Santander Consumer Bank kontakt
Dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców:

Dla tel. stacjonarnych i komórkowych
Dla połączeń zagranicznych
8:00-21:00
sob.:
9:00-15:00
Zastrzeżenie karty:
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Santander Consumer Bank – kontakt
Aby zapobiec długiemu oczekiwaniu na odpowiedź, Santander Consumer Bank zadbał o kilka możliwości, pozwalających rozłożyć zainteresowanie pomiędzy formy kontaktu. Z pracownikiem banku można zatem skontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem formularza na stronie internetowej oraz listownie.
Baza najczęściej zadawanych pytań, dostępna na stronie banku w zakładce pod skrótem FAQ, pozwala zaoszczędzić czas, jeżeli pytanie należy do popularnych wśród klientów. Nie warto oczywiście się wahać, jeżeli wolimy pozyskać kompleksową wiedzę na temat określonego zagadnienia wprost od konsultanta banku.
Santander Consumer Bank – sprawdzona marka
Hiszpańska grupa Santander, której częścią jest Santander Consumer Bank na polskim rynku usług finansowych pojawiła się w 2001 roku jako Santander. Pod nazwą Santander Consumer Bank S. A. funkcjonuje w naszym kraju od roku 2006, nieustannie rozwijając swoją ofertę oraz dopasowując ją do potrzeb klientów.
Prężnie działająca instytucja posiada ponad trzysta placówek bankowych na terenie Polski, ponadto usługi dostępne są w ponad 27 tysiącach punktów handlowych oraz 1000 komisach i salonach samochodowych. Liczne wyróżnienia, które posiada Santander Consumer Bank, potwierdzają atrakcyjność oferty, przejrzystość działań, a ponadto podkreślają zorientowanie na społeczne inicjatywy.
W roku 2020, 2019 i 2018 bank regularnie stawał się liderem w plebiscytach, organizowanych celem wyłonienia najkorzystniejszych ofert kredytowych dla kredytów samochodowych, konsumenckich oraz odbierał zasługi za wsparcie inicjatywy transplantologii (Bieg po Nowe Życie), aktywności fizycznej (wsparcie ćwiczących nordic walking) oraz chorych na mukowiscydozę. Działalność nastawiona jest na jasne zasady oraz zapewnienie klientowi dogodnych warunków finansowych. Wejdź na nasz ranking kont osobistych i sprawdź, jak wypada w nim Santander Consumer Bank!
Urszula
23.06.2021, 18:18
Uprzejmie proszę o udzielenie informacji w jaki sposób nam cofnąć zgody marketingowe które udzieliłam kiedy brałam raty w państwa banku?? Od długiego czasu jestem nagabywana przez Państwa pracowników dzwoniących do mnie bywa, że po kilka razy dziennie w celu złożenia mi propozycji kredytowych z których nie zamierzam korzystać.
Wioleta
24.07.2024, 19:08
Chce się dowiedzieć czy juz xostala zaksięgowana wplata mojej karty kredyt bo wplacalam w oddziale i czy została wysłana wiadomosc listownie czy została odblokowana karta kredytowa
Wioleta
16.04.2024, 15:07
Kiedy mogę używać karty skoro została odblokowana
Redakcja Czerwona-Skarbonka
16.04.2024, 16:56
Pani Wioleto, jeśli karta została odblokowana, to może z niej Pani od razu korzystać. W razie jakichkolwiek problemów, może się Pani skontaktować z infolinią Santander CB pod numerem telefonu: 19999 lub dzwoniąc z zagranicy: 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora). Pozdrawiamy!
Monika
18.04.2023, 21:09
Dzien dobry . Chcialabym zapytac gdzie mogę napisać pismo z prośbą usunięcie z biku zapytac o zamkniete zobowiazania ? I usunięcie zgody do biku ? Z gory dziękuję
lilla
14.12.2022, 12:23
Proszę nie wysyłać na mój nr tel. sms-ów z informacją, że należy spłacić ratę kredytu nr umowy 7100000108073 NIGDY NIE BRAŁAM ŻADNEGO KREDYTU pozdrawiam
dorota
13.06.2022, 10:32
prosze o telef732470498 w sprawie mojej nie wyplaconej prowizji dzwonie dzisiaj ale nik nie odbiera telef
bo po co macie odbierac z powazaniem gorol dorota wiec czekam na wasz tel
Beata B
05.08.2021, 17:20
Mieszkam poza granicami Polski,chcę porozmawiać na temat mojego konta i karty.na jaki nr mogę zadzwonić? Dziekuję
Marek
06.08.2021, 10:13
Pani Beato,
Numer telefonu dla połączeń zagranicznych to +48 71 358 9909
Emilia Chmielewska-Bartnik
02.04.2021, 14:25
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że kredyt został w całości spłacony zgodnie z umową kredytową nr 820000997374 zawarta w dn. 06.10.2020r i została ona zamknięta.
Paulina Krupa
06.04.2021, 08:31
W tym przypadku proszę skontaktować się z infolinią banku: 195 00**. Ewentualnie może Pani skorzystać z formularza dostępnego na stronie santanderconsumer.pl/kontakt/.