ING Bank Śląski – opinie i recenzja

Siedziba banku

Adres:

ING Bank Śląski S.A.

ul. Sokolska 34

40-086 Katowice

Dane banku

KRS:0000005459
NIP:634-013-54-75
REGON:271514909
Produkty
Załóż konto osobiste w ING Banku Śląskim i zgarnij premię do 160 złotych

Na polskim rynku bankowym bez wątpienia nie brakuje instytucji, których nazw nie trzeba nikomu przedstawiać. Rozpoznawalność ich marek udało się z powodzeniem zbudować dzięki długoletniej obecności na rynku, dopełnionej obszernymi kampaniami reklamowymi zapadającymi w pamięć nawet w sytuacji, gdy nigdy nie korzystało się z usług danego banku. Dobrym przykładem jest ING Bank Śląski, którego ofercie przyglądamy się dzisiaj ze szczególną dokładnością.

Choć do wyrobienia pozycji dużego, komercyjnego banku potrzebne są ogromne nakłady kapitału, budowana latami pozycja, dobre zarządzanie i niekiedy łut szczęścia, to z punktu widzenia konsumenta – wybór w tym elitarnym gronie instytucji jest bardzo duży. Silna pozycja daje możliwość m.in. większych nakładów na reklamy, przez co o największych bankach słyszymy tak dużo w reklamach telewizyjnych czy radiowych. Zwrócenie uwagi konsumenta to jednak połowa sukcesu. Sprawdzamy, jakie argumenty ma ING Bank Śląski, aby zaskarbić sobie sympatię i zaufanie potencjalnych klientów.

Najlepsze promocje bankowe

ING Bank Śląski – historia i podstawowe informacje

Historia ING Banku Śląskiego sięga jeszcze schyłku lat 80. dwudziestego wieku. Dokładnie w 1988 roku w wyniku wyodrębnienia z Narodowego Banku Polskiego powstał Bank Śląski. Przez pierwsze 3 lata funkcjonował on jako bank państwowy, by w 1991 roku stać się spółką akcyjną. W 1994 roku prężnie rozwijający się bank o już komercyjnym profilu zaczął być notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Z kolei przełomowy moment nastąpił dwa lata później, kiedy to w 1996 roku większość udziałów w spółce Bank Śląski przejęła duża, holenderska instytucja bankowa ING Groep. Skrót ING wywodzi się od Internationale Nederlanden Groep.

W kolejnych latach bank sukcesywnie rozwijał swój nowy, polski nabytek, a kolejny punkt zwrotny pojawił się w 2001 roku. Wtedy to ING Groep zdecydowało się połączyć ING Bank N.V. Oddział w Warszawie z Bankiem Śląskim. W ramach tej fuzji powstał bank, który działa do dzisiaj, nosząc też funkcjonującą od tamtego czasu nową, oficjalną nazwę ING Bank Śląski. Wtedy też ta instytucja finansowa przeniosła swoją siedzibę do Katowic, jako jedyny z dużych polskich banków komercyjnych, rejestrując spółkę akcyjną w tym regionie Polski.

Dziś ING Bank Śląski to duży bank komercyjny o uniwersalnym profilu. Swoje usługi kieruje zarówno do klientów detalicznych, czyli osób prywatnych, jak i przedsiębiorców, przedstawicieli dużych instytucji, jak i osób szukających usług z gatunku tzw. Pritave Banking. W dalszej części artykułu szukamy szczegółowych informacji na temat prezentowanej instytucji, bliżej przyglądając się szczególnie jego ofercie reklamowanej jako bliżej ludzi.

Załóż konto osobiste w ING Banku Śląskim i zgarnij premię do 160 złotych

ING Bank Śląski opinie

Skorzystanie z usług określonego banku to decyzja, która u wielu konsumentów poprzedzana jest wnikliwym namysłem. Pomaga w tym często internet, za którego pomocą można szybko i wygodnie pozyskać wszystkie niezbędne informacje na temat interesującej nas oferty danego banku. Problemem nie jest też porównanie określonych usług, próbując z domowego zacisza wyłonić najlepsze np. konto osobiste czy kredyt gotówkowy. Duże znaczenie mają także opinie dotychczasowych klientów na temat usług danego banku – pozwala to niekiedy rozstrzygnąć, czy dany bank zasługuje na zaufanie.

Dzięki frazie „ING Bank Śląski opnie” możemy się dowiedzieć, że konsumenci cenią opisywaną instytucję za jakość obsługi i dobrze skrojoną ofertę kredytów gotówkowych oraz kart kredytowych. Z uznaniem spotyka się też oferta kont osobistych oraz lokat oszczędnościowych. Z drugiej strony, głosy krytyczne dotyczą głównie problemów z przelewami oraz działaniem serwisu transakcyjnego.

Sprawdź również:

Z czego składa się oferta tego banku?

ING Bank Śląski, jako instytucja o uniwersalnym i nieprofilowanym charakterze działalności, przewiduje w swojej ofercie zróżnicowane produkty bankowe kierowane do bardzo obszernego grona odbiorców. Przyglądamy się wstępnie najważniejszym rozwiązaniom, na jakie można liczyć w ramach usług banku ING.

  1. Kredyty gotówkowe.
  2. Lokaty oszczędnościowe.
  3. Kredyty hipoteczne.
  4. Limity odnawialne.
  5. Ubezpieczenia zdrowotne.
  6. Ubezpieczenia kredytów.
  7. Konta osobiste.
  8. Karty kredytowe.
  9. Biuro maklerskie.
  10. Kredyty konsolidacyjne.
  11. Pożyczki hipoteczne.
  12. Fundusze inwestycyjne.
  13. Konta funduszowe.
  14. Ubezpieczenia samochodowe.
  15. Bankowość premium.
ING Bank Slaski

Przegląd świadczonych usług – klienci indywidualni

ING Bank Śląski kieruje swoje usługi do zróżnicowanego grona odbiorców. W pierwszej kolejności obszernie charakteryzujemy wszystkie szczegóły na temat oferty, z jakiej skorzystać mogą klienci indywidualni. W tym celu posiłkujemy się bieżącymi informacjami znajdującymi się na stronie internetowej tego banku, rozkładając ofertę wszystkich dostępnych produktów na czynniki pierwsze.

Załóż konto osobiste w ING Banku Śląskim i zgarnij premię do 160 złotych
  1. Konta osobiste.
    – Konto osobiste Direct.
    – Konto Mobi dla osób młodych (od 18. do 26. roku życia).
    – Walutowe.
    – Konto Mobi dla osób najmłodszych (od 13. do 18. roku życia).
    – Konto komfort.
  2. Kredyty i pożyczki.
    – Pożyczka gotówkowa.
    – Kredyt hipoteczny.
    – Pożyczka z konsolidacją.
    – Limit kredytowy.
    – Limit kredytowy na nieoczekiwane wydatki przed wypłatą (Pensja na Już).
    – Pożyczka hipoteczna.
  3. Inwestycje i oszczędności.
    – Konta funduszowe.
    – Fundusze inwestycyjne.
    – Lokata z funduszem.
    – Regularne inwestowanie.
    Konta maklerskie.
    – Obligacje skarbowe.
    – Inwestycyjna lokata terminowa.
    – Trener finansowy.
    – Serwis ekonomiczny ING.
  4. Karty i płatności.
    – Debetowe.
    – Kredytowe.
    – Płatności mobilne i zegarkiem.
  5. Ubezpieczenia.
    – Dla dziecka.
    – Na życie.
    – Na samochód.
    – Podróżne.
    – Domowe.
    – Ochrona spłaty zadłużenia.
    – Ochrona karty do konta.
    – Ubezpieczenie do karty Visa Infinite.
  6. Bankowość internetowa.
    – Przelewy.
    – Finanse elektroniczne.
  7. Premium.
    – Konto Premium.
    – Otwarte Konto Oszczędnościowe.
    – Karty kredytowe.
    – Fundusze inwestycyjne.
    – Lokata z funduszem premium.
    – Inwestycje.
    – Pożyczka gotówkowa premium.
    – Limit zadłużenia premium.
    – Kredyt hipoteczny.
  8. Usługi dla Ciebie.
    – PIT.
    – Rozrywka.
    – Dla kierowców.
    – Bankuj bezpiecznie.
    – Wyjazd zagraniczny.

