Klikając "Akceptuję pliki cookies", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie zgodnie z
polityką prywatności
na swoim urządzeniu.
Dzięki temu poprawimy nawigację strony, analizę jej wykorzystania i wspomożemy nasze działania marketingowe.
Zarejestruj się w serwisie Czerwona Skarbonka, by otrzymać specjalną odznakę i wyróżniać się wśród osób komentujących.
Jak wygląda oferta banku BNP Paribas (dawniej BGŻ BNP Paribas) i czy warto skorzystać z jego usług? To instytucja powszechnie znana wśród Polaków i wielu ma w niej otwarte konto bankowe. Przekonaj się ze mną, czy to rzeczywiście dobry wybór, by zainwestować w niej swój czas.
BNP to bank, który powstał z połączenia Banku Gospodarki Żywnościowej oraz BNP Paribas Bank Polska. W 2019 r. przeszedł on rebranding i z dawnej nazwy BGŻ BNP Paribas obecnie znany jest jako BNP Paribas Bank Polska;
Oferta banku jest bardzo uniwersalna i skierowana do różnych grup klientów: osób fizycznych, przedsiębiorstw, wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych oraz rolników;
Ze swojej strony polecamy usługi BNP ze względu nowoczesne funkcjonalności, szybką obsługę czy usługi doradztwa inwestycyjnego. Chociaż dla osób niezdecydowanych tak mocno rozbudowana oferta może utrudnić podjęcie decyzji.
W ofercie BNP Paribas Bank Polska SA znajduje się szereg produktów i usług finansowych, dostosowanych do potrzeb klientów indywidualnych i biznesowych. Możesz założyć tutaj standardowe konto osobiste, a także ubiegać się o kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy albo poszukać rozwiązań inwestycyjnych.
Czy jednak rzeczywiście jest to najlepsza opcja, jaką możemy znaleźć na rynku? Przyjrzałem się bliżej instytucji. I czas na moją ocenę. Zapraszam do artykułu.
O banku BNP Paribas Bank Polska
BNP Paribas Bank Polska jest częścią międzynarodowej grupy BNP Paribas. Jest to bank uniwersalny, który pod obecną nazwą funkcjonuje od 2019 roku. Obecnie stanowi jedną z najbardziej znanych i rozpoznawanych instytucji finansowych działających w Polsce. Jej siedziba znajduje się przy ulicy Kasprzaka 2 w Warszawie.
Oferta BNP Paribas skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Znalazły się w niej również rozwiązania dla przedsiębiorców z sektora rolno-spożywczego. Osoby, które założą tam konto, oprócz bankowości zdalnej mogą skorzystać z ponad 400 placówek stacjonarnych. Wraz z zagranicznymi oddziałami grupy daje dostęp do ponad 7000 oddziałów obecnych w 65 krajach.
Nasza opinia o BNP Paribas
Opinie klientów na temat omawianej przeze mnie instytucji skupiają się przede wszystkim na bogatej ofercie, funkcjonalnościach oraz nowoczesności. Rzeczywiście BNP kojarzony jest z zamiłowaniem do rozwoju i odpowiadania na aktualne potrzeby użytkowników. Świadczy o tym fakt, że oferuje znacznie więcej niż tylko standardowe konta bankowe czy karty debetowe. Korzystając z niego, możemy liczyć na szereg rozwiązań emerytalnych, w tym na ubezpieczenia czy produkty inwestycyjne.
Uważam, że tak szerokie podejście do kwestii bankowości jest największym atutem BNP Paribas. Pozytywnie odbieram też to, że większość spraw możemy załatwić zarówno w oddziale banku, jak i w aplikacji czy na stronie internetowej. To znaczna wygoda, ale też dowód na świadomość rozwoju technologicznego.
Patryk Korzec – ekspert Czerwonej Skarbonki
BNP Paribas stworzył ofertę uniwersalną. Jest dostosowana do potrzeb osób prywatnych, przedsiębiorców oraz inwestorów. Połączył ponadto usługi tradycyjne z nowoczesnymi, budując jedną z atrakcyjniejszych propozycji na rynku. Moja opinia na dziś to mocne 4/5 gwiazdek.
Co oferuje bank BNP Paribas?
Wszystkie usługi i produkty może przedstawić nam pracownik banku, ale znajdziemy je także na stronie internetowej instytucji. Trochę w nich pogrzebałem i oprócz nich w górnej części witryny, znajdują się sekcje skierowane do konkretnego typu klientów.
Te specjalistyczne rozwiązania dotyczą:
bankowości premium,
wealth management,
rolników,
małych przedsiębiorstw,
średnich przedsiębiorstw,
korporacji,
biura maklerskiego,
bezpieczeństwa.
Poniżej pokrótce opisałem poszczególne zakładki. Choć chcę zaznaczyć, że bank regularnie rozwija swoje usługi i może wprowadzać zmiany w poszczególnych ofertach i produktach, a także ich dostępności.
Konta
Podstawowym produktem bankowym w BNP Paribas są rachunki bankowe. Zostały podzielone na kilka rodzajów, dostosowanych do klientów o rozmaitym profilu. Zależnie od preferencji wybrać możemy:
konto osobiste,
oszczędnościowe,
walutowe,
dla dzieci.
Warto dokładnie zapoznać się z dostępnymi opcjami, bo mogą się one od siebie różnić. Mowa tu m.in. o wysokości opłat czy dostępnych produktach dodatkowych. Mamy też możliwość skorzystania z opcji przeniesienia konta bankowego z innej instytucji.
Podobnie jak w przypadku kont bankowych, klienci BNP Paribas mogą zajrzeć do oferty kredytów. Uczulam tylko, że poszczególne rozwiązania różnią się m.in. warunkami ich przyznawania, wysokością dostępnej kwoty czy długością spłaty. Są to wśród nich:
kredyt hipoteczny,
kredyt gotówkowy,
kredyt ratalny,
kredyt Czyste Powietrze,
oraz kredyt odnawialny.
Dodatkowo możesz zawnioskować o restrukturyzację zobowiązań, czyli połączenie kilku długów w jeden kredyt z jedną stałą, miesięczną ratą.
Oszczędności
Podobnie jak w każdym banku, tak i tutaj znajdziesz produkty oszczędnościowe. Są to głównie konta oszczędnościowe oraz lokaty, które różnią się między sobą oprocentowaniem i długością trwania. Do wyboru masz:
Każda z nich działa na nieco odrębnych zasadach. Niektóre dostępne są nawet w kilku różnych wariantach. Dlatego przed zdecydowaniem się na jedną z nich, polecam zrobić szybkie porównanie plusów i minusów każdej z nich.
Co istotne, BNP Paribas udostępnia dodatkowo przydatne usługi związane z ich obsługą. Do dyspozycji masz, np. chargeback (chroniący przed utratą pieniędzy) czy pakiet SMS (informujący o zdarzeniach na karcie).
Emerytura
Do naszej dyspozycji są także dwa podstawowe rozwiązania dobrze znane na rynku:
Każde z nich ma inny charakter. Wymienione narzędzia skierowane są też do klientów o różnym poziomie wiedzy z zakresu zarządzania finansami. Pamiętaj również, że inwestowanie zawsze niesie ze sobą ryzyko potencjalnej utraty środków.
BNP Paribas umożliwia skorzystanie z kilku głównych pakietów ubezpieczeń. Część z nich związana jest z innymi produktami bankowymi, ale nie wszystkie. Może to być:
ubezpieczenie na podróż,
samochód,
dom i rodzina,
życie i zdrowie,
spłata zadłużenia,
karta kredytowa.
Wiele z nich w swoim obrębie ma kilka różnych rozwiązań do wyboru.
Wynajem aut i telefonów
Co ciekawe, odnajdziesz tu programy długotrwałego wynajmu aut i telefonów. To oryginalne rozwiązanie, związane jest z możliwością otrzymania znacznej zniżki oraz atrakcyjnej opłaty miesięcznej. Tego typu programy mają stanowić wsparcie dla ekologicznych rozwiązań, będących jednocześnie korzystnymi dla portfeli klientów.
Otwarta bankowość
Zgodnie z unijną dyrektywą PSD2 otwarta bankowość pozwala stronom trzecim na budowę innowacyjnych rozwiązań, które mogą wykorzystywać usługi i dane udostępniane przez instytucje finansowe czy banki. Niesie to za sobą szereg korzyści dla klientów, takie jak np.:
redukcja zużycia papieru,
błyskawiczna weryfikacja wniosków kredytowych,
korzystanie z otwartej bankowości bez żadnych opłat.
Jednocześnie open banking wykorzystuje do ochrony danych użytkowników najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania.
Bankowość internetowa i mobilna
Segment bankowości mobilnej i internetowej jest w BNP Paribas wyjątkowo rozbudowany. Do dyspozycji jest szereg portali, platform i aplikacji mobilnych o rozmaitym zastosowaniu, np.:
GOonline,
GOmobile,
FX Pl@net,
GOdealer,
mojeID,
IMB Trusteer Rapport,
GObroker.
BNP podobnie jak większość banków, wprowadził również płatności zbliżeniowe (np. Google Pay i Garmin Pay) czy nowoczesne sposoby wykonywania płatności elektronicznych (np. Pay by link i Pay U Express).
Produkty firmowe
Jeszcze wspomnę słowem o możliwościach, jakie BNP kieruje do przedsiębiorców. Do wyboru jest cała paleta produktów i usług dodatkowych. Od typowch, jak konta firmowe, poprzez kredyty firmowe – również te z gwarancją de minimis, kończąc na kartach obciążeniowych. Bank realizuje przy tym Program Tarcza Finansowa realizowany przez PFR.
Do wyboru są dodatkowo pożyczki leasingowe, faktoring, kredyty proekologiczne czy leasing nieruchomości. Wszystkie te rozwiązania są dostępne oczywiście w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.
Moim zdaniem głównym wyróżnikiem BNP Paribas Polska S.A. jest jego rozbudowana oferta. Lista dostępnych usług i produktów jest naprawdę imponująca, nawet w porównaniu do innych, znanych banków. Nie brak tam klasycznych propozycji, takich jak kredyt hipoteczny czy karta kredytowa. Miłą niespodzianką są natomiast rozwiązania nowoczesne, przybliżające klientów do świata finansów i bankowości. Przykładami mogą tu być np.: wygodna aplikacja mobilna, możliwości inwestycyjne, ubezpieczenia czy wynajem aut i telefonów.
Na pochwałę zasługuje cała zakładka związana z bankowością mobilną i internetową. Rozwiązania, które się w niej znalazły, pozwalają na znacznie więcej, niż tylko np. spłatę kredytu czy sprawdzenie stanu konta. Udostępniony został tam szereg nowoczesnych aplikacji, platform i technologii zdecydowanie ułatwiających zarządzanie finansami w dowolnym miejscu i czasie. To wyróżnik tego banku, stanowiący w mojej ocenie ogromną zaletę, której nie powinno się bagatelizować.
Zalety i wady BNP Paribas
Zalety BNP Paribas:
uniwersalna oferta dla klientów różnego typu,
wiele usług i produktów do wyboru,
oferty niestandardowe (np. wynajem aut i telefonów, otwarta bankowość),
liczne rozwiązania internetowe i mobilne,
liczne punkty stacjonarne,
konkurencyjne warunki i koszty oferowanych rozwiązań,
wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku,
wysoka wiarygodność.
Wady BNP Paribas:
nie wszystkie opłaty i warunki oferowane przez BNP Paribas są najkorzystniejsze na rynku,
ilość dostępnych produktów i usług może przytłaczać i utrudniać podjęcie decyzji.
FAQ: najczęściej zadawane pytania
Czy BNP Paribas to bezpieczny bank?
Tak, BNP Paribas to bezpieczny bank. Działa w Polsce legalnie i jest nadzorowany przez odpowiednie instytucje państwowe.
W jakich bankomatach można wypłacać bez prowizji w BNP?
BNP Paribas pozwala na bezprowizyjne wypłaty pieniędzy swoim klientom z określonych bankomatów. Dotyczy to maszyn znajdujących się na terenie oddziałów banków oraz urządzeń Planet Cash.
Czy BNP Paribas ma BLIK?
Tak, w aplikacji mobilnej GOmobile, udostępnianej klientom BNP Paribas, możliwe jest włączenie szybkich płatności BLIK.
Kto jest właścicielem Paribas Bank?
Pakiet większościowy w BNP Paribas Bank Polska posiada francuski BNP Paribas. Mowa tu o 87,40 proc. udziałów w spółce.
Naszym celem jest dostarczanie użytkownikom wartościowych i wiarygodnych treści, które pomogą im podejmować świadome decyzje finansowe. Wszystkie artykuły publikowane na naszym portalu opierają się na sprawdzonych źródłach i są redagowane przez specjalistów z dziedziny finansów.
Patryk Korzec
Absolwent Uniwersytetu Opolskiego oraz Warszawskiego. Miłośnik świata finansów i inwestycji. Dziennikarz i copywriter, który doskonalił swoje umiejętności w kilku ogólnopolskich redakcjach radiowych i internetowych. Prywatnie pasjonat podróży i autostopu, uwielbiający relaks z dobrą książką w ręku.
ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co… i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło…
M
M
Mag
16.03.2023, 18:20
Wyróżniający się komentarz
Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich negatywnie. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów
C
C
Cecylia
27.09.2022, 11:38
Wyróżniający się komentarz
Masakra.
Działaja wbrew zasadom.
Zmieniają warunki umowy w trakcie trwania wcześniej podpisanejumowy.
M
M
Mila
24.08.2022, 11:43
Wyróżniający się komentarz
NAJGORSZY BANK, w jakim miałam konto. Ludziska trzymajcie się z daleka. Mnie zrobili w inwestycje, bo wiedzieli, że są na najwyższym możliwym poziomie i potem będą spadać, wiec od razu kilku ekspertów do mnie dxzwoniło, że to najlepszy moment na inwestycje, ze przeciez oni śledzą rynki itp. i żeby im zaufać. Tak, profesjonaliości w wyzysku pieniedzy – okazało się, że znali się, zeby zrobić klientów w balona, bo po wykupieniu zaraz potem zaczęło spadać, czyli bfaktycznie znali rybnek, wiedzieli jak oni mają zarobić, a klient jak ma dużo stracić. Straciłam przez nich 25 tysięcy. Więc nigdy nikomu tego banku nie polecam. mam nadzieję, że komentarz będzie opublikowany, a nie usunięty jako niezgodny z tym, co wy “powinniście” rekomendować.
w
w
waldik
07.07.2022, 12:31
Wyróżniający się komentarz
Tragiczny bank. mam tam konto firmowe dla podmiotu o obrotach powyżej 5 mln pln. traktowanie i obsługa fatsalna, brak salki konferencyjnej, ząłatwia się wszystko na blacie w tłumie innych ludzie. zero poszanowania tajemnicy klienta i tajemnicy bankowej. dodatkowo, bez podstawy blokuja konta żądając jakichs niewiarygodnych dokumentów, bez których otrzymania (i przetłumaczenia na koszt klienta) konta nie otworzą.
odradzam ten bank każdemu.
M
M
Magdalena
06.07.2022, 10:11
Wyróżniający się komentarz
Skandalicznie działający bank. W oddziale – nikt nic nie wie. Zablokowano moje konto na 10 dni, chociaż wypełniłam wszystkie procedury związane z aktualizacją danych, którą przeprowadza się chyba tylko w tym banku i to 2 razy w roku. Byłam w banku trzykrotnie w tej sprawie i za każdym razem pracownik popełniał jakiś błąd w formularzach. Nie mogę uregulować bieżących opłat i muszę pożyczać pieniądze na życie. Pani na infolinii powiedziała , że dane są już w systemie i konto powinno działać ale tak nie jest…. Nie oceniłabym tego banku nawt na jedną gwiazdkę. Totalne ZERO.
A
A
Adam Brechtacz
29.06.2022, 10:15
Wyróżniający się komentarz
Bank lansuje się na tzw. “Paradzie równości” za nasze pieniądze. Zatem czas porzucić ten bank, bo promuje nienormalność.
G
G
Grażyna
02.06.2022, 14:37
Wyróżniający się komentarz
W dniu 31-05-22 wykonałam telefon do BNP Paribas Bank Polska aby ustalić powód nieudanej płatności internetowej za konto Netflix. Telefon był wykonany przez aplikację GOMOBILE, świadczącej o mojej automatycznej weryfikacji. Pan Marcin Łebek odebrał telefon i poprosił o ostatnie cztery cyfry karty kredytowej. Ponieważ nie miałam okularów a córka siedziała obok mnie, podała mi numery których Pan Marcin Łebek wymagał. Krótko po tym, Pan Marcin Łebek stwierdził iż „MA WRAŻENIE”, ze ja, wieloletni klient tego banku, dzwoniący z już zweryfikowanej aplikacji, nie jestem właścicielem karty. Ze strony Pana Marcina Łebek, nie padła ani jedna sugestia dodatkowej weryfikacji mnie jako właściciela. Po wielokrotnym powtórzeniu, przez Pana Marcina Łebek, że „MA WRAŻENIE”, i moim wielokrotnym sprzeciwie, że czyjeś „WRAŻENIE” nie powinno być jedynym czynnikiem wpływającym na zamkniecie aplikacji bez dodatkowej weryfikacji, moja aplikacja została zablokowana. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku kolejnego dnia gdzie zostałam poinformowana, że rozpatrzenie tej sprawy i uruchomienie mojej aplikacji może zając do 7 dni. Pan Marcin Łebek był absolutnie niepomocny a wręcz wydawał się utrudnić moją komunikacje i dostęp do kont. NIE WIEM OD KIEDY OBECNOŚĆ CZŁONKÓW RODZINY W TRAKCIE ROMOWY Z INFOLINIĄ JEST ZBRODNIĄ? Mój pobyt w Polsce trwał trzy dni, grafik był ogromnie napięty i jeszcze bardziej skurczony przez nonszalancję pracownika infolinii. Niestety, nie uzyskałam żadnej pomocy of Pana Marcina Łebek, wręcz przeciwnie, poczułam się jak największy kryminalista. Sprawa nie została wyjaśniona przed moim wyjazdem i zostałam odcięta od internetowego dostępu do banku za granicą gdzie mieszkam na stałe. Zrezygnowałam z usług banku BNP Paribas skoro takie zachowanie jest standardem obsługi klienta. Jak czyjaś niefrasobliwość i niekompetencja może wpłynąć na moje plany? Jestem oburzona i zbulwersowana takim zachowaniem pracownika infolinii, który zamiast służyć pomocą i zrozumieniem, jest arogancki i przy najmniejszym poczuciu władzy, wykorzystuje ją przeciwko klientom i przez jedno klikniecie jest w stanie odciąć dostęp do pieniędzy. Pan Marcin Łebek powinien zostać zwolniony za nadużycie swojej władzy i nie wypełnianie swoich obowiązków.
A
A
Ana
02.03.2022, 08:03
Wyróżniający się komentarz
Śmiem twierdzić że w/w bank współpracuje z hakerami a nie klientami!!!!!!!!!!!!!!
K
K
Krzysiek
10.02.2022, 19:52
Wyróżniający się komentarz
Wiecznie mam problem z założeniem konta (często mają różne promocje dla “nowych”). Czy zakładam przez neta czy przesz selfie na końcu składania wniosku i podaniu wszelkich swoich danych i wyrażeniu wszystkich zgód zawsze wyskakuje to samo: “Weryfikacja wniosku nadal trwa. Prześlemy wiadomość e-mail, gdy zakończymy weryfikację”. Oczywiście nic nie przysyłają a ja żyję ze świadomością, że zeskanowałem im dowód, mają moje wszystkie dane teleadresowe a konta jak nie było tak nie ma. Nigdzie nie miałem takich problemów: creditagr, mill, sant, pekao zawsze sprawnie a tu syf trwa w najlepsze.
Tomasz
14.04.2023, 10:43
ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co… i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło…
Mag
16.03.2023, 18:20
Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich negatywnie. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów
Cecylia
27.09.2022, 11:38
Masakra.
Działaja wbrew zasadom.
Zmieniają warunki umowy w trakcie trwania wcześniej podpisanejumowy.
Mila
24.08.2022, 11:43
NAJGORSZY BANK, w jakim miałam konto. Ludziska trzymajcie się z daleka. Mnie zrobili w inwestycje, bo wiedzieli, że są na najwyższym możliwym poziomie i potem będą spadać, wiec od razu kilku ekspertów do mnie dxzwoniło, że to najlepszy moment na inwestycje, ze przeciez oni śledzą rynki itp. i żeby im zaufać. Tak, profesjonaliości w wyzysku pieniedzy – okazało się, że znali się, zeby zrobić klientów w balona, bo po wykupieniu zaraz potem zaczęło spadać, czyli bfaktycznie znali rybnek, wiedzieli jak oni mają zarobić, a klient jak ma dużo stracić. Straciłam przez nich 25 tysięcy. Więc nigdy nikomu tego banku nie polecam. mam nadzieję, że komentarz będzie opublikowany, a nie usunięty jako niezgodny z tym, co wy “powinniście” rekomendować.
waldik
07.07.2022, 12:31
Tragiczny bank. mam tam konto firmowe dla podmiotu o obrotach powyżej 5 mln pln. traktowanie i obsługa fatsalna, brak salki konferencyjnej, ząłatwia się wszystko na blacie w tłumie innych ludzie. zero poszanowania tajemnicy klienta i tajemnicy bankowej. dodatkowo, bez podstawy blokuja konta żądając jakichs niewiarygodnych dokumentów, bez których otrzymania (i przetłumaczenia na koszt klienta) konta nie otworzą.
odradzam ten bank każdemu.
Magdalena
06.07.2022, 10:11
Skandalicznie działający bank. W oddziale – nikt nic nie wie. Zablokowano moje konto na 10 dni, chociaż wypełniłam wszystkie procedury związane z aktualizacją danych, którą przeprowadza się chyba tylko w tym banku i to 2 razy w roku. Byłam w banku trzykrotnie w tej sprawie i za każdym razem pracownik popełniał jakiś błąd w formularzach. Nie mogę uregulować bieżących opłat i muszę pożyczać pieniądze na życie. Pani na infolinii powiedziała , że dane są już w systemie i konto powinno działać ale tak nie jest…. Nie oceniłabym tego banku nawt na jedną gwiazdkę. Totalne ZERO.
Adam Brechtacz
29.06.2022, 10:15
Bank lansuje się na tzw. “Paradzie równości” za nasze pieniądze. Zatem czas porzucić ten bank, bo promuje nienormalność.
Grażyna
02.06.2022, 14:37
W dniu 31-05-22 wykonałam telefon do BNP Paribas Bank Polska aby ustalić powód nieudanej płatności internetowej za konto Netflix. Telefon był wykonany przez aplikację GOMOBILE, świadczącej o mojej automatycznej weryfikacji. Pan Marcin Łebek odebrał telefon i poprosił o ostatnie cztery cyfry karty kredytowej. Ponieważ nie miałam okularów a córka siedziała obok mnie, podała mi numery których Pan Marcin Łebek wymagał. Krótko po tym, Pan Marcin Łebek stwierdził iż „MA WRAŻENIE”, ze ja, wieloletni klient tego banku, dzwoniący z już zweryfikowanej aplikacji, nie jestem właścicielem karty. Ze strony Pana Marcina Łebek, nie padła ani jedna sugestia dodatkowej weryfikacji mnie jako właściciela. Po wielokrotnym powtórzeniu, przez Pana Marcina Łebek, że „MA WRAŻENIE”, i moim wielokrotnym sprzeciwie, że czyjeś „WRAŻENIE” nie powinno być jedynym czynnikiem wpływającym na zamkniecie aplikacji bez dodatkowej weryfikacji, moja aplikacja została zablokowana. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku kolejnego dnia gdzie zostałam poinformowana, że rozpatrzenie tej sprawy i uruchomienie mojej aplikacji może zając do 7 dni. Pan Marcin Łebek był absolutnie niepomocny a wręcz wydawał się utrudnić moją komunikacje i dostęp do kont. NIE WIEM OD KIEDY OBECNOŚĆ CZŁONKÓW RODZINY W TRAKCIE ROMOWY Z INFOLINIĄ JEST ZBRODNIĄ? Mój pobyt w Polsce trwał trzy dni, grafik był ogromnie napięty i jeszcze bardziej skurczony przez nonszalancję pracownika infolinii. Niestety, nie uzyskałam żadnej pomocy of Pana Marcina Łebek, wręcz przeciwnie, poczułam się jak największy kryminalista. Sprawa nie została wyjaśniona przed moim wyjazdem i zostałam odcięta od internetowego dostępu do banku za granicą gdzie mieszkam na stałe. Zrezygnowałam z usług banku BNP Paribas skoro takie zachowanie jest standardem obsługi klienta. Jak czyjaś niefrasobliwość i niekompetencja może wpłynąć na moje plany? Jestem oburzona i zbulwersowana takim zachowaniem pracownika infolinii, który zamiast służyć pomocą i zrozumieniem, jest arogancki i przy najmniejszym poczuciu władzy, wykorzystuje ją przeciwko klientom i przez jedno klikniecie jest w stanie odciąć dostęp do pieniędzy. Pan Marcin Łebek powinien zostać zwolniony za nadużycie swojej władzy i nie wypełnianie swoich obowiązków.
Ana
02.03.2022, 08:03
Śmiem twierdzić że w/w bank współpracuje z hakerami a nie klientami!!!!!!!!!!!!!!
Krzysiek
10.02.2022, 19:52
Wiecznie mam problem z założeniem konta (często mają różne promocje dla “nowych”). Czy zakładam przez neta czy przesz selfie na końcu składania wniosku i podaniu wszelkich swoich danych i wyrażeniu wszystkich zgód zawsze wyskakuje to samo: “Weryfikacja wniosku nadal trwa. Prześlemy wiadomość e-mail, gdy zakończymy weryfikację”. Oczywiście nic nie przysyłają a ja żyję ze świadomością, że zeskanowałem im dowód, mają moje wszystkie dane teleadresowe a konta jak nie było tak nie ma. Nigdzie nie miałem takich problemów: creditagr, mill, sant, pekao zawsze sprawnie a tu syf trwa w najlepsze.