Citi Handlowy: infolinia i dane kontaktowe Citibank

Citi Handlowy kontakt

Dla klientów indywidualnych:




godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Dla mikroprzedsiębiorstw (roczne obroty do 15 mln zł):



1 9009
Dla zainteresowanych ofertą
+48 801 33 44 33
Dla aktualnych klientów
+48 22 692 29 00
Dla aktualnych klientów

godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Dla przedsiębiorstw i korporacji (roczne obroty powyżej 15 mln zł):



(+48 22) 692 9982
Dla osób zainteresowanych ofertą

godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Szybki, nieskomplikowany kontakt

Citi Handlowy jest instytucją, w której kluczową rolę w pracy na wspólny sukces odgrywają zaangażowani pracownicy wszystkich szczebli. Starannie przygotowana oferta idzie w parze z łatwymi, intuicyjnymi sposobami kontaktu z placówką. W Citi Handlowy naturalnym jest zapewnienie klientom indywidualnym i instytucjonalnym możliwości nieskomplikowanego kontaktu w każdej sprawie.

Zarówno nowi klienci, jak i osoby, posiadające w placówce produkty finansowe mogą korzystać z internetowych formularzy kontaktowych, czatu z pracownikiem firmy lub z infolinii, sprawnie obsługującej klientów, dostosowując automatycznie tematykę rozmowy podczas nawiązywania połączenia. Infolinia Citi Handlowy nie jest skomplikowanym, czasochłonnym narzędziem, generującym frustrację. Przejrzystość możliwości i tylko 40 sekund od wybrania numeru do połączenia z konsultantem – to jej zalety. 

Sprawdź również:

Infolinia według nowoczesnego schematu

Infolinia Citi Handlowy została przygotowana z myślą o klientach indywidualnych, przedsiębiorcach, których roczny obrót jest niższy od 15 tysięcy PLN oraz przedsiębiorstwach korporacyjnych z wyższym obrotem rocznym. Osobna infolinia dedykowana jest klientom banku oraz osobom, które zainteresowane są ofertą placówki.


Komentarze (3)
Dodaj komentarz

Sortuj wg
  • E
    Ewa
    21.11.2020, 12:40

    Dzień dobry,
    Muszę wprowadzić zmianę z wyciągu papierowego na elektroniczny. Nie pomaga Wasza info:…”
    Przyłącz się do akcji – aktywuj usługę „Wyciąg Online”

    Aktywacji usługi „Wyciąg Online” dokonasz łatwo i szybko w sekcji „Wyciąg Online – rejestracja”.
    Przejdź do aktywacji usługi…”.
    Przechodzę i jestem na swoim koncie i nie wiem co dalej Gdzie mam wejść żeby to zmienić?
    I drugi temat: u kogo mogę zmienić swój 6 cyfrowy PIN ktory zapomniałam?? Pomocy :-))

    0
  • a
    anna
    18.11.2020, 13:17

    Mam pytanie, MIESZKAM W KANADZIE I MAM W POLSCE KONTO OSOBISTE. CHCIALABYM UPOWAZNIC BRATA MIESZKAJACEGO W POLSCE DO DYSPONOWANIA MOIM KONTEM OSOBISTYM. JAK TO MAM ZROBIC BO DO POLSKI NARAZIE SIE NIE WYBIERAM, JESTEM JUZ 83 LAT STARA ,DZIEKUJE ZA POMOC.

    0
    • P
      Paulina Krupa
      18.11.2020, 16:13

      Kodeks cywilny wskazuje, że takie upoważnienie powinno być pod rygorem niewazności udzielone na piśmie lub podczas wizyty w placówce banku. W Pani sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wysłać upoważnienie, w którym znajdą się informacje dotyczące właściciela konta, dane osoby upoważnionej, czyli Pana brata, zakres udzielonego pełnomocnictwa oraz podpisy – zarówno Pani i brata. Każda insytucja, oferuje gotowe wzory takich dokumentów.

      0
Podobne artykuły