Credit Agricole – opinie klientów i recenzja

Nasza ocena

4.5/5

Ocena klientów

3.1/5

Siedziba firmy

Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław

Dane firmy

KRS: 0000039887
NIP: 6570082274
REGON: 290513140

Rynek bankowy tworzą instytucje, które mają ambicję zabiegania o wyselekcjonowane i ściśle określone grupy klientów. Są jednak i tacy, którzy preferują budowanie pozycji dużego banku ze zróżnicowanymi usługami, które są gotowe sprostać oczekiwaniom szerokiego grona konsumentów. Do tego zalicza się Bank Credit Agricole, proponujący nowoczesne usługi bankowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i prowadzących małe oraz średnie firmy, przedsiębiorców i rolników. Sprawdźmy bliżej, czym wyróżnia się ta oferta.

Choć banki uniwersalne to instytucje o bardzo silnej pozycji rynkowej, olbrzymich zasobach finansowych i dużej bazie obsługiwanych klientów, to jednak, aby dorobić się takiej pozycji, potrzebny jest czas i niesamowita ilość pracy. Na przykładzie jednak takich instytucji, jak Credit Agricole, widać, że często się to opłaca. W ostatnich latach wytrwale buduje on swoją pozycję jako duży, uniwersalny bank mający ambicję konkurowania z największymi w Polsce. Sprawdźmy, co ma do zaoferowania i jakie szczegóły skrywa ten szeroko reklamowany bank i oceńmy, na ile atrakcyjna jest jego oferta.

Sprawdź najnowsze promocje bankowe

Credit Agricole – historia i podstawowe informacje

Histora polskiego oddziału Credit Agricole sięga 1991 roku, kiedy to w Kielcach powstał Bank Świętokrzyski SA o lokalnym, regionalnym zasięgu. Przełom nastąpił w 1998 roku, gdy tą świętokrzyską instytucję kupiła prężnie rozwijająca się wrocławska spółka Lukas. Wiązało się to ze zmianą nazwy na Lukas Bank Świętokrzyski. Pod tą nazwą instytucja budowała swoją pozycję przez kolejne 2 lata, kiedy to z początkiem XXI wieku nastąpił kolejny ważny przełom. Duży, francuski bank Credit Agricole kupił 75% akcji spółki Lukas SA. W tym samym, 2001 roku, nastąpiła ponowna zmiana nazwy na Lukas Bank, a siedziba została przeniesiona z Kielc do Wrocławia.

W pierwszej dekadzie XXI wieku Lukas Bank zajął się sukcesywnym budowaniem swojej marki na polskim rynku bankowym, oferując coraz to nowsze produkty finansowe. W pamięci wielu zapisał się charakterystycznym, żółto-niebieskim logo, pod którym udało mu się wypracować dużą popularność wśród polskich konsumentów. Jednakże, okres ten trwający 10 lat przerwała przełomowa decyzja francuskiego właściciela. W 2011 roku zdecydował się on dokonać rebrandingu, przemianowując Lukas Bank na Bank Credit Agricole Polska. Marka oficjalnie ogłosiła to w drugiej połowie września 2011 roku, rozpoczynając od tego czasu intensywną kampanię promocyjną w mediach.

Dziś Bank Credit Agricole to barwna, nowoczesna i zwracająca uwagę swoją kampanią reklamową marka finansowa, która wzbudza zainteresowanie milionów polskich konsumentów. W dalszej części tekstu wnikliwie rozkładamy jego ofertę na czynniki pierwsze i sprawdzamy, na ile jest ona atrakcyjna dla potencjalnych grup odbiorców.

Bank Credit Agricole opinie

Konsumenci, chcąc poznać obszernie wszystkie niezbędne informacje na temat określonego banku, chętnie sięgają dzisiaj po informacje dostępne w internecie. Nic dziwnego – jest to w końcu źródło łatwo dostępne, znajdujące się zawsze pod ręką i niezajmujące zbyt dużo cennego czasu. W kilka minut można dziś porównać oferty najpopularniejszych banków, sprawdzić szczegóły na temat dostępnych kredytów czy lokat, a także pozyskać jeszcze jedną, niezwykle ważną kategorię informacji. Są to odczucia dotychczasowych klientów, którzy dziś chętnie dzielą się swoimi recenzjami ofert bankowych, z których już skorzystali. W tym celu, przydatne okazuje się się hasło „Bank Credit Agricole opinie„.

Sprawdź nasz ranking lokat bankowych, aby porównać najlepsze oferty dostępne na rynku.

W ten sposób możemy się dowiedzieć, że konsumenci cenią Bank Credit Agricole za bogatą ofertę dostępnych produktów finansowych skrojonych pod preferencje np. przedsiębiorców czy rolników. Ponadto, z uznaniem spotyka się też przejrzysta strona internetowa, wygodna aplikacja mobilna oraz działanie infolinii. Z drugiej strony, z głosami krytycznymi spotyka się sposób działania stacjonarnych placówek bankowych, a także problemy z działaniem portalu do bankowości internetowej.

Z czego składa się oferta tego banku?

Pora bliżej przyjrzeć się podstawowym rozwiązaniom, jakie Bank Credit Agricole kieruje do swoich klientów. Instytucja ta swoją ofertę opiera na różnych grupach docelowych, a także stara się konkurować z największymi oraz najpopularniejszymi bankami w Polsce. Nic zatem dziwnego, że lista dostępnych produktów jest bardzo obszerna.

  1. Kredyty gotówkowe.
  2. Konta osobiste.
  3. Lokaty oszczędnościowe.
  4. Ubezpieczenia zdrowotne i podróżowe.
  5. Ubezpieczenia kart kredytowych i kredytów.
  6. Kredyty hipoteczne.
  7. Pożyczki hipoteczne.
  8. Dom maklerski.
  9. Konta walutowe.
  10. Linie kredytowe.
  11. Podstawowe rachunki płatnicze.
  12. Karty kredytowe.
  13. Karty debetowe.
  14. Fundusze inwestycyjne.
  15. Kredyty remontowe i budowlane.
  16. Kredyty konsolidacyjne.
Bank Credit Agricole

[poll id=”23″]

Przegląd świadczonych usług – klienci indywidualni

Pora bliżej przyjrzeć się wszystkim usługom, na jakie mogą liczyć konsumenci indywidualni szukający dla siebie odpowiednich rozwiązań w Credit Agricole. W tym celu posiłkujemy się informacjami prosto ze strony internetowej tego banku, obszernie opisując każdą z kategorii dostępnych produktów finansowych.

  1. Konta.
    – Konto osobiste (Konto dla Ciebie).
    – Konto osobiste specjalne (GO, MOVE!, VIP).
    – Podstawowy Rachunek Płatniczy.
    – Rachunek walutowy.
  2. Karty kredytowe.
    – Classic.
    – Silver.
    – Gold.
    – Lojalnościowe (Auchan, Leroy Merlin).
  3. Kredyty.
    – Gotówkowy.
    – Konsolidacyjny.
    – Indywidualna linia kredytowa.
    – Ratalny.
  4. Kredyty hipoteczne.
    – Zakupowy.
    – Budowlany.
    – Remontowy.
    – Na zakup działki.
    – Przeniesienie kredytu.
  5. Ubezpieczenia.
    – Życie i zdrowie.
    – Dom i majątek.
    – Podróże.
    – Dziecko.
    – Assistance.
    – Produkty bankowe.
  6. Oszczędności.
    Lokaty w Credit Agricole.
    – Rachunki oszczędnościowe.
    – Programy oszczędzania.
  7. Inwestycje.
    – Fundusze inwestycyjne.
    – Doradztwo inwestycyjne.
  8. Dla rodziny.
    – Pomoc w programie 500+, wyprawka 300+ i Karta Dużej Rodziny.
    – Konto dla dziecka.
  9. Promocje.

Sprawdź także: Jak zamknąć konto w Credit Agricole?

Przegląd świadczonych usług – pozostali klienci

Przedstawiliśmy już obszernie kompleksowy pakiet usług, na jaki mogą liczyć klienci indywidualni chcący skorzystać z usług banku Credit Agricole. Teraz pora przyjrzeć się także rozwiązaniom, na jakie mogą liczyć pozostałe grupy konsumentów zwracające się o profesjonalną obsługę w opisywanym banku.

  1. Małe i średnie firmy.
    – Konta.
    – Terminale płatnicze.
    – Faktoring.
    – Leasing.
    – Wynajem długoterminowy.
    – Gwarancje ubezpieczeniowe.
    – Oszczędności.
    – Ubezpieczenia.
    – Promocje.
  2. Przedsiębiorstwa.
    – Karty.
    – Gotówka.
    – Rynki finansowe.
    – Kredyty.
    – Finansowanie handlu.
    – Bankowość elektroniczna.
    – Oferta specjalna grupy Credit Agricole.
  3. Rolnictwo.
    – Kredyty.
    – John Deere Financial.
    – Konta.
    – Oszczędności.
    – Ubezpieczenia.

Reprezentatywny przykład kredytu w Credit Agricole

Pora obszernie scharakteryzować jeden z najpopularniejszych produktów bankowych w banku Credit Agricole, stanowiąc podstawowy filar oferty kredytowej. Jest to produkt nazywany po prostu kredytem gotówkowym, kierowany do osób potrzebujących wsparcia finansowego na bieżące, konsumenckie potrzeby o elastycznej wartości. Poniżej obszernie charakteryzujemy wszystkie najważniejsze parametry, przedstawiając je w aktualnym wymiarze w momencie tworzenia tekstu. Podane informacje mają na celu naświetlić orientacyjne wartości kosztów kredytu.

  • Produkt bankowy: Kredyt gotówkowy.
  • Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): 16,07%.
  • Oprocentowanie stałe: 8,69%.
  • Całkowita kwota kredytu: 12 000 zł.
  • Prowizja: 1 032 zł.
  • Odsetki: 3 146,77 zł.
  • Ubezpieczenie: 755,86 zł.
  • Całkowity koszt kredytu: 4 934,63 zł.
  • Całkowita kwota do zapłaty: 16 934,63 zł zł.
  • Liczba rat: 57.
  • Wysokość raty: 291,98 zł oraz ostatnia 291,77 zł.
Weź kredyt gotówkowy w Credit Agricole

Sprawdź nasz ranking kredytów gotówkowych i porównaj Credit Agricole z innymi bankami!

Jak pobrać wyciąg z konta Credit Agricole?

Klient Banku Credit Agricole może szybko uzyskać listę transakcji związanych ze swoim rachunkiem, bez potrzeby wychodzenia z domu. Przedstawiamy wszystkie niezbędne etapy z tym związane.

Na początku należy wejść na stronę główną banku i skierować się do górnego prawego logu, gdzie wyeksponowany został duży przycisk do logowania.

wyciąg Bank Credit Agricole

Następnie należy rozpocząć proces logowania, najpierw wpisując swój identyfikator użytkownika, a następnie hasło do logowania na panel klienta Credit Agricole.

wyciąg Bank Credit Agricole

Znajdując się już na stronie głównej bankowości elektronicznej, konieczne będzie teraz wybranie dużego, turkusowego koła „Konta”.

wyciąg Bank Credit Agricole

Tutaj należy już tylko wybrać zakładkę „Wyciągi”, a następnie namierzyć okres rozliczeniowy, który chcemy pobrać interesujący nas plik z historią transakcji.

Bank Credit Agricole w liczbach

  • 876 833 400 – tyle wynosi kapitał własny spółki Credit Agricole Bank Polska SA.
  • 2 000 000 – prawie tyle klientów posiada w Polsce Bank Credit Agricole.
  • 12 680 – tyle punktów partnerskich posiada bank w Polsce.
  • 4894 – tyle pracowników zatrudnia w Polsce Credit Agricole.
  • 2011 – od tego roku marka Bank Credit Agricole działa na obszarze Polski.
  • 2001 – od tego roku grupa Credit Agricole jest obecna w Polsce.
  • 1991 – tym roku założono spółkę akcyjną Bank Świętokrzyski, poprzednika dzisiejszego banku Credit Agricole.
  • 393 – tyle własnych placówek w Polsce posiada Credit Agricole.
  • 378 – tyle bankomatów ma Credit Agricole Polska.
  • 296 – tyle wpłatomatów Credit Agricole znajduje się w Polsce.
  • 284 – to liczba wszystkich biur kredytowych Credit Agricole.
  • 48 – tyle partnerskich placówek Credit Agricole jest na obszarze Polski.

Czym wyróżnia się Credit Agricole?

Bank Credit Agricole to nowoczesna instytucja finansowa, która skrywa bogatą ofertę, duże doświadczenie na międzynarodowym rynku bankowym i coraz większe rozeznanie również w polskiej bankowości. Przyjrzyjmy się teraz zagadnieniom, pod których kątem Credit Agricole wyróżnia się na tle konkurencji, czy prezentuje nieszablonowe działania. Są to dokonania, o których wielu konsumentów prawdopodobnie wcześniej nie słyszało.

  • Bank Credit Agricole jest jednym z nielicznych banków działających w Polsce, którego siedziba nie znajduje się w Warszawie, lecz Wrocławiu.
  • W 2019 roku Credit Agricole Polska zostało uznane przez Gazetę Bankową za najlepszy bank komercyjny z kategorii małych i średnich instytucji finansowych.
  • Do spółki Credit Agricole Bank Polska należy także m.in. wrocławski przedsiębiorstwo Europejski Fundusz Leasingowy.
  • W 2007 roku Lukas Bank, poprzednik Credit Agricole, przekroczył milion wydanych kart kredytowych.
  • W 2017 roku Bank Credit Agricole w badaniu ośrodka Millward Brown zajął pierwsze miejsce pod kątem satysfakcji klientów.
  • Poprzednik Credit Agricole, Bank Świętokrzyski SA, był początkowo bankiem regionalnym wyłącznie o lokalnym zasięgu.
  • Radę nadzorczą spółki akcyjnej Credit Agricole Bank Polska tworzą zarówno Polacy, jak i Francuzi.
  • W 2018 roku Credit Agricole wydał swój pierwszy Raport Odpowiedzialnego Biznesu, dokumentujący działania banku spoza obszaru finansów i bankowości.
  • W swojej kampanii reklamowej Bank Credit Agricole współpracował w przeszłości z francuską aktorką Juliette Binoche, a obecnie jej miejsce zajmuje Dawid Podsiadło.
Bank Credit Agricole

Bank Credit Agricole – nasza opinia

Wnikliwie analizując ofertę banku Credit Agricole, tworzy nam się obraz dużej i doświadczonej instytucji bankowej z ugruntowaną pozycją na rynku i dobrym rozeznaniem w kwestii potrzeb swoich potencjalnych klientów. Bank Credit Agricole kieruje swoje usługi do wyjątkowo szerokiego grona konsumentów – począwszy od osób prywatnych, poprzez posiadaczy małych i średnich firm, aż po przedsiębiorców, przedstawicieli korporacji, a na rolnikach kończąc. Nic dziwnego, że oferta jest tak rozbudowana i kompleksowo prezentuje różne produkty finansowe – w końcu potrzeby wspomnianych grup odbiorców potrafią być niekiedy silnie zróżnicowane.

