Citi Handlowy: infolinia i dane kontaktowe Citibank


Citi Handlowy kontakt
Dla klientów indywidualnych:
Dla mikroprzedsiębiorstw (roczne obroty do 15 mln zł):


Dla zainteresowanych ofertą
Dla aktualnych klientów
Dla aktualnych klientów
8:00-21:00
Dla przedsiębiorstw i korporacji (roczne obroty powyżej 15 mln zł):
Zastrzeżenie karty:
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Szybki, nieskomplikowany kontakt
Citi Handlowy jest instytucją, w której kluczową rolę w pracy na wspólny sukces odgrywają zaangażowani pracownicy wszystkich szczebli. Starannie przygotowana oferta idzie w parze z łatwymi, intuicyjnymi sposobami kontaktu z placówką. W Citi Handlowy naturalnym jest zapewnienie klientom indywidualnym i instytucjonalnym możliwości nieskomplikowanego kontaktu w każdej sprawie.
Zarówno nowi klienci, jak i osoby, posiadające w placówce produkty finansowe mogą korzystać z internetowych formularzy kontaktowych, czatu z pracownikiem firmy lub z infolinii, sprawnie obsługującej klientów, dostosowując automatycznie tematykę rozmowy podczas nawiązywania połączenia. Infolinia Citi Handlowy nie jest skomplikowanym, czasochłonnym narzędziem, generującym frustrację. Przejrzystość możliwości i tylko 40 sekund od wybrania numeru do połączenia z konsultantem – to jej zalety.
Sprawdź również:
- Opinie o Citibank
- Jak zamknąć konto w Citi Handlowy?
- Citi Handlowy kody SWIFT i IBAN
- Ranking kont osobistych
Infolinia według nowoczesnego schematu
Infolinia Citi Handlowy została przygotowana z myślą o klientach indywidualnych, przedsiębiorcach, których roczny obrót jest niższy od 15 tysięcy PLN oraz przedsiębiorstwach korporacyjnych z wyższym obrotem rocznym. Osobna infolinia dedykowana jest klientom banku oraz osobom, które zainteresowane są ofertą placówki.
Dzień dobry,
Muszę wprowadzić zmianę z wyciągu papierowego na elektroniczny. Nie pomaga Wasza info:…”
Przyłącz się do akcji – aktywuj usługę „Wyciąg Online”
Aktywacji usługi „Wyciąg Online” dokonasz łatwo i szybko w sekcji „Wyciąg Online – rejestracja”.
Przejdź do aktywacji usługi…”.
Przechodzę i jestem na swoim koncie i nie wiem co dalej Gdzie mam wejść żeby to zmienić?
I drugi temat: u kogo mogę zmienić swój 6 cyfrowy PIN ktory zapomniałam?? Pomocy :-))
Mam pytanie, MIESZKAM W KANADZIE I MAM W POLSCE KONTO OSOBISTE. CHCIALABYM UPOWAZNIC BRATA MIESZKAJACEGO W POLSCE DO DYSPONOWANIA MOIM KONTEM OSOBISTYM. JAK TO MAM ZROBIC BO DO POLSKI NARAZIE SIE NIE WYBIERAM, JESTEM JUZ 83 LAT STARA ,DZIEKUJE ZA POMOC.
Kodeks cywilny wskazuje, że takie upoważnienie powinno być pod rygorem niewazności udzielone na piśmie lub podczas wizyty w placówce banku. W Pani sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wysłać upoważnienie, w którym znajdą się informacje dotyczące właściciela konta, dane osoby upoważnionej, czyli Pana brata, zakres udzielonego pełnomocnictwa oraz podpisy – zarówno Pani i brata. Każda insytucja, oferuje gotowe wzory takich dokumentów.