Istnieją banki, wobec których stwierdzenie, że otaczają nas na każdym kroku, nie będzie przesadą. Co najmniej kilku bliskich nam osób miało lub dalej ma styczność z ich usługami, do tego regularnie spotykamy się z reklamami ich usług i wreszcie sami zastanawiamy się, czy aby nie warto założyć tam konta osobistego czy lokaty oszczędnościowej. Jak pod kątem atrakcyjności oferty prezentuje się mBank? Przedstawiamy obszerną analizę oferty.
- mBank – historia i podstawowe informacje
- mBank opinie
- Z czego składa się oferta tego banku?
- Przegląd świadczonych usług – klienci indywidualni
- Przegląd świadczonych usług – pozostali klienci
- mBank – reprezentatywny przykład kredytu
- mBiznes Konto Standard
- Jak pobrać wyciąg z konta mBank?
- mBank w liczbach
- mBank – czym się wyróżnia?
- mBank – nasza opinia
- Dane kontaktowe dla klientów
- Informacje na temat spółki
Usługi bankowe niemal bombardują nas na każdym kroku reklamami, chwaląc się niskim RRSO kredytów, lokatami oszczędnościowymi z korzystnym oprocentowaniem czy elastycznymi kontami osobistymi dopasowanymi do zróżnicowanych preferencji. Gdy jednak przychodzi czas skorzystania z usług danego banku, oczekujemy konkretnych rozwiązań, na temat których informacji w reklamach często nie zawarto z powodu np. ograniczeń czasowych. Zachęcamy z tego względu do zapoznania się z naszą obszerną recenzją oferty mBanku, która zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat usług, które świadczy ta duża i popularna instytucja finansowa.
Sprawdź najnowsze promocje bankowe
mBank – historia i podstawowe informacje
Pod nazwą mBank kryje się polski bank komercyjny o uniwersalnym profilu, który kieruje swoje obszerne i rozbudowane usługi do zróżnicowanego grona konsumentów – zarówno osób prywatnych, jak i przedstawicieli korporacji oraz przedsiębiorców. Obejmują one zarówno bankowość detaliczną, jak i inwestycyjną oraz bankowość prywatną. Historia mBanku zaczyna się w 1986 roku, kiedy to utworzony został jego protoplasta – Bank Rozwoju Eksportu SA, znany lepiej pod skróconą nazwą BRE Bank. Już trzy lata później stał się on członkiem międzynarodowego systemu rozliczeniowego SWIFT, specjalizując się głównie w przyznawaniu linii kredytowych, a w 1990 roku BRE Bank wkroczył w etap prywatyzacji.
1992 roku BRE Bank zaczął być notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, z kolei dwa lata później nastąpił pierwszy przełom – instytucja rozpoczęła strategniczną współpracę z niemieckim Commerzbank. Rok później stał się on udziałowcem, z roku na rok systematycznie zwiększając procent posiadanych akcji. Marka mBank pojawiła się w użytku po raz pierwszy w 2000 roku, pierwotnie pełniąc funkcję wyłącznie internetowego banku detalicznego jako nowoczesna linia usługowa BRE Banku. Była to pierwsza taka instytucja w Polsce. W kolejnych latach Commerzbank zwiększył swoje udziały aż do prawie 70%, a mBank w 2007 roku rozpoczął ekspansję międzynarodową do sąsiednich Czech i Słowacji.
Po tym, jak w 2011 roku uruchomiony został internetowy serwis transakcyjny mBank, marka ta stała się najsilniejszą w grupie finansowej, do której należała, skłaniając jej zarząd do przeprowadzenia dwa lata później tzw. rebrandingu. W jego ramach, marki Multibank, BRE Bank i mBank zostały połączone w jedną, nazywającą się po prostu mBank. W takim kształcie, mBank funkcjonuje po dziś dzień jako jedna z najsilniejszych i najprężniej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce. Czy warto skorzystać z jego usług? Pomagamy w udzieleniu odpowiedzi na to pytanie.
Załóż konto osobiste w mBanku i zgarnij 160 zł premiimBank opinie
W dobie podręcznych i szybko dostępnych usług internetowych, problemem nie jest dzisiaj pozyskanie najważniejszych informacji na temat usług banku, z których chcemy skorzystać. Jedni chcą sprawdzić pakiet dostępnych usług, inni chcą zapoznać się z informacjami na temat określonych produktów, a jeszcze inni – porównać ze sobą oferty różnych banków, szukając tej najlepszej. Niekiedy to jednak tylko wstęp do podjęcia decyzji – kluczowe znaczenie mają bowiem informacje o odczuciach dotychczasowych klientów danego banku. W tym celu pomocne okazuje się hasło „mBank opinie” wpisywane w wyszukiwarkę.
Dzięki niemu możemy się dowiedzieć, że konsumenci w dużej mierze cenią tę instytucję za obszerną ofertę kredytów gotówkowych, wygodne w użytkowaniu konta osobiste i świetną aplikację mobilną. Zbiera ona dobre recenzje za przejrzysty projekt, intuicyjność i lekkość obsługi. Z drugiej strony, z krytycznymi głosami spotykają się zmiany, w jakim kroczy wygląd serwisu transakcyjnego. Kontrowersje wśród klientów mBanku wzbudza także niekiedy obsługa na infolinii.
Sprawdź również: Jak zamknąć konto w mBanku?
Z czego składa się oferta tego banku?
Jak wspomniano już wyżej, mBank oferuje rozwiązania finansowe dla obszernego i zróżnicowanego grona odbiorców obejmujących osoby prywatne i przedsiębiorców. Sprawdzamy, jakie podstawowe i kluczowe filary tworzą ofertę tego banku i na co można liczyć, chcąc skorzystać z usług tej instytucji.
- Konta osobiste.
- Kredyty gotówkowe.
- Fundusze inwestycyjne.
- Konta oszczędnościowe.
- Lokaty oszczędnościowe.
- Konta dla młodych.
- Kredyty hipoteczne.
- Limity odnawialne.
- Kredyty konsolidacyjne.
- Ubezpieczenia zdrowotne.
- Ubezpieczenia kredytowe.
- Konta walutowe.
- Kredyty odnawialne.
- Giełda.
- Usługi emerytalne.
- Usługi forex.
- Kredyty samochodowe.
- Pomoc z 500+.
- Konta firmowe.
- Faktoring.
- Leasing.

Przegląd świadczonych usług – klienci indywidualni
Pora obszernie scharakteryzować cały pakiet usług, jakie mBank świadczy dla pierwszego grona klientów – osób indywidualnych. Przedstawiamy wszystkie produkty finansowe i rozwiązania, o których najaktualniejsze informacje pozyskujemy z pierwszej ręki – strony internetowej mBanku.
- Konta.
– Osobiste.
– Oszczędnościowe.
– Walutowe.
– Firmowe. - Kredyty.
– Gotówkowe.
– Odnawialne.
– Samochodowe.
– Hipoteczne.
– Firmowe. - Karty.
– Kredytowe.
– Do konta.
– Do konta mIntensive. - Oszczędności.
– Lokaty.
– Konta oszczędnościowe.
– Moje cele.
– Emerytura. - Inwestycje.
– Fundusze inwestycyjne.
– Giełda.
– Emerytura.
– Fundusze ETF.
– Usługi mForex.
– Produkty strukturyzowane. - Ubezpieczenia.
– Samochodowe.
– Zdrowotne.
– Kredytowe. - Usługi (500+).
– Usługi oraz 500+.
– Do kart kredytowych.
– Okazje zakupowe.
– Doładuj telefon.
– Usugi Intensive. - Aplikacja mobilna.
– Pobierz aplikację.
– Płatności.
– Pierwsze kroki.
– Finanse.
– Usługi dodatkowe.
– Formy kontaktu. - Serwis transakcyjny.
– Pierwsze kroki.
– Finanse.
– Płatności.
– mBank Token. - Polecambank.
– Program lojalnościowy, nagrody za polecenie usług. - Dla młodych.
– Otwórz konto.
– Płać telefonem.
– Płać w internecie.
– Używaj aplikacji.
– Przelewaj na telefon.
– Prośba o przelew.
– Odkładaj łatwiej.

Przegląd świadczonych usług – pozostali klienci
Po dokładnym opisaniu usług, jakie mBank kieruje do klientów indywidualnych, nie sposób nie wspomnieć również o rozwiązaniach finansowych opracowanych z myślą o pozostałych grupach odbiorców. Poniżej charakteryzujemy najważniejsze informacje na ten temat.
