BNP Paribas kontakt
Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):
Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):
Reklamacje (dostępność: 24/7):
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Jedna z lepiej rozwijających się grup bankowych w ostatnich latach, która powstała z połączenia banku BGŻ z bankiem BNP Paribas i realizuje obsługę klientów detalicznych i przedsiębiorców, stale poszerzając swoją ofertę o nowe produkty bankowe.
BNP Paribas – skrót informacji
BNP Paribas to uniwersalne przedsiębiorstwo bankowe, które kieruje swoją bogatą ofertę do Klientów indywidualnych, przedsiębiorstw, rolników, a także dużych korporacji.
Należy zaznaczyć, że oferta jest bardzo urozmaicona. Klienci indywidualni mogą wybrać między innymi różne konta osobiste, kredyty konsumpcyjne lub gotówkowe czy zdecydować się na wyrobienie kart płatniczych. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby bezpiecznie zainwestować swoje pieniądze. Bank oferuje bowiem konta oszczędnościowe, a także lokaty. Popularnością cieszą się również ubezpieczenia oraz usługi maklerskie. Na brak ofert nie mogą narzekać również przedsiębiorcy. BNP Paribas ma bowiem rozwiązania, które pomogą założyć i efektywnie prowadzić własny biznes. Trzeba podkreślić, że przedsiębiorcy mogą korzystać na przykład ze specjalnego kredytu Unia+, pożyczki leasingowej czy obsługi handlu itd. To jednak nie wszystko. Na uwagę zasługuje fakt, że przedsiębiorstwo ma rozwiniętą bankowość elektroniczną, która pomaga szybko i profesjonalnie operować dostępnymi produktami finansowymi.
Bank BNP Paribas – według statystyk – jest jednym z największych przedsiębiorstw pod względem wartości aktywów. Instytucja powstała w wyniku połączenia Banku Gospodarki Żywnościowej z BNP Paribas Bankiem Polska. To wydarzenie nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Należy zaznaczyć, że w tym momencie instytucja ma blisko 3 mln Klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem. Ponadto posiada 500 oddziałów stacjonarnych oraz zatrudnia ponad 7500 pracowników.
Maria
19.11.2019, 15:44
tragedia potwierdzam wpisy poprzedników porażka na dodatek złodziejstwo w drastyczny sposób obniżyli oprocentowanie kont oszczędnościowych w dodatku pobierają opląty za wypłaty z nie swoich bankomatów. Ludzie XXI wiek, kto to widział. Byłam klientem tego banku od czasu polbanku po tylu latach postanowiła się od nich wyprowadzić, nie tylko ja ale cala moja rodzina.
maria
19.11.2019, 14:05
potwierdzam opinie moich poprzednikow porazka i jednoczesnie zlodziejstwo zmniejszyli oprocentowania w sposob drastyczny , pobieraja prowizje za wyplaty z bankomatow poza swoimi wskazanymi tragedia bylam klietem benku od czasu polbanku teraz zmuszona jestem sie od nich wyprowadzic nie tylko ja ale cala moja rodzina.
Janusz
02.11.2019, 11:48
Od kiedy Paribas przejął Raiffeisen zaczął się mój koszmar. Nic nie funkcjonuje, jak dawniej! Absolutny koszmar! Każde złe słowo czy zła opinia o Paribas, to prawda!
Ahmad Matar
04.09.2019, 21:59
Daleko od tego banku, jestem z rodzina w Turcji nie mamy kasy, a karta zablokowali.
Dlaczego? Za co? W jakim celu?
Nikt nie wie i nikt nie odbiera
Opiekun firmowy do niczego
Jestem zła, dzwonię do nich przez 10 minut, trzy razy po 10 minut, nikt nie odbiera telefonu.
Jadę z powrotem do polski i zamknę wszystkie konta firmowe i osobiste
Jacek
30.08.2019, 13:06
Tragedia, odkąd przejęli klientów Raiffeisen Polbank, w którym wcześniej byłem załatwienie czegokolwiek przez infolinie to zmarnowana godzina czasu na oczekiwaniu. Spowodowane jest to tym, iż centralka zapamiętuje numer telefonu i domyślnie kieruje na infolinie dla małych firm (pierwsze kilkanaście minut oczekiwania) tylko po to by uzyskać konsultant przełączył nas na infolinie dla klientów indywidualnych (kolejne oczekiwanie) następnie dowiadujemy się, iż nie jesteśmy zweryfikowani (dlatego, że infolinia firmowa nie zaoferowała weryfikacji na początku), przełączenie na weryfikacje, po weryfikacji znowu czekamy kilkanaście minut BY ZNOWU POŁĄCZONO NAS Z INFOLINIĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW i wszystko zatacza koło, konsultant odbiera, dowiadujemy się że to nie ta infolinia i kolejny raz czekamy na infolinii dla klientów indywidualnych (tym razem zweryfikowani), powodzenia ze zmieszczeniem się w godzinie.
Hubert
23.08.2019, 16:36
2 x dzwonię po 16 minut na oba tel kontaktowe i niestety nikt nie raczy podnieść słuchawki… najgorszy bank z jakim niestety jestem na razie związany…
KAMILA
15.07.2019, 15:45
chcialabym zrezygnowac z umowy poniewaz mi sie skonczyla prosze o kontakt 669153928