Alior Bank Kontakt
Dla klientów indywidualnych i firm (dostępność: 24/7):
Zastrzeżenie karty (dostępność: pon-pt: 8:00-18:00):
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Alior Bank to bank oferujący swoim klientom liczne nowości. Zdecydować można się na różnorodne kredyty gotówkowe, lokaty, konta oraz pożyczki dopasowane do potrzeb klientów.
Najlepsze konta osobiste w PolsceO Alior Bank
Ta marka jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród Polaków. Nie chodzi tylko o hasło „Bank nowości”, które jest często słyszalne w telewizji. Trzeba również podkreślić, że Alior Bank to przedsiębiorstwo uniwersalne i nowoczesne, które stale podnosi jakość swoich usług.
Do kogo jest skierowana oferta? Trzeba podkreślić, że Alior Bank współpracuje z Klientami indywidualnymi, osobami prowadzącymi własne działalności gospodarcze, a także małymi, średnimi oraz wielkimi firmami. Klienci indywidualni mogą korzystać z kont osobistych, kredytów, pożyczek, a także skutecznie inwestować własne pieniądze. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać najlepsze konta oszczędnościowe czy lokaty. Na uwagę zasługują także atrakcyjne w aspekcie finansowym ubezpieczenia. Osoby prowadzące własne firmy mogą liczyć dodatkowo na preferencyjne kredyty z bardzo niską marżą. Dzięki temu można zdobyć pieniądze na opłacenie bieżących wydatków, poprawić płynność finansową oraz zainwestować w nowe urządzenia czy maszyny itp. Warto nadmienić także o takich usługach, jak leasing, pomoc w uzyskaniu funduszów unijnych czy specjalistyczna oferta dla rolników.
Alior Bank łączy tradycyjną bankowość z nowoczesnymi rozwiązaniami. Klienci mają do dyspozycji rozbudowaną sieć placówek, bankowość internetową oraz mobilną. Nie można nie zaznaczyć, że przedsiębiorstwo obsługuje blisko 4 mln Klientów oraz 180 000 firm. Instytucja rozpoczęła swoją działalność 17 listopada 2008 roku. Jakie są inne ważne daty związane z historią banku? Trzeba podkreślić, że pod koniec grudnia 2012 roku Alior Bank zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych. Natomiast 30 czerwca 2015 roku nastąpiło połączenie prawne tego przedsiębiorstwa i Meritum Banku. Połączone przedsiębiorstwo działa pod nazwą Alior Bank.
Henryk
17.04.2020, 17:33
Czekam już 45 min. na połączenie z konsultantem, ileż można słuchać tej muzyczki? Jaja sobie robicie z klientów i nie tłumaczcie tego olewania trudnościami związanymi z pandemią . A jeszcze ten beznadziejny automat gadający bez sensu. Masakra. Z takim badziewiem dawno się nie spotkałem.
Kaśka
20.04.2020, 20:30
Oczekiwanie 40 min. Przełączanie od jednego do drugiego, bo jeden czy drugi ze swojej pozycji tego nie widzi!!! Po ponad godzinie i tak wychodzi na to że pieniądze które miały być zwrocone przez bank najwyraźniej zginęły w czasoprzestrzeni. .. Efekt mogę ich pocałować w d… tzn złożyć reklamacje
SŁAWOMIR
17.04.2020, 08:47
Witam – rozumiem obecną sytuację, ale jednak jestem ogromnie zbulwersowany próbami kontaktu z konsultantem infolinii – masakra ! Uważam ,że potraktowano mnie niestosownie do zaistniałej sytuacji. Żaden bank tak nie postępuje – dlatego jeszcze dzisiaj przechodzę się do innego banku.
Kaśka
20.04.2020, 20:27
Szczerze nie polecam. 2 luty złożono dyspozycje o zwrot prowizji od wcześniej spłaconego kredytu. I…bank twierdzi że zwrócił a pieniądzy jak nie było tak NIE MA. Wmawiają że pewnie źle sprawdzilam, naprawdę chyba są przekonani że ktoś jest debilem. Na infolinii oczywiście twierdzą że nie mogą połączyć z osobą decyzyjna mogą reklamacje spisać i rozpatrzą w 30 dni?. Zapewne odpowiedź będzie taka że zwrócili. Nie wiem czy jakiś dziki zachód,Korea ? Coś mnie ominęło?
Marek
07.05.2020, 11:20
Niestety ja też złożyłem 27.02.2020 poinformowano mnie że mają 60 dni do zwrotu . Dziś jest 07.05.2020 i jak zwrotu nie było tak nie ma. A na infolinie się dodzwonić to tak jak 6 w totka trafić.MASAKRA
DANUTA MADALINSKA
05.05.2020, 15:17
Pytam grzecznie od 2 miesięcy co sie dzieje z moją emerytura do dzsiaj. Zero na koncie, prosze o odblokowanie srodków, bo nie mam z czego życ….całości nie wolno zajmowac są na to przepisy…to samo dotyczy 13 emerytury…prosze o odpowiedz, bo telefony codziennie na nic nie wpływają nikt nic nie wie, więc prosze o pomoc moze w ten sposób sie czegos dowiem..
Paulina Krupa
05.05.2020, 16:50
Emeryturę wypłaca ZUS i to właśnie ZUS decyduje o kwocie wypłacanej co miesiąc. I tak jak Pani pisze tzw. trzynasta emerytura jest wolna od wszelkich zajęć i powinna ją Pani otrzymać w całości. W takiej sytuacji, jeśli ciążą na Pani jakieś zadłużenia komornicze, to proszę jak najszybciej skontaktować się z komornikiem. Ten zajmując rachunek bankowy nie ma wglądu do konta – nie wie więc z jakiego tytułu otrzymuje Pani środki.
Jeśli do zajęcia emerytury doszło z innych przyczyn, warto złożyć reklamacje do banku z zażaleniem o zaistniałej sytuacji. Pismo może Pani osobiście złożyć w placówce banku lub dzwoniąc pod wybrany numer: 19502, 12370 7000. Infolinia czynna jest przez 7 dni w tygodniu i 24h.
Halina
12.07.2021, 14:55
Czy na infolini można wreszcie zgłosić problem i porozmawiać z konsultantem a nie z komputerem który nie rozumie słowa tak… ile można dzwonić.
Beata
04.03.2021, 15:40
Dzień dobry z Podziękowaniami dla pracownika banku pana Polanowskiego za poświęcony czas profesjonalne podejście do klienta
Poznan Ul Dąbrowskiego
Dziękuje
Z wyrazami szacunku
Beata Lewicka
Paweł G.
22.11.2020, 17:21
Dodzwonić się tam to masakra, 40min czekam już
Agnieszka
31.08.2020, 12:58
Witam. Chciałabym się dowiedzieć, czy wasza placówka jest w stanie uzyskać BIK włoski jeżeli jest to możliwe to proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję
Irena
28.07.2020, 16:41
Proszę o podanie podstawy prawnej dla odmowy podania drogą telefoniczną ile rat zostało do zapłacenia.
Marek
07.05.2020, 11:24
Witam. Złożyłem dyspozycję 27.02.2020r. o zwrot kosztów kredytu. Poinformowano mnie że bank ma 60 dni na to. Dziś jest 07.05.2020 i zero odzewu. Na infolinie się dodzwonić to jak 6 w totka trafić. MASAKRA. A zwrotu jak nie było tak nie ma.
JadwigaM
29.04.2020, 17:37
Złożyłam do banku wniosek o odroczenie spłat kredytu na 3 miesiące, w związku z sytuacją w kraju, otrzymałam SMS, że ktoś się ze mną skontaktuje. W końcu otrzymałam telefon z numeru 608-913-178, który należy do Alior Banku, jednakże kiedy się odzywam, połączenie zostaje automatycznie rozłączane. Usiłuję na ten numer dodzwonić się , jednakże nie ma połączenia. Taka sytuacja powtórzyła się kilkanaście razy. Z tego wynika, że bank nie ma w ogóle zamiaru umożliwić klientowi odroczenia spłat. Konsultowałam się z infolinią, pan kazał mi ponownie złożyć wniosek , ale co to da, sytuacja się pewnie powtórzy. Czy tak powinno się postępować w stosunku do swoich klientów? Otrzymałam kolejnego SMS, że z powodu braku ze mną kontaktu, sprawa zostaje odłożona.