Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):
Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):
Infolinia w języku ukraińskim i rosyjskim (dostępność: pn-pt 8:00-20:00):
Bankowość prestige (dostępność: 24/7):
Bankowość prywatna (dostępność: 24/7):
Biznes i przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-19:00):
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Sprawdź również::
Bank Millennium to polski bank komercyjny powstały w latach 90-tych z oferta dla klientów indywidualnych i firmowych realizujący obsługę kasową, na siódmym miejscu, jeśli chodzi o wysokość aktywów wśród banków w Polsce.
Chcesz pomóc innym? Podziel się swoją opinią o banku Millennium
Millennium – informacje
Bank Millennium to nowoczesne przedsiębiorstwo komercyjne. Czym cechuje się oferta tej instytucji? Jakie były początki tego banku? O tym wszystkim można dowiedzieć się po przeczytaniu dzisiejszego wpisu.
„Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu” – na pewno wielokrotnie słyszeliście to hasło. Trzeba podkreślić, że Bank Millennium rzeczywiście nie rzuca słów na wiatr. Należy wiedzieć, że usługi są bowiem jednocześnie przejrzyste i atrakcyjne w aspekcie uniwersalności oraz kwestii finansowej. Oferta jest skierowana zarówno do Klientów indywidualnych, jak i ludzi prowadzących własne firmy i przedsiębiorstwa. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z dużego wyboru. Osoby indywidualne mogą wybierać spośród różnych kont osobistych, kart płatniczych, kredytów i pożyczek, a także ubezpieczeń. Dużą popularnością cieszą się także propozycje w aspekcie oszczędności i Inwestycji. Właściciele firm oraz przedsiębiorstw chętnie wybierają kredyty dla firm, pożyczki związane z finansowaniem bieżących potrzeb czy handlu. Nie brakuje ludzi, którzy decydują się również na leasing czy faktoring.
Bank Millennium posiada 1,5 mln aktywnych Klientów, 369 oddziałów oraz blisko 6000 pracowników banku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1989 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. Osiem lat potem doszło do połączenia tego podmiotu z Bankiem Gdańskim. Na skutek fuzji powstał BIG Bank Gdański. W 2003 roku podmiot ten przekształcono zaś w Bank Millennium. Głównym akcjonariuszem jest zaś Banco Comercial Portugues.
Marlena
04.02.2020, 08:00
Drugi dzień próbuję wysłać przelew – nie dostaję esemesa, który pozwala się zalogować.Cztery telefony do infolinii, cały czas zajęte.Znalazłam rozwiązanie – zmieniam bank.
PIOTR
07.05.2020, 15:55
A jak sie nie ma tego mille kodu, bo nie korzysta sie z bankowosci internetowej w Waszym banku to jak sie dodzwonić do konsultanta?? Powinna być opcja porozumienia się na podstawie nr pesel nie?? Szkoda gadać
Marta
28.11.2020, 10:48
Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany milne kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?
Marta
28.11.2020, 10:50
Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany mille kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?
Anna
04.12.2019, 19:09
Dno to co się dzieje teraz w tym banku wcześniej byłam w eurobanku było dużo lepiej jedyna dobra decyzja to zmiana banku na inny
Milena
16.01.2020, 11:29
Od dwóch dni próbuje połączyć się na infolinii z konsultantem … robię to kilka razy dziennie, czekam po 10 lub 15 minut i nikt nie raczy odebrać .. mam pytanie na które mogą mi udzielić odp od 8 do 20 i w tych godzinach nie mam szczęścia żeby ktoś odebrał… porażka ..
Wiewiórka
12.07.2022, 09:14
Dodzwonienie się na infolinię pod którykolwiek nr telefonu graniczy z cudem. Dzwonie drugi dzień, czekam po 20, 25 minut i nikt nie odbiera. Brak też jakiejkolwiek informacji np. „wszystkie linie są zajęte, prosimy o cierpliwość ” bądź też „jesteś …. w kolejce”. W tle tylko melodyjka, w związku z tym nie wiadomo, czy nikt nie odbiera bo jest zajęte, wszyscy konsultanci są zajęci czy tez może prowadzą „włoski strajk”.
anek
20.10.2021, 03:18
W żadnym banku nie spotkałem się żeby podczas logowania do konta podając właściwe dane bank zwrócił odpowiedź o błędnych danych logowania. Średnio kilka razy na miesiąc nie mogę się zalogować na konto. Byłem w banku to powiedzieli że to ja wpisuje źle. Jakoś w mbanku wpisuje i zawsze sie zaloguje.
Jacek
21.10.2020, 11:13
Płatne infolinie, niekompetencja, błędne informacje, aroganccy konsultanci odkładający słuchawkę po zapytaniu o imię i nazwisko. UCIEKAĆ z tego „parabanku”.
Waldemar
26.05.2020, 00:52
Ja jestem w banku Millennium ponad 15 lat.
Jestem zadowolony.
W środku dnia infolinia jest przeciążona.
Najlepiej telefonować po 23:00. Infolinia czynna jest 24/7.
Trzeba wybrać sobie w jakiej sprawie chcemy uzyskać informację (klient indywidualny, biznesowy czy prywatny). Są różne telefony!
jadwiga
31.03.2020, 09:06
nie mogę się dodzwonić na żaden podany numer w internecie, chciałam dokonać zmiany karty (płatność przez dotyk) mam płatność tradycyjną tzn.muszę wpisać PIN
Maciej
30.01.2020, 13:43
Ogólnie bank jak i kontakt z bankiem oraz obsługą klienta tragedia.
Marioa Czubek
13.01.2020, 10:35
Potrzebuje pilnie skontaktowac sie telefonicznie z Bankiem. jestem klientem od wielu lat. Zaden nr infolii nie odpowiada tzn trzeba czekać w nieskonczonośc. Jak mam sie skontaktowac.