Bank millennium infolinia

Bank millennium infolinia

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Infolinia w języku ukraińskim i rosyjskim (dostępność: pn-pt 8:00-20:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-20:00

Bankowość prestige (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Bankowość prywatna (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Biznes i przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-19:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-19:00

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Sprawdź również::

Bank Millennium to polski bank komercyjny powstały w latach 90-tych z oferta dla klientów indywidualnych i firmowych realizujący obsługę kasową, na siódmym miejscu, jeśli chodzi o wysokość aktywów wśród banków w Polsce.

Chcesz pomóc innym? Podziel się swoją opinią o banku Millennium

Millennium Kontakt

Bank Millennium to nowoczesne przedsiębiorstwo komercyjne. Czym cechuje się oferta tej instytucji? Jakie były początki tego banku? O tym wszystkim można dowiedzieć się po przeczytaniu dzisiejszego wpisu.

„Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu” – na pewno wielokrotnie słyszeliście to hasło. Trzeba podkreślić, że Bank Millennium rzeczywiście nie rzuca słów na wiatr. Należy wiedzieć, że usługi są bowiem jednocześnie przejrzyste i atrakcyjne w aspekcie uniwersalności oraz kwestii finansowej. Oferta jest skierowana zarówno do Klientów indywidualnych, jak i ludzi prowadzących własne firmy i przedsiębiorstwa. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z dużego wyboru. Osoby indywidualne mogą wybierać spośród różnych kont osobistych, kart płatniczych, kredytów i pożyczek, a także ubezpieczeń. Dużą popularnością cieszą się także propozycje w aspekcie oszczędności i Inwestycji. Właściciele firm oraz przedsiębiorstw chętnie wybierają kredyty dla firm, pożyczki związane z finansowaniem bieżących potrzeb czy handlu. Nie brakuje ludzi, którzy decydują się również na leasing czy faktoring.

Bank Millennium posiada 1,5 mln aktywnych Klientów, 369 oddziałów oraz blisko 6000 pracowników banku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1989 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. Osiem lat potem doszło do połączenia tego podmiotu z Bankiem Gdańskim. Na skutek fuzji powstał BIG Bank Gdański. W 2003 roku podmiot ten przekształcono zaś w Bank Millennium. Głównym akcjonariuszem jest zaś Banco Comercial Portugues.

Komentarze (17)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • M
    M
    Marlena
    04.02.2020, 08:00

    Drugi dzień próbuję wysłać przelew – nie dostaję esemesa, który pozwala się zalogować.Cztery telefony do infolinii, cały czas zajęte.Znalazłam rozwiązanie – zmieniam bank.

  • P
    P
    PIOTR
    07.05.2020, 15:55

    A jak sie nie ma tego mille kodu, bo nie korzysta sie z bankowosci internetowej w Waszym banku to jak sie dodzwonić do konsultanta?? Powinna być opcja porozumienia się na podstawie nr pesel nie?? Szkoda gadać

    • M
      M
      Marta
      28.11.2020, 10:48

      Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany milne kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?

    • M
      M
      Marta
      28.11.2020, 10:50

      Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany mille kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?

  • A
    A
    Anna
    04.12.2019, 19:09

    Dno to co się dzieje teraz w tym banku wcześniej byłam w eurobanku było dużo lepiej jedyna dobra decyzja to zmiana banku na inny

    • M
      M
      Milena
      16.01.2020, 11:29

      Od dwóch dni próbuje połączyć się na infolinii z konsultantem … robię to kilka razy dziennie, czekam po 10 lub 15 minut i nikt nie raczy odebrać .. mam pytanie na które mogą mi udzielić odp od 8 do 20 i w tych godzinach nie mam szczęścia żeby ktoś odebrał… porażka ..

  • a
    a
    anek
    20.10.2021, 03:18

    W żadnym banku nie spotkałem się żeby podczas logowania do konta podając właściwe dane bank zwrócił odpowiedź o błędnych danych logowania. Średnio kilka razy na miesiąc nie mogę się zalogować na konto. Byłem w banku to powiedzieli że to ja wpisuje źle. Jakoś w mbanku wpisuje i zawsze sie zaloguje.

  • J
    J
    Jacek
    21.10.2020, 11:13

    Płatne infolinie, niekompetencja, błędne informacje, aroganccy konsultanci odkładający słuchawkę po zapytaniu o imię i nazwisko. UCIEKAĆ z tego „parabanku”.

  • W
    W
    Waldemar
    26.05.2020, 00:52

    Ja jestem w banku Millennium ponad 15 lat.
    Jestem zadowolony.
    W środku dnia infolinia jest przeciążona.
    Najlepiej telefonować po 23:00. Infolinia czynna jest 24/7.
    Trzeba wybrać sobie w jakiej sprawie chcemy uzyskać informację (klient indywidualny, biznesowy czy prywatny). Są różne telefony!

  • j
    j
    jadwiga
    31.03.2020, 09:06

    nie mogę się dodzwonić na żaden podany numer w internecie, chciałam dokonać zmiany karty (płatność przez dotyk) mam płatność tradycyjną tzn.muszę wpisać PIN

  • M
    M
    Maciej
    30.01.2020, 13:43

    Ogólnie bank jak i kontakt z bankiem oraz obsługą klienta tragedia.

  • M
    M
    Marioa Czubek
    13.01.2020, 10:35

    Potrzebuje pilnie skontaktowac sie telefonicznie z Bankiem. jestem klientem od wielu lat. Zaden nr infolii nie odpowiada tzn trzeba czekać w nieskonczonośc. Jak mam sie skontaktowac.

  • E
    E
    Ewa
    06.12.2019, 11:19

    Po połączeniu się Eurobank z Milenium jest tragedia zamiast poprawić się na lepsze. infolinia no właśnie czy ona w ogóle działa bo nie można się dodzwonić co więcej za oczekiwanie jest naliczana opłata skoro każecie czekać po kilkadziesiąt minut to powinniści ponosić za to koszty brawo tak dbcie o swoich klientów

Podobne artykuły
NOWOŚĆ
pobierz-pwa

Pobierz aplikacje

czerwona-skarbonka.pl

x