Czy jesteś zadowolony/a z usług ING Banku Śląskiego?

Zobacz wyniki

Przegląd świadczonych usług – pozostali klienci

Klienci indywidualni to nie jedyne grono odbiorców, do którego bank ING kieruje swoje usługi finansowe. Przedstawiamy także kluczowe produkty finansowe tworzące oferty dla innych, pozostałych grup klientów.

  1. Przedsiębiorcy.
    – Konta firmowe.
    – Kredyty i pożyczki.
    – Leasing.
    – Oszczędności.
    – Karty i płatności.
    – Usługi.
    – Bankowość internetowa.
    – Ubezpieczenia.
    – Terminale.
    – Wspólnoty.
  2. Firmy i samorządy.
    – Konta.
    – Finansowanie.
    – Oszczędności.
    – Karty i płatności.
    – Usługi dla firm.
    – Bankowość internetowa.
    – Centrum pomocy online.
  3. Korporacje.
    – Zarządzanie środkami finansowymi.
    – Finansowanie.
    – Obsługa handlu.
    – Corporate finance.
    – Rynki finansowe.
    – Usługi powiernicze.
    – Bankowość internetowa.
  4. Private & Wealth.
    – Pomnażanie kapitału (Inwestycje portfelowe, doradztwo inwestycyjne, inwestowanie bezpośrednie, oszczędności).
    – Codzienne finanse (Dedykowana obsługa, konto Premium, karta kredytowa Visa Infinite, Platynowa karta kredytowa).
    – Finansowanie potrzeb (Pożyczka Private Banking, Oferta hipoteczna, Limit zadłużenia premium).

ING Bank Śląski – reprezentatywny przykład kredytu

Przyszedł czas obszernie scharakteryzować najważniejsze informacje na temat jednego z podstawowych produktów bankowych oferowanych przez ING Bank Śląski. Przedstawiamy reprezentatywny przykład pożyczki gotówkowej, naświetlając aktualną wysokość wszystkich niezbędnych parametrów, takich jak np. oprocentowanie czy RRSO. Ma to na celu ukazać orientacyjne, przykładowe koszty, które są aktualne oczywiście w momencie tworzenia tego tekstu.

  • Produkt bankowy: Pożyczka gotówkowa.
  • Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): 18,74%.
  • Oprocentowanie zmienne: 7,99%.
  • Całkowita kwota kredytu: 12 430 zł.
  • Prowizja: 806,71 zł.
  • Odsetki: 2195,79 zł.
  • Ubezpieczenie: 1704,76 zł.
  • Całkowity koszt kredytu: 4707,26 zł .
  • Całkowita kwota do zapłaty: 17 137,26 zł.
  • Liczba rat: 46.
  • Wysokość raty: 335,49 zł oraz ostatnia rata 335,45 zł.

Jak pobrać wyciąg konta z ING Bank Śląski?

Posiadając konto bankowe w ING możemy swobodnie korzystać z licznych funkcjonalności portalu internetowej bankowości, wliczając w to m.in. możliwość pobierania wyciągów z rachunku. Przedstawiamy cały prosty proces.

Znajdując się na stronie internetowej, należy wybrać przycisk logowania do konta użytkownika znajdujący się w górnym prawym rogu.

wyciąg ING Bank Śląski

Następnie rozwinie się menu, z którego wybrać należy typ konta, jaki posiadamy już w ING Banku Śląskim.

wyciąg ING Bank Śląski

Automatycznie wczytuje się nam okno logowania do portalu bankowości Moje ING, do którego dostęp uzyskamy wpisując identyfikator oraz hasło.

wyciąg ING Bank Śląski

Na pulpicie należy wybrać pomarańczowy przycisk, który przeniesie nad do szczegółów na temat rachunku bankowego.

wyciąg ING Bank Śląski

Teraz pozostaje już tylko wskazać zakładkę „Wyciągi”, która skieruje nas prosto do spisu dostępnych transakcji do pobrania.

ING Konto Direct dla Firmy

Analizując ofertę produktów w ING Banku Śląskim, nie sposób nie przyjrzeć się bliżej także i rozwiązaniom skrojonym na miarę potrzeb klientów biznesowych. Jak wskazaliśmy już w analizie oferty tego banku, przedsiębiorcy i firmy mogą liczyć na dedykowane kredyty, lokaty i wreszcie – konta. I to właśnie ten produkt charakteryzujemy teraz obszernie.

Usługi oferowane w ramach konta.

  • Dostępne karty płatnicze i karty przedpłacone.
  • Aplikacja mobilna Moje ING dla firmy.
  • Dostęp do aplikacji zarówno z konta firmowego, jak i prywatnego.
  • Terminal płatniczy.
  • Pomoc w założeniu sklepu internetowego.
  • ING Księgowość.

Opłaty i prowizje.

  • Fakturowanie za 0 złotych.
  • Darmowe konto, jeżeli firma opłaca ZUS lub uzyskuje miesięczne wpływy na rachunek w wysokości minimalnie 2000 złotych (wyłączając przelewy dokonywane między rachunkami firmy).
  • Darmowa karta pod warunkiem miesięcznych transakcji na co najmniej 300 złotych, w pozostałych przypadkach – opłata 5 złotych.
  • Darmowe bankomaty w Polsce i za granicą w sieci ING i Planet Cash. W pozostałych – 5 złotych.

Jak założyć ING Konto Direct dla Firmy?

  • Aby rozpocząć procedurę, należy wejść na stronę internetową Banku ING.
  • Na początku należy przygotować dowód osobisty, wprowadzając zawarte na nim dane oraz przesyłając zdjęcia obu stron.
  • W ciągu 2-3 dni przedsiębiorca otrzymuje kurierem wszystkie niezbędne dokumenty wraz z kartą płatniczą połączoną z kontem.
  • Umowa zawiera niezbędne informacje do aktywacji konta i karty, której dokonuje się m.in. poprzez wpisanie potrzebnego kodu SMS.
  • Po dokonaniu aktywacji wystarczy już tylko zalogować się i cieszyć się swoim kontem!

ING Bank Śląski w liczbach

  • 130 100 000 – tyle złotych wynosi kapitał zakładowy spółki ING Bank Śląski SA.
  • 4 400 000 – tyle klientów detalicznych odnotował ING Bank Śląski w czwartym kwartale 2019 roku.
  • 71 900 – ponad tyle klientów korporacyjnych odnotował omawiany bank w czwartym kwartale 2019 roku.
  • 2001 – od tego roku ING Bank Śląski funkcjonuje pod tą nazwą.
  • 1994 – od tego roku ING Bank Śląski jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
  • 1988 – w tym roku powstał pierwowzór omawianego banku – Bank Śląski.
  • 1137 – ponad tyle bankomatów posiada ING na terenie całej Polski.
  • 800 – ponad tyle urządzeń z funkcją zbliżeniową stanowią wszystkie bankomaty ING w Polsce.
  • 400 – niemal tyle oddziałów stacjonarnych posiada ING Bank Śląski na obszarze całej Polski.
  • 75 – tyle procent akcji w spółce akcyjnej ING Bank Śląski posiada holenderskie ING Groep.
  • 8 – taką pozycję zajmuje bank ING pod kątem liczby wszystkich placówek stacjonarnych na terenie Polski.
  • 5 – to miejsce zajmuje ING pod względem wielkości aktywów wśród wszystkich banków w Polsce.

ING Bank Śląski – czym się wyróżnia?

ING Bank Śląski jako jeden z największych i najpopularniejszych banków komercyjnych w Polsce stworzył sobie doskonałe warunki nie tylko do dynamicznego i kompleksowego powiększania swojego grona klientów, ale do wyróżniania się na różnych polach. Banki w końcu, choć operują na podobnych instrumentach finansowych i mają w ofertach podobne produkty, to jednak mogą się w wielu kwestiach wyraźnie różnić. Przedstawiamy wszystkie aspekty, pod których względem bank ING może się wyróżniać – i zarazem nie są one wiedzą wcale aż tak oczywistą i znaną powszechnie przez konsumentów.

  • Do banku ING należą także dwie fundacje – Fundacja ING Dzieciom oraz Fundacja Sztuki Polskiej ING.
  • Na stronie internetowej banku ING można znaleźć zakładkę Społeczność ING, która przekierowuje do sekcji pozwalającej na poszerzanie wiedzy o bankowości i zadawanie pytań za pomocą forum.
  • Od 2001 roku opisywany bank jest częścią holenderskiej ING Groep z siedzibą w Amsterdamie, która od 1996 roku była większościowym udziałowcem.
  • ING Banku Śląskiego należy także ING Commercial Finance, które zajmuje się szeroko pojętymi usługami faktoringu. Sprawdź: ING Faktoring opinie
  • W grudniu 2019 roku ING Bank Śląski został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez klientów” w ramach badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
  • W ramach zorganizowanej w 2020 roku akcji charytatywnej we współpracy z Fundacją ING Dzieciom zebrano ponad 330 tysięcy złotych na polskie szpitale i ośrodki medyczne.
  • W grudniu 2018 roku ING Bank Śląski został wyróżniony nagrodą „Lider elektromobilności” za zaangażowanie w rozwój rynku samochodów elektrycznych w Polsce. Tytuł nadało Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.
  • Brytyjska grupa ubezpieczeniowa Aviva posiada 6,05% akcji w spółce akcyjnej ING Bank Śląski.
  • Długoletnią twarzą kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego jest słynny polski aktor Marek Kondrat.
ING Bank Slaski

ING Bank Śląski – nasza opinia

Bank ING to jedna z największych instytucji sektora finansowego na świecie, która z powodzeniem rozbudowała swoją działalność w Polsce, ugruntowując sobie pozycję jako jeden z najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych banków. Wyrazista i trudna do przeoczenia kampania reklamowa to jednak tylko połowa sukcesu – bo klienta, uwagę którego się zwróciło, trzeba w końcu zachęcić do skorzystania z usług, a nie tylko rzucenia na nie okiem. Nie da się ukryć, że ING Bank Śląski posiada liczne sposoby, aby do dłuższej współpracy zachęcić wielu klientów – niezależnie od tego, czy są osobami prywatnymi, czy też przedsiębiorcami lub przedstawicielami dużych instytucji

Uwagę zwraca przejrzyście rozplanowana strona internetowa, która w estetyczny i zachęcający sposób przedstawia wszystkie najważniejsze detale na temat oferty. Pozwala to w szybki sposób zorientować się na temat wszystkich najważniejszych produktów, jakie uzyskać możemy w ING Banku Śląskim. Warto docenić też w tej materii równie przyzwoicie wykonaną aplikację mobilną, która stanowi silną konkurencję dla innych mocnych graczy w tej dziedzinie – mBanku i Banku Millennium.

ING Bank Śląski to zatem konkurencyjna i godna uwagi instytucja, która swoją bogatą i obszerną ofertą kierowaną do klientów o różnych oczekiwaniach i potrzebach, ma pełnię możliwości do konkurowania z największymi bankami. To bank o bogatej i silnej pozycji, który zasługuje na bliższą uwagę zarówno wtedy, gdy szukamy kredytu, jak i np. konta osobistego czy lokaty oszczędnościowej.

Dane kontaktowe dla klientów

Infolinia dla klientów indywidualnych:

  • +48 32 357 00 69
  • 801 222 222

Infolinia dla przedsiębiorców:

  • +48 32 357 00 69
  • 801 222 222

Infolinia dla firm, samorządów i korporacji:

  • +48 32 357 00 24
  •  801 242 242

Infolinia dla korzystających z oferty Private & Wealth:

  • +48 32 357 00 20
  • 801 222 222
  • +48 32 357 00 20 (kontakt z doradcą).

Informacje na temat spółki

ING Bank Śląski

 

ING Bank

Śląski SA

Rodzaj:
Bank komercyjny
Charakter działalności:
Bank uniwersalny
Utworzony:
1988
Numer REGON:
271514909
Numer KRS:
0000005459
Numer NIP:
6340135475
Adres siedziby:
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

 

Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 9 kwietnia 2020 roku.

3.6/5 - (8 votes)
Komentarze (20)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • B
    B
    Bart
    24.01.2022, 00:07

    Bylem klientem banku ING 10lat. Mieszkam na stale za granica. Bank skasowal mi konto ze wszystkimi oszczednosciami pod pozorem nieuzupelnienia danych osobowych. Podobno informacje o likwidacji mojego konta ze wszystkimi pieniedzmi wyslali listem zwyklym, ktorego nigdy nie dostalem. Zamiescili rowniez 2 wiadomosci na koncie internetowym bankowym abym uzupelnil dane ale nic nie pisali o likwidacji konta. Logowalem sie na to konto rzadko bo to bylo oszczednosciowe i nie mialem sposobnosci przeczytac wiadomosci. Osoba, ktora miala upowaznienie do konta stracila je z chwila jego likwidacji. Nie moge przyjechac do Polski z powodu restrykcji covidowych a mialem bardzo wazne platnosci do wykonania. Nie moge wybrac pieniedzy ani przelac na inne konto nie bedac w kraju. Zlozylem skarge w ING ale nikt sie do mnie nie odezwal. Na infolinii obwiniaja mnie za usuniecie konta i nie moga mi pomoc. Nie zycze nikomu tego co mnie spotkalo i takiego traktowania klienta. Pozdrawiam

    • p
      p
      poszkodowana
      28.06.2022, 10:28

      Mnie spotkało podobna sytuacja, jestem rozczarowana a zarazem poszkodowana przez SYSTEM JAKI TAM ZAPANOWAŁ. Na takie traktowanie uczciwych , wieloletnich klientów banku którego nazwę na długo zapamiętam, ale z gorzką nutą z braku szacunku i wyrozumienia.
      Pracownicy nie kompetentni a infolinia mało skuteczna w razie potrzeby, przy pandemii tylko tak można było załatwić sprawy. Zgroza nie życze nikomu tego co mnie spotkało. Muszę wszystkie konta zmieniać , karty itp.

  • m
    m
    michal
    10.10.2020, 21:50

    najlepszy bank w polsce
    obsługa na najwyższym poziomie awarii nie ma wcale jestem klientem od 16 lat u nich
    szanują ludzi i pomagają nie wciskaja kredytow itp
    aplikacja mobilna i bankowosc online cos pięknego
    polecam kazdemu

    • K
      K
      Karol
      21.12.2020, 09:33

      Obsługa klienta w oddziałach rzeczywiście na wysokim poziomie, ale z uwagi na liczne awarie nikomu bym nie polecił tego banku. W ostatnim czasie awarie są niemal cykliczne, co chwila jest problem z dostępem do biura maklerskiego, a czasami do jakichkolwiek usług. Dzisiaj nawet przelewu nie da się zrobić, nie da się zalogować do bankowości internetowej, a na infolinię nie da się dodzwonić (od razu jest komunikat, żeby spróbować zdzwonić później).

    • m
      m
      michal
      12.01.2021, 17:24

      Ja nie mam problemow :)
      mam konto direct nie jestem klientem premium :)
      gdzie obecnie posiadasz rachunek :) ?

  • K
    K
    Klientka
    31.01.2022, 09:43

    Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym „banku” za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony”banku”… Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z „banku”!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!!

    • V
      V
      Vateusz
      07.06.2022, 21:08

      Konto blokuje Ci komornik, ZUS, US, Prokuratura itd. Bank tylko wykonuje polecenia, miej więc problem do tych instytucji.

  • k
    k
    klientka ing
    28.06.2022, 12:50

    Jako klientka banku ING od 11lat., rzetelna i lojalna przestrzegam , przed nieuczciwymi praktykami , gdyz wypowiedziano mi umowy rachunku za brak oświadczenia o pochodzeniu moich dochodów. Pomimo wielokrotnego wysyłania informacji do banku, składanych oświadczeń bank nadal domagał się wyjaśnień,probowałam to wyjasniać na poprzez infolinię , składałam reklamacje i w końcu osobiście udało mi się spotkać z pracownikiem banku który definitywnie zakończył sprawę co mnie uspokoiło a i tak po czasie wypowiedziano mi umowę. Mam pretensje do pracowników banku , którzy zajmowali się moją sprawa mało skutecznie, gdyż dopiero ostatniego dnia trwania umowy, Pani wyjasniłą mi , że widocznie chodziło o opisanie każdego większego przelewu ok. 1000zł przychodzącego i wychodzącego z mojego konta. Myślałąm , że na tylo dobrze były opisane moje przelewy , ze wystarczyło wysłąć mi konkretne zapytanie czego dotyczy np. przelew z dnia tego i tego bo opis jest mało czytelny lub niewiarygodny żeby uznać go jako wiarygodny itd. Proste i jasne polecenie dla klienta. A podejrzewanie mnie , że moje dochody z pracy ponad 35 lat są nielegalne to przykre. Na wiadomosci na koncie internetowym bankowym również odpowiadałam , ale coś nie były skuteczne. Można było zablokować konto do wyjaśnienia wytypowanych,, podejżanych przelewów,, a nie od razu wypowiadać umowę. Zostałam za swoją uczciwość ukarana. Muszę teraz zmieniać konta w urzędach w pracy, w instytucjach gdzie wykonywałam regularne przelewy co miesiąc. Widocznie tak się traktuje UCZCIWYCH KLIENTÓW BANKU ,, ing,,. Czuję się potraktowana nieuczciwie, a nawet jako poszkodowana i narażone na dodatkowe koszty . . Nie zycze nikomu tego co mnie spotkalo i takiego traktowania klienta.

  • p
    p
    poszkodowana
    28.06.2022, 09:45

    UWAGA NA procedury w ING BANK- który nie traktuje poważnie klientów -nawet wieloletnich, którzy chcąc wywiązać się z wymaganych oświadczeń natknęli się na problemy i nie byli w stanie przeskoczyć procedur , gdyż system ”klienta zniszczył”. Jestem rozczarowana postępowaniem banku, który wypowiedział mi umowy rachunków w związku z brakiem oświadczeń, które dostarczyłam mimo pandemii, osobiście, listownie, zgłaszając problem na infolinii wielokrotnie płacąc wysokie sumy za połączenia z infolinią.
    Byłam klientem banku ING od 11 lat. Bank stwierdził,że nie uzupełniłam danych osobowych, mimo iż pracownik zrobił to osobiście,gdyż wcześniejsze moje wysyłane oświadczenia były nie wystarczające lub nie były przekierowane w odpowiednie miejsce na co nie miałam wpływu!!!
    Informacje o likwidacji mojego kont A NASTEPNIE składane reklamacje nie przynosiły skutku. Zamieszczone wiadomości o uzupełnieniu dokumentów dot. posiadania środków na koncie były niejasne na koncie internetowym bankowym . Złożyłam reklamacje, odwołnia przez infolinię i nadal sprawa była nie wyjaśniona, a z ING, ale nikt sie do mnie nie odezwał, ŻEBY SZCZEGÓŁOWO wyjaśnić w czym jest problem. Na infolinii nie mogli mi pomoc a pandemia ograniczała kontakt osobisty, więc musiałam brać urlop, żeby dotrzeć osobiście do banku a i tam złożone oświadczenie i zapewnienie pracownika , że wszystko już będzie w porządku okazało się tylko fikcją. DO KOŃCA NIE WIEM CZEGO ODEMNIE SIĘ WYMAGAŁO. Dopiero wczoraj po ostatniej wizycie osobistej u pracownika banku po wielu wspólnych przemyśleniach dlaczego,, bank wypowiada mi umowy w sytuacji gdy oświadzcenia byly składane,,, pracownik wyjaśnił mi prawdopodobieństwo zamknięcia konta spowodowany brakiem szczegółowych informacji dla banku ,,skąd i dokąd ,, wychodził, każdy przelew na kwotę powyżej 1000zł, gdzie z tytułu przelewu można było wywnioskować, że kana kwota pochodzi np.z odszkodowania z zakupu itp. Gdybym była nieuczciwym klientem lub pieniądze pochodziłyby z nielegalnego żródła to takie traktowanie by , jak zamknięcie konta , czy żądanie wyjaśnień nie zdziwiło by mnie ale w sytuacji gdzie wszystkie operacje są czytelnie między rachunkami w banku prowadzonymi od 11 lat to coś jest nie tak !!!!!!!!!!!! . Nie zycze nikomu tego co mnie spotkało i takiego traktowania klienta, który mimo iż próbował sprawę wyjaśnić na różne sposoby to i tak został potraktowany jak oszust, który obraca nie swoimi pieniędzmi. Czyli nie warto być uczciwym, lojalnym bo i tak zrobią jak chcą . Czuję się poszkodowana na wiele sposobów, bo muszę zmieniać nr kont, kart w wielu instytucjach, a DUŻY niesmak za MOJĄ uczciwość pozostał . Pozdrawiam

  • K
    K
    Karolina
    09.05.2022, 13:16

    tragedia. Założenie konta przez internet jest niemożliwe. kilkukrotna próba, opłacony przelew weryfikujący, zmiana sposobu autoryzacji nic nie dają. Aplikacja działa bardzo wolno. Konsultanci na czacie nie mają podstawowych uprawnień, by wkurzonemu klientowi obiecać, że już więcej do niego dzwonić i nagabywać na szybkie i proste – hahha – założenie konta. Zrobili dużo, bym nie załozyłą tam konta i w sumie się cieszę, bo skoro tak to wszystko już na wstępie nędznie działa, to jak im powierzyć pieniądze…

  • A
    A
    Ania
    03.04.2022, 12:52

    Nie jestem posiadaczką kont bankowych w ING, ale wykupiłam usługę ING Księgowość – masakra!
    Jest weekend, wystawiam faktury, które chcę wysłać klientom – niestety, nie mogę, faktury nie dają się pobrać:( Infolinia w weekend zaś nie działa. Na stronie żadnej informacji o awarii – nie wiem, co się dzieje i nie mogę efektywnie korzystać z wykupionej usługi…
    Poza tym próbując sobie uporządkować księgowość wstecznie wprowadziłam dokumenty za 2021 r niestety nic nie działa – od kilku m-c nikt nie potrafi mi wyjaśnić, dlaczego deklaracje ZUS generują się z niewłaściwymi kwotami:( Za miesiąc mija mi abonament i gdyby nie fakt, że mam tu przeniesione już gro dokumentów za dwa lata wstecz NA BANK bym zrezygnowałam, a tak się jeszcze zastanawiam…

  • M
    M
    Marianna
    14.02.2022, 18:05

    Beznadziejny bank. Notorycznie nie księgują 3 sesji przychodzącej i przetrzymują środki do dnia następnego.

  • W
    W
    Wlad
    08.12.2021, 15:10

    Bank mocno się zepsuł. Działa pod górkę klientowi!!!! Same obowiązki brak praw!!!

  • k
    k
    klient
    04.11.2021, 10:22

    Pracownicy banku niepoważni i celowo utrudniający szybkie załatwienie sprawy, na każdą prośbę otrzymałem odpowiedz, żebym złożył sobie reklamacje, czy to jest standardowa obsługa klienta? czy nie lepiej podejść do klienta jak do człowieka i załatwić temat tak, żeby nikomu nie utrudniać życia? Niestety opór jest tak duży że zmuszony jestem oddać sprawę do prawnika. Odradzam każdemu ING.

Podobne artykuły