W tym, co ma do zaoferowania Bank Credit Agricole, warto docenić świeży, nowoczesny i stosunkowo trudny do pomylenia z konkurencją projekt strony internetowej, która szybko pozwala namierzyć wszystkie potrzebne informacje. Na uznanie zasługuje też, wspomniana wcześniej, obszerna oferta kredytów, kart, kont osobistych, lokat, ubezpieczeń… I wiele, wiele więcej.

Bank Credit Agricole posiada wszystkie niezbędne cechy, aby godnie konkurować z największymi oraz najpopularniejszymi bankami działającymi na polskim rynku. Jego siłą pozostaje wyrazista kampania reklamowa pozwalająca na utrwalenie swojej nazwy w świadomości konsumentów, a także ciekawa i często aktualizowana oferta promocyjna, bardzo szeroka sieć różnych placówek stacjonarnych i rozbudowana oferta różnych infolinii kierowanych do każdej z głównych kategorii klientów. Bez wątpienia – warto przyjrzeć się ofercie tego banku.

Dane kontaktowe dla klientów

Infolinia dla klientów indywidualnych:

  • 19 019
  • +48 71 35 49 009 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Infolinia dla klientów posiadających kredyty mieszkaniowe:

  • 801 333 777
  • +48 71 35 49 016 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Infolinia dla małych i średnich firm:

  • 801 333 666
  • +48 71 35 49 035 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Infolinia dla przedsiębiorstw:

  • 801 70 65 50
  • +48 71 799 71 49 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Infolinia dla rolników:

  • 801 70 00 00
  • +48 71 799 71 59 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Infolinia dla klientów mówiących po angielsku:

  • 801 70 09 00
  • +48 71 799 71 99 (dzwoniący z tel. kom. i spoza Polski)

Informacje na temat spółki

Bank Credit Agricole

 

Credit Agricole Bank Polska SA

Rodzaj:
Bank komercyjny
Charakter działalności:
Bank uniwersalny
Utworzony:
1991
Numer REGON:
290513140
Numer KRS:
0000039887
Numer NIP:
6570082274
Adres siedziby:
pl. Orląt Lwowskich 1, 53-680 Wrocław

 

Zastrzeżenie: Informacje o ofercie banku i jej elementach przedstawiają stan aktualny w momencie powstawania tekstu, tzn. 3 kwietnia 2020 roku.

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
3.1/5 - (19 votes)
Komentarze (21)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • K
    K

    Kammac

    07.04.2022, 18:01

    Wyróżniający się komentarz

    Okropny bank, na połączenie z konsultantem czekałem ponad godzinę. Złożyłem dyspozycję w placówce na zlikwidowania starej karty kredytowej i cofnięcie zgód na przetwarzanie danych osobowych. Dyspozycja złożona 22.02.2022, poinformowano mnie że do 30 dni usuną rachunek. )07.04.2022 dzwoniłem z pytaniem dlaczego jeszcze nie usunięto rachunku, pani stwierdziła że mają 30 dni na rozpatrzenie potem od najbliższego okresu rozliczeniowego kolejne 5 dni na uprawomocnienie itp… W sumie może 17 maja wykonają zlecenie. Robią klientowi pod górkę. W PKO podobna procedura została wykonana z dnia na dzień. Odradzam jakąkolwiek współpracę z tym bankiem.

  • A
    A

    Arek

    21.03.2022, 16:31

    Wyróżniający się komentarz

    Najgorszy bank z jakim się spotkałem… przy logowaniu na stronie/apce lub też na infolinii musimy pamiętać: identyfikator, telekod jednorazowy, hasło, hasło mobilne, pin mobilny, nazwisko rodowe matki, odpowiedź na pytanie weryfikujące, nr. pesel. Oprócz tego są jeszcze hasła jednorazowe, które przychodzą na telefon. To jest jakieś nieporozumienie. W umowie gdzie są wszystkie nasze dane odpowiedź do naszego pytania weryfikującego jest zagwiazdkowana! a np. pesel i inne wrażliwe dane już nie. Trzymać się z daleka od tego bałaganu.

    • T
      T

      Tadeusz

      14.06.2022, 11:20

      Wyróżniający się komentarz

      Tragiczna obsługa, jesteś ok klientem kiedy widzą w Tobie potencjał na współpracę po wypowiedzeniu umowy rachunku i karty kredytowej – jesteś wart zero. Często się mówi, że poznaje się po tym jak ktoś kończy współpracę. Tutaj poczucie zadbania jest równe zero. Dodatkowo oczekiwanie na wypełnienie obowiązków banku, które wg prawodawstwa powinny być spełnione w maksymalnym terminie 14 dni bank załatwia w dwa miesiące. Wymyślając sobie „swoje wewnętrzne prawo” które nie ma żadnej podstawy prawnej. Największa przyjemność we współpracy to zakończenie tej patologicznej relacji. W zasadzie temat nadaje się do Uokik – naruszając zbiorowe interesy konsumentów.

    • L
      L

      Lolipoop

      20.08.2022, 06:04

      Wyróżniający się komentarz

      Hasła jak wszedzie, miałam konto w każdym z bankow, zakładam dla premi. Wszędzie sa Has LO a autoryzacyjne ? Od lat i to normalna rzecz, co się dziwi gościu ? Nie pamiętasz identyfikatora, no stary to podstawa życiowa, żeby pamiętac, wiedzieć gdzie go szukać , podstawowy element bycia ogarniętym człowiekiem. Jak ty masz pretensje do banku że nie wiesz co to identyfikator i nie znasz hasła i dostajesz smsy autoryzacyjne , no to stary , nie mam już słów i nie skomentuje . Najlepiej jakby za każdym razem pracownik wyrzutnią rakietową się pojawiał h cb w domu i wszystko robił za ciebie, bo wpisanie dwóch elementów jak widać jest dla ciebie wyczynem niczym wejście na mont everest.chwalisx się głupota! Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę .

    • S
      S

      SONIa

      23.10.2022, 21:06

      Wyróżniający się komentarz

      Nie podoba mi się,że za każdym razem jak przelewam pieniądze z konta oszczędzam na moje konto muszę płacić 8zł,to jest oszustwo,przecież to sà moje pieniądze z zaokrągleń 😡

  • R
    R

    RYSZARD

    20.01.2023, 13:20

    Wyróżniający się komentarz

    Witam wczoraj byłem w waszym oddziale w 58-100 Świdnicy i spotkała mnie bardzo miła obsługa !!!! przez Panią która mnie obsługiwał to jest Pani Agnieszka Raj -mówiąc krótko korzystam z banków i nigdy nie doświadczyłem takiej miłej i profesjonalnej obsługi przez tą Panią życzę bankowi żeby wszystkie obsługi w tym banku były na takim poziomie jak Pani Agnieszki
    pozdrawiam Ryszard K ze Świdnicy

  • K
    K

    Karolina

    12.04.2023, 12:34

    Wyróżniający się komentarz

    Gorąco nie polecam tego banku. Jako osoba posiadająca konta w wielu bankach, CA to nieśmieszny żart.

    Na otwarcie konta skusiłam się z mężem przez atrakcyjne oprocentowanie lokaty. Aby ją otworzyć konieczne było otwarcie konta.
    Otwarlismy 2 konta pod 2 promocyjne lokaty.

    Pierwszy problem – zapytaliśmy sie, czy jest możliwość niezamawiania karty do konta, w celu uniknięcia opłat. Wiedzieliśmy że nie będziemy nimi płacić. Pani w oddziale powiedziała nam, że nie ma takiej możliwości – co jest nieprawdą. Karty dezaktywowaliśmy kilka miesięcy później.

    W trakcie rozmowy, pani udzieliła nam BŁĘDNYCH informacji o warunkach darmowego konta i karty. Cały czas była mowa o 2 transakcjach per karta żeby trzymać darmowe konto oraz przelewu na 1000 zł per konto, żeby uniknąć opłaty 9 zł za jego prowadzenie. W oddziale zadaliśmy wyraźnie (!!!) pani pytanie czy przelewy mogą być między kontami CA, z jednego konta na 2. Pani odpowiedziała, że tak! Robimy tak w innych bankach i nie było z tym problemu.

    Konta założone w październiku.
    W listopadzie pierwsze niespodziewane pobrania – 6 zł. Grudzień to samo. Po wizycie w innym oddziale pani udzieliła nam informacji, że to opłata za SMS, na które świadomie nie udzielaliśmy zgody 🤡 W trakcie mojej wizyty udało mi się dezaktywować SMS dla mojego konta, ale dla pelnomicnitwa nie – pani nie potrafiła tego zrobić, bo ,,teoretycznie może pani dezaktywować powiadomienia jako pełnomocnik, ale w systemie nie widze teraz takiej opcji. Musiałby przyjść mąż bezpośrednio”. Co to w ogóle za informacja i co mówi o banku!? Mąż następnego dnia szedł dodatkowo sam.

    To nie koniec przygód 🤡
    W następnym miesiącu ponownie pobrane 2 razy po 6 zł, mimo dezaktywowania.
    W listopadzie i grudniu robiliśmy przelewy i transakcje według wytycznych. W styczniu przyszło pierwsze pobranie 3 razy po 9 zl – za użytkowanie w grudniu 2 kart i 1 konta. Mimo spełnienia warunków.
    Luty i marzec to samo.

    Przez ten czas nie śledziliśmy dokładnie aktywności na koncie, co było błędem – bo nagle po wejściu mieliśmy debet kilkudziesięciu złotych 🤡

    Wybraliśmy się do oddziału żeby wyjaśnić i zażądać zwrotu. Pani w oddziale sprawdziła i sama POTWIERDZIŁA że nie było podstaw do pobrania środków. I żebyśmy napisali reklamację przez stronę internetową. To także zrobiliśmy.

    Pierwsza odpowiedź – postanowiony zwrot ,,w trosce o dobrą przyszłą współpracę” w wysokości 18 zł.

    Co jest chore – 4 wizyty w oddzialach, stanie po 30 minut w kolejkach i najlepsze – suma kosztów (nieświadomych po naszej stronie!!) 117 zł 🤡

    W zeszłym miesiącu byliśmy dezaktywować karty do konta. Wtedy zadaliśmy pani w oddziale pytanie czy w takim razie wystarczy już tylko przelew na konta, nie trzeba już żadnych transakcji. Pani na to – TAK. W kwietniu pobrane 2 razy 9 zł, bo mimo zamkniętych kart nie wykonaliśmy transakcji bezgotówkowej. Uczciwie mówiac, błedem było niedoręczenie w tabeli opłat, ale ślepe posłuchanie DORADCY W ODDZIALE. W zasadzie 4 różnych, z których żaden nie był w stanie udzielić nam jednoznacznych wytycznych.

    Z reklamacji dowiedzieliśmy się tylko NARESZCIE że opłaty za konto były naliczane, bo przelew nie może być WEWNĘTRZNY (pozdrowienia dla pań w oddziale) :(

    Po zwrocie jednorazowym 18 zł, ponowna reklamacja z opisami powyższych sytuacji, pobrań z kont.
    Odpowiedź: Przeprowadziliśmy postępowanie wyjaśniające. Analiza nie wykazała aby pracownik postępował w sposób nieodpowiedni. Doradca wyraził chęć pomocy i wyjaśnienia opłat naliczanych za prowadzenie konta oraz użytkowanie karty.
    Kwestię sporną precyzuje Tabela opłat i prowizji.
    Jeżeli doszło do nieporozumienia – serdecznie przepraszamy.
    Postanowiliśmy o zwrocie pobranej opłaty za prowadzenie konta z dnia 05-03-2023 r. Kwotę 9 PLN udostępnimy na Pani rachunku do 2023-04-19.