- Private Banking.
– Konta.
– Karty do konta oraz karty kredytowe.
– Lokaty złotowe i walutowe.
– Kredyty.
– Wealth Management.
– Dealer rynków finansowych.
– Prywatny makler.
– Usługi.
– Ubezpieczenia.
– Aplikacja. - Firmy.
– Konta i karty (konta pomocnicze, podstawowe i walutowe, rachunek lokacyjny, karty do rachunku, karty kredytowe).
– Kredyty i finansowanie (kredyty i pożyczki, faktoring, leasing, kredyt na inwestycje).
– Obsługa kont walutowych.
– Księgowość (fakturowanie, księgowość, OSCBR).
– Ubezpieczenia (samochodowe, finansowe).
– Konto oszczędnościowe (lokaty, rachunek lokacyjny).
– Terminale (darmowe terminale, oferta podstawowa).
– Usługi (paynow).
– Aplikacja mobilna.
– Zakładanie firmy. - Korporacje.
– Obsługa bieżąca (rachunki bankowe, przelewy i przekazy, zarządzanie należnościami, obsługa gotówkowa, zarządzanie płynnością, pakiety dla MSP).
– Karty (płatnicze, przedpłacone, usługi dodatkowe).
– Finansowanie (kredyty na bieżącą działalność, finanse wieloproduktowe, kredyty na inwestycje, finansowanie hipoteczne, finansowanie grup podmiotów powiązanych, finansowanie strukturalne).
– Finansowanie handlu (gwarancje, finansowanie transakcji handlowych, finansowanie handlu, zagraniczne transakcje handlowe).
– Faktoring.
– Leasing.
– Fundusze unijne.
– Rynku finansowe (zarządzanie ryzykiem, waluta, lokaty i inwestycje).
– Bankowość inwestycyjna.
– Bankowość elektroniczna.
mBank – reprezentatywny przykład kredytu
Tworząc obszerną recenzję opisywanego banku, nie sposób nie przybliżyć również szczegółowych parametrów jednego z najpopularniejszych produktów – kredytu konsumpcyjnego. W przypadku mBanku, oferowany jest on po prostu jako kredyt gotówkowy. Przedstawione niżej parametry mają na celu w orientacyjny sposób naświetlić wszystkie podstawowe dane na temat kredytu, które przedstawiamy rzecz jasna w aktualnym wymiarze w momencie pisania tekstu.
- Produkt bankowy: Kredyt gotówkowy.
- Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): 17,70%.
- Oprocentowanie zmienne: 9,00%.
- Całkowita kwota kredytu: 14 017 zł.
- Prowizja: 2 101,15 zł.
- Odsetki: 3 202,40 zł.
- Całkowity koszt kredytu: 5 303,55 zł.
- Całkowita kwota do zapłaty: 19 320,55 zł.
- Liczba rat: 48.
- Wysokość raty: 394,30 zł oraz ostatnia rata 394,15 zł.
Polecamy także nasz ranking kredytów gotówkowych. Sprawdź i porównaj, jak wypada oferta kredytowa mBanku na tle ofert innych instytucji.
mBiznes Konto Standard
Oferta produktów bankowych znajdujących się w portfolio mBanku, jak widać w naszej obszernej analizie, kierowana jest do niezwykle szerokiego grona odbiorców. Charakteryzując reprezentatywny przykład kredytu konsumpcyjnego, nie sposób nie wspomnieć też o sztandarowym rozwiązaniu skierowanym do klientów biznesowych i przedsiębiorców. Przyjrzyjmy się funkcjonalnościom, które niesie mBiznes Konto Standard.
Usługi oferowane w ramach konta.
- Uniwersalne konto firmowe umożliwiające dokonywanie przelewów krajowych i międzynarodowych.
- Karta debetowa powiązana z kontem.
- Możliwość wypłacania i wpłacania gotówki w tysiącach bankomatów w Polsce.
Opłaty i prowizje.
Przez pierwsze 24 miesiące użytkowania, mBiznes Konto Standard przewiduje 0 złotych opłat za nastepujące usługi.
- Otwarcie i prowadzenie konta, później 9 złotych lub 0 złotych w przypadku opłacania ZUS.
- Internetowe przelewy krajowe w systemie ELIXIR, później 1,5 zł.
