Citi Handlowy: infolinia i dane kontaktowe Citibank

Citi Handlowy kontakt

Dla klientów indywidualnych:




godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Dla mikroprzedsiębiorstw (roczne obroty do 15 mln zł):



1 9009
Dla zainteresowanych ofertą
+48 801 33 44 33
Dla aktualnych klientów
+48 22 692 29 00
Dla aktualnych klientów

godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Dla przedsiębiorstw i korporacji (roczne obroty powyżej 15 mln zł):



(+48 22) 692 9982
Dla osób zainteresowanych ofertą

godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Szybki, nieskomplikowany kontakt

Citi Handlowy jest instytucją, w której kluczową rolę w pracy na wspólny sukces odgrywają zaangażowani pracownicy wszystkich szczebli. Starannie przygotowana oferta idzie w parze z łatwymi, intuicyjnymi sposobami kontaktu z placówką. W Citi Handlowy naturalnym jest zapewnienie klientom indywidualnym i instytucjonalnym możliwości nieskomplikowanego kontaktu w każdej sprawie.

Zarówno nowi klienci, jak i osoby, posiadające w placówce produkty finansowe mogą korzystać z internetowych formularzy kontaktowych, czatu z pracownikiem firmy lub z infolinii, sprawnie obsługującej klientów, dostosowując automatycznie tematykę rozmowy podczas nawiązywania połączenia. Infolinia Citi Handlowy nie jest skomplikowanym, czasochłonnym narzędziem, generującym frustrację. Przejrzystość możliwości i tylko 40 sekund od wybrania numeru do połączenia z konsultantem – to jej zalety. 

Sprawdź również:

Infolinia według nowoczesnego schematu

Infolinia Citi Handlowy została przygotowana z myślą o klientach indywidualnych, przedsiębiorcach, których roczny obrót jest niższy od 15 tysięcy PLN oraz przedsiębiorstwach korporacyjnych z wyższym obrotem rocznym. Osobna infolinia dedykowana jest klientom banku oraz osobom, które zainteresowane są ofertą placówki.

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
5/5 - (2 votes)
Komentarze (10)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • D
    D

    Dorota

    04.10.2021, 12:47

    Wyróżniający się komentarz

    Witam, nie mogę się połączyć z doradcą ponieważ nie posiadam karty. Zmieniłam numer telefonu i nie mogę się zalogować na konto. Jak mogę uzyskać informację na temat mojego kredytu.

  • m
    m

    mk

    22.03.2021, 11:30

    Wyróżniający się komentarz

    czy Wasza infolinia służy tylko do zastrzegania karty? chciałabym z kim porozmawiać

  • S
    S

    Sylwester Dmański

    18.03.2021, 10:12

    Wyróżniający się komentarz

    Proszę o kontakt nie używam konta wiele lat czy jest zamknięte

    • K
      K

      Konrad Kowalczyk

      18.03.2021, 10:45

      Wyróżniający się komentarz

      Panie Sylwestrze, proszę skontaktować się z infolinią Banku Citi Handlowy – +48 22 362 24 84 / +48 22 692 24 84. Pozdrawiamy

  • K
    K

    Kazimiera

    01.10.2021, 20:06

    Wyróżniający się komentarz

    Pomoc zapomniałam hasla

    • I
      I

      Ilo

      27.06.2022, 20:53

      Wyróżniający się komentarz

      Czy Wasza infolinia służy tylko do zastrzegania karty? Nie posiadam karty a potrzebuję uzyskać informacje na temat splaty kredytu.

  • G
    G

    GRAŻYNA

    15.09.2021, 09:57

    Wyróżniający się komentarz

    chciałabym uzyskać informację jakim cudem dostałam drugą kartę????. Poprzednia była wymieniona na nową i po paru dniach (data nadania 9.09.2021) dostałam taką samą jak stara-w dodatku z tym samym numerem. Nie zamierzam jej aktywować ale proszę o info czy mogę ją po prostu zniszczyć i skont się ona wzięła (nie chciałam karty dodatkowej)

  • E
    E

    Ewa

    21.11.2020, 12:40

    Wyróżniający się komentarz

    Dzień dobry,
    Muszę wprowadzić zmianę z wyciągu papierowego na elektroniczny. Nie pomaga Wasza info:…”
    Przyłącz się do akcji – aktywuj usługę „Wyciąg Online”

    Aktywacji usługi „Wyciąg Online” dokonasz łatwo i szybko w sekcji „Wyciąg Online – rejestracja”.
    Przejdź do aktywacji usługi…”.
    Przechodzę i jestem na swoim koncie i nie wiem co dalej Gdzie mam wejść żeby to zmienić?
    I drugi temat: u kogo mogę zmienić swój 6 cyfrowy PIN ktory zapomniałam?? Pomocy :-))

  • a
    a

    anna

    18.11.2020, 13:17

    Wyróżniający się komentarz

    Mam pytanie, MIESZKAM W KANADZIE I MAM W POLSCE KONTO OSOBISTE. CHCIALABYM UPOWAZNIC BRATA MIESZKAJACEGO W POLSCE DO DYSPONOWANIA MOIM KONTEM OSOBISTYM. JAK TO MAM ZROBIC BO DO POLSKI NARAZIE SIE NIE WYBIERAM, JESTEM JUZ 83 LAT STARA ,DZIEKUJE ZA POMOC.

    • P
      P

      Paulina Krupa

      18.11.2020, 16:13

      Wyróżniający się komentarz

      Kodeks cywilny wskazuje, że takie upoważnienie powinno być pod rygorem niewazności udzielone na piśmie lub podczas wizyty w placówce banku. W Pani sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wysłać upoważnienie, w którym znajdą się informacje dotyczące właściciela konta, dane osoby upoważnionej, czyli Pana brata, zakres udzielonego pełnomocnictwa oraz podpisy – zarówno Pani i brata. Każda insytucja, oferuje gotowe wzory takich dokumentów.

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie