mBank infolinia i dane kontaktowe

mBank kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):



+48 42 6 300 800 – telefony stacjonarne i komórkowe
+48 42 6 300 800 – kontakt z zagranicy
783 300 800 – telefony komórkowe

godziny pracy:
24/7

Private banking (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Firmy i korporacje (dostępność: 8:00 – 18:30):




godziny pracy:
8:00 – 18:30

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

O mBank

Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.

Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty gotówkowe, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.

Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.

Sprawdź też:

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.7/5 - (26 votes)
Komentarze (35)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie będzie widoczny publicznie

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • j
    j

    ja

    22.10.2020, 09:10

    Wyróżniający się komentarz

    co to za badziewna zmiana?. Próbuję się zalogowac na stronę MBANKU i zjawia się jakieś zupełnie niepotrzebne mi tałatajstwo o nazwie mauto. Nie wiem czy ktoś włamał mi się na komputer czy jakiś geniusz od was wykazał się nadmierną pseudokreatywnością, nie informując o tym. Na tzw. infolinię nie można się oczywiście dodzwonić. DZIADOSTWO

  • d
    d

    danuta

    08.07.2020, 10:23

    Wyróżniający się komentarz

    trele morele, ten numer infolinii jest płatny. Dlaczego nie ma tej informacji ? I czy macie numer bezpłatny?

    • P
      P

      Paulina Krupa

      08.07.2020, 10:40

      Wyróżniający się komentarz

      Droga Pani, infolinia każdego banku jest płatna, a samo połączenie liczone jest według Taryfy operatora klienta, który dzwoni. Jeśli jakiś numer infolinii jest bezpłatny, to z całą pewnością jest to oznaczone na stronie banku.

    • J
      J

      Jerzy 52

      06.04.2021, 12:30

      Wyróżniający się komentarz

      Paulina Krupa .Niema pani racji ja za samo czekanie zapłaciłem 10 zł z konta telefonu i nikt zemną nie rozmawiał …
      Czekanie to wieczność !!!!!!!

    • P
      P

      Paulina Krupa

      06.04.2021, 15:15

      Wyróżniający się komentarz

      Niestety, samo połączenie również może być naliczane, wg opłat przewidzianych przez Pana operatora komórkowego.

  • T
    T

    Tadeusz

    07.06.2020, 10:26

    Wyróżniający się komentarz

    Przebywam za granicą. Mam zablokowany dostęp do mojego konta. Dzwoniłem na infolinie. Po prawie pełnej weryfikacji nastąpiło zerwanie połączenia. Ponowne próby, kilkanaście razy bez rezultatu. Numer nie odpowiada

  • a
    a

    arko

    15.02.2020, 00:30

    Wyróżniający się komentarz

    nie dodzwonisz sie poraszka

  • E
    E

    Ewelina

    11.12.2019, 04:04

    Wyróżniający się komentarz

    Zero kontaktu na infolinię. Próbowałam kilka razy pracy cały dzień.! Z logowanie się dostałem “Nie rozpoznaliśmy tego urządzenia”. Próbowałem bez bez zmian. Mam stary, niedziałający nr telefonu. Ani zmienić, ani próbować. To jest naprawdę nienormalne!. Niebawem lecę do Niemiec na święta Bożego Narodzenia. Nie mam możliwości dość daleko lecieć do Warszawy. “Dlaczego ja!” Ehhh. Trzeba zmienić bank na normalny.

  • W
    W

    Weeonika

    05.11.2019, 21:09

    Wyróżniający się komentarz

    Masakra dramat jakiś nie wiem jakim cudem można połączyć się z kim kolwiek żenada

  • P
    P

    Paulina P

    09.10.2019, 09:33

    Wyróżniający się komentarz

    Dodzwonić się nie da na infolinię, jak jest problem – ZERO KONTAKTU!!!!!!!! ALE JAKBYM WSPOMNIAŁA ŻE CHCE KREDYT TO BY WYDZWANIALI 10 RAZY DZIENNIE 7 DNI W TYGODNIU!!!!!!! ŻENADA!!!!!!!!!!!!

  • J
    J

    Justyna

    04.10.2019, 02:02

    Wyróżniający się komentarz

    Mbank na każdym kroku utrudnia życie.Od poprzedniego roku posiadam kartę euro. Wszystko w tamtym roku było świetnie i nie było żadnych problemów. Od czerwca jestem znowu za granica i zaczęły się problemy. Nie mogę z karty euro wypłacać pieniędzy z bankomatu.W związku z tym muszę za każdym razem dzwonić na mlinie, żeby odblokowali mi możliwość wypłacenia gotówki na jeden raz ewentualnie na dwa dni. Z tego co wywnioskowałam konsultanci twierdzą, że bank ustawił taką funkcję w celu bezpieczeństwa. Gdzie tu bezpieczeństwo???? jeśli wiem, że następnym razem będę musiała dzwonić to wypłacam dużo więcej gotówki niż powinnam i mam to W KIESZENI , W PORTFELU zamiast NA KONCIE. Żeby było tego mało to nie mogę w żadnym sklepie płacić kartą , co w zeszłym roku nie było żadnym problemem w większości sklepó (a w Holandii różnie z tym bywa).Dodatkowo w zeszłym tygodniu popsuł mi się telefon, nie mogłam zadzwonić na mlinie, ponieważ nie miałam nawet od kogo. Dodzwoniłam się z koleżanki laptopa na video czacie, ale dwie konsultantki stwierdziły, że nie mogą mi pomóc , ponieważ dzwonie jako osoba niezidentyfikowana. To jest naprawdę żenujące, ponieważ wszystkie dane mogłam im bez problemu podać. Doradziły, żebym zadzwoniła na mlinie od kogoś. To po co jest taka forma kontaktu??? Żeby było tego mało przez zepsuty telefon z którego również wchodziłam na swoje konto internetowe musiałam również skorzystać z koleżanki laptopa , ale okazuje się, że bezpieczeństwo najważniejsze dla mbanku, ponieważ muszę dodać urządzenie, tyle tylko, że też potrzebny jest sms, który przychodzi na tel, który jest popsuty. To jest żenada, żeby swojemu klientowi nie pomóc w takiej sytuacji nawet przez video czat , zwłaszcza, że jestem w mbanku od kilku lat. Do tej pory nie narzekałam, ale od tego roku zaczynają się niekomfortowe sytuacje.

  • M
    M

    Mariusz

    27.09.2019, 19:46

    Wyróżniający się komentarz

    Dzień dobry od dwóch tygodni nie mogę skorzystać z infolinii dzwonię z zagranicy i nie mam możliwości wyboru numeru wciskamy jeden i nic zero reakcji nie mogę się połączyć z konsultantem. Pozdrawiam

  • I
    I

    Iwona

    27.09.2019, 10:45

    Wyróżniający się komentarz

    MASAKRA nie można ani dodzwonić się przez infolinię ani przez chat. Pora zmienić bank :)

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie