Deutsche bank kontakt
Dla klientów indywidualnych i biznesowych (dostępność: 24/7):
Zastrzeżenie kart (dostępność: 24/7):
Obsługa Klientów Private Banking (dostępność: 24/7):
Infolinia sprzedażowa (dostępność: 24/7):
Obsługa klientów korporacyjnych (dostępność: 24/7):
Centrala banku (dostępność: 24/7):
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Największy niemiecki bank, z istotnym udziałem Państwa, realizuje obsługę finansową dla klientów indywidualnych oraz dla przedsiębiorców.
Deutsche Bank infolinia
Deutsche Bank to przedsiębiorstwo (będące członkiem jednej z największych instytucji na świecie, czyli Grupy Deutsche Bank) skierowane do Klientów indywidualnych, biznesowych oraz korporacyjnych. Zapewnia im usługi finansowe świadczone na bardzo wysokim poziomie, dlatego nie może dziwić, że wiele osób chętnie korzysta z tej oferty.
Należy zaznaczyć, że jest ona bardzo urozmaicona. Klienci mogą skorzystać bowiem nie tylko z kont osobistych, kredytów hipotecznych, pożyczek gotówkowych czy lokat itd. Deutsche Bank specjalizuje się również w doradzaniu interesantom, co ma na celu pomagać im odpowiednio lokować własne oszczędności. Należy zaznaczyć, że Klienci mogą zdecydować się również na usługi maklerskie czy uczestnictwo w rynku walutowym. Przedsiębiorstwo doradza też w trakcie emisji akcji lub pożyczek czy pozyskiwaniu kapitału itp.
Deutsche Bank został założony w 1870 roku. Na rynku polskim przedsiębiorstwo działa nieprzerwanie od 1995 roku. Wtedy też zmieniło profil działalności z banku komercyjnego także na bank inwestycyjny. O profesjonalizmie tej instytucji najlepiej chyba świadczy fakt, że Deutsche Bank z sukcesami obsługuje największe firmy nie tylko polskie, ale również zagraniczne. Warto zaznaczyć, że przedsiębiorstwo dzieli się na trzy grupy organizacyjne. Są to: obsługa przedsiębiorstw, obsługa osób fizycznych, a także działalność inwestycyjna. Bank działa prężnie nie tylko na terenie Europy. Rozwija swoją działalność także w Azji czy Ameryce Północnej.