BGŻ BNP Paribas infolinia

BGŻ BNP Paribas infolinia

BGŻ BNP Paribas kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):

Reklamacje (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Jedna z lepiej rozwijających się grup bankowych w ostatnich latach, która powstała z połączenia banku BGŻ z bankiem BNP Paribas i realizuje obsługę klientów detalicznych i przedsiębiorców, stale poszerzając swoją ofertę o nowe produkty bankowe.

Sprawdź też: IBAN SWIFT/BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas kontakt

BGŻ BNP Paribas to uniwersalne przedsiębiorstwo bankowe, które kieruje swoją bogatą ofertę do Klientów indywidualnych, przedsiębiorstw, rolników, a także dużych korporacji.

Należy zaznaczyć, że oferta jest bardzo urozmaicona. Klienci indywidualni mogą wybrać między innymi różne konta osobiste, kredyty konsumpcyjne lub gotówkowe czy zdecydować się na wyrobienie kart płatniczych. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby bezpiecznie zainwestować swoje pieniądze. Bank oferuje bowiem konta oszczędnościowe, a także lokaty. Popularnością cieszą się również ubezpieczenia oraz usługi maklerskie. Na brak ofert nie mogą narzekać również przedsiębiorcy. BGŻ BNP Paribas ma bowiem rozwiązania, które pomogą założyć i efektywnie prowadzić własny biznes. Trzeba podkreślić, że przedsiębiorcy mogą korzystać na przykład ze specjalnego kredytu Unia+, pożyczki leasingowej czy obsługi handlu itd. To jednak nie wszystko. Na uwagę zasługuje fakt, że przedsiębiorstwo ma rozwiniętą bankowość elektroniczną, która pomaga szybko i profesjonalnie operować dostępnymi produktami finansowymi.

Bank BGŻ BNP Paribas – według statystyk – jest jednym z największych przedsiębiorstw pod względem wartości aktywów. Instytucja powstała w wyniku połączenia Banku Gospodarki Żywnościowej z BNP Paribas Bankiem Polska. To wydarzenie nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Należy zaznaczyć, że w tym momencie instytucja ma blisko 3 mln Klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem. Ponadto posiada 500 oddziałów stacjonarnych oraz zatrudnia ponad 7500 pracowników.

Komentarze (14)
Sortuj wg
Dodaj komentarz

  • Komentarz od Wojciech
    Wojciech
    29.02.2020, 09:15

    W dniu 29.02. 2020 godz.8.44, pod numerem 801321123 zgłosiła się pani konsultant, podając niewyraźnie swoje imię i nazwisko. Potem badała moje dane: numer telefonu adres, pesel i wszystko było dobrze, aż do momentu gdy się spytała czy mam konto oszczędnościowe w banku. Odpowiedziałem, że mam ponieważ kiedyś pewną sumę przeznaczyłem na wyższe oprocentowanie. W tym momencie konsultantka powiedziała, że zostałem zweryfikowany negatywnie i że mogę dzwonić jeszcze raz. Rozmowa została nagrana, bo tak zostałem poinformowany .. Uważam, że ta pani raczej nie powinna pracować jako konsultantka.

  • Komentarz od Zdzislaw
    Zdzislaw
    24.02.2020, 12:32

    W dniu 24.02.2020 ok. godz 12.20 miałem bardzo sympatyczna i rzeczowa rozmowę z konsultantem Banku, który udzielił mi wyczerpujących porad, dotyczących mojego problemu.

  • Komentarz od Izabella
    Izabella
    01.02.2020, 15:57

    Uwaga!!! Próby wyjaśnienia problemów przez infolinię 801 321 123 nic nie dają Konsultanci nie są w ogóle zorientowani co się dzieje i opowiadają bzdury. Efektem rozmowy jest jedynie naliczenie kilkunastozłotowych opłat za połączenie telefoniczne - przynajmniej to się dzieje gdy operatorem połączeń (jak w moim przypadku) jest Orange !!!!

  • Komentarz od Izabella
    Izabella
    01.02.2020, 15:49

    Uciekajcie klienci z tego Banku i to jak najszybciej. Od paru lat miałam tam konto bieżące i oszczędnościowe oraz kartę kredytową.i wszystko odbywało się bez problemu. Spłata karty odbywała się automatycznie (taka deklaracja jest nadal widoczna na moim koncie). W ostatnich miesiącach bank wykonuje operacje spłaty karty z opóźnieniem a potem potrąca z mojego konta bieżącego odsetki i kary za nieterminową spłatę karty. Na złożoną reklamację nie ma odpowiedzi od ponad 2-ch miesięcy.

  • Komentarz od Annika
    Annika
    26.12.2019, 21:26

    Potwierdzam wpisy przedmowcow. Przez 16 lat mialem konto w Raiffeisen. NIC sie z tym bankiem nie dzialo. Po zmianie na ten bank mam same nieprzyjemnosci! Sami, bez uprzedzenia, zmienili mi konto debetowe na kredytowe i w ciagu pierwszych 3 dni sciagneli mi 35 zl za operacje, ktorych w ogole na tym koncie nie robilem. Skladanie reklamacji nic nie dalo, a dodatkowo pan konsultant z obslugi klienta poinfirmowal mnie, zeby W OGOLE nic nie dzialac, bo w listopadzie beda laczyc systemy bankowe. Nie robilem wiec nic i.... zablokowali mi wszysykie karty!!!!! Zamknalem juz 2 konta w tym banku i wlasnie jestem w drodze do zamkniecia trzeciego. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO BANKU I STANOWCZO ODRADZAM !!!!