- Prowadzenie karty debetowej połączonej z kontem, później 5 złotych.
- Wypłata gotówki z bankomatów.
- Wpłacanie gotówki we wpłatomatach.
Ponadto, warto dodać, że natychmiastowe przelewy zawsze kosztują 10 zł.
Jak założyć konto.
- Zdecyduj się, czy chcesz złożyć wniosek o otwarcie konta online lub zrobić to osobiście w jednym ze stacjonarnych oddziałów mBanku.
- Wypełnij wniosek, nie zapominając o dowodzie osobistym pod ręką.
- Podpisz umowę i dokonaj aktywacji konta za pomocą kodu SMS.
- Gotowe!
Jak pobrać wyciąg z konta mBank?
Jako posiadacz konta bankowego w mBanku, za pośrednictwem strony internetowej można w szybki i wygodny sposób pozyskać internetowy wyciąg ostatnich transakcji. Przedstawiamy, jak bardzo jest to proste.
Z poziomu strony głównej mBank należy wybrać umieszczony w prawym górnym rogu przycisk „zaloguj” w kolorze zielonym.

Po wybraniu wspomnianej opcji zostaniemy automatycznie przekierowani do okna serwisu transakcyjnego, gdzie należy wpisać swój identyfikator oraz hasło logowania.

Znajdując się już na pulpicie bankowości elektronicznej, należy z poziomu górnego paska wybrać opcję „Historia”.

Po rozwinięciu paska „Historia” pozostaje już tylko kliknąć w podstronę „Zestawienie operacji”, po czym wskazać okres rozliczeniowy, z którego chcemy pobrać zestawienie – jak mBank nazywa wyciąg.
mBank w liczbach
- 168 955 696 – tyle złotych wynosi kapitał własny notowanej na giełdzie spółki mBank SA.
- 5 300 000 – tyle klientów detalicznych posiadał mBank w III kwartale 2016 roku na terenie Polski.
- 20 700 – tylu klientów korporacyjnych obsługiwał mBank w III kwartale 2016 roku w Polsce.
- 2013 – w tym roku grupa finansowa BRE Banku została przemianowana na mBank.
- 1986 – w tym roku powstał BRE Bank, protoplasta dzisiejszego mBanku.
- 161 – tyle placówek świadczących usługi dla klientów prywatnych i firm posiada mBank na obszarze całej Polski.
- 84 – tyle placówek świadczących usługi dla klientów korporacyjnych posiada mBank w całej Polsce.
- 70 – prawie tyle procent akcji w spółce akcyjnej mBank posiada niemiecki gigant rynku bankowego Commerzbank.
- 31 – tyle placówek świadczących usługi Private Banking posiada mBank w Polsce.
- 10 – tyle różnych marek oferujących zróżnicowane, szeroko pojęte finansowe usługi należy do grupy mBanku.
- 4 – takie miejsce zajmuje odpowiednio mBank pod względem wielkości aktywów spośród wszystkich działających w Polsce banków.
mBank – czym się wyróżnia?
Choć historia mBanku nie należy ani do najdłuższych, ani do najbogatszych, to nie ulega wątpliwości, że na przestrzeni ponad 30 lat istnienia instytucja ta zdążyła zebrać duże doświadczenie. Co za tym idzie, wypracowała w tym czasie wiele godnych zainteresowania rozwiązań i wykazała się wieloma nieszablonowymi osiągnięciami. Wybrane z nich przedstawiamy poniżej.
- Powstając w 2000 roku, mBank był pierwszym bankiem detalicznym w Polsce działającym wyłącznie w internecie.
- W ramach rebrandingu przeprowadzonego w 2013 roku, w skład mBanku weszły dobrze znane marki BRE Bank i Multibank.
- W zależności od grupy docelowej klientów, serwis internetowy mBanku został utrzymany w różnej kolorystyce i ma logo w różnych barwach.
- MBank został wielokrotnie nagrodzony przez magazyny Newsweek Polska i Forbes tytułami „Przyjazny Bank Newsweeka” i „Najlepszy bank dla firm”.
- W 2014 roku agencja Forrester Research uznała mBank za najlepszy bank w dziedzinie bankowości internetowej na obszarze całej Europy.
- Od 1992 roku mBank jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
- Od 2008 roku, mBank co roku znajduje się na podium w ramach konkursu Złoty Bankier organizowanego serwis Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu.
