Santander Consumer Bank infolinia i dane kontaktowe

Santander Consumer Bank kontakt

Dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców:



19500
Dla tel. stacjonarnych i komórkowych
+48 71 358 9909
Dla połączeń zagranicznych

godziny pracy:
pon.-pt.:
8:00-21:00
sob.:
9:00-15:00

Zastrzeżenie karty:




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Santander Consumer Bank – kontakt

Aby zapobiec długiemu oczekiwaniu na odpowiedź, Santander Consumer Bank zadbał o kilka możliwości, pozwalających rozłożyć zainteresowanie pomiędzy formy kontaktu. Z pracownikiem banku można zatem skontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem formularza na stronie internetowej oraz listownie.

Baza najczęściej zadawanych pytań, dostępna na stronie banku w zakładce pod skrótem FAQ, pozwala zaoszczędzić czas, jeżeli pytanie należy do popularnych wśród klientów. Nie warto oczywiście się wahać, jeżeli wolimy pozyskać kompleksową wiedzę na temat określonego zagadnienia wprost od konsultanta banku.

Santander Consumer Bank – sprawdzona marka

Hiszpańska grupa Snatander, której częścią jest Santander Consumer Bank na polskim rynku usług finansowych pojawiła się w 2001 roku jako Santander. Pod nazwą Santander Consumer Bank S. A.  funkcjonuje w naszym kraju od roku 2006, nieustannie rozwijając swoją ofertę oraz dopasowując ją do potrzeb klientów.

Prężnie działająca instytucja posiada ponad trzysta placówek bankowych na terenie Polski, ponadto usługi dostępne są w ponad 27 tysiącach punktów handlowych oraz 1000 komisach i salonach samochodowych. Liczne wyróżnienia, które posiada Santander Consumer Bank, potwierdzają atrakcyjność oferty, przejrzystość działań, a ponadto podkreślają zorientowanie na społeczne inicjatywy.

W roku 2020, 2019 i 2018 bank regularnie stawał się liderem w plebiscytach, organizowanych celem wyłonienia najkorzystniejszych ofert kredytowych dla kredytów samochodowych, konsumenckich oraz odbierał zasługi za wsparcie inicjatywy transplantologii (Bieg po Nowe Życie), aktywności fizycznej (wsparcie ćwiczących nordic walking) oraz chorych na mukowiscydozę. Działalność nastawiona jest na jasne zasady oraz zapewnienie klientowi dogodnych warunków finansowych. Wejdź na nasz ranking kont osobistych i sprawdź, jak wypada w nim Santander Consumer Bank!

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.7/5 - (4 votes)
Komentarze (10)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • U
    U

    Urszula

    23.06.2021, 18:18

    Wyróżniający się komentarz

    Uprzejmie proszę o udzielenie informacji w jaki sposób nam cofnąć zgody marketingowe które udzieliłam kiedy brałam raty w państwa banku?? Od długiego czasu jestem nagabywana przez Państwa pracowników dzwoniących do mnie bywa, że po kilka razy dziennie w celu złożenia mi propozycji kredytowych z których nie zamierzam korzystać.

  • W
    W

    Wioleta

    16.04.2024, 15:07

    Wyróżniający się komentarz

    Kiedy mogę używać karty skoro została odblokowana

    • R
      R

      Redakcja Czerwona-Skarbonka

      16.04.2024, 16:56

      Wyróżniający się komentarz

      Pani Wioleto, jeśli karta została odblokowana, to może z niej Pani od razu korzystać. W razie jakichkolwiek problemów, może się Pani skontaktować z infolinią Santander CB pod numerem telefonu: 19999 lub dzwoniąc z zagranicy: 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora). Pozdrawiamy!

  • M
    M

    Monika

    18.04.2023, 21:09

    Wyróżniający się komentarz

    Dzien dobry . Chcialabym zapytac gdzie mogę napisać pismo z prośbą usunięcie z biku zapytac o zamkniete zobowiazania ? I usunięcie zgody do biku ? Z gory dziękuję

  • l
    l

    lilla

    14.12.2022, 12:23

    Wyróżniający się komentarz

    Proszę nie wysyłać na mój nr tel. sms-ów z informacją, że należy spłacić ratę kredytu nr umowy 7100000108073 NIGDY NIE BRAŁAM ŻADNEGO KREDYTU pozdrawiam

  • d
    d

    dorota

    13.06.2022, 10:32

    Wyróżniający się komentarz

    prosze o telef732470498 w sprawie mojej nie wyplaconej prowizji dzwonie dzisiaj ale nik nie odbiera telef
    bo po co macie odbierac z powazaniem gorol dorota wiec czekam na wasz tel

  • B
    B

    Beata B

    05.08.2021, 17:20

    Wyróżniający się komentarz

    Mieszkam poza granicami Polski,chcę porozmawiać na temat mojego konta i karty.na jaki nr mogę zadzwonić? Dziekuję

    • M
      M

      Marek

      06.08.2021, 10:13

      Wyróżniający się komentarz

      Pani Beato,

      Numer telefonu dla połączeń zagranicznych to +48 71 358 9909

  • E
    E

    Emilia Chmielewska-Bartnik

    02.04.2021, 14:25

    Wyróżniający się komentarz

    Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że kredyt został w całości spłacony zgodnie z umową kredytową nr 820000997374 zawarta w dn. 06.10.2020r i została ona zamknięta.

    • P
      P

      Paulina Krupa

      06.04.2021, 08:31

      Wyróżniający się komentarz

      W tym przypadku proszę skontaktować się z infolinią banku: 195 00**. Ewentualnie może Pani skorzystać z formularza dostępnego na stronie santanderconsumer.pl/kontakt/.

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie