Citi Handlowy kontakt
Dla klientów indywidualnych:
Dla mikroprzedsiębiorstw (roczne obroty do 15 mln zł):

Dla zainteresowanych ofertą
Dla aktualnych klientów
Dla aktualnych klientów
8:00-21:00
Dla przedsiębiorstw i korporacji (roczne obroty powyżej 15 mln zł):
Zastrzeżenie karty:
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Szybki, nieskomplikowany kontakt
Citi Handlowy jest instytucją, w której kluczową rolę w pracy na wspólny sukces odgrywają zaangażowani pracownicy wszystkich szczebli. Starannie przygotowana oferta idzie w parze z łatwymi, intuicyjnymi sposobami kontaktu z placówką. W Citi Handlowy naturalnym jest zapewnienie klientom indywidualnym i instytucjonalnym możliwości nieskomplikowanego kontaktu w każdej sprawie.
Zarówno nowi klienci, jak i osoby, posiadające w placówce produkty finansowe mogą korzystać z internetowych formularzy kontaktowych, czatu z pracownikiem firmy lub z infolinii, sprawnie obsługującej klientów, dostosowując automatycznie tematykę rozmowy podczas nawiązywania połączenia. Infolinia Citi Handlowy nie jest skomplikowanym, czasochłonnym narzędziem, generującym frustrację. Przejrzystość możliwości i tylko 40 sekund od wybrania numeru do połączenia z konsultantem – to jej zalety.
Sprawdź również:
- Opinie o Citibank
- Jak zamknąć konto w Citi Handlowy?
- Citi Handlowy kody SWIFT i IBAN
- Ranking kont osobistych
Infolinia według nowoczesnego schematu
Infolinia Citi Handlowy została przygotowana z myślą o klientach indywidualnych, przedsiębiorcach, których roczny obrót jest niższy od 15 tysięcy PLN oraz przedsiębiorstwach korporacyjnych z wyższym obrotem rocznym. Osobna infolinia dedykowana jest klientom banku oraz osobom, które zainteresowane są ofertą placówki.
Dorota
04.10.2021, 12:47
Witam, nie mogę się połączyć z doradcą ponieważ nie posiadam karty. Zmieniłam numer telefonu i nie mogę się zalogować na konto. Jak mogę uzyskać informację na temat mojego kredytu.
mk
22.03.2021, 11:30
czy Wasza infolinia służy tylko do zastrzegania karty? chciałabym z kim porozmawiać
Sylwester Dmański
18.03.2021, 10:12
Proszę o kontakt nie używam konta wiele lat czy jest zamknięte
Konrad Kowalczyk
18.03.2021, 10:45
Panie Sylwestrze, proszę skontaktować się z infolinią Banku Citi Handlowy – +48 22 362 24 84 / +48 22 692 24 84. Pozdrawiamy
Kazimiera
01.10.2021, 20:06
Pomoc zapomniałam hasla
Ilo
27.06.2022, 20:53
Czy Wasza infolinia służy tylko do zastrzegania karty? Nie posiadam karty a potrzebuję uzyskać informacje na temat splaty kredytu.
GRAŻYNA
15.09.2021, 09:57
chciałabym uzyskać informację jakim cudem dostałam drugą kartę????. Poprzednia była wymieniona na nową i po paru dniach (data nadania 9.09.2021) dostałam taką samą jak stara-w dodatku z tym samym numerem. Nie zamierzam jej aktywować ale proszę o info czy mogę ją po prostu zniszczyć i skont się ona wzięła (nie chciałam karty dodatkowej)
Ewa
21.11.2020, 12:40
Dzień dobry,
Muszę wprowadzić zmianę z wyciągu papierowego na elektroniczny. Nie pomaga Wasza info:…”
Przyłącz się do akcji – aktywuj usługę „Wyciąg Online”
Aktywacji usługi „Wyciąg Online” dokonasz łatwo i szybko w sekcji „Wyciąg Online – rejestracja”.
Przejdź do aktywacji usługi…”.
Przechodzę i jestem na swoim koncie i nie wiem co dalej Gdzie mam wejść żeby to zmienić?
I drugi temat: u kogo mogę zmienić swój 6 cyfrowy PIN ktory zapomniałam?? Pomocy :-))
anna
18.11.2020, 13:17
Mam pytanie, MIESZKAM W KANADZIE I MAM W POLSCE KONTO OSOBISTE. CHCIALABYM UPOWAZNIC BRATA MIESZKAJACEGO W POLSCE DO DYSPONOWANIA MOIM KONTEM OSOBISTYM. JAK TO MAM ZROBIC BO DO POLSKI NARAZIE SIE NIE WYBIERAM, JESTEM JUZ 83 LAT STARA ,DZIEKUJE ZA POMOC.
Paulina Krupa
18.11.2020, 16:13
Kodeks cywilny wskazuje, że takie upoważnienie powinno być pod rygorem niewazności udzielone na piśmie lub podczas wizyty w placówce banku. W Pani sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wysłać upoważnienie, w którym znajdą się informacje dotyczące właściciela konta, dane osoby upoważnionej, czyli Pana brata, zakres udzielonego pełnomocnictwa oraz podpisy – zarówno Pani i brata. Każda insytucja, oferuje gotowe wzory takich dokumentów.