    Bilans: Credit Agricole + 117 zł
    Zwrot z laską o powodzenie przyszłej współpracy łącznie 18 + 9 zł = 27 zł.

    Na rzecz Credit Agricole stracone bezpodstawnie 90 zł. 2 długie reklamacje, 2 kontakty z infolinią i 4 półgodzinne wizyty w oddziałach.

    Płakać mi się chce jak to podsumowywuję.
    Ale serdecznie dziękuję za zwrot całych 27 zł i przeprosiny ze strony banku :)

    Nie polecamy i każdemu z czystym sercem będziemy odradzać, trzymanie fajnych lokat nie jest warte tych wszystkich nerwów.

  • P
    P

    Peru

    17.02.2023, 17:25

    Wyróżniający się komentarz

    Zapłaciłem jedna ratę przez pomyłkę o 0,02 PLN mniej I już podali mnie do BIK żadnego wcześniej kontaktu Wszystkie wczesniejsze raty w terminie Nie polecam tego banku

  • M
    M

    Milena

    16.12.2022, 14:35

    Wyróżniający się komentarz

    Tragedia z obsluga

  • k
    k

    katarzyna

    03.10.2022, 09:40

    Wyróżniający się komentarz

    Zdecydowanie najgorszy bank na świecie! Pobierają horendalne opłaty za prowadzenie konta, posiadanie karty, robienie przelewów, wybieranie pieniędzy, łącznie miesięcznie płacę im ok. 50 zł, jeśli wyłączę wszelkie dodatkowe usługi (sms). Dodatkowo blokują kartę tak sobie bez powodu. Nie można jej odblokować przez aplikację ani telefonicznie, tylko stacjonarnie (!) w placówce, co oznacza, że trzeba zrezygnować z dnia pracy i zarabiania pieniędzy, bo mniej więcej kilka godzin trwa załatwienie czegokolwiek w placówce. Podsumowując trzeba zamówić, to znaczy kupić u nich nową kartę i tak … co miesiąc (w ramach tej ich akcji mniej plastiku). Kiedy tylko przychodzi nowa karta, można się nią nacieszyć kilka dni do czasu, kiedy … znowu ją blokują.

  • m
    m

    marffik

    13.09.2022, 12:46

    Wyróżniający się komentarz

    Dziadostwo !!!! Dzisiaj wpłaciłem ostatnią ratę kredytu gotówkowego w tym zas.anym banku i jestem SZCZĘŚLIWY !!!

  • T
    T

    Tomek

    08.07.2022, 22:41

    Wyróżniający się komentarz

    Brak obsługi klienta. Tragedia. Blokowanie karty z byle powodu. Sposobu na odblokowanie nie ma. Dodzwonienie się na infolinię to cud ale jeśli się dodzwonisz to wcale nie znaczy, że cokolwiek załatwisz. Kartę mam zablokowaną od tygodnia. Muszę wziąć urlop w pracy, żeby odzyskać załatwić sprawę. Internet, telefon – to za trudne dla tego banku. Tragedia

  • J
    J

    Justa

    02.09.2021, 19:27

    Wyróżniający się komentarz

    Dzisiaj dowiedziałam się że mam minusowe konto. Dwa razy zaksięgowana kwota wypłaty z bankomatu. Żaden numer na infolinię nie odpowiada. Ostrzegam przed tym Bankiem. Zaraz po odblokowaniu konta kończę przygodę z tym pseudo bankiem :(

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Credit Agricole
Sprawdź ofertę