Nest Bank kontakt
Dla klientów indywidualnych
Zastrzeżenie karty:
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Polski Bank powstały z przekształcenia Fm Banku i Polskiego Banku Przedsiębiorczości z ofertą dla klientów indywidualnych i firmowych. Jeden z najlepszych banków oferujących obsługę dla klientów detalicznych.
Sprawdź też:
Nest Bank kontakt
Nest Bank to instytucja przeznaczona dla Klientów indywidualnych, rodzin, a także wyjątkowo przyjazna przedsiębiorcom. Charakteryzuje się przejrzystymi warunkami finansowymi oraz urozmaiconą ofertą, która – jak pokazują statystyki – przypada do gustu coraz większej ilości Polaków.
Aktualnie Klienci mogą skorzystać między innymi z konta osobistego czy firmowego. Należy podkreślić, że prowadzenie takiego rachunku nie oznacza żadnych wydatków! Jest to jedna z cech rozpoznawczych tej instytucji. Ciekawą propozycją jest również konto oszczędnościowe, które pozwala zbierać pieniądze na tak zwaną “czarną godzinę”. Nest Bank chce uchodzić za przedsiębiorstwo, które gwarantuje spokój i bezpieczeństwo. Nic więc dziwnego, że mamy tutaj do czynienia z licznymi sposobami na pomnażanie swojego kapitału. Chodzi między innymi o lokaty w Nest Banku czy oferty inwestycyjne. Oczywiście, każdy może skorzystać z szerokiej gamy kredytów. Maksymalna kwota, która może być pożyczona to aż 550 000 zł. Nest Bank oferuje bankowość internetową i mobilną, atrakcyjną wymianę walut, a także doradztwo unijne. Ten ostatni wariant pomaga Klientom sięgnąć po środki z Unii Europejskiej na prowadzenie własnego biznesu.
Przedsiębiorstwo zostało założone w 1995 roku. Początkowo funkcjonowało jako FM Bank SA. W 2013 roku nastąpiła fuzja tej instytucji z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości. Od listopada 2016 roku w obiegu funkcjonuje nazwa Nest Bank. Nie jest ona przypadkowa. Trzeba bowiem podkreślić, że słowo “nest” z angielskiego oznacza gniazdo i ma kojarzyć się z Klientem jako miejsce bezpieczne i godne zaufania. Sprawdź, jak Nest Bank wypada w naszym rankingu kont osobistych!
Alicja
09.03.2019, 21:13
Infolinia nie działa – dzwoniłam z dwóch numerów, przez pół godziny – zero reakcji. W dodatku jak się okazuje koszt tych połączeń wyniósł prawie 30 zł. Gratulacje. Zmieniam bank.
Lukasz
04.03.2019, 19:32
infolinia nie dziala to jest chore
ada64
04.03.2019, 18:32
Bank ma gdzieś swoich klientów ,Kontakt z bankiem niemożliwy .Ciągle sygnał zajęty , lub połączenie odrzucane.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAREK
28.02.2019, 18:54
Rzeczywiście. Nie ma możliwości skontaktować się przez infolinię.
Grazyna
12.02.2019, 23:40
Kilka godzin spędziłam usilujac sie dodzwonic na infolinie. Po pierwszym zalogowaniu do nowej bankowosci juz nie dalo sie zalogowac ponownie. Strona tragiczna, mało czytelna. Bardzo wam dziekuje. Zmieniam bank na taki, z ktorym mozna sie skontaktowac !!!
Leszek
18.09.2019, 14:32
Jak część osób pisze, że strona tragiczna – całkowicie się z tym zgadzam i potwierdzam beznadziejną stronę. Mam konta w innych bankach, ale tak złej strony nie widziałem.
jarek
08.02.2019, 18:33
Dziad bank nie ma możliwości o kontakt z infolinia. Nest bank najgorszy bank, nie polecam