mBank kontakt
Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):

Private banking (dostępność: 24/7):
Firmy i korporacje (dostępność: 8:00 – 18:30):
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
O mBank
Marka mBank to przedsiębiorstwo wyjątkowo uniwersalne. Oferta jest dedykowana zarówno dla Klientów indywidualnych, firm – o różnej skali działania – oraz dużych korporacji i organizacji. W tym momencie instytucja zajmuje 4. miejsce pod względem wielkości aktywów. Posiada aż 5,4 mln Klientów w bankowości detalicznej, co jest chyba najlepszym dowodem na to, że to bank nowoczesny i posiadający atrakcyjne produkty finansowe.
Klienci mają naprawdę pełne pole do wyboru. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z kont osobistych czy kart płatniczych. Chcecie wziąć kredyt w banku? W takim razie możecie zdecydować się na różne opcje w tej sprawie. Podobnie jest w aspekcie ubezpieczeń czy sektora inwestycyjnego. Wszystko dlatego, że mBank oferuje bowiem różne fundusze, a także lokaty. Na co mogą liczyć Klienci biznesowi? Na przykład na to, że otrzymają pomoc w procesie zakładania firmy. Trzeba podkreślić, że mBank oferuje również korzystne konta firmowe, kredyty gotówkowe, obsługę walutową czy terminale. Nie brakuje takich usług jak leasing czy faktoring. Przedsiębiorcy mogą również uzyskać kredyt z udziałem środków z Unii Europejskiej. Trzeba podkreślić, że mBank posiada bankowość elektroniczną oraz mobilną. Na terenie naszego kraju nie brakuje również licznych placówek, gdzie można uzyskać pomoc od wykwalifikowanych przedstawicieli tej instytucji.
Należy zaznaczyć, że mBank to pierwszy w naszym kraju bank internetowy. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1986 roku. Wtedy funkcjonowało jako Bank Rozwoju Eksportu. Sześć lat potem było już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Warto wiedzieć, że w 2013 roku nastąpiła unifikacja marek i rebranding wszystkich pozostałych jednostek grupy. Od tego momentu MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają już jako mBank.
Sprawdź też:
Piotr
12.09.2019, 20:39
Masakra placowka czynna do 21 w galerii posiadajaca obsługe kasowa o godz. 20.15 odmawia wyplaty srodkow, bo sie rozliczyli. Gratulacje.
Piotr
06.07.2019, 12:47
Olewka jakich mało… 2 dni próbuje się dodzwonić na infolinię 24/7… niestety bez rezultatów.
Asia
29.08.2019, 12:32
Dziś ja też , bez rezultatu Beznadzieja a nie bank
Ewelina
02.10.2019, 09:08
od ponad 2 godzin próbuje skontaktować się z państwem bez rezultatu
Witold
25.06.2019, 13:58
witam,
obsługa bezgotówkowa w banku (Czerwona Droga Toruń)???
Skandal!!! – bank zez gotówki? – dyskwalifikacja
Monituję o powrót do trans. gotówkowych.
z poważaniem
Witold Czerepiński
PATIO
Stanisław
28.05.2019, 16:28
Być może miałem szczęście – po wybraniu numeru banku odezwał się automat czy jesteś klientem banku to wciśnij 1 , wcisnąłem po drugim sygnale zgłosił się konsultant.Operacja trwała góra 10 sekund.
Iwona
27.09.2019, 10:47
Bzdura!!!! Wereyfikują przez podanie loginu i telekodu. Nie ma innej opcji.
Kas
21.05.2019, 20:10
Nikt tam niepracuje… 15min słuchania melodyjki, operator kasuje jak za zboże… a tu cisza konsultanta brak, masakra
Dominika
08.05.2019, 21:06
Masakra! nikt nie odbiera telefonów! lepiej zajmijcie się konsultantami rzekomo dostępnymi 24/7. Żenada!!!
Agnieszka
27.03.2019, 08:35
10 min słuchania melodyjki i nic się nie dowiedziałam bo musiałabym chyba czekać pół godziny na połączenie. Klient chce się dowiedzieć w sprawie płatności rat a nie ma kontaktu z bankiem smutne bo chyba chcieliby swoje pieniądze tak sądziłam
Krzysztof
25.02.2019, 18:00
Witam
Jestem klientem mBanku od jego powstania. Od jakiegoś czasu szukam informacji jaką kartę powinienem posiadać aby sprawnie i KORZYSTNIE funkcjonować na Węgrzech.
z poważaniem
Krzysztof
Joanna
09.02.2019, 20:50
Bank nie potrafi zamknąć konta mimo dopilnowania wszystkich procedur.
Nie ma możliwości napisania oficjalnej skargi.
To co wyprawiacie nadaje się do rzecznika praw konsumentów!!!!!
Oczywiście wszelkie infolinie działają po godzinie albo i dłużej.
A system po połączeniu dwóch banków generuje dodatkowe konta których pracownicy nie potrafią zamknąć, co skutkuje tym że mam datę zamknięcia konta na piśmie a bank nadal wysyła mi zestawienia operacji.
Oczywiście za każde pismo trzeba zapłacić, żeby mieć czarno na białym bo inaczej zarzucą klientowi niedopilnowanie.
Czyste gnojstwo.
Zero kompetentnych osób ewidetnie. Na pewno nie Pani Aneta Gucia z Bytomia.
Czy znajdzie się tam ktoś kto do cholery zamknie te konta?????
Do TVN trzeba iść żeby człowieka nie olewali???? Na pewno to zrobię jeśli nikt szybko nie zareaguje.