Bank millennium infolinia

Bank millennium infolinia

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Infolinia w języku ukraińskim i rosyjskim (dostępność: pn-pt 8:00-20:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-20:00

Bankowość prestige (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Bankowość prywatna (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Biznes i przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-19:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-19:00

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Sprawdź również::

Bank Millennium to polski bank komercyjny powstały w latach 90-tych z oferta dla klientów indywidualnych i firmowych realizujący obsługę kasową, na siódmym miejscu, jeśli chodzi o wysokość aktywów wśród banków w Polsce.

Chcesz pomóc innym? Podziel się swoją opinią o banku Millennium

Millennium Kontakt

Bank Millennium to nowoczesne przedsiębiorstwo komercyjne. Czym cechuje się oferta tej instytucji? Jakie były początki tego banku? O tym wszystkim można dowiedzieć się po przeczytaniu dzisiejszego wpisu.

„Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu” – na pewno wielokrotnie słyszeliście to hasło. Trzeba podkreślić, że Bank Millennium rzeczywiście nie rzuca słów na wiatr. Należy wiedzieć, że usługi są bowiem jednocześnie przejrzyste i atrakcyjne w aspekcie uniwersalności oraz kwestii finansowej. Oferta jest skierowana zarówno do Klientów indywidualnych, jak i ludzi prowadzących własne firmy i przedsiębiorstwa. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z dużego wyboru. Osoby indywidualne mogą wybierać spośród różnych kont osobistych, kart płatniczych, kredytów i pożyczek, a także ubezpieczeń. Dużą popularnością cieszą się także propozycje w aspekcie oszczędności i Inwestycji. Właściciele firm oraz przedsiębiorstw chętnie wybierają kredyty dla firm, pożyczki związane z finansowaniem bieżących potrzeb czy handlu. Nie brakuje ludzi, którzy decydują się również na leasing czy faktoring.

Bank Millennium posiada 1,5 mln aktywnych Klientów, 369 oddziałów oraz blisko 6000 pracowników banku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1989 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. Osiem lat potem doszło do połączenia tego podmiotu z Bankiem Gdańskim. Na skutek fuzji powstał BIG Bank Gdański. W 2003 roku podmiot ten przekształcono zaś w Bank Millennium. Głównym akcjonariuszem jest zaś Banco Comercial Portugues.

Komentarze (13)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od PIOTR
    PIOTR
    07.05.2020, 15:55

    A jak sie nie ma tego mille kodu, bo nie korzysta sie z bankowosci internetowej w Waszym banku to jak sie dodzwonić do konsultanta?? Powinna być opcja porozumienia się na podstawie nr pesel nie?? Szkoda gadać

    3
  • Komentarz od Marlena
    Marlena
    04.02.2020, 08:00

    Drugi dzień próbuję wysłać przelew – nie dostaję esemesa, który pozwala się zalogować.Cztery telefony do infolinii, cały czas zajęte.Znalazłam rozwiązanie – zmieniam bank.

    1
  • Komentarz od Maciej
    Maciej
    30.01.2020, 13:43

    Ogólnie bank jak i kontakt z bankiem oraz obsługą klienta tragedia.

    1
  • Komentarz od Waldemar
    Waldemar
    26.05.2020, 00:52

    Ja jestem w banku Millennium ponad 15 lat.
    Jestem zadowolony.
    W środku dnia infolinia jest przeciążona.
    Najlepiej telefonować po 23:00. Infolinia czynna jest 24/7.
    Trzeba wybrać sobie w jakiej sprawie chcemy uzyskać informację (klient indywidualny, biznesowy czy prywatny). Są różne telefony!

    0
  • Komentarz od jadwiga
    jadwiga
    31.03.2020, 09:06

    nie mogę się dodzwonić na żaden podany numer w internecie, chciałam dokonać zmiany karty (płatność przez dotyk) mam płatność tradycyjną tzn.muszę wpisać PIN

    0
  • Komentarz od Marioa Czubek
    Marioa Czubek
    13.01.2020, 10:35

    Potrzebuje pilnie skontaktowac sie telefonicznie z Bankiem. jestem klientem od wielu lat. Zaden nr infolii nie odpowiada tzn trzeba czekać w nieskonczonośc. Jak mam sie skontaktowac.

    1
  • Komentarz od Ewa
    Ewa
    06.12.2019, 11:19

    Po połączeniu się Eurobank z Milenium jest tragedia zamiast poprawić się na lepsze. infolinia no właśnie czy ona w ogóle działa bo nie można się dodzwonić co więcej za oczekiwanie jest naliczana opłata skoro każecie czekać po kilkadziesiąt minut to powinniści ponosić za to koszty brawo tak dbcie o swoich klientów

    1
  • Komentarz od Anna
    Anna
    04.12.2019, 19:09

    Dno to co się dzieje teraz w tym banku wcześniej byłam w eurobanku było dużo lepiej jedyna dobra decyzja to zmiana banku na inny

    1
    • Komentarz od Milena
      Milena
      16.01.2020, 11:29

      Od dwóch dni próbuje połączyć się na infolinii z konsultantem … robię to kilka razy dziennie, czekam po 10 lub 15 minut i nikt nie raczy odebrać .. mam pytanie na które mogą mi udzielić odp od 8 do 20 i w tych godzinach nie mam szczęścia żeby ktoś odebrał… porażka ..

      1
  • Komentarz od Magda
    Magda
    04.12.2019, 16:02

    Dzwonię na infolinię do banku po pół godzinie dalej nikt nie odbiera telefonu

    1
  • Komentarz od Andrzej
    Andrzej
    07.08.2019, 15:27

    W dniu dzisiejszym o godz. 14,45 dzwonił do mnie jakiś mężczyzna przedstawiając się z banku Millennium! Nie wiem czy z Torunia czy Warszawy! Na moje pytanie w jakiej sprawie dzwoni odpowiedział, że nie może powiedzieć bo przedtem musi mnie sprawdzić. Podejrzewałem, że ten cwaniaczek nie zna podstawowych zasad a mianowicie KTO DO KOGO DZWONI I CZYJ TO INTERES! Z mojego telefonu odczytałem numer mężczyzny dzwoniącego 799 – 605 – 000 . Zaniepokoiłem się stylem komunikowania się więc o godz. 15,10 postanowiłem zadzwonić na ten numer! Usłyszałem” nie ma takiego numeru”. PROSZE O INFORMNACJĘ DO KOGO W BANKU MILLENNIUM należy ten numer i w jakim celu ten mężczyzna dzwonił do mnie. Żeby nie okazało się, że na mój rachunek ktoś wziął kredyt! Mam uzasadnione podejrzenie, że mógł się podszywać pod jakiegoś oszusta i chciał ode mnie uzyskać dane mówiąc, że musi mnie sprawdzić! O ile dobrze pamiętam, to kiedyś wymagano ode mnie podania telefonu kontaktowego ALE OŚWIADCZAM , ŻE NIE ŻYCZĘ SOBIE WYKORZYSTYWANIA GO W CELACH MARKETINGOWYCH BANKU! ZABAWY W PARTYZANTKĘ MNIE NIE INTERESUJĄ. BARDZO PROSZĘ RÓWNIEŻ O NUMER KONTAKTOWY Z Prezesem zarządu banku

    0
Podobne artykuły