mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):



+48 42 6 300 800 – telefony stacjonarne i komórkowe
+48 42 6 300 800 – kontakt z zagranicy
783 300 800 – telefony komórkowe

godziny pracy:
24/7

Private banking (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Firmy i korporacje (dostępność: 8:00 – 18:30):




godziny pracy:
8:00 – 18:30

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

O mBank

Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.

Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty gotówkowe, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.

Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.

Sprawdź też:

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.7/5 - (26 votes)
Komentarze (35)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie będzie widoczny publicznie

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • E
    E

    Elżbieta

    09.12.2019, 20:32

    Wyróżniający się komentarz

    W pełni podzielam wszystkie napisane tu negatywne komentarze, ten bank i jego całodobowy dyżur na infolinii to totalna ściema, nikt nie odbiera telefonów, sterczałam prawie pół godziny przy telefonie, zero odbioru. Ten bank to rzeczywiście przedsiębiorstwo uniwersalne – w zakresie uniwersalnego wkurzania swoich klientów. Radzę wypisać się z tego banku, co w dniu jutrzejszym uczynię

  • m
    m

    miki

    07.07.2020, 21:13

    Wyróżniający się komentarz

    brak słów, z infolinią zero kontaktu, nikt nie odbiera. Juz zaczynam załować, ze mam tu konto !!!!!

  • I
    I

    Iwona

    23.12.2019, 14:21

    Wyróżniający się komentarz

    Ten bank to porażka.Nigdy nigdzie obsługa oraz próba dowiedzenia się czegokolwiek nie była tak skomplikowana jak tu.Ludzie są albo niedouczeni albo celowo wprowadzają w błąd.Dwa tygodnie temu wypowiedziałam umowę o kredyt .Pani w odziale poinformowała mnie ,że w ciągu tygodnia dostanę informacji o zamknięciu kredytu.Minęły 2 tyg ,sprawdzam a tu nadal aktywne.Pan na infolinii mówi,że mają miesiąc na to- ja już nie wiem raz mówią tak raz inaczej.Przez telefon niczego się dowiedzieć nie można.Nigdy nie skorzystam już z ich oferty.

  • m
    m

    magda

    19.08.2022, 09:58

    Wyróżniający się komentarz

    Porażka z kontaktem .Ani czat ani infolinia nie odpowiadają. Tak jak ktoś napisał niżej jeśli kwestia wciśnienia czegoś klinetowi nie ma z tym problemu wiedzą ile razy zadzwonic .
    nie polece tego banku nikomu nawet gdyby dali 1000 zł za polecenie

  • P
    P

    Patryk

    15.11.2021, 13:01

    Wyróżniający się komentarz

    To jest chore jestem za granicą, czekałem 3 razy na po 15 min na połączenie z obsługą, nie doczekałem się, a samo czekanie pożarło wszystkie środki które miałem na koncie, (nie małe. Pieniądze) więc jak ja mam się skontaktować z m linia 🤬🤬🤬

  • K
    K

    Krzysztof

    04.10.2021, 22:24

    Wyróżniający się komentarz

    Dobry wieczór . Zablokowaliście mi korzystanie z własnych środków . Telefonów nie odbieracie .
    Infolinia to jakaś farsa . Chyba podziękuję Wam za współpracę

    Z poważaniem Krzysztof Urbański

  • D
    D

    DARECKI

    08.03.2021, 19:37

    Wyróżniający się komentarz

    tragedia co to za bank?
    nie mozna sie dodzwonic na infolinię ,brak słów co w przypadku kradzieży karty czy innych problemów? Proste łapią klienta i maja go w D….

  • A
    A

    Arturek88

    05.12.2020, 01:45

    Wyróżniający się komentarz

    Żarty sobie robicie????

  • A
    A

    Arturek88

    05.12.2020, 01:44

    Wyróżniający się komentarz

    Ile można czekać żeby ktoś odebrał???

  • A
    A

    Aga

    10.11.2020, 10:21

    Wyróżniający się komentarz

    Nie mogę dodzwonić się do konsultanta !! Nie ma takiej opcji na klawiaturze!!! Nie jestem w zasięgu telekodu!!!

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie