Nest Bank – opinie i recenzja

Siedziba banku

Adres:

Nest Bank SA

ul. Wołoska 24

02-675 Warszawa

Dane banku

KRS:0000030330
NIP:5261021021
REGON:010928125

Jak różni są ludzie i określone grupy konsumentów, tak zróżnicowane są i także usługi bankowe. Dobrze widać to także po rynku bankowym, który wbrew pozorom potrafi za pomocą różnych rozwiązań skrajnie różnić się od innych, konkurencyjnych instytucji. Dobrym przykładem jest tutaj Nest Bank, który opracował swój wyjątkowy sposób na bankowość dla klientów indywidualnych, a także – a raczej przede wszystkim – przedsiębiorców. Przyglądamy się dzisiaj dokładnie ich ofercie.

Nest Bank to jedna z tych instytucji bankowych, która choć wyraźnie wykazuje ambicje konkurowania z największymi, komercyjnymi bankami, to stara się on podchodzić do prowadzenia tego typu usług w zgoła inny sposób. Wyraża to nie tylko stonowaną estetyką swojego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej wraz z kampanią reklamową, ale i pakietem świadczonych usług, w których nacisk stawia się na oferowanie kont i lokat oszczędnościowych. Na ile atrakcyjna jest oferta Nest Banku i z czego dokładnie się ona składa? Sprawdzamy to w niniejszej recenzji.

Sprawdź najnowsze promocje bankowe

Nest Bank – historia i podstawowe informacje

Historia opisywanego dziś banku rozpoczyna się w 1995 roku, kiedy to niemiecki Westdeutsche Landesbank utworzył polską filię pod nazwą Westdeutsche Landesbank Polska SA. Pod tą nazwą, oferując szeroki pakiet usług dla przedsiębiorców, ugruntował on swoją działalność na polskim rynku przez kolejne lata, kiedy to w 2003 roku doszło do pierwszej zmiany nazwy na WestLB Bank Polska SA. Pod tym szyldem bank ten funkcjonował przez kolejne lata pierwszej dekady XXI wieku, kolejnych ważnych przemian doczekując się między 2010 a 2011 rokiem.

Niemiecki Westdeutsche Landsebank w ramach restrukturyzacji zdecydował się sprzedać wszystkie swoje polskie operacje, znajdując kupca w Wielkiej Brytanii. Chęć wyraził brytyjski fundusz Abris Capital Partners, któremu transakcję zakupu udało się sfinalizować w grudniu 2010 roku. Od nowego, 2011 roku, w ramach zmiany właściciela zdecydowano się dokonać kolejnej zmiany nazwy na Polski Bank Przedsiębiorczości SA. W listopadzie 2012 roku rozpoczął on świadczyć swoje usługi także dla przedsiębiorców, a rok później doszło do pierwszej w historii tego banku fuzji z FM Bank Polska SA. Przyniosła ona kolejną zmianę nazwy – na FM Bank BPB SA.

Historia nazwy, pod jaką opisywany bank działa do dziś, zaczyna się stosunkowo niedawno, bo w 2016 roku, kiedy to zarząd banku podjął decyzję o obraniu bardziej przystępnego i łatwiejszego do zapamiętania szyldu. W ten sposób, w październiku tamtego roku powołano do życia nazwę Nest Bank. Pod nią, stara się on konkurować na zatłoczonym rynku polskiej bankowości, oferując usługi stawiające głównie na lokaty i konta oszczędnościowe, a także wsparcie dla przedsiębiorców.

Nest Bank opinie

Szeroka reprezentacja banków w internecie, które chętnie rozwijają tutaj różne usługi, pozwala również na kompleksowe pozyskanie wszystkich niezbędnych informacji na temat danego banku właśnie za pośrednictwem tego medium. W ten sposób, bez wychodzenia z domu, w ciągu kilku minut przy użyciu np. telefonu czy komputera, możemy porównać interesujące oferty. Dobrym dopełnieniem do tego coraz częściej staje się także pozyskanie informacji o odczuciach dotychczasowych klientów na temat danych usług czy produktów finansowych. W tym przypadku, pomocne okazuje się hasło „Nest Bank opinie”.

W ten sposób możemy się dowiedzieć, że konsumenci cenią omawiany bank za stosunkowo niskie i przejrzyste koszty bankowych transakcji, a także bogatą ofertę lokat oszczędnościowych i kont osobistych. Doceniane są też obszerne pakiety różnych usług kierowane do drobnych przedsiębiorców i posiadaczy własnych, niewielkich biznesów. Z drugiej strony, z krytycznymi słowami spotyka się projekt wizualny i sposób działania aplikacji mobilnej, a także nieporozumienia związane z obsługą w niektórych placówkach stacjonarnych.

Z czego składa się oferta tego banku?

Nest Bank posiada bogatą ofertę zróżnicowanych usług, które kierowane są zarówno do przedsiębiorców i osób posiadających różnej wielkości rodzinne biznesy, jak i osób prywatnych potrzebujących wygodnych rozwiązań dla ich samych. Sprawdźmy, na jakie rozwiązania można liczyć, zwracając się do tego banku o pomoc.

  1. Konta osobiste.
  2. Konta oszczędnościowe.
  3. Lokaty oszczędnościowe.
  4. Podstawowe rachunki płatnicze.
  5. Kredyty dla firm.
  6. Faktoring dla firm.
  7. Konta dla nastolatków.
  8. Lokaty inwestycyjne.
  9. Konta walutowe.
  10. Fundusze inwestycyjne.
  11. Obsługa 500+.
  12. Finansowanie firmy.
  13. Konta dla podróżujących.
Nest Bank

Przegląd świadczonych usług – klienci indywidualni

Po pobieżnym opisaniu podstawowych rozwiązań i produktów finansowych, jakie składają się na ofertę Nest Banku dla wszystkich przewidzianych grup odbiorców docelowych, pora teraz obszernie scharakteryzować każdą ze świadczonych usług. Na początek, posiłkując się najświeższymi informacjami ze strony internetowej Nest Banku, przedstawiamy informację o pełnym pakiecie usług dla klientów indywidualnych.

  1. Konta.
    – Osobiste (Nest Konto).
    – Dla podróżujących (Nest Konto Waluta).
    – Dla nastolatka (Nest Konto Samodzielne).
    – Oszczędnościowe (Nest Skarbonka, Nest Oszczędności, Nest Rodzinne Oszczędności).
    – Podstawowy rachunek płatniczy (Nest Konto PRP).
  2. Oszczędności.
    – 4% dla nowych klientów (lokata).
    – 2,40% dla obecnych klientów (lokata).
    – 2,30% dla obecnych klientów (lokata).
    – 1,50% bez dodatkowych warunków (lokata).
    – 1,59% bez dodatkowych warunków (lokata).
    – 1,30% bez posiadania konta w Nest Banku (lokata).
    – 2,10% bez posiadania konta w Nest Banku (lokata).
    – 1,39% bez posiadania konta w Nest Banku (lokata).
    – Rachunki oszczędnościowe (Nest Skarbonka, Nest Rodzinne Oszczędności, Nest Oszczędności).
  3. Inwestycje.
    – Zabezpieczenie przyszłości (Nest Bezpieczna Perspektywa, Nest Spokojne Lata).
    – Inwestowanie (Nest Invest, Nest Solidne Inwestycje, Nest Przejrzyste Obligacje).
    – Fundusze inwestycyjne (Fundusze Inwestycyjne Otwarte).
    – Oszczędzanie (Plan Systematycznego Oszczędzania, Celowy Plan Inwestycyjny).
    – Lokaty inwestycyjne.
    – Agent firmy inwestycyjnej.
  4. Usługi.
    – Dla rodziny (Rodzina 500+ i Dobry Start – 300 plus).
    – Do kont bankowych (Usługi walutowe, płatności mobilne, bankomaty i wpłatomaty).
  5. Bankowość elektroniczna.
    – Bankowość internetowa.
    – Bankowość mobilna.

Przegląd świadczonych usług – przedsiębiorcy

Po obszernym opisaniu usług, jakie uzyskać w ramach Nest Banku mogą klienci detaliczni, nie sposób nie wspomnieć także o drugiej, równie ważnej grupie odbiorców – przedsiębiorcach i przedstawicielach małych firm. Poniżej przedstawiamy informacje o wszystkich narzędziach finansowych kierowanych do tego grona, również w oparciu o aktualne informacje prosto ze strony internetowej opisywanego banku.

  1. Konta.
    – Dla firm (BIZnest Konto).
    – Walutowe (BIZnest Konto Waluta).
  2. Oszczędności.
    – 1,50% BIZnest Lokata.
    – 1,59% BIZnest Lokata WIBOR®.
    – Rachunki oszczędnościowe (BIZnest Oszczędności).
    – Inwestycje (Nest Bezpieczna Perspektywa).
    – Fundusze Inwestycyjne Otwarte.
  3. Kredyty.
    – Kredyty dla firm (ratalny, ratalny profesjonalny, na rozwój).
    – Płynność finansowa (limit na koncie).
    – Rodzinna firma (kredyt dla rodzinnych firm).
    – Usługi Faktoria.
  4. Moja firma.
    – Finansowanie firmy.
    – Zarządzanie finansami.
    – Rozwój firmy.
    – Dodatkowe usługi (negocjowanie kursu walut, weryfikacja kontrahentów).
  5. Usługi.
    – Usługi walutowe.
    – Terminale płatnicze.
    – Płatności mobilne.
    – Bankomaty i wpłatomaty.
  6. Bankowość elektroniczna.
    – Bankowość internetowa.
    – Bankowość mobilna.

Nest Bank – przykład kredytu

Tradycyjnie dla naszych recenzji usług bankowych, pora obszernie scharakteryzować jeden z najpopularniejszych produktów finansowych, który dużym powodzeniem cieszy się także w przypadku Nest Bank. W przeciwieństwie jednak do wielu banków konkurencyjnych, tutaj usługi kredytowe świadczone są tylko dla przedsiębiorców. Co za tym idzie, prezentowane ogólne warunki możliwego do uzyskania kredytu pt. „BIZnest Kredyt w Ratach” wybraliśmy tylko w tej taryfie, w jakiej takie usługi są przewidziane. Co warto dodać – parametry kredytowe przedstawiamy w celu informacyjnym, by pokazać przykładowe wartości aktualne w momencie tworzenia tego tekstu.

  • Produkt bankowy: BIZnest Kredyt w Ratach.
  • Oprocentowanie kredytu: 3,3%..
  • Maksymalny okres spłaty: do 96 miesięcy.
  • Maksymalna kwota kredytu: do 550 000 zł.
  • Bez zabezpieczeń majątkowych.
  • Decyzja kredytowa do 5 minut.
  • Pieniądze na koncie do 24 godzin od wydania decyzji ws. kredytu.
  • Możliwość zawieszenia spłaty rat kapitałowych do 3 miesięcy.
  • Możliwość wydłużenia okresu kredytowania do 6 miesięcy.

Jak pobrać wyciąg z konta Nest Bank?

Posiadacz rachunku bankowego w Nest Bank może za pomocą swojego internetowego konta do bankowości elektronicznej szybko pozyskać historię transakcji. Tłumaczymy jak to działa.

Na początku należy wejść na stronę główną Nest Banku i wybrać brązowy, prostokątny przycisk umieszczony w górnym prawym rogu, za którego pomocą należy przejść do logowania.

wyciąg nest bank

Uzyskując dostęp do okna logowania, należy wpisać najpierw swój login, a następnie hasło dostępu do konta.

wyciąg nest bank

Po wczytaniu się pulpitu bankowości online, należy już tylko wybrać podstronę „Konta”, a następnie wybrać tam podstronę „Szczegóły konta”.

wyciąg nest bank

W ten sposób przechodzimy do ostatniego kroku – klikając w „operacje na koncie”, otwiera nam się opcja „wyciągi”. Teraz pozostaje już tylko pobrać ten wyciąg, którego poszukiwaliśmy.

Nest Bank w liczbach

  • 319 357 000 – tyle złotych wynosi kapitał własny spółki Nest Bank SA.
  • 2016 – od tego roku Nest Bank funkcjonuje pod tą nazwą.
  • 1995 – w tym roku powstał Westdeutsche Landesbank Polska SA, pierwowzór dzisiejszego Nest Banku.
  • 183 – tyle placówek na terenie Polski posiada Nest Bank.
  • 181 – w tylu polskich miastach Nest Bank posiada swoje stacjonarne oddziały.
  • 100 – tyle procent udziału w Nest Banku posiada brytyjski fundusz AnaCap Financial Partners LLP.
  • 7 – tyle prestiżowych nagród i wyróżnień podczas pierwszych 3 lat działalności otrzymał Nest Bank.
  • 4 – tyle razy w ciągu pierwszych 21 lat działalności opisywany bank zmienił swoją nazwę.
  • 2 – w tylu miastach, w Warszawie i Gdańsku, Nest Bank posiada swoje główne centrale.

Nest Bank – czym się wyróżnia?

Nest Bank to przykład komercyjnego banku, który pod wieloma względami stara się podkreślić swoją oryginalność i podążać własną ścieżką. Jednak nie tylko przy przyglądaniu się dostępnym usługom za pośrednictwem minimalistycznej strony internetowej można dostrzec ciekawe aspekty, pod których względem wyróżnia się Nest Bank. Przyjrzyjmy się także mniej oczywistym i mniej znanym zagadnieniom. Sprawdźmy, pod jakimi aspektami jeszcze wyróżnia się opisywany dzisiaj bank.

  • W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych banków, Nest Bank oferuje kredyty tylko dla przedsiębiorców lub przedstawicieli rodzinnych biznesów.
  • W 2017 i 2018 roku Nest Bank został wyróżniony nagrodą serwisu internetowego Bankier.pl za najtańsze konto osobiste.
  • Jednym z podstawowych elementów, którymi Nest Bank się szczyci na tle konkurencji, jest bezwarunkowy brak opłat za wykonywanie przez klientów podstawowych operacji bankowych.
  • Spółką zależną Nest Bank jest Faktoria – firma, która zajmuje się kompleksowymi usługami z zakresu faktoringu dla przedsiębiorstw.
  • Właścicielem wszystkich akcji w Nest Bank jest brytyjski fundusz kapitałowy AnaCap Financial Partners LLP, do którego należy kilka europejskich banków komercyjnych, brokerów ubezpieczeniowych i firm zarządzających wierzytelnościami.
  • Zanim Nest Bank trafił pod skrzydła brytyjskiego funduszu, należał on do niemieckiego Westdeutsche Landesbank z Düsseldorfu.
  • W 2018 roku Nest Bank został nagrodzony wyróżnieniem Laur Pośredników Finansowych.
  • Obecna nazwa Nest Bank, wywodzi się z języka angielskiego, w którym słowo nest oznacza gniazdo. Ma to wywoływać skojarzenia z zaufaniem, rodzinnym ogniskiem oraz bezpieczeństwem.
Nest Bank

Nest Bank – nasza opinia

Nest Bank jest instytucją, która zwraca uwagę swoim nieszablonowym podejściem do usług bankowych. Już na pierwszy rzut oka wyróżnia się on nienachalnymi, gustownie wykonanymi reklamami, dzięki którym konsumenci usłyszeli na masową skalę o tej stosunkowo młodej marce i szybko zaczęli poszukiwać więcej informacji na jej temat. Także i po bliższym przyjrzeniu się, prosta i minimalistyczna stylistyka strony internetowej może naprawdę się podobać, dodatkowo przyciągając uwagę przejrzystym i prostym rozplanowaniem informacji.

->Sprawdź też: Nest Bank konta oszczędnościowe opinie

Nietypowym rozwiązaniem jest skierowanie oferty kredytowej wyłącznie do klientów z sektora przedsiębiorstw i małych firm – ogranicza to grono potencjalnych klientów korzystających z tego, bądź co bądź, bardzo popularnego sposobu finansowania, z którego szeroko korzystają przecież także i klienci prywatni. Nest Bank stara się to jednak im zrekompensować poprzez postawienie na rozbudowaną ofertę kont oszczędnościowych oraz kont osobistych. Pod tym względem, faktycznie, rozumiemy, dlaczego to sztandarowy produkt tej instytucji. Uwagę zwraca np. brak opłat za podstawowe operacje.

Nest Bank to zatem młoda bankowa marka, która pod wieloma aspektami łamie utarte bankowe schematy, niekiedy stosując wręcz ekscentryczne rozwiązania (jak brak kredytów konsumenckich). Nie da się jednak ukryć, że jego oferta jest nasycona wieloma interesującymi rozwiązaniami, które powinny zwrócić uwagę szczególnie tych, którzy szukają dobrego konta oszczędnościowego lub pewnego finansowania dla swojego biznesu.

Dane kontaktowe dla klientów

Infolinia dla klientów indywidualnych:

  • 22 438 41 41

Infolinia dla przedsiębiorców:

  • 22 438 41 41

Zastrzeganie kart:

  • 22 438 41 41

Informacje na temat spółki

Nest Bank

 

Nest Bank SA

Rodzaj:
Bank komercyjny
Charakter działalności:
Bank uniwersalny
Utworzony:
1995
Numer REGON:
010928125
Numer KRS:
0000030330
Numer NIP:
5261021021
Adres siedziby:
ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa

 

Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 14 kwietnia 2020 roku.

Komentarze (37)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • B
    B

    Barbara

    18.07.2020, 03:00

    Wyróżniający się komentarz

    ja mam przykre doświadczenie z Nest Bankiem od 2.07.2020 r próbuję zamknąć kartę kredytową i na dzień dzisiejszy nic się nie dzieje w mojej sprawie, tylko każą mi płacić. Nie ma informacji internetowej o mojej karcie, jednak przedstawiciele Banku mają do niej wgląd a ja nie. Dzwonię na infolinię zawsze zgłasza mi się inny konsultant, piszę pisma do Warszawy odpowiedź otrzymuję z Gdańska. Jestem zmuszona zgłosić tę sprawę do Prokratury.

    • F
      F

      Frank S

      10.08.2020, 09:47

      Wyróżniający się komentarz

      Pani Barbaro, czy próbowała się Pani kontaktować z arbitrem bankowym w tej sprawie?

  • D
    D

    Daniel

    21.10.2020, 10:41

    Wyróżniający się komentarz

    Bardzo słaby bank , nawet nie udało mi się założyć konta .
    A więc tak , mówię sobie założę konto w w tym banku bo konto darmowe to super , ale już na tym etapie pojawiają się problemy . Przy zakładaniu konta są 3 opcje jego założenia , przelew autoryzacyjny ale tylko z kilku banków ja mam konto w PKO BP i nie mogę zrobić przelewu bo nie ma mojego banku na liście . Ok , opcja wideorozmowy , próbowałem się połączyć kilkanaście jak nie kilkadziesiąt razy i brak odpowiedzi w kolejce przeskakiwałem z 1 miejsca na 5 lub na 3 :) jak w końcu się łączyłem do druga strona się rozłączała .
    Połączyłem się więc w końcu przez telefon i wtedy dowiedziałem się , że przez telefon się nie da zweryfikować dowodu osobistego :) Pani poinformowała mnie żebym spróbował przez inną przeglądarkę na laptopie i się udało . JA używałem Opery a połączyłem przez Edga . Na stronie zero info o tym że przez telefon nie można albo ,że są rekomendowane jakieś przeglądarki .
    Podczas weryfikacji trzeba pokazać dowód do kamery , przód i tył , trzeba też się pokazać do kamery w celu porównania zdjęcia z dowodu ze stanem obecnym , niestety w moim przypadku się to nie udało i weryfikacja nie została ukończona więc konto nie zostało utworzone .
    Jeszcze dodam , że godziny w których można dzwonić tam są różne , chyba zależą od humoru banku w danym dniu . Było jeszcze kilka innych rzeczy ale już mi się miejsce kończy .
    NIE POLECAM .

    • M
      M

      MB

      08.01.2021, 18:25

      Wyróżniający się komentarz

      Sugeruję mail do Komisji Nadzoru Finansowego z powiadomieniem o nieprawidłowości działania banku.

    • B
      B

      Bargłów

      03.03.2022, 20:14

      Wyróżniający się komentarz

      Jestem zadowolony z działania banku. Mam w nim konto od momentu kiedy nazywał się jeszcze Smart Bank. Bankowość internetowa i mobilna na wysokim poziomie. Niesamowite jak dużą metamorfozę przeszedł Bank.

      Niestety dużo do życzenia zostawia kompetencja pracowników w oddziałach banku, polecam kontaktować się raczej z infolinię. Infolinia najlepsza ze wszystkich banków w Polsce – pracownicy kompetentni i od razu znają odpowiedź nawet na najbardziej nietypowe pytanie.
      Czasami występują problemy techniczne ale na pewno nie tak duże i częste jak np w Pekao.

    • X
      X

      Xeol

      21.03.2022, 15:55

      Wyróżniający się komentarz

      Hanna ja założyłem konto w 5 min a za potwierdzenie służył przelew z innego banku. Mega proste.

  • J
    J

    Janina

    10.07.2021, 12:10

    Wyróżniający się komentarz

    Nest bank – nie dla starych ludzi
    Jestem 70-letnią wdową, mieszkanką terenów wiejskich. Jak to bywa w tym wieku, niedowidzę, niedosłyszę, mam problemy z poruszaniem się. Od kilku lat posiadam konto osobiste w Nest banku. Ponieważ emerytura przychodzi na konto, a do najbliżeszgo bankomatu mam kilknaście kilometrów korzystam głównie z płatności mobilnych. Wiadomo – literki w telefonie malutkie, a palce już nie te. Zablokowałam dostęp mobilny do konta. Zadzwoniłam na infolinię Nest Banku z prośbą o pomoc i tutaj zaczął się koszmar. Najpierw oczekiwanie na odebranie telefonu: melodyjka, komunikat, melodyjka , komunikat i tak w kólko… Gdy w końcu ktoś odebrał, pracownica infolinii zarządała ode mnie wyłączenia trybu głośnomówiącego (mam 70 lat, to dla mnie normalny sposób rozmowy). Przestałam ją słyszeć całkowicie. Pracownica przeprowadziła pełną weryfikację : Imię, nazwisko, nazwisko rodowe matki, pesel, rodzaj posiadanych przeze mnie produktów bankowych i w końcu treść smsa którego mi przesłała. Moja tożsamość została potwierdzona poczym pracownica odmówiła mi pomocy „ponieważ słyszy głosy w tle”. Byłam we własnym domu, z własnym synem, usiłując uzyskać pomoc, natomiast „panienka z telefonu” ubezwłasnowoliła mnie , odcięła od moich pieniędzy bo „słyszy głosy”. Zaproponowała mi przyjazd do oddziału banku, ponieważ ona w tej sytuacji ma mnie(…). Do najbliżeszego oddziału mam kilkadziesiąt kilometrów. Schorowanej 70-latce, w dobie pandemii, pracownica Nest Bank proponuje kilkugodzinną wyprawę, przynajmniej 3 autobusami (przy dobrych wiatrach)…bo słyszy glosy… Nest Bank – nie dla starych ludzi….

  • A
    A

    Alaala

    24.05.2023, 14:40

    Wyróżniający się komentarz

    Bardzo mi przykro po raz kolejny bank nie reaguje na zgłoszenia. Coś się stało przy zwrocie płatności Blikiem w Payu. Zwrot dużej kwoty, który powinien trwać 2 dni bank nie księguje już 22 dni. Konsultant nic nie może powiedzieć prócz przyjęcia kolejnego zgłoszenia. Dział techniczny ma to wyjaśnić. Nikt nie odpowiada, nie oddzwania, nie informuje. Payu pisze, żeby zgłaszać się z tymi problemami do Banku. Odbijam się od ściany a pieniędzy na koncie nie ma. Sprawa robi się mało bezpieczna skoro bank tak nonszalancko podchodzi do swoich klientów. Jakiś czas temu czekałam na zaświadczenie z tego banku i czekałam 3 tygodnie, bo nikomu nie chciało się przystemplować trzech zdań. Ogólnie przy problemach lub potrzebach klienta bank i dział techniczny to totalna porażka. Ponaglenia powodują odwlekanie załatwienia sprawy do granic możliwości. Przy wyborze takiego banku radzę wziąć pod uwagę nie przyjazność działu technicznego. Traktują cię jak intruza.

  • J
    J

    Janusz

    08.05.2023, 20:28

    Wyróżniający się komentarz

    Serdecznie nie polecam .Reklama darmowego konta to nie wszystko . Więcej wydałem na infolinię . Ta instytucja to jakiś stragan złodziejski . Wszystko jest robione na złość żeby klienta wykończyć nerwowo i blokować jego pieniądze . Infolinia zatrudnia osoby które nie znają prawa ani przepisów . Ostrzegam wszystkich obecnych klientów . Pobierajcie wyciągi wszystkich transakcji . Po zamknięciu konta bank nie chce wydawać wyciągów co jest niezgodne z prawem ( w innych bankach do 5 lat nikt nie robi łaski ) . Pewnie chcą zatuszować swoje niekompetencje . Sprawa jest już u prawnika . NIE POLECAM !

  • o
    o

    onyx

    25.04.2023, 17:58

    Wyróżniający się komentarz

    Lichwa patrz prowizje – 200 zł za zajęcie na koncie itp. itd.

  • A
    A

    Anna

    23.03.2023, 19:41

    Wyróżniający się komentarz

    Złożyłam wniosek przez aplikację w banku o wydanie zaświadczenia, czekam ponad tydzień bez odzewu.
    Takie rzeczy nawet skarbówka od ręki załatwia. Nie polecam. Opieszałość i niedbałość o klienta.

  • B
    B

    Blubera

    09.06.2022, 18:24

    Wyróżniający się komentarz

    Straszny bank i straszny oddzial w Poznaniu, caly personel beznadziejny, ostatni oddzial w miescie, bo reszta juz sie pozamykala. Obsluga w ostatnim ostalym jest paskudna, niepomocna i calkowicie nieprofesjonalna.

  • Z
    Z

    Zawiedziona

    03.03.2022, 20:51

    Wyróżniający się komentarz

    Bardzo zawiodłam się na banku. Za takie „doradztwo” to ja dziękuję. Już nikomu nie polecam tego banku, tym bardziej że zamykają swoje placówki złodzieje

  • G
    G

    Gosia

    01.03.2022, 16:11

    Wyróżniający się komentarz

    Najgorszy bank, nieuczciwe zapisy w umowach, uważajcie. Reklamację nie są uwzględniane. A psudo motta to tylko slogany. Ja mimo, że nie wzięłam kredytu, to za współpracę z tym pseudo bankiem. Straciłam wszystko poczucie bezpieczeństwa i poniżenie. Jak wszedł mi komornik na wynagrodzenie i emeryturę /chociaż mam niskie/ niedługo stracę mieszkanie, garaż i co najwajwazniejsze straciłam oszczędnoścci życia, które włożyłam w otwarcie placówki. Uważajcie. Sprawa w Sądzie. Ale to trwa a czas ucieka. Bank nie kwapi się z ugodą.

Podobne artykuły
Sprawdź ofertę!