Bank Millennium infolinia i kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Infolinia w języku ukraińskim i rosyjskim (dostępność: pn-pt 8:00-20:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-20:00

Bankowość prestige (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Bankowość prywatna (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Biznes i przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-19:00):




godziny pracy:
pon-pt: 8:00-19:00

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Sprawdź również::

Bank Millennium to polski bank komercyjny powstały w latach 90-tych z oferta dla klientów indywidualnych i firmowych realizujący obsługę kasową, na siódmym miejscu, jeśli chodzi o wysokość aktywów wśród banków w Polsce.

Chcesz pomóc innym? Podziel się swoją opinią o banku Millennium

Millennium – informacje

Bank Millennium to nowoczesne przedsiębiorstwo komercyjne. Czym cechuje się oferta tej instytucji? Jakie były początki tego banku? O tym wszystkim można dowiedzieć się po przeczytaniu dzisiejszego wpisu.

„Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu” – na pewno wielokrotnie słyszeliście to hasło. Trzeba podkreślić, że Bank Millennium rzeczywiście nie rzuca słów na wiatr. Należy wiedzieć, że usługi są bowiem jednocześnie przejrzyste i atrakcyjne w aspekcie uniwersalności oraz kwestii finansowej. Oferta jest skierowana zarówno do Klientów indywidualnych, jak i ludzi prowadzących własne firmy i przedsiębiorstwa. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z dużego wyboru. Osoby indywidualne mogą wybierać spośród różnych kont osobistych, kart płatniczych, kredytów i pożyczek, a także ubezpieczeń. Dużą popularnością cieszą się także propozycje w aspekcie oszczędności i Inwestycji. Właściciele firm oraz przedsiębiorstw chętnie wybierają kredyty dla firm, pożyczki związane z finansowaniem bieżących potrzeb czy handlu. Nie brakuje ludzi, którzy decydują się również na leasing czy faktoring.

Bank Millennium posiada 1,5 mln aktywnych Klientów, 369 oddziałów oraz blisko 6000 pracowników banku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1989 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. Osiem lat potem doszło do połączenia tego podmiotu z Bankiem Gdańskim. Na skutek fuzji powstał BIG Bank Gdański. W 2003 roku podmiot ten przekształcono zaś w Bank Millennium. Głównym akcjonariuszem jest zaś Banco Comercial Portugues.

3/5 - (20 votes)
Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3/5 - (20 votes)
Komentarze (18)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie będzie widoczny publicznie

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • M
    M

    Marlena

    04.02.2020, 08:00

    Wyróżniający się komentarz

    Drugi dzień próbuję wysłać przelew – nie dostaję esemesa, który pozwala się zalogować.Cztery telefony do infolinii, cały czas zajęte.Znalazłam rozwiązanie – zmieniam bank.

  • P
    P

    PIOTR

    07.05.2020, 15:55

    Wyróżniający się komentarz

    A jak sie nie ma tego mille kodu, bo nie korzysta sie z bankowosci internetowej w Waszym banku to jak sie dodzwonić do konsultanta?? Powinna być opcja porozumienia się na podstawie nr pesel nie?? Szkoda gadać

    • M
      M

      Marta

      28.11.2020, 10:48

      Wyróżniający się komentarz

      Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany milne kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?

    • M
      M

      Marta

      28.11.2020, 10:50

      Wyróżniający się komentarz

      Chciałabym zasięgnąć informacji na temat spłaty rat, które były brane ponad dwa lata temu w Media Expert- pracownicy nie mają żadnych informacji, kierując do banku. Euro Bank połączył się z Millenium i nie ma opcji kontaktu, gdyż próbując się dodzwonić na 7 różnych numerów (jako Euro Bank, jako Millenium) jest informacja, że numer nie istnieje, głucha cisza lub wymagany mille kod, którego nie posiadam. Kto w tej sytuacji jest w stanie pomóc?

  • A
    A

    Anna

    04.12.2019, 19:09

    Wyróżniający się komentarz

    Dno to co się dzieje teraz w tym banku wcześniej byłam w eurobanku było dużo lepiej jedyna dobra decyzja to zmiana banku na inny

    • M
      M

      Milena

      16.01.2020, 11:29

      Wyróżniający się komentarz

      Od dwóch dni próbuje połączyć się na infolinii z konsultantem … robię to kilka razy dziennie, czekam po 10 lub 15 minut i nikt nie raczy odebrać .. mam pytanie na które mogą mi udzielić odp od 8 do 20 i w tych godzinach nie mam szczęścia żeby ktoś odebrał… porażka ..

  • W
    W

    Wiewiórka

    12.07.2022, 09:14

    Wyróżniający się komentarz

    Dodzwonienie się na infolinię pod którykolwiek nr telefonu graniczy z cudem. Dzwonie drugi dzień, czekam po 20, 25 minut i nikt nie odbiera. Brak też jakiejkolwiek informacji np. „wszystkie linie są zajęte, prosimy o cierpliwość ” bądź też „jesteś …. w kolejce”. W tle tylko melodyjka, w związku z tym nie wiadomo, czy nikt nie odbiera bo jest zajęte, wszyscy konsultanci są zajęci czy tez może prowadzą „włoski strajk”.

  • a
    a

    anek

    20.10.2021, 03:18

    Wyróżniający się komentarz

    W żadnym banku nie spotkałem się żeby podczas logowania do konta podając właściwe dane bank zwrócił odpowiedź o błędnych danych logowania. Średnio kilka razy na miesiąc nie mogę się zalogować na konto. Byłem w banku to powiedzieli że to ja wpisuje źle. Jakoś w mbanku wpisuje i zawsze sie zaloguje.

  • J
    J

    Jacek

    21.10.2020, 11:13

    Wyróżniający się komentarz

    Płatne infolinie, niekompetencja, błędne informacje, aroganccy konsultanci odkładający słuchawkę po zapytaniu o imię i nazwisko. UCIEKAĆ z tego „parabanku”.

  • W
    W

    Waldemar

    26.05.2020, 00:52

    Wyróżniający się komentarz

    Ja jestem w banku Millennium ponad 15 lat.
    Jestem zadowolony.
    W środku dnia infolinia jest przeciążona.
    Najlepiej telefonować po 23:00. Infolinia czynna jest 24/7.
    Trzeba wybrać sobie w jakiej sprawie chcemy uzyskać informację (klient indywidualny, biznesowy czy prywatny). Są różne telefony!

  • j
    j

    jadwiga

    31.03.2020, 09:06

    Wyróżniający się komentarz

    nie mogę się dodzwonić na żaden podany numer w internecie, chciałam dokonać zmiany karty (płatność przez dotyk) mam płatność tradycyjną tzn.muszę wpisać PIN

  • M
    M

    Maciej

    30.01.2020, 13:43

    Wyróżniający się komentarz

    Ogólnie bank jak i kontakt z bankiem oraz obsługą klienta tragedia.

  • M
    M

    Marioa Czubek

    13.01.2020, 10:35

    Wyróżniający się komentarz

    Potrzebuje pilnie skontaktowac sie telefonicznie z Bankiem. jestem klientem od wielu lat. Zaden nr infolii nie odpowiada tzn trzeba czekać w nieskonczonośc. Jak mam sie skontaktowac.