- Marka mBank ma zasięg międzynarodowy – od 2007 roku działa także u południowych sąsiadów Polski, w Czechach oraz na Słowacji.

mBank – nasza opinia
Analizując wnikliwie ofertę mBanku, nie ulega wątpliwości, że to jeden z najbardziej konkurencyjnych graczy na polskim rynku finansowym. Bogactwo świadczonych usług imponuje tym bardziej, że można je dostrzec w kontekście wszystkich z grup klientów, do których mBank kieruje swoje produkty finansowe.
Na uznanie zasługuje bardzo przejrzyście i estetycznie rozplanowany serwis informacyjny i tym bardziej szkoda, że po ostatnich zmianach serwis transakcyjny do e-bankowości został w dziwny sposób uproszczony i usilnie zmodyfikowany, porzucając utarty, lubiany schemat. Z drugiej strony, aplikacja mobilna mBank dalej należy do jednych z najlepszych na rynku, zwracając uwagę przyjemnym wyglądem i intuicyjnością obsługi.
Wracając na chwilę do samego internetowego serwisu informacyjnego, nie da się ukryć, że zawiera on wyjątkowo estetycznie i czytelnie rozplanowane listy usług, co nie powoduje niepotrzebnego chaosu i przytłoczenia nadmiarem informacji. Widać tutaj duże doświadczenie mBanku w rynku finansowym, które przekłada się na zręczne rozpoznanie potrzeb klientów oraz ich oczekiwań wobec przyjaznej, współczesnej bankowości na miarę trzeciej dekady XXI wieku.
Podsumowując – mBank to nowoczesna instytucja świadcząca kompleksowe i niezwykle rozbudowane usługi. Pod tym względem to jeden z najsilniejszych graczy w lidze najpopularniejszych i największych instytucji bankowych, zasługując na uwagę obszernego grona klientów.
Dane kontaktowe dla klientów
Infolinia dla klientów indywidualnych:
- +48 42 6 300 800
- 801 300 800
- 783 300 800 (z telefonów komórkowych)
Infolinia dla przedsiębiorców:
- +48 42 6 300 800
- 801 300 800
- 783 300 800 (z telefonów komórkowych)
Infolinia dla korporacji:
- +48 32 357 00 24
- 801 273 273
- +48 22 829 01 12 (zastrzeganie kart płatniczych)
- +48 42 678 05 05 (zastrzeganie kart prepaid)
Infolinia dla korzystających z oferty Private Banking:
- 801 333 555
- 801 637 666
Informacje na temat spółki
![]() |
mBank SA |
Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 10 kwietnia 2020 roku.
Krzysiek
22.09.2020, 10:39
Jak ktoś ma już konto długo to jest nikim dla banku. Starym klientom podnosi się limity, dodaje czasami opłaty, gdy dużo zrezygnuje to je się zdejmie a nowych szuka się z otwartymi ramionami i daje prezenty. 20 lat mam konto w mBank coraz bardziej myślę o zamknięciu tu rachunków. Nie liczę na prezenty ale miałem mieć wiecznie”0″ Opłaty, limity a bardziej nowym do tego niż mi- więc pytam po co moja wierność temu bankowi?
Norbert
27.07.2020, 15:24
OSOBIŚCIE NIE POLECAM BANKU! Co prawda samego konta w banku nie posiadam, natomiast miałem przyjemność brać raty 0% na allegro. Spłata odbywała się regularnie oraz terminie przez cały okres, byłem z każdą zapłatą nawet miesiąc do przodu. Pod koniec okazało się że jest do zapłaty jeszcze jedna rata.
Chciałem się skontaktować z bankiem oraz dopytać czy to jedyna rata czy jest ich więcej i uregulować od razu całość. Do banku dodzwonić się nie da. Czat na stronie nie działa. Na stronie mbanku nie znalazłem żadnego maila kontaktowego. Po kilku dniach odezwała się kancelaria która 'przejęła’ sprawę.
Jeżeli bank w taki sposób traktuje klientów to warto się zastanowić czy chcemy z nim współpracować, miałem podobną sytuację w City Handlowy i bank SAM się skontaktował telefonicznie – wyjaśniliśmy sytuację, uzgodniliśmy termin spłaty, bez psucia punktacji w BIK.
JESZCZE RAZ NIE POLECAM.
Endriu
01.11.2020, 19:47
Mam konto od 2006 roku, gdy jeszcze był to w miarę intuicyjny bank. Z czasem zaczęli kombinować z interfejsem, potem tabele opłat, bardzo rozbudowane. Dobrze, idzie to zdzierżyć.
Po ostatnim zaangażowaniu w spór polityczny, tj. 28 10.20, pora zlikwidować konto. Maja kilka udogodnień, których będzie brakowało, ale ani jedna złotówka nie będzie tutaj trzymana. nie zgadam się z obecną polityką banku. Plusem tejże patowej sytuacji, jest fakt, że maski opadają, i widać kto i co reprezentuje.
Cóż, bojkot konsumencki, gdyż nie zgadzam się na wspieranie bojówek, które destabilizują państwo, szargają wartości w imię postępu i pseudo wolności.
Żegnam tę niemiecką opcję polityczną.
Urszula
25.04.2023, 21:39
Pomimo że bank zapewnia usługę w ramach charngback moja reklamacja została odrzucona bez podania powodów i wyjaśnień. Spawa wydawała się banalnie prosta: towar opłacony z karty, brak kontaktu ze sprzedawcą ani towaru ani pieniędzy. Dowody, że sklep internetowy jest oszustem a pomimo tego bank odrzuca reklamację nie podając uzasadnienia. Pkt w regulaminie banku jasno precyzuje w jakich przypadkach taka reklamacją jest zasadna. A moja taka była. Bardzo nieuczciwa i nieprofesjonalna zagrywka wobec klienta. A sam bank nie wywiązuje się z własnych regulaminów.
Ela
15.04.2023, 15:30
Jestem z mbank od 23 lat mieli wcześniej za uszami ale jak wszyscy, niestety problem nieradzenia sobie z cyberbezpieczeństwem w momencie kiedy człowiek powierza swoje lokaty zmusza mnie do rezygnacji. Na oprocentowanie lokat również czekałam dłużej – rynek dawał i daje lepsze oprocentowanie. Bycie długoletnim klientem raczej stwarza poczucie bycia traktowanym gorzej niż klient nowy. W obliczu problemów banku z frankowiczami implantem naprawczym jaki został na niego nałożony – środki nasze nie są bezpieczne.
Klient
24.03.2023, 20:17
Dramat. Już nigdy nie skorzystam z usług tego banku
Iga
26.02.2023, 22:52
mbank niestety ignoruje prawo unijne. Z treści art. 16 ust. 1 dyrektywy 2008/48/WE wynika, że: Konsument ma prawo w każdym czasie spłacić w całości lub w części swoje zobowiązania wynikające z umowy o kredyt. W takich przypadkach jest on uprawniony do uzyskania obniżki całkowitego kosztu kredytu, na którą składają się odsetki i koszty przypadające na pozostały okres obowiązywania umowy. A mbank ma to gdzieś i nie zwraca. Można? Można. No to spotkamy się w sądzie drogi mbanku.
mnick
01.02.2023, 19:35
przygłupi zarząd, odnajdują szczęście w uprzykrzaniu życia klientów
Skrzacik
17.11.2022, 18:42
Bank, który myśli wyłącznie o sobie. Klient się nie liczy. W trudnej sytuacji gdzie człowiek zgłasza się, aby bank pomógł wyjść z kłopotów finansowych bo jego sytuacja się pogorszyła na każdym kroku otrzymuję odpowiedź negatywną!!!!Klient, który z bankiem jest związany od lat, nie prosi o nowy kredyt, ale restrukturyzację. Nie wspomnę o odpowiedziach na dany wniosek albo reklamację……Odpowiedzi typu ” niestety rozpatrzyliśmy Pana reklamację negatywnie. Decyzję do wniosku …………….. podjęliśmy prawidłowo. Nie przeanalizujemy ponownie tego wniosku” same pokazu-ją jak się traktuję tam klienta. Trochę więcej serca nawet przy samej odpowiedzi mailowej.
-
31.08.2022, 19:20
Zajęcie mandatu – większość pobrali z euro po zaniżonym kursie, niecałe 2 złote z konta złotówkowego, a prowizja naliczona 2 razy, bo najwyraźniej 30 + i zarabianie na kursie to za mało…