  • Komentarz od stefan
    stefan
    09.12.2019, 19:05

    miałem konto firmowe w Raiffeisen banku ,nie miałem problemów, teraz po dwóch dniach zmian w banku nie mogę wejść na konto firmowe ,mam płatności ,doradca biznesowy nie może i nie wie jak mi pomóc. Muszę zrezygnować z tego banku.

  • Komentarz od Teomysł
    Teomysł
    02.12.2019, 21:22

    Kto i po co, po raz kolejny i nie wiadomo w jakim celu zmienił wygląd strony? Gdzie jest opcja "dodaj do koszyka"? Może gdzieś zakamuflowana, ale chyba nie o to chodzi... Po raz kolejny super-mega-hiper informatycy pokazali, że ich praca nie służy niczemu więcej niż ciągłym zmianom nie wiadomo po co.

  • Komentarz od Maria
    Maria
    19.11.2019, 15:44

    tragedia potwierdzam wpisy poprzedników porażka na dodatek złodziejstwo w drastyczny sposób obniżyli oprocentowanie kont oszczędnościowych w dodatku pobierają opląty za wypłaty z nie swoich bankomatów. Ludzie XXI wiek, kto to widział. Byłam klientem tego banku od czasu polbanku po tylu latach postanowiła się od nich wyprowadzić, nie tylko ja ale cala moja rodzina.

  • Komentarz od maria
    maria
    19.11.2019, 14:05

    potwierdzam opinie moich poprzednikow porazka i jednoczesnie zlodziejstwo zmniejszyli oprocentowania w sposob drastyczny , pobieraja prowizje za wyplaty z bankomatow poza swoimi wskazanymi tragedia bylam klietem benku od czasu polbanku teraz zmuszona jestem sie od nich wyprowadzic nie tylko ja ale cala moja rodzina.

  • Komentarz od Janusz
    Janusz
    02.11.2019, 11:48

    Od kiedy Paribas przejął Raiffeisen zaczął się mój koszmar. Nic nie funkcjonuje, jak dawniej! Absolutny koszmar! Każde złe słowo czy zła opinia o Paribas, to prawda!

Podobne artykuły
06.04.2020
Zostań w domu, otwórz konto firmowe w Pekao S.A. i zgarnij 1 000 zł premii!
Jakie konto firmowe jest najlepsze? Te pytanie z pewnością nie należy do najłatwiejszych. Za to łatwo jest odnaleźć promocję, która szybko przykuje naszą uwagę. Bank Pekao S.A. właśnie uruchomił ofertę dla nowych klientów-przedsiębiorców, w której za wywiązanie się ze wszystkich warunków i aktywności oferuje premię, w wysokości aż 1 000 zł w gotówce. Zostań w […]
06.04.2020
Alior Bank kredyt konsolidacyjny – opinie i recenzja
Kredyty gotówkowe mają to do siebie, że gdy są zaciągnięte w podobnym czasie, mogą spowodować zator finansowy w budżecie domowym. Dlatego kredytem o szczególnym charakterze jest Kredyt konsolidacyjny w Alior Banku, który pozwala połączyć kilka niespłaconych zobowiązań w jedną, miesięczną ratę. Ile wyniosą opłaty, odsetki oraz dodatkowe koszty? Oto aktualne opinie i recenzja produktu. Kredyt […]
06.04.2020
Santander Consumer Bank Kredyt samochodowy – opinie i recenzja
Dobry kredyt gotówkowy na nowe auto powinien być najtańszy i najlepszy ze wszystkich dostępnych ofert. Dodatkowo formalności powinny być do załatwienia w całości przez internet. Gdzie odnaleźć taki produkt? Ciekawe rozwiązanie dla klientów proponuje na przykład Santander Consumer Bank. Kredyt samochodowy przygotowany przez tę instytucję finansową jest ściśle stargetowany wobec klientów rozglądających się za nowym […]
Bank Pekao
06.04.2020
Bank Pekao – opinie i recenzja
W sferze bankowej można wyróżnić dwa sposoby na kształtowanie tożsamości danej instytucji bankowej. Jedni wybierają chwytliwe nazwy własne, inni wolą skrótowce. Do tego drugiego grona należy Bank Pekao, od niemal 100 lat mający przed sobą trudne zadanie pokazania, że nie ma nic wspólnego z konkurencyjnym bankiem o identycznej w wymowie nazwie. Sprawdzamy, czym wyróżnia się […]
06.04.2020
Otwórz eKonto w mBanku i odbierz 150 zł premii
Darmowe prowadzenie rachunku, bezpłatne użytkowanie karty przy 1 transakcji w miesiącu, a także atrakcyjny Program Poleceń, w którym możesz odebrać nawet 200 zł oraz wiele innych kompleksowych usług. To wszystko czeka na Ciebie pod warunkiem, że skorzystasz z promocji “eKonto z Premią – VIII edycja” i założysz konto osobiste w mBanku. Otwórz eKonto w mBanku […]
04.04.2020
Altus – jak wygrać z tą firmą windykacyjną?
Altus – co to za firma? Altus zajmuje się zarządzaniem wierzytelnościami, pomaga bowiem klientom odzyskać ich należność przy jednoczesnej dbałości o dobre imię firmy i relacje biznesowe z dotychczasowymi kontrahentami. Dlatego, jak możemy przeczytać na stronie samego przedsiębiorstwa, troska o dobro klienta to podstawa ich strategii. Altus dąży do ograniczenia ryzyka związanego z prowadzoną działalnością, […]