mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):



801 300 800 – telefony stacjonarne i komórkowe
+48 42 6 300 800 – kontakt z zagranicy
783 300 800 – telefony komórkowe

godziny pracy:
24/7

Private banking (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Firmy i korporacje (dostępność: 8:00 – 18:30):




godziny pracy:
8:00 – 18:30

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

O mBank

Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.

Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.

Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BIC mBank

Komentarze (25)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • Komentarz od danuta
    danuta
    08.07.2020, 10:23

    trele morele, ten numer infolinii jest płatny. Dlaczego nie ma tej informacji ? I czy macie numer bezpłatny?

    0
    • Komentarz od Paulina Krupa
      Paulina Krupa
      08.07.2020, 10:40

      Droga Pani, infolinia każdego banku jest płatna, a samo połączenie liczone jest według Taryfy operatora klienta, który dzwoni. Jeśli jakiś numer infolinii jest bezpłatny, to z całą pewnością jest to oznaczone na stronie banku.

      0
  • Komentarz od miki
    miki
    07.07.2020, 21:13

    brak słów, z infolinią zero kontaktu, nikt nie odbiera. Juz zaczynam załować, ze mam tu konto !!!!!

    0
  • Komentarz od Tadeusz
    Tadeusz
    07.06.2020, 10:26

    Przebywam za granicą. Mam zablokowany dostęp do mojego konta. Dzwoniłem na infolinie. Po prawie pełnej weryfikacji nastąpiło zerwanie połączenia. Ponowne próby, kilkanaście razy bez rezultatu. Numer nie odpowiada

    0
  • Komentarz od arko
    arko
    15.02.2020, 00:30

    nie dodzwonisz sie poraszka

    0
  • Komentarz od Iwona
    Iwona
    23.12.2019, 14:21

    Ten bank to porażka.Nigdy nigdzie obsługa oraz próba dowiedzenia się czegokolwiek nie była tak skomplikowana jak tu.Ludzie są albo niedouczeni albo celowo wprowadzają w błąd.Dwa tygodnie temu wypowiedziałam umowę o kredyt .Pani w odziale poinformowała mnie ,że w ciągu tygodnia dostanę informacji o zamknięciu kredytu.Minęły 2 tyg ,sprawdzam a tu nadal aktywne.Pan na infolinii mówi,że mają miesiąc na to- ja już nie wiem raz mówią tak raz inaczej.Przez telefon niczego się dowiedzieć nie można.Nigdy nie skorzystam już z ich oferty.

    0
  • Komentarz od Ewelina
    Ewelina
    11.12.2019, 04:04

    Zero kontaktu na infolinię. Próbowałam kilka razy pracy cały dzień.! Z logowanie się dostałem „Nie rozpoznaliśmy tego urządzenia”. Próbowałem bez bez zmian. Mam stary, niedziałający nr telefonu. Ani zmienić, ani próbować. To jest naprawdę nienormalne!. Niebawem lecę do Niemiec na święta Bożego Narodzenia. Nie mam możliwości dość daleko lecieć do Warszawy. „Dlaczego ja!” Ehhh. Trzeba zmienić bank na normalny.

    0
  • Komentarz od Elżbieta
    Elżbieta
    09.12.2019, 20:32

    W pełni podzielam wszystkie napisane tu negatywne komentarze, ten bank i jego całodobowy dyżur na infolinii to totalna ściema, nikt nie odbiera telefonów, sterczałam prawie pół godziny przy telefonie, zero odbioru. Ten bank to rzeczywiście przedsiębiorstwo uniwersalne – w zakresie uniwersalnego wkurzania swoich klientów. Radzę wypisać się z tego banku, co w dniu jutrzejszym uczynię

    0
  • Komentarz od Weeonika
    Weeonika
    05.11.2019, 21:09

    Masakra dramat jakiś nie wiem jakim cudem można połączyć się z kim kolwiek żenada

    0
  • Komentarz od Paulina P
    Paulina P
    09.10.2019, 09:33

    Dodzwonić się nie da na infolinię, jak jest problem – ZERO KONTAKTU!!!!!!!! ALE JAKBYM WSPOMNIAŁA ŻE CHCE KREDYT TO BY WYDZWANIALI 10 RAZY DZIENNIE 7 DNI W TYGODNIU!!!!!!! ŻENADA!!!!!!!!!!!!

    0
  • Komentarz od Justyna
    Justyna
    04.10.2019, 02:02

    Mbank na każdym kroku utrudnia życie.Od poprzedniego roku posiadam kartę euro. Wszystko w tamtym roku było świetnie i nie było żadnych problemów. Od czerwca jestem znowu za granica i zaczęły się problemy. Nie mogę z karty euro wypłacać pieniędzy z bankomatu.W związku z tym muszę za każdym razem dzwonić na mlinie, żeby odblokowali mi możliwość wypłacenia gotówki na jeden raz ewentualnie na dwa dni. Z tego co wywnioskowałam konsultanci twierdzą, że bank ustawił taką funkcję w celu bezpieczeństwa. Gdzie tu bezpieczeństwo???? jeśli wiem, że następnym razem będę musiała dzwonić to wypłacam dużo więcej gotówki niż powinnam i mam to W KIESZENI , W PORTFELU zamiast NA KONCIE. Żeby było tego mało to nie mogę w żadnym sklepie płacić kartą , co w zeszłym roku nie było żadnym problemem w większości sklepó (a w Holandii różnie z tym bywa).Dodatkowo w zeszłym tygodniu popsuł mi się telefon, nie mogłam zadzwonić na mlinie, ponieważ nie miałam nawet od kogo. Dodzwoniłam się z koleżanki laptopa na video czacie, ale dwie konsultantki stwierdziły, że nie mogą mi pomóc , ponieważ dzwonie jako osoba niezidentyfikowana. To jest naprawdę żenujące, ponieważ wszystkie dane mogłam im bez problemu podać. Doradziły, żebym zadzwoniła na mlinie od kogoś. To po co jest taka forma kontaktu??? Żeby było tego mało przez zepsuty telefon z którego również wchodziłam na swoje konto internetowe musiałam również skorzystać z koleżanki laptopa , ale okazuje się, że bezpieczeństwo najważniejsze dla mbanku, ponieważ muszę dodać urządzenie, tyle tylko, że też potrzebny jest sms, który przychodzi na tel, który jest popsuty. To jest żenada, żeby swojemu klientowi nie pomóc w takiej sytuacji nawet przez video czat , zwłaszcza, że jestem w mbanku od kilku lat. Do tej pory nie narzekałam, ale od tego roku zaczynają się niekomfortowe sytuacje.

    0
Podobne artykuły