający się komentarz
Porażka z tym bankiem, nostop utrudnienia, ankiety (inwigilacja) człowiek ma parę groszy na opłaty, a tu wypełnień nie do przejścia, ankieta do lutego a w grudniu zablokowali przysyłanie kodów, nie działa strona do wypełnienia niech sami spróbują co chwilę jakieś prace. A poczta polska, nazwa do niczego nie z obowiązuje. Dobijają najbiedniejszych.
g
g
goj
28.07.2023, 16:32
Wyróżniający się komentarz
Ostatnio w banku pocztowych wyszła na jaw afera z oszukiwaniem klientów. Klienci byli naciągani na “dodatkowe” pożyczki (bez ich wiedzy) oraz pobierana była gotówka od klientów w placówce nie majacej do tego uprawnień. Brak monitoringu i informacji o operacjach tylko bezgotówkowych pozwoliły konsultantom na takie przekręty, a dyrekcja nie widziała potrzeby zakładania monitoringi i wywieszania informacji o transakcjach tylko bezgotówkowych bo zachodzi podejrzenie, że byli świadomi, że to pozwoli na zwiekszenie tzw. sprzedaży nie przejmując się, że klienci mogą być oszukiwani. Ciekawostką jest fakt, że tzw. zdolność kredytową na duże kwoty uzyskiwali ludzie mający niskie dochody (co na to tzw. analitycy tego banku). Sprawa jest rozwojowa. Mój kontakt z tym bankiem utwierdził mnie, że dyrekcja i analitycy są współwinni tej całej sytuacji. Omijajcie ten bank pocztowy z daleka, a ich tzw. twarz, A. Małysz powinien się mocno zastanowić czy aby jego “wizerunek” nie będzie kojarzony z oszustwami.
A
A
AZ z Oslo
02.11.2020, 16:04
Wyróżniający się komentarz
Sprawdzamy drugi raz. Za pierwszym razem bank wypadł średnio ( długi okres oczekiwania na kredyt , ale warunki i obsługa przyzwoite) Teraz sprawdzimy czy potraktują nas indywidualnie . ( Dobrze wywiązujemy się ze zobowiązań kredytowych).Dobre proporcje między wkładem własnym a oczekiwaną wielkością kredytu powinny temu sprzyjać.
aplikacja bankructwa
30.12.2021, 12:51
18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej – wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
Marcin Kowalczyk
08.05.2022, 13:48
Jestem aktywnym klientem Banku Pocztowego od 2017 roku. Wcześniej miałem konta w PKO BP, w Millennium czy nieistniejącym już WBK.
Korzystałem z większości produktów oferowanych przez Bank Pocztowy – w tym kredyty, lokaty, konta oszczędnościowe.
Aktualnie wciąż rozwijana aplikacja mobilna Pocztowego, jest na naprawdę bardzo dobrym poziomie. Korzystam tylko z bankowości mobilnej. Genialnym rozwiązaniem jest opłacanie niewielkiego abonamentu miesięcznego, w ramach którego możemy korzystać z sieci wszystkich bankomatów w Polsce, różnych instytucji finansowych bez dodatkowych opłat. Kiedy zaś chcę wpłacić pieniądze na konto lub wypłacić znaczną sumę pieniędzy, czynię to na dowód osobisty w okienku każdej placówki pocztowej, znajdującej się na terenie całej Polski.
Osoby starsze, emeryci i renciści, mogą zażyczyć sobie przez telefon dostarczenie gotówki do domu przez listonosza. Tego żaden inny bank nie ma w swojej ofercie.
Lubię i polecam Bank Pocztowy.
Max
22.12.2023, 19:34
Nigdy więcej! Trzeba się tłumaczyć z przelewania własnych pieniędzy. 8000 zablokowali, bo tak…
Maro
06.12.2023, 12:15
Porażka z tym bankiem, nostop utrudnienia, ankiety (inwigilacja) człowiek ma parę groszy na opłaty, a tu wypełnień nie do przejścia, ankieta do lutego a w grudniu zablokowali przysyłanie kodów, nie działa strona do wypełnienia niech sami spróbują co chwilę jakieś prace. A poczta polska, nazwa do niczego nie z obowiązuje. Dobijają najbiedniejszych.
goj
28.07.2023, 16:32
Ostatnio w banku pocztowych wyszła na jaw afera z oszukiwaniem klientów. Klienci byli naciągani na “dodatkowe” pożyczki (bez ich wiedzy) oraz pobierana była gotówka od klientów w placówce nie majacej do tego uprawnień. Brak monitoringu i informacji o operacjach tylko bezgotówkowych pozwoliły konsultantom na takie przekręty, a dyrekcja nie widziała potrzeby zakładania monitoringi i wywieszania informacji o transakcjach tylko bezgotówkowych bo zachodzi podejrzenie, że byli świadomi, że to pozwoli na zwiekszenie tzw. sprzedaży nie przejmując się, że klienci mogą być oszukiwani. Ciekawostką jest fakt, że tzw. zdolność kredytową na duże kwoty uzyskiwali ludzie mający niskie dochody (co na to tzw. analitycy tego banku). Sprawa jest rozwojowa. Mój kontakt z tym bankiem utwierdził mnie, że dyrekcja i analitycy są współwinni tej całej sytuacji. Omijajcie ten bank pocztowy z daleka, a ich tzw. twarz, A. Małysz powinien się mocno zastanowić czy aby jego “wizerunek” nie będzie kojarzony z oszustwami.
AZ z Oslo
02.11.2020, 16:04
Sprawdzamy drugi raz. Za pierwszym razem bank wypadł średnio ( długi okres oczekiwania na kredyt , ale warunki i obsługa przyzwoite) Teraz sprawdzimy czy potraktują nas indywidualnie . ( Dobrze wywiązujemy się ze zobowiązań kredytowych).Dobre proporcje między wkładem własnym a oczekiwaną wielkością kredytu powinny temu sprzyjać.