mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank kontakt

mbank infolinia

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):

Private banking (dostępność: 24/7):

Firmy i korporacje (dostępność: 24/7):

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

O mBank

Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.

Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.

Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC mBank

Autor wpisu: Stanisław

21.06.2018|Banki|
Dodaj komentarz

17 komentarzy

Sortuj: od najstarszych | od najnowszych

  1. Weeonika 5 listopada 2019 at 21:09 - Odpowiedz

    Masakra dramat jakiś nie wiem jakim cudem można połączyć się z kim kolwiek żenada

  2. Paulina P 9 października 2019 at 09:33 - Odpowiedz

    Dodzwonić się nie da na infolinię, jak jest problem – ZERO KONTAKTU!!!!!!!! ALE JAKBYM WSPOMNIAŁA ŻE CHCE KREDYT TO BY WYDZWANIALI 10 RAZY DZIENNIE 7 DNI W TYGODNIU!!!!!!! ŻENADA!!!!!!!!!!!!

  3. Justyna 4 października 2019 at 02:02 - Odpowiedz

    Mbank na każdym kroku utrudnia życie.Od poprzedniego roku posiadam kartę euro. Wszystko w tamtym roku było świetnie i nie było żadnych problemów. Od czerwca jestem znowu za granica i zaczęły się problemy. Nie mogę z karty euro wypłacać pieniędzy z bankomatu.W związku z tym muszę za każdym razem dzwonić na mlinie, żeby odblokowali mi możliwość wypłacenia gotówki na jeden raz ewentualnie na dwa dni. Z tego co wywnioskowałam konsultanci twierdzą, że bank ustawił taką funkcję w celu bezpieczeństwa. Gdzie tu bezpieczeństwo???? jeśli wiem, że następnym razem będę musiała dzwonić to wypłacam dużo więcej gotówki niż powinnam i mam to W KIESZENI , W PORTFELU zamiast NA KONCIE. Żeby było tego mało to nie mogę w żadnym sklepie płacić kartą , co w zeszłym roku nie było żadnym problemem w większości sklepó (a w Holandii różnie z tym bywa).Dodatkowo w zeszłym tygodniu popsuł mi się telefon, nie mogłam zadzwonić na mlinie, ponieważ nie miałam nawet od kogo. Dodzwoniłam się z koleżanki laptopa na video czacie, ale dwie konsultantki stwierdziły, że nie mogą mi pomóc , ponieważ dzwonie jako osoba niezidentyfikowana. To jest naprawdę żenujące, ponieważ wszystkie dane mogłam im bez problemu podać. Doradziły, żebym zadzwoniła na mlinie od kogoś. To po co jest taka forma kontaktu??? Żeby było tego mało przez zepsuty telefon z którego również wchodziłam na swoje konto internetowe musiałam również skorzystać z koleżanki laptopa , ale okazuje się, że bezpieczeństwo najważniejsze dla mbanku, ponieważ muszę dodać urządzenie, tyle tylko, że też potrzebny jest sms, który przychodzi na tel, który jest popsuty. To jest żenada, żeby swojemu klientowi nie pomóc w takiej sytuacji nawet przez video czat , zwłaszcza, że jestem w mbanku od kilku lat. Do tej pory nie narzekałam, ale od tego roku zaczynają się niekomfortowe sytuacje.

  4. Mariusz 27 września 2019 at 19:46 - Odpowiedz

    Dzień dobry od dwóch tygodni nie mogę skorzystać z infolinii dzwonię z zagranicy i nie mam możliwości wyboru numeru wciskamy jeden i nic zero reakcji nie mogę się połączyć z konsultantem. Pozdrawiam

  5. Iwona 27 września 2019 at 10:45 - Odpowiedz

    MASAKRA nie można ani dodzwonić się przez infolinię ani przez chat. Pora zmienić bank :)

  6. Piotr 12 września 2019 at 20:39 - Odpowiedz

    Masakra placowka czynna do 21 w galerii posiadajaca obsługe kasowa o godz. 20.15 odmawia wyplaty srodkow, bo sie rozliczyli. Gratulacje.

  7. Piotr 6 lipca 2019 at 12:47 - Odpowiedz

    Olewka jakich mało… 2 dni próbuje się dodzwonić na infolinię 24/7… niestety bez rezultatów.

    • Ewelina 2 października 2019 at 09:08 - Odpowiedz

      od ponad 2 godzin próbuje skontaktować się z państwem bez rezultatu

    • Asia 29 sierpnia 2019 at 12:32 - Odpowiedz

      Dziś ja też , bez rezultatu Beznadzieja a nie bank

  8. Witold 25 czerwca 2019 at 13:58 - Odpowiedz

    witam,
    obsługa bezgotówkowa w banku (Czerwona Droga Toruń)???
    Skandal!!! – bank zez gotówki? – dyskwalifikacja
    Monituję o powrót do trans. gotówkowych.
    z poważaniem
    Witold Czerepiński
    PATIO

  9. Stanisław 28 maja 2019 at 16:28 - Odpowiedz

    Być może miałem szczęście – po wybraniu numeru banku odezwał się automat czy jesteś klientem banku to wciśnij 1 , wcisnąłem po drugim sygnale zgłosił się konsultant.Operacja trwała góra 10 sekund.

    • Iwona 27 września 2019 at 10:47 - Odpowiedz

      Bzdura!!!! Wereyfikują przez podanie loginu i telekodu. Nie ma innej opcji.

  10. Kas 21 maja 2019 at 20:10 - Odpowiedz

    Nikt tam niepracuje… 15min słuchania melodyjki, operator kasuje jak za zboże… a tu cisza konsultanta brak, masakra

  11. Dominika 8 maja 2019 at 21:06 - Odpowiedz

    Masakra! nikt nie odbiera telefonów! lepiej zajmijcie się konsultantami rzekomo dostępnymi 24/7. Żenada!!!

  12. Agnieszka 27 marca 2019 at 08:35 - Odpowiedz

    10 min słuchania melodyjki i nic się nie dowiedziałam bo musiałabym chyba czekać pół godziny na połączenie. Klient chce się dowiedzieć w sprawie płatności rat a nie ma kontaktu z bankiem smutne bo chyba chcieliby swoje pieniądze tak sądziłam

  13. Krzysztof 25 lutego 2019 at 18:00 - Odpowiedz

    Witam
    Jestem klientem mBanku od jego powstania. Od jakiegoś czasu szukam informacji jaką kartę powinienem posiadać aby sprawnie i KORZYSTNIE funkcjonować na Węgrzech.
    z poważaniem
    Krzysztof

  14. Joanna 9 lutego 2019 at 20:50 - Odpowiedz

    Bank nie potrafi zamknąć konta mimo dopilnowania wszystkich procedur.
    Nie ma możliwości napisania oficjalnej skargi.
    To co wyprawiacie nadaje się do rzecznika praw konsumentów!!!!!

    Oczywiście wszelkie infolinie działają po godzinie albo i dłużej.
    A system po połączeniu dwóch banków generuje dodatkowe konta których pracownicy nie potrafią zamknąć, co skutkuje tym że mam datę zamknięcia konta na piśmie a bank nadal wysyła mi zestawienia operacji.

    Oczywiście za każde pismo trzeba zapłacić, żeby mieć czarno na białym bo inaczej zarzucą klientowi niedopilnowanie.

    Czyste gnojstwo.
    Zero kompetentnych osób ewidetnie. Na pewno nie Pani Aneta Gucia z Bytomia.

    Czy znajdzie się tam ktoś kto do cholery zamknie te konta?????
    Do TVN trzeba iść żeby człowieka nie olewali???? Na pewno to zrobię jeśli nikt szybko nie zareaguje.