mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):



801 300 800 – telefony stacjonarne i komórkowe
+48 42 6 300 800 – kontakt z zagranicy
783 300 800 – telefony komórkowe

godziny pracy:
24/7

Private banking (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Firmy i korporacje (dostępność: 8:00 – 18:30):




godziny pracy:
8:00 – 18:30

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

O mBank

Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.

Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty gotówkowe, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.

Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.

Sprawdź też:

Komentarze (26)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od Elżbieta
    Elżbieta
    09.12.2019, 20:32

    W pełni podzielam wszystkie napisane tu negatywne komentarze, ten bank i jego całodobowy dyżur na infolinii to totalna ściema, nikt nie odbiera telefonów, sterczałam prawie pół godziny przy telefonie, zero odbioru. Ten bank to rzeczywiście przedsiębiorstwo uniwersalne – w zakresie uniwersalnego wkurzania swoich klientów. Radzę wypisać się z tego banku, co w dniu jutrzejszym uczynię

    3
  • Komentarz od Paulina Krupa
    Paulina Krupa
    08.07.2020, 10:40

    Droga Pani, infolinia każdego banku jest płatna, a samo połączenie liczone jest według Taryfy operatora klienta, który dzwoni. Jeśli jakiś numer infolinii jest bezpłatny, to z całą pewnością jest to oznaczone na stronie banku.

    1
  • Komentarz od miki
    miki
    07.07.2020, 21:13

    brak słów, z infolinią zero kontaktu, nikt nie odbiera. Juz zaczynam załować, ze mam tu konto !!!!!

    1
  • Komentarz od ja
    ja
    22.10.2020, 09:10

    co to za badziewna zmiana?. Próbuję się zalogowac na stronę MBANKU i zjawia się jakieś zupełnie niepotrzebne mi tałatajstwo o nazwie mauto. Nie wiem czy ktoś włamał mi się na komputer czy jakiś geniusz od was wykazał się nadmierną pseudokreatywnością, nie informując o tym. Na tzw. infolinię nie można się oczywiście dodzwonić. DZIADOSTWO

    0
  • Komentarz od danuta
    danuta
    08.07.2020, 10:23

    trele morele, ten numer infolinii jest płatny. Dlaczego nie ma tej informacji ? I czy macie numer bezpłatny?

    0
  • Komentarz od Tadeusz
    Tadeusz
    07.06.2020, 10:26

    Przebywam za granicą. Mam zablokowany dostęp do mojego konta. Dzwoniłem na infolinie. Po prawie pełnej weryfikacji nastąpiło zerwanie połączenia. Ponowne próby, kilkanaście razy bez rezultatu. Numer nie odpowiada

    0
  • Komentarz od arko
    arko
    15.02.2020, 00:30

    nie dodzwonisz sie poraszka

    0
  • Komentarz od Iwona
    Iwona
    23.12.2019, 14:21

    Ten bank to porażka.Nigdy nigdzie obsługa oraz próba dowiedzenia się czegokolwiek nie była tak skomplikowana jak tu.Ludzie są albo niedouczeni albo celowo wprowadzają w błąd.Dwa tygodnie temu wypowiedziałam umowę o kredyt .Pani w odziale poinformowała mnie ,że w ciągu tygodnia dostanę informacji o zamknięciu kredytu.Minęły 2 tyg ,sprawdzam a tu nadal aktywne.Pan na infolinii mówi,że mają miesiąc na to- ja już nie wiem raz mówią tak raz inaczej.Przez telefon niczego się dowiedzieć nie można.Nigdy nie skorzystam już z ich oferty.

    0
  • Komentarz od Ewelina
    Ewelina
    11.12.2019, 04:04

    Zero kontaktu na infolinię. Próbowałam kilka razy pracy cały dzień.! Z logowanie się dostałem „Nie rozpoznaliśmy tego urządzenia”. Próbowałem bez bez zmian. Mam stary, niedziałający nr telefonu. Ani zmienić, ani próbować. To jest naprawdę nienormalne!. Niebawem lecę do Niemiec na święta Bożego Narodzenia. Nie mam możliwości dość daleko lecieć do Warszawy. „Dlaczego ja!” Ehhh. Trzeba zmienić bank na normalny.

    0
  • Komentarz od Weeonika
    Weeonika
    05.11.2019, 21:09

    Masakra dramat jakiś nie wiem jakim cudem można połączyć się z kim kolwiek żenada

    0
Podobne artykuły